Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Earlier
  3. mano autoparkas🙃
  4. beliko smulkmena - sureguliuoti viską iš naujo 🤣
  5. tada atgal į bagažinę ir pajungiam prie laidų automobilyje
  6. tada dedam naujus, ir aišku naujiems stiprintuvams reikalingi visi nauji laidai 😁
  7. nėra rankom ramybės, švenčių (daug išeiginių iš eilės) proga pasikeičiau šį bei tą bagažinėje pirmiausia viską lauk
  8. Sveiki. Gal kas žinot gera elektrika klaipèdos pusèj,kuris draugautu su Jeep WJ 4.0 variklio kompu?
  9. Labas, Psitikslinam. Klaidu nemeta, nerodo "check engine"? O tikrinai klaidas prisijunges? Gal liko istorijoje? Ar turi galimybe patikrinti istorijoje likusias klaidas? ELM327+Torque Lite ? Tiesiog isitikinimui. Ar profesionalesne iranga ? Su ELM327 +Torque lite patikrinti: 1. Ar variklis dirba OPEN LOOP ar CLOSED LOOP OPEN LOOP - be lembdu, tai yra kuras paduodamas skaiciuojant pagal MAP ir IAT, neturint atgalinio rysio is lembdu, pagal kurias ivedama korekcija CLOSED LOOP - atsizvelgiama i lembdas koreguojamas kuro padavimas. CLOSED LOOP rezyme dirba susiles variklis. Kekvienos masinos susilimas kitoks. Be to lembdos su pasildimu pradeda veikti daug anksciau (pvz. Mano Escalade lembdos veikti pradeda varikliui susilus iki 2C) 2. Patikrinti lembdu parametrus(mV) ir kuro padavima LTFT ir STFT. Su lembdomis skirtingai bet ar reiksmes tarp ~300mV ir 600mV? Reikia tikrinti kaip tavo atveju bet aptiksliai. LTFT - Long term fuel trimming STFT - Short term fuel trimming Jeigu LTFT virsija +-10%, jau reikia tikrinti kodel. STFT nera tiek svarbu, nes tai momentinis ir pagal STFT, koreguojasi LTFT ir pagal ji (LTFT) dirbama. Is isvardintu auksciau aiskeja, kad gali nekorektiskai veikti MAP daviklis. Sita gali paziureti net is akies jeigu jau labai grybauja. Su tuo paciu Torque Lite(gali pasiimti PRO uz ~5$.) uzkuri masina ir tiesiog pagazuoji. Paziurek ka MAP rodo. Ar nera, kad jo skaiciai neatitinka realybes? Nes stovint "gazas dugnas", vakumas isiurbimo kolektoriuje tikrai keisis smarkiai. Toliau patikrinti ar IAT rodo gera isiurbiamo oro temperatura. Aisku geriau tikrinti ant saltojo kai uzkuri, kai lauko oro temperatura nesiskirs nuo isiurbiamo. Susilus masinai, jau kitaip, pats supranti. Kai nekorektiskai veikia MAP, IAT, neteisingai paduodamas kuras (purkstukai purskia ne tiek laiko kiek reikia realiai), neteisingai parenkamas diegimo kampas, nesudega ir ismetamas. Del "missfire" yra niuansas. Kaip aptinkama? Pagal lembdas jeigu jos geros, pagal detonacijos daviklius pagal atitinkamus parametrus. Bet velgi. Kai yra detonacija, pili daugiau kuro ir detonacija mazeja. Ar buvo keisti purkstukai? Ar buvo i kura piltas modifikatorius (purkstukams, voztuvams, galiai...)? Ar isiurbimo traktas neuzkistas? Filtas geras? Kaip del katalizatoriu? Neuzsikiso? Gali patikrinti antruju lembu parodymus, pagal jas ir galima ziureti. Ar korektiskai veikia variklio temperaturos daviklis??? Kai keitei zvakes, kokios jos buvo? Baltos, juodos, rudos? Babinos nekeistos, jas tik su multimetru patikrinti. cia jau detalesne patikra. Taip pat su multimetru tikrinti MAP, IAT, liambdas, bet gal po pirminiu zingsniu?
