Pereiti prie turinio

klausimas del nivos variklio keitimo


Rekomenduojami pranešimai

na nezinau, gal cia kaip kam pasiseka , yra klube ir 1.6 su kolchozniku tai tas blecha gal dirbt pradeda nuo kokiu 3000-3500 :D, iki tol ppastoviai uzpilineja. bet jai palaikai apsukas tai ir dirba, o aisku jai nesugebi palaikyti tai uzpila zvakes ir tada kuri laika prie jokiu pasuku nedirba . Tai krose su juo vaziuoajnat buvo kaip ir norma.

 

pas mane panasiai buvo, i 1,6 bloka nivos stumuoklius sukisus gavosi 1,7 ir sukosi ramiai ant redlaino, nu bet iki 3000 padaryt kad dirbtu ... nu niekaip :D

 

kitavertus, NIVA niekur neskesdavo, visur oru praeidavo :D , nu beveik visur :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 201
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nu nesigavo Lineli pas tave 1,7 - kaip buvo 1,6 taip ir liko 1,6 nes ne nuo stūmoklių priklauso variklio tūris o nuo veleno eigos.Na nebent tie nauji stūmokliai didesnio diametro nei gimtieji ir teko ištekint didesnes gilzes. Dedant kitokius stūmoklius to pačio diametro keičiasi tik suspaudimo laipsnis. Kaip pvz. : to pačio žigulio 1,2 ir 1,5 stūmoklių diametrai tokie patys- 76mm , o 1,3 ir 1,6 - 79mm. , skiriasi velenai. Kitas pvz. - Opel 2,0 ltr ( o tiksliau 1998) - nepriklausomai kokie stūmokliai (o stūmoklių gama ten gan plati) tūris išlieka tas pats tik suspaudimo laipsnis skiriasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nesigavo Lineli pas tave 1,7 - kaip buvo 1,6 taip ir liko 1,6 nes ne nuo stūmoklių priklauso variklio tūris o nuo veleno eigos.Na nebent tie nauji stūmokliai didesnio diametro nei gimtieji ir teko ištekint didesnes gilzes. Dedant kitokius stūmoklius to pačio diametro keičiasi tik suspaudimo laipsnis. Kaip pvz. : to pačio žigulio 1,2 ir 1,5 stūmoklių diametrai tokie patys- 76mm , o 1,3 ir 1,6 - 79mm. , skiriasi velenai. Kitas pvz. - Opel 2,0 ltr ( o tiksliau 1998) - nepriklausomai kokie stūmokliai (o stūmoklių gama ten gan plati) tūris išlieka tas pats tik suspaudimo laipsnis skiriasi

 

baigiam sia tema.

2121 stumokliai platesni.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mu tai nivoi 1.7 taip ir yra sukisti didesnio diamtro stumokliai, jai neklystu tai 82, cia rusas nieko neisradinejo, dar pries atsirandant tokioms nivoms, jau daugelis , grezdavo 1.6 bloka ir dedavo 2108 stumoklius 82 diametro ir gaudavo nepilnus 1.7 litro.

 

Nu nesigavo Lineli pas tave 1,7 - kaip buvo 1,6 taip ir liko 1,6 nes ne nuo stūmoklių priklauso variklio tūris o nuo veleno eigos.Na nebent tie nauji stūmokliai didesnio diametro nei gimtieji ir teko ištekint didesnes gilzes. Dedant kitokius stūmoklius to pačio diametro keičiasi tik suspaudimo laipsnis. Kaip pvz. : to pačio žigulio 1,2 ir 1,5 stūmoklių diametrai tokie patys- 76mm , o 1,3 ir 1,6 - 79mm. , skiriasi velenai. Kitas pvz. - Opel 2,0 ltr ( o tiksliau 1998) - nepriklausomai kokie stūmokliai (o stūmoklių gama ten gan plati) tūris išlieka tas pats tik suspaudimo laipsnis skiriasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as ne specas, bet ir nenoreciau tiketi, kad is nedideles kubaturos benzinuko galima butu ispausti bent kiek panasius sukimo momentus nei dyzelio prie zemu apsuku. Pvz kad sedint kapitaliniam dumble ijungus blokiruote, paletintojus ir 1 pavara galeciau eiti issistumineti, ar bet jau netaskyti draugu, kurie bando isstumti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as ne specas, bet ir nenoreciau tiketi, kad is nedideles kubaturos benzinuko galima butu ispausti bent kiek panasius sukimo momentus nei dyzelio prie zemu apsuku. Pvz kad sedint kapitaliniam dumble ijungus blokiruote, paletintojus ir 1 pavara galeciau eiti issistumineti, ar bet jau netaskyti draugu, kurie bando isstumti.

