Pereiti prie turinio

klausimas del nivos variklio keitimo


Rekomenduojami pranešimai

Nera ten jau taip sudetinga, svarbiausia parinkti, kad tiktu svoris ir matmenys pagal masinos kalibra...

Ladaklube esam pritaike audi 80 1.8 GTE (85kW) varikly su tiesioginiu ipurskimu prie zigulines greiciu dezes per flansa.

Efektas - super traukos pagerejimas, greiciu dezes perdavimo visiskai pakanka, nera jis toks letas kaip atrodo. Zigulines dezes ir reduktoriaus komplektas paskaiciuotas varikliui su maksimalia vartotina galia prie vidutiniu apsuku 3000-4500rpm, to visiskai uztenka ir dyzeliukui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 201
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nera ten jau taip sudetinga, svarbiausia parinkti, kad tiktu svoris ir matmenys pagal masinos kalibra...

Ladaklube esam pritaike audi 80 1.8 GTE (85kW) varikly su tiesioginiu ipurskimu prie zigulines greiciu dezes per flansa.

Efektas - super traukos pagerejimas, greiciu dezes perdavimo visiskai pakanka, nera jis toks letas kaip atrodo. Zigulines dezes ir reduktoriaus komplektas paskaiciuotas varikliui su maksimalia vartotina galia prie vidutiniu apsuku 3000-4500rpm, to visiskai uztenka ir dyzeliukui.

 

o kaip elektros sistemas pavyko sukergti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia kaip izeidima suprast, ar kaip?

as patarimo klausiu, o ne savo financines padeties patikrinimo prasiau

 

Ar kaip :lol: Paprasciauisiai - negimto variklio instaliavimas - nepigus procesas. Ir darbu ir agregatu atzvilgiu. Ir Nivos atveju samata virsis masynos kaina.bet padaryt galima. :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ten ner ka kergt, nivoi uztenka to kas yra, o is audi reikia tik laido tarp komutatoriaus ir holo daviklio.

Ai dar tepalo slegio lempute audi veikia atvirksciai negu LADA ir tepalo slegio "gauge" reikejo ne ziguline isidet.

O generatorius palyginus su LADA is vis savarankiskas, tik suzadinimo apkrovai lempute pajungt nuo skydelio reik.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

galvoju kad kėbulas ne naujas nivos, tai variklį galingesnį ir sunkesnį idėjęs suvargsi su lanžeronais jie trūkinės, taip tat stabilizatorių traukės silpna vieta, ir aplamai sukisi tiek pinigų kad normalų džipą nusipirktum ir važiuotum ramiai,cia iš savo patirties sakau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sweiki. leiskit prisijunkti. kazkas labai protingai pastebejo del sieros 2.3 zalos nivai. buwau ygrudes gal pries 7/8 metus. padaryti eina,darbo daug bet rezultatas dziugino. aisku tobulinau gal puse metu, nes nebuwo ko paklausti patarimo. warikliui reike papildomu pagalviu, ir tvirtinti prie trawerso,nes lanzeronai trukineja[puikei kazkas pastebejo] lanzeronus irgi stiprinau. razdatke reike kabinti ant spyruokliu,nes kitu atweju trintuka reike ysikasti nuo wibracijos. nors sendien dienai taip nedaryciau. wariklis perdaug galingas. pakanka ir 1.6 audi. tik niva turi buti 5 pawaru. galios uztenka,ir ratus 235 75 15 suko be vargo. patarciau ir radijatoriu dyz ysideti iskarto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...
  • po 3 mėnesių...

as irgi ieskau kas galeti imesti pezo ar koki kita nesunku dyzelini varikli i niva,daug ieskojau inernete bet konkreciai niekas ir nepasako,tik ....tipo dariau,maciau,girdejau ir panasiai,bet KONKRETUMO JOKIO,pezas,siera,mersas...ir t.t. TAI PO SIMS PYPKIU AR IRA MEISTRU IR KIEK TAI KAINUOS KONKRETU ZMOGU NORIU ZINOT KAS DARO,as pats pasiskamninsiu ir pakalbesiu gal numes kas nors tel.to meistro-skulptoriaus :cry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi ieskau kas galeti imesti pezo ar koki kita nesunku dyzelini varikli i niva

 

As irgi galiu ideti tau ta varikly, tik uztruks, nes dabar savo niva tvarkau, tai garaze nebera vietos per daliu kalnus :D

Kainos priklauso nuo variklio, kaip gerai jis sudraugaus su zigulio deze ir t.t. sumos manau prasidetu nuo ~1500lt plius minus dar daug LT :) - nelygu kiek daliu reiks daryt savom rankom, plius aisku pirktiniu daliu kainos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi ieskau kas galeti imesti pezo ar koki kita nesunku dyzelini varikli i niva,daug ieskojau inernete bet konkreciai niekas ir nepasako,tik ....tipo dariau,maciau,girdejau ir panasiai,bet KONKRETUMO JOKIO,pezas,siera,mersas...ir t.t. TAI PO SIMS PYPKIU AR IRA MEISTRU IR KIEK TAI KAINUOS KONKRETU ZMOGU NORIU ZINOT KAS DARO,as pats pasiskamninsiu ir pakalbesiu gal numes kas nors tel.to meistro-skulptoriaus :cry:

 

Imi ir skambini

 

http://www.autogidas.lt/skelbimai/uaz-3 ... 75867.html

 

 

Čia jau parduoda perdaryta niva,galbūt galėtum apžiūrėt,pasikonsultuot. :roll:

http://www.autogidas.lt/skelbimai/lada- ... 78835.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra nissan sunni 2,0d su aliumine, galva,gana kompaktiškas sveria nedaug ir ryja palei 7 ltr dyzelio. Tie nissanai ėjo nuo90m iki98.variklio kodas cd20. Toks pat kaip gr-o,tik 2 kaušais mažesnis ir be turbinos. Nisano markė n-14.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra nissan sunni 2,0d su aliumine, galva,gana kompaktiškas sveria nedaug ir ryja palei 7 ltr dyzelio. Tie nissanai ėjo nuo90m iki98.variklio kodas cd20. Toks pat kaip gr-o,tik 2 kaušais mažesnis ir be turbinos. Nisano markė n-14.

 

Nissanas priekiu varomas, palikt nivos deze keiciant varikli mazu maziausiai neprotinga. 2.0 d. zinoma gerai, bet blogai, kad be turbinos- 1.8 td tures tiek pat sveikatos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2.0 d. zinoma gerai, bet blogai, kad be turbinos- 1.8 td tures tiek pat sveikatos.

Labai didelis klausimas...Kad ir dėl to, jog dauguma mažos kubatūros TD variklių turi "turboduobę".Visureigiui tai labai didelis trūkumas.Geriau jau atmosferinis motoras, kurio ir resursas dauguma atvejų yra didesnis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ka , tamsta , papasokokit mums , ir kam gi bloga nivine deze? Isskirus to kad reikia arba kyto kozuho arba plansaiba?

Deze rojer gal ir nebloga, bet kam kryzmint, daryt papildoma darba, o rezultate visvien nepagausi centru kaip gamykloj. Galingesnis motoras visuomet turi virsvori, o niva pravazuma turi del trumpos bazes ir mazo svorio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.