-
Content Count
1,543 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
valdas-76 last won the day on January 12
valdas-76 had the most liked content!
Community Reputation
5 NormalusProfilio informacija
-
Lytis
Vyras
-
Miestas/Klubas
Kaišiadorys-Švedija
-
Pomėgiai
Visureigiai, oldtimeriai, muzika
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Neblogai Medviedžiai 235/75 R15?
-
Su Naujais, kolegos, būkit sveiki
-
Tai chrenova, jei per 10 metų padangos medinės patampa
-
Tai va, dabar beliko padangas įsigyt
-
Nu gal ne tokie jau anie kvailiai, kad Patrulio tiltų UAZike nepastebėtų Taigi yra mašinos modifikacijos, УАЗ-469Б su "kolchoziniais" tiltais, УАЗ-469- su kariniais. Aišku, ekspertų dabar prisiveisę kaip grybų po lietaus, tai ar vertinama objektyviai ir kompetentingai, čia kitas klausimas. Taigi iš esmės matau tik du tokios registracijos privalumus- didesnis TA intervalas (na ir pati apžiūra daugiau formali, išorinė) ir nereikia mokėti registracijos mokesčio. O jei su laiku tokių "istorinių" transporto priemonių keliuose atsiras daug, vertinimo ir pripažinimo kriterijai turėtų griežtėti, ir tada jau bus kreipiamas dėmesys į kitus dalykus, pvz., mažą ridą, restauruota ar ne ir pan. Dėl kasdienės eksploatacijos, pažįstu bent keletą entuziastų, jie savo transporto priemonėmis važinėja šiltuoju metų laiku, na bet tikrai ne vien į parodas ar senovinės technikos paradus Ir vėlgi čia gali būt tik laiko klausimas, kada koks nors įstatymo sargas sugalvos patikrint, kaip tokios transporto priemonės savininkas laikosi įstatyme nurodytų reikalavimų...
-
Dede Kleva su gimtadieniu
valdas-76 replied to nierkis's topic in Sveikinimai, radybos, šventiniai reikalai
Sveikinimai! -
Taigi yra viskas išdėstyta, tik reikia netingėt pasiieškot http://www.retromobile.lt/vertinimo-slygos/ Aišku, klausimas, kam tamstai to reikia? Kad kas 5 metus TA būtų galima eit? Bet automobilio kasdieninėms reikmėms naudot taigi negali... Čia dar pasiskaitymui https://www.klasika.us/2015/05/27/istor-transp-priem/
-
Netradiciniai 4x4 visada įdomu, juolab autobusai Dėl padangų tai tiesą kolegos sako, super ekstremaliai nevažinėjant, užtenka AT, yra dabar tų visokių modelių pakankamai atviru protektorium, kaip kad General Grabber AT³, Toyo Open Country AT2, chetaicai irgi masę gumų prižiedę... Kuro ims mažiau, važiuos tyliau ir smagiau, agregatai tarnaus ilgiau, o jei kur nors nepavyks pravažiuoti, tai ten turbūt ir nereikėjo
-
Tikrai taip, muziejus įspūdingas tiek išore, tiek vidumi, teko būt 2017 metais. Gaila, kad tąkart buvo labai glaustas grafikas, tai tik porą valandų tam reikalui pavyko paskirt, o šiaip jau reiktų gero pusdienio ar visos dienos
-
Na dėl apsukų tai nesakykit, man batareikinis kampinukas su mažesniais sūkiais beveik geriau, lengviau kontroliuojamas, o ir kokį šveitimo padą su švitriniu popierium nebaisu uždėt.
-
Geriausia turėt vieną tokį ir vieną tokį Akumuliatorinis super patogu, laidai po kojom nesipainioja, tačiau baterijos kol kas nėra tokios tobulos, kad galėtų visiškai pakeisti 220 V. O ir palyginti brangios, jei pirkt atskirai. Naudojimo laikas (Milwaukee su 5.0 Ah baterija kaip pavyzdys) maždaug toks- paimi pilnai pakrautą bateriją, dirbi kol nusibaigia, imi kitą pakrautą, o šitą statai ant krovimo. Kai nusibaigia pakaitinė, pirmoji dar nebūna pilnai pasikrovusi
-
Jei dirbtų su kokiais nors DeWaltais ar Hikoki, tai turbūt irgi nesiskųstų Kadaise daviau vienam žmogėnui sodo žirkles, kad smulkias šakas pakarpytų, grąžino atgal- nugi žiūriu, kad sulaužytas fiksatorius, kur laiko žirkles uždaroj padėty...Suprasčiau, jei būtų buvus kokia dešovkė, o dabar- Fiskars, ten dar reikia gerai pasistengt, kad plastmasę sulaužyt. Ale jei drūtas ir durnas, tai sulaužyt galima ir įrankį tarp kojų, jau nekalbant apie visus kitus