 

Nivistai geriau perdarineja razdatke iki 3:1. http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resources/TC_mods.htm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

senai stebiu sia diskusija ,as nieko pries ta tobulinima variklio ,bet konstruktoriai inzinieriai ,kas konstruoja tobulina gamyklinius variklius tikrai nera tupi ir vyksta tu varikliu bandymas ne vienus metus ir visokiom salygom ,jai nepasiteisintu ir nebutu dedamos i automobilius ,gamykliniai varikliai yra skirti ilgesniam tarnavimo laikui ,o sportiniai ir tiuninguoti ju tarnavimo laikas per pus trumpesnis,gerai pagalvojus ar verta tiek investuot del trumpo malonumo .tai jau geriau nusipirkt kiitos markes visureigi ir galvos nereiks sukt del kaip pakelt sukimo momenta ar galia mano tokia nuomene butu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiekvienas perkasi automobili pagal savo galimybes ir norus, ir paskui jau pagal poreikius ka nors daro arba nea. Beja kiek zinau visaip tobulinami ne tik niva automobiliai bet ir visi kiti dzipai. Tai ka ju inzinieriai neskaiciavo ;)?

 

senai stebiu sia diskusija ,as nieko pries ta tobulinima variklio ,bet konstruktoriai inzinieriai ,kas konstruoja tobulina gamyklinius variklius tikrai nera tupi ir vyksta tu varikliu bandymas ne vienus metus ir visokiom salygom ,jai nepasiteisintu ir nebutu dedamos i automobilius ,gamykliniai varikliai yra skirti ilgesniam tarnavimo laikui ,o sportiniai ir tiuninguoti ju tarnavimo laikas per pus trumpesnis,gerai pagalvojus ar verta tiek investuot del trumpo malonumo .tai jau geriau nusipirkt kiitos markes visureigi ir galvos nereiks sukt del kaip pakelt sukimo momenta ar galia mano tokia nuomene butu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiekvienas perkasi automobili pagal savo galimybes ir norus, ir paskui jau pagal poreikius ka nors daro arba nea. Beja kiek zinau visaip tobulinami ne tik niva automobiliai bet ir visi kiti dzipai. Tai ka ju inzinieriai neskaiciavo ;)?

cia eina kalba apie variklio tobulinima ,kad isgauti didesnes apsukas sukimo momenta,kiek is pazystamu turi visureigius ,dar ne vienas nesidejo kaltiniu stumokliu ar perka paskirstymo velenelius ne standartinius ar lengvintus svaistiklius visu nevardinsiu ,o kas liecia vaziuokle kebula ar kokio snorkelio imontavima ,tai cia pas dauguma tai yra ,ir kam kist tokius pinigus i nivos varikli ,jai kam nepatinka isimontuoja kitos markes standartini varikli,tai geriau ikaip sakoma i gerus kaliosus investuot ,tai kiek pastebejau Giedriau ,kad dar lygtai neturi dzipo ,o dzipui privalumas kuo mazesnes apsukos ir geras sukimo momentas ir geri kaliosai ir patikima vaziuokle , geras purvas .Sekmes isigyjant gera dzipa ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip dzipo neturiu, kada nors turesiu, seip nivos man visai patinka, aisku daug kam jai ne remas tai ir ne dzipas. Ir dar jai jau kada turesiu niva tai pirmas darbas kuri daryciau , butu dyzelinio variklio montavimas. Visgi pas mane tokia nuomone jai dzipas tai turetu buti dyzelis.

 

 

cia eina kalba apie variklio tobulinima ,kad isgauti didesnes apsukas sukimo momenta,kiek is pazystamu turi visureigius ,dar ne vienas nesidejo kaltiniu stumokliu ar perka paskirstymo velenelius ne standartinius ar lengvintus svaistiklius visu nevardinsiu ,o kas liecia vaziuokle kebula ar kokio snorkelio imontavima ,tai cia pas dauguma tai yra ,ir kam kist tokius pinigus i nivos varikli ,jai kam nepatinka isimontuoja kitos markes standartini varikli,tai geriau ikaip sakoma i gerus kaliosus investuot ,tai kiek pastebejau Giedriau ,kad dar lygtai neturi dzipo ,o dzipui privalumas kuo mazesnes apsukos ir geras sukimo momentas ir geri kaliosai ir patikima vaziuokle , geras purvas .Sekmes isigyjant gera dzipa ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip dzipo neturiu, kada nors turesiu, seip nivos man visai patinka, aisku daug kam jai ne remas tai ir ne dzipas. Ir dar jai jau kada turesiu niva tai pirmas darbas kuri daryciau , butu dyzelinio variklio montavimas. Visgi pas mane tokia nuomone jai dzipas tai turetu buti dyzelis.

