vazineju vien dujomis,variklis dirba gerai,ypac ant laisvu apsuku,iranga pirkau deveta,po metu isidejau nauja reduktoriu,su balionu 40 ltr. nuvaziuoju orginaliomis padangomis apie 400 km.,su medvezkom iki 300 km,vazineju pievomis zvyrkeliais,esu dujomis labai patenkintas,nes su dujomis geriau traukia negu benzu.
kadangi važiuodamas mišku ar keliu neatjunginėju spynų, tai vibracija turi reikšmę ,o dėl auskarų ilginimo galiu pasiginčyti, nes savo gavau trumpinti, nes nebeliko stabilumo ant kelio, nors ir H forma auskarų :wink:ir ilgi auskarai miške didelis minusas nes už kelmelio kai užkimba, gali būti guzas ir didžiulė mėlynė
matosi kad auskarai jau ilginti,išilginus kelis cm.galvoju kad nepadės bus tas pats, be to keičiasi kardano kampas atsiras vibracija ir po kelią plaukios priekis,orginalių sunku rast reiks kažką burt.
O ka tokiu atveju daryti? Keisti linges, ar vezti valcuoti? valcavimas laikinas dalykas, manau kad reikėtų ausis kurios yra privirintos prie rėmo perkelti į kitą vietą, nes samurajaus linges gaut sunku, maskarado lengviau rasi.
variklis 1,3,iš po žiemos stovėjimo pradėjo mesti melsvą dūmą, atremontuojant variklį keičiau žiedus ir vožtuvų gumeles, nes prieš tai irgi dūmino, galvoju kad vėl su vožtuvų gumelėm kažkas negerai,tai norėjau paklausti gal kas keitėte gumeles, ir nuo ko gali jos dar tikti??