Pereiti prie turinio

kurveloto

Nariai
  • Pranešimai

    69
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1

kurveloto paskutinį kartą laimėjo Balandžio 3 2010

kurveloto patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Reputacija

-1 Nerimtas

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  1. Na pasakymas "virsta" tai reiškia,kad virsta niva labiau nei standartinė lengvoji mašina ant posūkių.Nepapūsi prieš fiziką,kaip sakant.Reikia pristabdyti prieš posūkius labiau nei su paprasta mašina....He,he lengvosios žemos mašinos virsta,o niva apversti juokas.Tarkim taip padarius su standartine niva ir bandant sugrąžinti atgal būtų tik paukšt
  2. Ir kiek tas malonumas kainavo bent apytikriai?Kiek AG tas variklis turi? Šiaip nivai galios labai nereikia nes ir taip ant posūkių virsta.Reikia žeminti,kad geriau ant kelio stovėtų
  3. komutatorius,babina TURĖTŲ tikti nuo tarkim golfo ar kitos senos importinės mašinos su karbu.
  4. O nuo ko ratai ir tiltai pas šita uaza?Nes rusiškai visiškai nesuprantu.Bet važiuoja tai įspūdingai.
  5. Kadangi čia tik traktoriai reikia pristatyti ir savo vienintelę. Niva 1999m,1,7L karbiuratorius,dujos,penkios pavaros.Viskas padaryta buvusio savininko pilnas kapitalinis,antikorozinis ir šiaip geresnės komplektacijos nei standartas. Naudojama kasdieninėms reikmėms.Jau tuojau metai bus,kaip ja turiu.Per tą laiką įdėti gale nauji dujiniai amortizatoriai,praktiškai iš naujo įdėtos dujos naujas reduktorius,mažas balionas šone ,pakeista razdatkė į naują.Šiaip smulkmenos. Ateityje dėsiu omegos vairo stiprintuvą jau nupirktas tik nėra laiko dėti.O šiaip bus matyt.
  6. VAZ,niva dalys.Naujos,naudotos. Aleksoto turgus.Kaunas 867374245 Alfa 869875049 Egidijus Delada.Kaunas Draugystės g. 17 837452504
  7. Prisegu paveikslėlį,šaibos ten kur rodyklę nupaišiau raudoną.Sureguliavau išvirtimą šiandien viskas susitvarkė .Užmini iki dugno ir nieko netraukia jokių garsų ratai tiesiai stovi.Tuo pačiu priėjimu prie mašinos pagaliau įdėjom NAUJĄ razdatke.Tepalo tilpo tik ~0,8l.Likę matomai to kur gamykloje buvo užpiltas.Dar norėjau pakeisti ir pagalves razdatkės tuo pačiu tik,kad jos kainuoja nemažai...Bandžiau reguliuoti jos padėtį tuo būdu,kad atsuki varžtus laisva padėtis ir duodi apsukų,bet ten ji net realiai nepajuda prie 3000rpm...Tai nežinau... Tas razdatkės cypimas,kaip ir dingo.Nėra ką lyginti su sena.Bet dabar atsirado kitas garsas spėju iš greičių dėžės.Toks keistas,bet ne toks bjaurus.Spėju seniau užgoždavo tą garsą razdatkė.Tai taip 1,2,4 pavara tas garsas yra nors jai stipriau spustelėji,kaip ir dingsta.Ant 3,5 garso nėra nepriklausomai nuo apsukų . Galvoju gal kartais tepalo ten trūksta.Tai pilasi tepalas ten per varžtą esantį dešinėje pusėje?Bet ten sunkus priėjimas.Gal tiesiai pilti galima nuėmus dangtelį iš salono?Bet tada iš kur žinot kiek pilti?
  8. Kodėl taip sakot,kad guolis? Na ryt mėginsiu dėti naujas šaibas ir sureguliuoti išvirtimą tada bus matyt kas toliau.
  9. Šiandien dar pastebėjau,kad tas ratas ne tiesiai stovi.Atsukau ratą tai iškart pastebėjau,kad šaiba su kuriomis reguliuojasi išvirtimas iškritus.Atsileido gal kažkaip. Su kaladėlėm viskas ok.Ir su suportu iš pirmo žvilgsnio.
  10. toks gedimas atsirado šiandien.Važiuojant ir stabdant staigiau dešinėje pusėje girdimas "mušimas",mašiną tada gerokai traukia irgi į dešinę.Kas čia gali būti
  11. ne šiaip čia foto iš interneto išsisaugojąs.Mano nivos dugnas spindi smala dar net ne apdulkėjąs. Nuotraukas ir savo mašinos aprašymą buvau įdėjęs,bet ta tema prapuolė.
  12. Seną niva neverta pirkti vien dėl to,kad ji bus išbelsta,atidirbus galutinai per visus galus.Praktiškai nėra užlaikytų nivu...Variklis senos per tiek metų bus užpjautas.Be abejonės viskas sutvarkoma...Plius senos nivos salonas bent man nepatinka,bagažinė naujos patogesnė. aiškiau nebūna
  13. Vienodos temos iš eilės...kam reikėjo kurti. Na visų pirma aš nesuprantu ko tu iš tos nivos nori.Jai tik po miškus važinėsi nemanau,kad geras sprendimas.Niva labiau tinkama visiems keliams,o ne tik bekelei.Ji neturi rėmo su visais iš to išplaukiančias minusais ir pliusais.Niva labai panaši į vitara.Variklis geriau 1,7 pritaikytas šiuolaikiniam kurui ir dar turi kelis patobulinimus.Jai tik miške važinėsi lėtesnį perdavimą turi sena niva iki ~93m.Bet ir naują gali maksimaliai sulėtinti 2101 greičių dėžė(~50lt),2102 reduktoriai 4,4 (po 50lt).Šiaip nivos dalys nebrangios beveik viskas tinka nuo bet kokio vaz.Gana patikimi visi jos mazgai na daugiausiai bėdų jai važinėjant tik miškais būtų spėju su priekiniu "tiltu" ir kėbulu. Jai aš važinėčiau tik pramogai ir tik miške manau daryčiau tokius dalykus su niva.Imčiau mašiną po ~93m. kuo mažiau supuvusią,TVARKINGĄ,sutvarkyčiau puvėkus,antikorozinis paruošimas tarkim pigiai galima iš smaluoti,posparniai.Na visko imtis,kad nepūtų.Maksimaliai sulėtinti,kaip sakiau 2101 dėžė+reduktorius 2102,ratai kokie nors geresni,didesni.Varikliui būtų galima pastatyti elektrinį ventiliatorių jai jo nėra.Tada išjungus neaptaškytų variklio,snorkelis.Protingai kilstelėti.Gale būtinai kablys.O daugiau nelabai verta perdarinėti... Dujų sąnaudos važiuojant normaliu keliu ~12-15l. Va čia dar gali pasiskaitinėti http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resources/index.htm
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.