 

kaip gali zmones patarineti ka modifikuoti, kai patys realiai nevazineje dumble su dzipu .... :rolleyes:

 

apskrtitai, pirma reikia paciam pradet vazineti ir tada savaime buna aisku ka reikia keisti. ;)

 

o as per 3 metus NIVOS naudojimo, niekada nepamasciau kad man reikia dyzelio .... :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as nepatarineju ten kur nesuprantu, jai nepastebejai. niekada pakolaks nerasiau ir nepatarinejau kaip ka modifikuoti dzipe, kur kokia trauke stiprint ar kokius ratus dedi,koki lifta daryti ir t.t. ;). aplamai cia daugiau skaitineju nei rasau. O kas del Dyzelio tai mano tokia nuomone, kad dzipas turetu buti su dyzeliniu varikliu. Del to pirmai taip ir parasiau ;).

 

 

kaip gali zmones patarineti ka modifikuoti, kai patys realiai nevazineje dumble su dzipu .... :rolleyes:

 

apskrtitai, pirma reikia paciam pradet vazineti ir tada savaime buna aisku ka reikia keisti. ;)

 

o as per 3 metus NIVOS naudojimo, niekada nepamasciau kad man reikia dyzelio .... :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir as sia tema stebiu jau senokai ir matau, kad ji ryskiai i pudymus nuvaziavus- pradzia buvo, kad zmogus nori dyzelio i niva, o pabaiga gavos apie krutesniu veleneliu montavima. Vazinejau su paties perdaryta niva su nissan 2 litru dyzeliu, nissan 5 pavaru deze, dabar vazineju su standartine niva tik su dujomis. Tarp siu dvieju variantu renkuosi dyzeline niva nes ivaziavus i bet kokia pelke niekada nepritruksiu variklio galios, nereikes permetinet pavaru, taip pat dyzelis jei uzsives tai uzsives is puses abaroto, dirbs vienodai, nereikes jam ten pastoviai kazko reguliuoti, neciaudes, neuzpils zvakiu. Siaip gal ir pavyksta kazka suburt su tais veleneliais, bet apie kaina bijau pagalvot. Nivai dvieju litru dyzelis, penkiu pavaru deze, vairo stiprintuvas, priekinio reduktoriaus atskiras kabinimas, 6 cm liftas, tekinimo darbai kainavo apie 1500 lt. Nemanau, kad su krutesniais veleneliais pasiektume ta pati rezultata kainos ir vaziavimo atzvilgiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir as sia tema stebiu jau senokai ir matau, kad ji ryskiai i pudymus nuvaziavus- pradzia buvo, kad zmogus nori dyzelio i niva, o pabaiga gavos apie krutesniu veleneliu montavima. Vazinejau su paties perdaryta niva su nissan 2 litru dyzeliu, nissan 5 pavaru deze, dabar vazineju su standartine niva tik su dujomis. Tarp siu dvieju variantu renkuosi dyzeline niva nes ivaziavus i bet kokia pelke niekada nepritruksiu variklio galios, nereikes permetinet pavaru, taip pat dyzelis jei uzsives tai uzsives is puses abaroto, dirbs vienodai, nereikes jam ten pastoviai kazko reguliuoti, neciaudes, neuzpils zvakiu. Siaip gal ir pavyksta kazka suburt su tais veleneliais, bet apie kaina bijau pagalvot. Nivai dvieju litru dyzelis, penkiu pavaru deze, vairo stiprintuvas, priekinio reduktoriaus atskiras kabinimas, 6 cm liftas, tekinimo darbai kainavo apie 1500 lt. Nemanau, kad su krutesniais veleneliais pasiektume ta pati rezultata kainos ir vaziavimo atzvilgiu