  10. Vizos dabar brangios, dvikartinė su draudimu (privalomu) ~300€ žmogui. Bet šiemet eilinį kartą Mongoliją tenka atidėti :(. Po Wagnerio maršo ten prasidėjo visokie neaiškumai, galimos provokacijos su užsieniečiais, kaip man sakė pažįstami rusai. Sakė, - šiaip, lyg ir nieko baisaus, bet aš tavo vietoje, nevažiuočiau. Tai va ir suprask kaip ten yra. Panašu, kad rudenį laukia Marokas
  11. Mano nuotykis Baškirijoje 2017
  12. Bliaa jau audžiau mintį kaip tuos "kandoniukus" raudonus pabrėžti🤣
  13. Sveiki, turiu problemą su WJ 4,7 HO 2005. Toks jausmas, kad kartais (ne nuolat) nustoja dirbti kažkiek cilindrų. Atsiranda trūkčiojimas, kratymasis, susilpnėja trauka. Ir benzu ir dujomis. Ypač juntama, kai tempiu priekabą (džniausiai naudoju tempti laivui iš viso apie 2,5 t). Keista, bet neatsiranda chekas ir nerodo misfire klaidų. Pradžiai pakeičiau tik žvakes, nepadėjo. Kai sakau "kartais" tai dabar jau kokį 30% laiko taip darosi. Gal tik atrodo, bet su priekaba dažniau. Neseniai pakeistas galinis duslintuvo bakelis (nerūdeika) pamėlynavo, tai spėju, kad neveikiančių cilindrų nesudegęs kuras sudega duslintuve (gal?). Paprasčiausia būtų pakeisti babinas, bet keista, kad nemeta cheko ir nėra, kaip sakiau, misfire klaidų, Gal turite patarimų? Nelabai brangios tos babinos, bet jų daug...
  14. Nuorintojas buvo nulaužtas. Ištekino, idėjo nauja nuorintoją,vistiek nėjo nuorinti niekaip. Išmetus svarstykles lauku , viskas nusiorino
  15. ratbatis

    Padangos samurajui

    sveiki, jei kam reikia paieška pagal automobilį tai galite naudoti šią nuorodą. https://rataibatai.lt/padangos/pagal-auto
  16. ratbatis

    padangos 31

    AÅ¡ tai naujos padangos internetu perku https://rataibatai.lt/
  17. Toliau valdymo bloko konfiguravimas. Lembdos pasislinko per... nesumeluojant pusmetri, gal net daugiau. Dabar "pirmos" lembdos stovi vietoje, kurioje stovejo "antros" po katalizatoriu. Tiesa katalizatoriu bakeliu ir "antru" lembdu neliko. OK, pakoregavau kas liecia liambdu vietas. Nera tiksliai, nes tam reikia "placiajuosciu liambdu", kurios dirba 5V diapozone su matuokliu (manau visgi reikes). Dabar pagal tai ka suradau konfiguruojant L92 varikli (is HP tuners forumo) ir tokio tipo ismetima, taip ir koregavau programine dali. Toliau oro kiekis. Ilgojo tipo kolektoriai, leidzia praeiti per celindra didesniam oro kiekiui. Tuo metu kai ismetimo voztuvas dar neuzsidare, o isiurbimo jau atsidaro. Sita dali dar konfiguruoju. Daugiau oro, atitinkamai reikia daugiau kuro. Prie to ir diegimo kampa koreguoti stebint detonacija. Siuo metu rezultatu dar neikeliu nes oras netinkamas. Arba karsta ir dregna arba lietus lyja Tiesa garsas nepasikeite. buvo be katalizatoriu, tik bakeliai, dabar tokio tipo ismetimas.
