Pereiti prie turinio

Visa veikla

Šis srautas atsinaujina automatiškai

  1. Vakar
  2. Praeitą savaitę
  3. Anksčiau
  4. Nuspręsta Alžyras 2024 pakeisti į kitą kryptį. Į Alžyrą važiuosiu kitais metais, šiemet dėl rutinos kiek apleidau Alžyro organizacinius reikalus, todėl nusprendžiau važiuoti ten, kur mažiau popierizmo. Važiuosime pažįstamu keliu per Balkanus, Turkiją, gal kiek ilgiau užsilaikydami Turkijos didmiesčiuose ir pajūriuose. Bandysime daugiau paliesti viduržemio jūros. Toliau D400 trasa iki Irako ir jame iki Persijos įlankos. kurios pakrantės Irakas turi labai mažai. Kelionės esmė - Irako miestų turgūs
  5. Pritariu, mes irgi toki nusipirkom, aukšta kokybė, aišku dėl starterio minusas, bet jeigu nori pigiai ateityje tvarkytis tada puikus variantas.
  6. Jau maršrutas paruoštas "BIH 4x4 Adventure" - startas liepos 5-6 dienomis. Vykstame tandartiniais visureigiais į kelionę po Bosniją ir Hercogoviną. Savaitė kalnais, kaimais, ežerais su nakvyne palapinėse ir Sarajevo, Mostaro senamiesčiais su nakvyne moteliuose. Pratesimas 3 dienos Juodkalnijoje puikiame kempinge prie jūros, grižimas per Serbiją, jei bus laiko pora dienų kalnais... Jei dar neapsiprendėte kur atostogauti ir norite prisijungti, kreipkitės, suteiksime daugiau informacijos.
  7. Maroke man nebuvo jokių klausimų dėl jokių papildomų mokesčių. Tik įvažiuojant reikėjo techapžiūrą vietinę praeiti. Nemokamai, tik užgaišino kokią valandą. Šiemet planuotą Alžyrą atidedu kitiems metams, važiuosiu paprastesniu ir pigesniu maršrutu - Irakas per balkanus, Turkiją. Iš popierizmo tik Irako viza ~75€
  8. Sveiki, gal kas turi pardavimui Suzukiui vitarai 1995m( modelis ejo ilgai) plastikinį stogą?
  9. 4x4 chop naujus manau gali gaut
  10. Gal ne taip pavadinau,bet atrodo taip vadindavo priekinio tilto įjungėją.
  11. Subirejo automatinis habas,gal kas dar turi ir galėtu parduoti. Tel.868580715
  12. Tai panašu, kad pas mane slėgis dar pakenčiamas - 0,7 ba. Įtariu, kad priekiniai cilindriukai jau nejuda, kaista stupica. Pradėsiu vėl juos ardyt ir t.t. Ačiū už mintis.
  13. Pirmas dalykas pasitikrink ar ateina tepalas ba sausa pompa nedirba . Antra , po viršutiniu štuceriu (ten kur vakuumo šlangos jungiasi ) yra vožtuvas ir jei jam mišios vakuumo nebus normalaus . Normalus slėgis nuo -0,8 bar'o ir žemyn .
  14. Viskas paruošta orientaciniam 4x4 žaidimui! Legendas AT ir MT klasės jau galite įsigyti čia pat forumo parduotuvėje XBradas CUP Legendos XBradas CUP – tai aktyvaus poilsio orientacinis žaidimas, lavinantis įgūdžius orientuotis su GPS navigacijos pagalba, vairuojant visureigį ar kitą padidinto pravažumo automobilį. Reikės atrasti kontrolinius taškus KP, kurių lokacija pažymėta GPS koordinatėmis. KP yra įvairūs objektai ir grafiniai ženklai, kurių vaizdus atrasite pateiktoje fotolegendoje ir juos fiksuosite. Žaidimo etapai yra AT ir MT klasių. Visi KP yra privažiuojami standartiniu visureigiu ar padidinto pravažumo automobiliu, tačiau gali pasitaikyti ir sunkesnių bekelės kliūčių pasirinkusiems MT klasės legendą. Tai ne varžybos greičiui, jei pavargote ieškoti KP, galite sustoti piknikui gamtoje arba atidėti kitai dienai. Sutikę poilsiautojus miško keliuose važiuokite lėčiau, miškas yra bendras visiems, gerbkime vieni kitus. Ekipažai teisingai atlikę visas užduotis gaus atminimo prizą “CUP”. Važiuojama tik keliais pagal KET, o miško keliuose vadovaujamės bendromis lankymosi miške taisyklėmis. Tai yra puikus laisvalaikis visai šeimai, nes kiekvienas turės ką veikti šiame orientaciniame žaidime! Bendra informacija Legenda - paketas pasirinkto etapo GPS koordinačių PDF/GPX/WPT formate, fotolegenda, firminė rašymo priemonė ir lipdukai. AT klasė – tiems kas nenori daug purvintis, visi taškai yra nesunkiai pasiekiami standartiniu visureigiu, tačiau priklausomai nuo oro sąlygų ar netinkamai pasirinkto kelio gali pasitaikyti sunkiau įveikiamų vietų. MT klasė – dauguma KP sutampa su T klase, tačiau pakeliui yra