pritariu kolega manau jei i bekele tai tik su dyzeliu!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi ilgai stebėjau šitą temą (labai įdomi tema) , bet kai pradėjo sekt pasakas apie variklių forsavimą parankiniais metodais - tipo pakaitaliojam velenėlius , uždedam ale "sportinę" žvaigždę su rankiniu fazių keitimu, pabrūžinam rašpiliu įsiurbimo kanalus ir tai pavadinam galvos portinimu (čia tikriausiai nuo rusko žodžio "portit"(t.y.-gadinti))- paprasčiausiai nervai neatlaikė . Iš bedzininio variklio gerą sukimo momentą galima išlaužt bet tai kainuoja , ir tikrai ne tiek kiek čia kai kas bandė pavaizduot. Teisingas ne itin sudėtingo variklio kap. remontas su visais šlifavimais ir centravimais , detalėm (rimtų gamintojų) atsistoja apie porą štukyčių. Jei pradedi aną forsuot tai tą sumelę gali indeksuot bent iš 4 - paprasčiausiai tai jau ekonomiškai nenaudiga , na nebent sieki tam tikrų sportinių rezultatų ir kitaip negali . O suma sumarum vistiek dyzeliokas gaunasi patikimiau ir žymiai pigiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,na aciu uz pagirimus mano nivikei Nerijau :) Buvau pravaziaves gryzes tik nera laiko kada atrsyti,siaip neradau kur galeciau nepravaziuoti aisku proto ribose kur galima pravaziuoti :)sukimo momentas super! isvietos galiu 2 pradeti ligiu keliu,na o i ezera kur dumblo pakrastyje su lyg ratais ivaziaves ir vanduo su lig puses masina zmones pamate galvojo idijotas neisvaziuos :) :) tik jie nezinojo kad cia dyzelis,kas pamates tiksliau isgirdes dizeliuko garsa is po kapoto tik seiles varvina galvoja gerai man tokia,ir tik giria meistioka kad kiek jis darbo idejes,aciu.pasirasym kada,siaip esu labi uzsiiemes tad nera kada prisesti normaliai.Okas del dizelio nivai tai super!Gyveni juk viena syki jei leidzia galimybes kodel neturerti to ko nori?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,na aciu uz pagirimus mano nivikei Nerijau :) Buvau pravaziaves gryzes tik nera laiko kada atrsyti,siaip neradau kur galeciau nepravaziuoti aisku proto ribose kur galima pravaziuoti :)sukimo momentas super! isvietos galiu 2 pradeti ligiu keliu,na o i ezera kur dumblo pakrastyje su lyg ratais ivaziaves ir vanduo su lig puses masina zmones pamate galvojo idijotas neisvaziuos :) :) tik jie nezinojo kad cia dyzelis,kas pamates tiksliau isgirdes dizeliuko garsa is po kapoto tik seiles varvina galvoja gerai man tokia,ir tik giria meistioka kad kiek jis darbo idejes,aciu.pasirasym kada,siaip esu labi uzsiiemes tad nera kada prisesti normaliai.Okas del dizelio nivai tai super!Gyveni juk viena syki jei leidzia galimybes kodel neturerti to ko nori?

Valdai ta tavo nyva gyvai maciau ir kiek darbo ydeta ir uz tokia suma kaip tau sia meistriokas dejo tikrai nerasi ,tai va tai gausi pas ji lekt dar su gera bonke ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

norint pasiekti MAX pajeguma reikia moketi tikslei susireguliuoti varikliuka,kas rusu tehnikoi sunkei imanoma :rolleyes: tad kolega ir pasiule ant velenelio reguliuojama zvaigzde uzsideti kas leidzia tiksleu viska sudelioti!Keiciant vostuvu veleneli gaunamas didelis efektas,jei norima pasiekti galinguma nuo mazu apsuku reikia labjeu krosui skirto velenelio,jis buna labeu nusmailejentis kas leidzia lengveu rinkti apsukas nuo 1000aps ,bet prarandama galia prie 6000!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas kolega iš didelio rašto išėjo iš krašto. Dar kartą perskaičiau tą diskusiją apie velenėlius ir tik painiavą radau - jei žmogui tolygus dalykas reguliojama žvaigždė ir fazių keitmo įrenginiai naudojami BMW, HONDA, TOYOTA, VAG ir dar daugelį kitų gamintijų varikliuose tai gal tolesni komentarai nebereikalingi. Atsiprašau jeigu ką įžeidžiau ir rišam tą variklių portinimo temą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Valdai ta tavo nyva gyvai maciau ir kiek darbo ydeta ir uz tokia suma kaip tau sia meistriokas dejo tikrai nerasi ,tai va tai gausi pas ji lekt dar su gera bonke ;)

:) tai jau tiesa pasakei tik kad ne lietuvoj randuosi ir su auto neradau laiko daugiau pralekt,bet jo viskio tai jau reiks iduot :)kai grysiu ilgesniam laikui,sekmes visiems.!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas kolega iš didelio rašto išėjo iš krašto. Dar kartą perskaičiau tą diskusiją apie velenėlius ir tik painiavą radau - jei žmogui tolygus dalykas reguliojama žvaigždė ir fazių keitmo įrenginiai naudojami BMW, HONDA, TOYOTA, VAG ir dar daugelį kitų gamintijų varikliuose tai gal tolesni komentarai nebereikalingi. Atsiprašau jeigu ką įžeidžiau ir rišam tą variklių portinimo temą.

 

Karti jusu duona kosmonaitai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.