  18. Pasidalinu naujovemis Si karta kalba eina apie ismetimo kolektorius. Pasirinkau tokius: Vienodo ilgio. Ar tikrai vienodo, nezinau, nematavau Tipas 4-1. Long Tube headers 1 7/8" Aprasas kaip visada grazus - Tinka Escalade 2007-2014 bla bla... Is tikro truputi netinka . Desines puses lembdos skyle teko pernesti i sona nes trukdo deze. Darbu buvo. Kadangi pasiemiau tik kolektorius, reikejo visa likusi kelia (nuo kolektoriu iki gofros, kuri is karto pu sujungimo) gamintis is naujo. Jeigu susidomesite, Patariu imti visa kompleta !!! Darbus atlikau vel ne as nes reikia keltuvo. Gulint ant zemes, nesigauna. Ir nesuklydau. Issukinejant varztus, nuluzo 3 desineje puseje. Reikejo grezti is naujo skyles bloke.. Mano komplekte buvo kolektoriai, tarpynes, nauji varztai. Kartu pasiemiau ir liambdu laidu prailgintojus, bet nereikejo, uzteko originalo. Atrodo taip: P.S. Vel ta raudona spalva, kuri man patinka - Zvakiu laidu apsauga
  19. O šitą gi, kaip su Rusijos viza?
  20. na nuoširdžiai linkiu sėkmės keliaujant per RF... mes tuo pačiu maršrutu Mongoliją pravažiavom berods 2018 m., su nuotykiais tiek Baškirijoje, tiek pačioj Mongolijoje, nes joje praktiškai kelių nebuvo, tik kryptys :) iki Gobio nesileidome, važiavome maždaug viduriu, nes keliautojai buvo nepatyrę ;)
  21. Glaustas maršrutas - Per Latviją, Rusiją iki Novosibirsko. Daug neturistausime, nebent sustosime Kazanėje baltojo kremliaus apžiūrėti, seniai norėjome, bet vis progos nepasitaikė. Nuo Novosibirsko į pietus per Barnaulą, Čiuiskij trakt iki Mongolijos. Jau tenai Kinijos pasieniu per Gobio dykumą. Pavaikščiosim net vasarą neištirpstančiu ledynu, pasimaudysim natūraliuose kalnų šuliniuose, nučiuošiu snieglente nuo kopos, ir dar visokių įdomybių suplanuota. Pravažiavę 2/3 šalies pasuksime į šiaurę, į UlanBatorą. Ten pailsėsime viešbutyje 1 - 2 dienas su apsižvalgymais. vėliau važiuosim link Chubsugulo ežero ir iš vakarinės jo pusės bandysim pasiekti Caatanų gentis. Pavyks ar ne, grįžtam ir apvažiuojam tą ežerą iš rytinės pusės ir varom į Rusiją ir tiesiai link Baikalo. Toliau vykdom 2016 metais nebaigtą programą - per Tažerano stepes į Olchono salą, kur porą dienų pailsėję suksim namolio. 6 - 7 dienos kelio ir būsim namie O kol kas - ankstyvas rytas prie Baikalo:
  22. Gal planuoji rašyti live dienoraštį (bet kokia forma) kaip sekasi? Būtų labai įdomu stebėti
  23. Nuspręsta - Mongolija. Kurdų kraštas pralaimėjo dėl to, kad dalį pernykščio kelio tektų kartoti. Būtų nuobodoka. Jei pavyks, bus sumuštas ilgiausios kelionės rekordas, laikęsis nuo 2016 metų Kuro kaina Rusijoje vid. 0,68 €/l
  24. nei viena iš krypčių šiuo metu nėra gera, nebent ieškai ekstremalių nuotykių: per Rusiją su LT numeriais geriau nevažiuot (ypač už Uralo, nes pas juos tik valstybinė TV ir yra), o Kurdistane (kiek suprantu tai Sirijos šiaurė, prie sienos su Turkija) irgi pusiau karinė padėtis, kas antras su Kalašnikovu vaikšto...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.