ir kitų KP, kurie sunkiau įveikiami ir reikalauja tinkamo visureigio ir ekipažo pasiruošimo, pvz., MT padangos, gervės, trapai, keltuvai… Kaip sudalyvauti? XBradas CUP legendą galima įsigyti per el. parduotuvę 4x4shop.lt ar užsiregistravus seniausiame Lietuvos visureigių entuziastų forume, adresu www.4x4forum.lt. Kam tai per sudėtinga galima tiesiog el. paštu dragon4x4.eu@gmail.com pateikti užsakymą. Po apmokėjimo į artimiausią Omniva paštomatą gausite pasirinkto etapo Legendą - voką su visa reikalinga medžiaga. Taip pat galima įsigyti atvykus į 4x4shop.lt biurą Giedraičių g. 31, Vilniuje. Legenda galioja 1 ekipažui vienam pasirinktam etapui, žmonių kiekis ekipaže neribojamas. Ką reikės daryti? Atsisiųsti navigacijai bekelėje tinkamą programėlę telefonui ar planšetei ir išmokti ja naudotis. Tai gali būti Osmand, Locus, Ozi ir pan. Išsibandykite kaip jos veikia, koks jų tikslumas, nuo to priklausys kaip seksis rasti KP, nes miškuose pasitaiko prastesnis signalas ir didesnė paklaida. Jums patiems reikės rinktis kryptį ir kelius iki KP, o ne pasikliauti navigacijos, kuri dažnai nemato visų kelių miške, sukurtu maršrutu. Rekomenduojama navigacijos įrenginyje turėti detalesnius žemėlapius, kuriuose matytųsi mažai naudojami keliai ir (ar) palydovinius žemėlapius. Gautas GPS koordinates įsikelkite arba susiveskite į navigacijos priemonę, patyrinėkite žemėlapį su pažymėtais KP, pasiplanuokite maršrutą. Pasiruošę? Pradedam! Važiuojame iki Starto vietos nuo kurios prasidės orientacija ir KP paieškos su navigacijos pagalba. Fotolegendos lape yra atsitiktine tvarka išdėliotos nuotraukos įvairių objektų ir grafinių ženklų. Ekipažo užduotis yra atvykus į KP surasti vaizdą iš kortelės realybėje ir lape šalia atitinkamo vaizdo įrašyti numerį to KP, kuriame jis rastas. Dėl navigacijos prietaiso ir ryšio netikslumų gali egzistuoti paklaida iki 10 m spinduliu, todėl artėdami prie KP maksimaliai priartinkite žemėlapio vaizdą, kad lengviau rastumėte KP vaizdus, kurie įprastai yra kelio pakraštyje ar pasivaikščiojus aplink. Prie kiekvieno rasto KP reikia atlikti fotofiksaciją - nusifotografuoti taip, kad matytųsi KP ženklas, ekipažo narys ir, jei įmanoma, visureigio fragmentas. Jei pavargote ar suprastėjusios oro sąlygos gadina nuotaiką, pratesti KP paiešką galite bet kurią kitą dieną. Suradote visus KP? Radę visus KP ir juos pažymėję fotolegendoje, įkelkite fotofiksacijos nuotraukos kartu su fotolegendos nuotrauka į jūsų ekipažui sukurtą galeriją adresu www.4x4forum.lt. Tai patvirtins užduoties įvykdymą, o nuotraukos gali dalyvauti papildomuose konkursuose dėl įvairių prizų ir būti naudojamos reklamos tikslais socialiniuose tinkluose. Patikrinę rezultatus aktyvuosime galeriją. Atkakliausiems ir sumaniausiems ekipažams, tinkamai atlikusiems etapo užduotį, įteikiamas to etapo atminimo prizas “CUP”. Patarimai Reikalingas telefonas ar fotoaparatas fotofiksacijai atlikti. Rekomenduojama turėti kinetinę vilktį, kastuvą, kirvį ar rankinį pjūklą, nes niekad nežinia kokios staigmenos laukia kelyje. Pasirinkusiems MT klasės legendą rekomenduojama turėti tempimo gervę ir papildomas priemones bekelės kliūtims įveikti. Pastabos Ekipažai patys padengia visas savo išlaidas, susijusias su dalyvavimu 4x4 pramogoje. Transporto priemonės vairuotojas prisiima visas galimas dalyvavimo rizikas ir atsisako bet kokių pretenzijų dėl vairuojamos transporto priemonės gedimo, avarijos, ekipažo narių sužeidimo ar mirties atvejų. Privaloma laikytis KET ir lankymosi miške taisyklių, už bet kokius taisyklių pažeidimus atsako transporto priemonės vairuotojas ir (ar) keleiviai. Kontaktai informacijai: +370 699 31000 Meris, +370 657 33100 Paulius, el. paštas: dragon4x4.eu@gmail.com Rekvizitai paramai: VŠĮ „Visureigis“ A/S LT557300010145882216, Swedbank AB
  15. XBradas CUP Legenda -  MT-01
    Startas Vilniuje, važiavimas Nemenčinės kryptimi ir atgal. Kad surasti visus KP, teks pravažiuoti 70-80 km nuo starto iki finišo.

