Labai subjektyvus dydis yra "didelis efektas" Visu pirma buvo isbalansuotas, susvertas visas variklis, istiesintos bloko plokstumos ir ašiškumas, "portinta" galva (atpalaiduotas isiurbimo traktas), lengvinti svaistikliai, visos zvaigzdes, lengvinti voztuvai, "tarelkos", sudetos viengubos voztuvu spyruokles kurios buvo siektiek labiau suspaustos. Prie tokio setup'o uzdejus standartini velena fazes gavosi ciut ciut velyvos, nes buvo zemintas blokas ir galva. To pasekoje gavos labai neblogas sukimo momentas zemuose sukiuose, bandyta buvo su paprastu ziguliu, apsuku darbinis rezimas nusileido per 1000~1500 zemyn, buvo galima jungti aukstesny begy ir trauka islikdavo. Uzdejus reguliuojama zvaigzde ir grazinus faze atgal ar net siektiek paankstinus, variklis zymiai geriau pradejo dirbt aukstu sukiu diapozone, o prie zemu pasidaro "tupas".