Pereiti prie turinio

pasienietis

Nariai
  • Pranešimai

    56
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3

pasienietis paskutinį kartą laimėjo Balandžio 27 2010

pasienietis patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Marijampolė/DEFENDER fanas
  • Pomėgiai
    Darbas, viskas apie LR Defender

pasienietis's Achievements

5

Reputacija

  1. Greičiau tas pavasaris...

  2. Gražu, tiek apvažiuota, pagarba
  3. Dėl temos pakeitimo, kai prisijungi, tai bet kurioje temoje, apačioje yra trys užrašai, redaguoti, atsakyti,daugybinis citavimas. Eini į redaguoti, kai atsidaro langas, apačioje teksto yra grafa, išsaugoti pakeitimus, pilnas redagavimas, atšaukti, spaudi pilną redagavimą ir tada išmeta du langelius, kur pirmame yra tavo temos pavadinimas, trini ir rašai naują. Sėkmės.
  4. Nagis nieko ten stebuklingo, kaip ir gerbiamas Arvydasius rašė, tas užrašas yra vienas, tik kad per dvi eilutes, dėlto susidaro vaizdas, kad viršuje Diff, o apačioje Lock. Tad jei važiuoji H padėtyje, svirtelė dešinėje, ją pastumi į kairę ir jau turi Diff Lock, jei L padėtis, tai iš dešinės viršuje stumi į kairę ir turi palėtintoją su Diff Lock. Jungiant Diff Lock turėtų prietaisų skydelyje degti lempikė, tokia oranžinė, jei ji dega, tai Diff Lock jau įjungtas, jei nedega, tai arba lempikė neveikia, arba pats Diff Lock neveikia.
  5. Sveikinu su super pirkiniu, jei pamilsi, tai nesigailėsi. Pas LR Defender sukas visada du ratai,vienas priekį, kitas gale, jei priekinis kairys, tai galinis dešinys ir atvirkščiai, kai užklimsta, tada sukas tik vienas ratas, dažniausiai galinis, bet tik vienas. Normaliai turi važinėti H padėtyje, mažoji rankenelė dešinėje pusėje prie H raidės, L yra palėtintojas, labai geras daiktas važiuojant 3 bėgiu iš vietos. Diff Lock funkcija sublokuoja diferiacialą, tada ir užklimpus sukasi du ratai, bet tik vienas priekį ir vienas gale. Palėtintoją gali jungti ir nejungus Diff Lock, pvz. tempiant sunkų krovinį, bet tada užklimpus irgi suksis vienas ratas, tik perdavimas bus kitoks. Jei kartais nutruktų galinis kardanas, ar mano atveju atsakytų pusašiai, įjungus Diff Lock, mašina važiuos priekiniu tiltu. Jei pas tave civilinė versija ar iš pasieniečių, tai tokia sistema, jei gavai XD, tai turėtų būti galinio tilto blokiruotė. Jei angliškai moki, tai pasiskaitymui. P.S. Pataisyk temos pavadinimą Defender lock reikšmės.doc
  6. Ant sveiko dangtelio yra kodai, bet ne viską įskaitau, vienas užrašas lyg tais JS19?/IVOP, HRC192?, kur klaustukai nesupratau, kas ten per skaičiai, tad jei kas gali ką pasiūlyti, prašom, reikėtų trumpojo pusašio su dangteliu.
  7. Tai gi, nieko ten per daug baisaus, reikia dangtelio ir trumpojo pusašio, nes truputį buvo paveiktas korozijos , šlicai susidrožę.
  8. Tai va, savaitgalį šturmavau miško keliuką, užklimt nebijojau, nes miškovežis pro jį kursavo ir netoli rastus krovesi, tad pagalba vietoje. Esmė, kad pradėjus buferiu stumti dumblą, galinio tilto pusėje pasigirdo garsas, tarsi kokia drapakinė spyruoklė būt trūkus, na užklimpau, ištraukė, atjungus priekį, automobilis nevažiavo, kardanas sukasi, girdėti lyg koks tai tarškejimas, bet neįkyrus, gal tai ir ne prieko. Taigi, kas galėjo nutikti - granata, pusašis, velenas,satelitai, kas galėtų būti? Ir aišku kas turėtų tokių detalių ir kas per kainos? (Tikiuosi Laumkelis padės ) Tad mieli LR entiuziastai, papasakokit, ketvirtadienį ardysim tiltą, tada matysim.
  9. Man tai pusė velnio ta jo išvaizda, ir ne tik po kaimo keliukus, bet ir į miška galima, o dabar visos mašinos orientuotos komfortui, eidamas gatve tikrai atkreipčiau dėmesį į šį
  10. Siūlau ieškoti ir kito spidometro, garsas nedings, o tik stiprės ir bus nepertraukiamas - ištisinis. Visoki tepimai tik laikinai padės. Jei lengvai išsiima, tai išėmęs su vinuku pasuk, jei tas pats, tai gali ir nedėt
  11. Buvo man toks variantas su benzinu, bet ten tik generatorius buvo subiręs, nekrovė, tai lemputės degė, kaip eglutė per Kalėdas.
  12. Na, gerokai nustebau, paskaitęs deklaruojamas degalų sąnaudas, nes RU forumuose jos skiriasi, bent 3 litrais. Tad arba pas mus degalai geresni ir tautiečiai taupiau važinėja, arba kažkurie truputį perdeda. Pats važinėju treti metai tokiais, bet pas mus kuro sąnaudos panašesnės, kaip RF piliečių
  13. Kad lengva bekele jis eina, tą žinau, bet kokios kuro sanaudos būna? Ne apie pravažumą klausiu, apie degalų sunaudojimą. Miesto režimu tikrai ne 11/100km, trasoje, gal, nors neteko taip važiuoti. Būtent apie dyzelį 3.2 mechana klausiu, o griovys, na mintį turėjau didesnio traktoriaus paliktas provėžas, kurios užspustytos.
  14. Mieli MP IV turėtojai, ar turintys draugų turėtojų, gal galit realiai pasakyti, kokios būna kuro sanaudos miesto sąlygomis, lengva bekelė, gal kas ir bandę yra kokį griovį forsuoti, kiek jis pas kitus sunaudoja. Reikalas tikrai svarbus, tad jei turit info, pasidalinkit.Pagarbiai
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.