Pereiti prie turinio

valdas-76

Nariai
  • Pranešimai

    1.537
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3

valdas-76 paskutinį kartą laimėjo Balandžio 4

valdas-76 patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Reputacija

4 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaišiadorys-Švedija
  • Pomėgiai
    Visureigiai, oldtimeriai, muzika

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Nu gal ne tokie jau anie kvailiai, kad Patrulio tiltų UAZike nepastebėtų Taigi yra mašinos modifikacijos, УАЗ-469Б su "kolchoziniais" tiltais, УАЗ-469- su kariniais. Aišku, ekspertų dabar prisiveisę kaip grybų po lietaus, tai ar vertinama objektyviai ir kompetentingai, čia kitas klausimas. Taigi iš esmės matau tik du tokios registracijos privalumus- didesnis TA intervalas (na ir pati apžiūra daugiau formali, išorinė) ir nereikia mokėti registracijos mokesčio. O jei su laiku tokių "istorinių" transporto priemonių keliuose atsiras daug, vertinimo ir pripažinimo kriterijai turėtų griežtėti, ir tada jau bus kreipiamas dėmesys į kitus dalykus, pvz., mažą ridą, restauruota ar ne ir pan. Dėl kasdienės eksploatacijos, pažįstu bent keletą entuziastų, jie savo transporto priemonėmis važinėja šiltuoju metų laiku, na bet tikrai ne vien į parodas ar senovinės technikos paradus Ir vėlgi čia gali būt tik laiko klausimas, kada koks nors įstatymo sargas sugalvos patikrint, kaip tokios transporto priemonės savininkas laikosi įstatyme nurodytų reikalavimų...
  2. Taigi yra viskas išdėstyta, tik reikia netingėt pasiieškot http://www.retromobile.lt/vertinimo-slygos/ Aišku, klausimas, kam tamstai to reikia? Kad kas 5 metus TA būtų galima eit? Bet automobilio kasdieninėms reikmėms naudot taigi negali... Čia dar pasiskaitymui https://www.klasika.us/2015/05/27/istor-transp-priem/
  3. Netradiciniai 4x4 visada įdomu, juolab autobusai Dėl padangų tai tiesą kolegos sako, super ekstremaliai nevažinėjant, užtenka AT, yra dabar tų visokių modelių pakankamai atviru protektorium, kaip kad General Grabber AT³, Toyo Open Country AT2, chetaicai irgi masę gumų prižiedę... Kuro ims mažiau, važiuos tyliau ir smagiau, agregatai tarnaus ilgiau, o jei kur nors nepavyks pravažiuoti, tai ten turbūt ir nereikėjo
  4. Žiūrint, kokio stambumo tos drožlės ir koks kiekis. Gal nepamaišytų reduktorių išsiimt ir bent jau vizualiai apžiūrėt. Gali būt toks elementarus dalykas, kaip satelitai ar jų šaibos pasidėvėję.
  5. Tikrai taip, muziejus įspūdingas tiek išore, tiek vidumi, teko būt 2017 metais. Gaila, kad tąkart buvo labai glaustas grafikas, tai tik porą valandų tam reikalui pavyko paskirt, o šiaip jau reiktų gero pusdienio ar visos dienos
  6. Na dėl apsukų tai nesakykit, man batareikinis kampinukas su mažesniais sūkiais beveik geriau, lengviau kontroliuojamas, o ir kokį šveitimo padą su švitriniu popierium nebaisu uždėt.
  7. Geriausia turėt vieną tokį ir vieną tokį Akumuliatorinis super patogu, laidai po kojom nesipainioja, tačiau baterijos kol kas nėra tokios tobulos, kad galėtų visiškai pakeisti 220 V. O ir palyginti brangios, jei pirkt atskirai. Naudojimo laikas (Milwaukee su 5.0 Ah baterija kaip pavyzdys) maždaug toks- paimi pilnai pakrautą bateriją, dirbi kol nusibaigia, imi kitą pakrautą, o šitą statai ant krovimo. Kai nusibaigia pakaitinė, pirmoji dar nebūna pilnai pasikrovusi
  8. Jei dirbtų su kokiais nors DeWaltais ar Hikoki, tai turbūt irgi nesiskųstų Kadaise daviau vienam žmogėnui sodo žirkles, kad smulkias šakas pakarpytų, grąžino atgal- nugi žiūriu, kad sulaužytas fiksatorius, kur laiko žirkles uždaroj padėty...Suprasčiau, jei būtų buvus kokia dešovkė, o dabar- Fiskars, ten dar reikia gerai pasistengt, kad plastmasę sulaužyt. Ale jei drūtas ir durnas, tai sulaužyt galima ir įrankį tarp kojų, jau nekalbant apie visus kitus
  9. Galimas daiktas, bet nuo tinklo originali batareika vienaip ar kitaip nesikrauna, o tai yra blogis.
  10. Dar apie Makita, čia tik tarp kitko Turiu aš tos firmos statybinę radiją, veikia normaliai, betgi kokia sistema padaryta- gali jungt nuo 220 V, gali dėt bateriją. O baterija kraunasi tik atskirai ją išėmus, radijuką į elektros tinklą įjungęs nepakrausi...Išimi batareiką- išsiprogramuoja visos stotys, nes backup'o nėra(nors sako, kad gal ir yra, reiks pažiūrėt atidžiau)...Vėl reikia programuot iš naujo. Ir turiu seną kaip pasaulis DeWalt radiją, ji analoginė, betgi baterija kraunasi tiesiai iš tinklo. Na šiaip Makitos įrankius pas mus daug kas naudoja, nes yra vietinė parduotuvė, kuri jais prekiauja, atlieka garantinį ir t.t., tai gal ir patogu, bet aš, apart seno akumuliatorinio suktuko ir tos nelemtos radijos, daugiau nieko iš jų neturiu ir kažkaip nepasigendu...Milwaukee man geriausi
  11. Na ir šiaip Norvegijoj mašinikės nepigios, bet įdomių modelių ten yra, ypač 4x4 Mačiau čia kurią dieną mieste seną, kampuotą Toyota Hiace 4WD su norvegiškais numeriais, pas mus retenybė visiška, seniausiai Afrikoj visos atsidūrę...
  12. Galvojau, iš kur ta legendinė frazė- "бaчок потік" Pasirodo, va iš kur... P.S. Vaizdo įraše yra šiek tiek nenormatyvinės leksikos
  13. Pasižiūriu ir aš jį kartais, galvojau, kad rimtas bičas, kol nepradėjo legendų apie prancūziškus dyzelius riest, kokie anie gavno ir pan...Pasiėmęs Renault K9K variklį ir pasakoja apie jį, lyg tai būtų F9Q Kai komentuose chebra pradėjo rašyt, kad čia visai ne tas motoras, tai staigiai pakeitė vaizdo įrašo pavadinimą. Na ne be reikalo pavardė Travnikovas, turbūt nuo žodžio «травка» Nesakau, gal anas VAZ motoruose ir neblogai gaudosi, bet geriau nelįst ten, kur nelabai ką išmanai... Dėl kuro sąnaudų, jei atmest visus kitus įtakojančius veiksnius ir palikt tiktai variklį, tai ekonomiškiausios apsukos yra maždaug 2/3 nuo maksimalaus sukimo momento. Perdaug žemos apsukos, o jei dar su apkrova, varikliui tikrai nėra sveika.
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.