    Pakeliui bus keli sunkiai privažiuojami KP. 

    49.00 EUR
  16. Maverio (1995 m. 2,7 td) vakuumo sistemoje (stabžiai) nesukeliamas reikiamas vakuumas. Panašu, kad gali būti siurblio problema. Jis stovi generatoriaus gale. Šlangutės tvarkingos. Gal kas turit minčių ką čia galima priburti be siurblio keitimo? Vargu ar dar yra jų tvarkingų. Ir dar klausimas - koks turi būti normalus vakuumo dydis (slėgis) stabdžių stiprintuve?
  17. Laba visiems, norėjau paklausti ar 1992 XJ automatinė dėžė turi alsuoklį? Ir jei taip, kur jo ieškoti? Ačiū
  18. Na čia galėtų pasakyti tik tie kas tampo su tokai mašina katerisu :). neaišku ar čia bus tokių. O šiaip upės krantas ir smėlis įvairiose situacijose gali būti skirtingas. O ir neparašėt kiek tas kateris sveria. Šiaip jeigu škoda susitvarkydavo tai ir RAV4 turėtų susitvarkyti. nors visokių situacijų būna. Kranto statumas, smėlio purumas ir t.t.
  19. Sveiki , nusipirkau RAV4 hybrida 4x4 ir kazkaip pabandes vaziuoti pasistojo klausimas ( nes labai tūpa ta masina ) ar istemps man kateri is nuleidimo vietos upeje ??? Mano Skoda su 1,5 turbininiu varikliu traukia dvigubai geriau , Ar tie toyota hibridai visi tokie tūpi ? Ar uzteks jegos isvilkti kateriui is upes ? Kaip veiks tie 4x4 smelyje ? Gal net neverta montuoti kablio jei ana tokia tūpa ir netinkama kateriui istraukti ???? Koki tada auto pirkti ? Aciu uz nuomones
  20. Tai kaip matosi iš pridėtų foto su kainomis, grubiai muitinės mokesčiai ir karnetai sudarys apie 370eur mašinai, čia iki Sierra Leonės (Na realei tik Senegalas reikalauja, tai galima sakyti čia Senegalui muitinės mokesčiai)
  21. 2026 preliminarus popierizmo biudžetas: Plius dar laukia preliminariai šitos sumos:
  22. Mašinos, CB stotelių, SAT telefonu dokumentai su serijinais numeriais sukeliami į ralio online sistemą, per ten organizatoriai gauna duomenis. O pasus 6 mėn prieš renginį su DHL išsiuntėme į LosAngelą (kadangi pagrindinis organizatorius vengras, bet gyvena LosAngele). Likus gal mėnesiui iki starto gavome atgal pasus su vizomis ir kitais dokumentais. Ten didelė organizacija, daug dirba, nes pats ralio mokestis nemažas gaunasi, startinis 2200-2500eur už auto + dar išeina apie 700-1000eur žmogui visokioms vizoms, draudimams, FIA/FRMSA licencijoms ir t.t. Tuo labiau reikia viską suorganizuoti nemažam kiekiui ekipažų, dabar treti metai būna 300-400 ekipažų, 2018 kai važiavom buvo tik 160-190 ekipažų kažkur.
  23. Reiškia ten rimtas renginys. Įdomu, kaip ruošė vizas, CDP ir kitus dokumentus? Reikėjo organizatoriams pasus ar kitus dok. siųsti? Koks apmokėjimas už CDP?
  24. B2B ralyje tai organizatoriai sutvarko viską. Ir gavome siuntinį per DHL su vizomis, cdp, draudimais ir visais kitais leidimais (FRA, dėl CB stotelių ir t.t.).
  25. Svajonė - Namibija be CDP nepasiekiama :(. O kaip ir kur forminiesi CDP?
  26. Aišku. Kai važiavau per Kazachstaną tikriausiai panašius buvau sutikęs. Ant lipdukų buvo TelAviv - UlanBator. Daug mašinų, mašinos - laužai, važiavo atskirai, po 2 - 3, kokių 3 dienų intervale. Tikrai daugiau nei 50 mašinų
  27. https://overlandingassociation.org/carnet-de-passage/ Iki Senegalo - Žalia, nereikia.
  1. Įkrauti daugiau
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.