Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. @miroslavasr @Rolandas Sveiki, dar kartą reikia ekspertų pagalbos Rinkau viską iš naujo. Maximaliai ištraukiau chvastavyką į išorę; dėjau vis storesnes šaibas taip jį stumdamas gilyn; laikinai užveržinėju be sutraiškomos įvorės, veržiu kol pradedu jausti pasipriešinimą sukant chvastavyką ranka. Labiausia demesio vertus tris išgautus variantus nufotografavau: Gražiausiai man atrodo trečias variantas, kur šaibos storis 0.5mm, tačiau backlash taip giliai įleidus chvastavyką nesiekia žemutinės normos (0.13mm). Ar nekreipti dėmesio ir bandyti reguliuoti backlash su šoninėm šaibom, nes svarbu, jog chvastavyko gylis atrodo teisingas, ar dėti plonesnę šaibą (0.47) chvastavyko gyliui?
  4. ...Kai tik nufilmavus pamatai, kad kokybe gavosi bloga Bet garsas geras ir esme buvo perteikti skambejima be katalizatoriu ir greiciu perjunimus TEST_vazevimas.mp4
  5. Last week
  6. 1. Maveryje 1995 m. (NT II) reostatą rasi nuėmęs bardačioką ant ortakio.
  7. Ačiū už pavyzdį, atrodo tikrai aiškiai ir teisingai. Kaip matau akivaizdžiai pas mane įdėta per giliai, todel reikės traukti chvastavyką į išorę ir viską bandyti iš naujo. Dedu originalų perdavimą, 3.73, bet naują porą. Tikslas, kad neūžtų, o ateityje, kai jau mokėsiu ir matysiu poreikį gal didinsiu perdavimą, bet pakolkas planuose to nėra. O kokios firmos buvo pora kuri nesireguliavo? Teko skaityti, kad su kai kuriais gamintojais pasitaiko. Kai gavau savo porą (naują), ant jos matėsi reguliavimo žymės (buvo nuvalyta, bet matėsi šešėlis, kad reguliuota buvo) ir atrodė, kad buvo sureguliuota gerai, tai gal pavyks atitolinus chvastavyką sureguliuoti ir man
  8. P.S. Ne visada, arba kitaip sakant ne visas pora galima sureguliuoti idealiai. Tiesiog einama lik idealo. Mano buvusiam WJ'te priekiniame 4.11 poros nesigavo sureguliuoti. Ir i servisa atidaviau, galvoju, gal visgi nesuprantu as. Ir baigesi tik tuo, kad pirkau kita 4.11 pora. Buna ir taip.
  9. Sakyciau idealus butu toks: Kaip tik DANA 30 tilto foto.
  10. Sveiki dar kartą, galvoje sukosi daug minčių, neiškenčiau ir nuvažiavau prasukti dar kartą. Tiesa šį kartą priveržiau guoliavietes jau pagal specifikaciją, o ne tik su pirštais (gal dėl to atrodė backlash per didelis?). Rezultatas kurį gavau dabar nuotraukose. Teisingai. Tik tinkamai prisukus, tikrinama! Anksčiau matytas kontaktas pasikeitęs, tačiau visai aiškiai matosi D raidės formos pusmėnulis, kurio pilvas viršuje. Galima sakyti, jog kaip ir Rolandas parašė chvastavykas yra per giliai ir reikėtų ji šiek tiek atitolinti? Backlash IR chvastaviko pagalba reguliujasi.
  11. Tuo tarpu kazkur kaime... 90mm sklende nuo LS7 varilio Platesnes statyti nera prasmes, nes kolektoriaus skyle kaip tik tokio diametro. Nebent keisti ir kolektoriu
  12. Sveiki dar kartą, galvoje sukosi daug minčių, neiškenčiau ir nuvažiavau prasukti dar kartą. Tiesa šį kartą priveržiau guoliavietes jau pagal specifikaciją, o ne tik su pirštais (gal dėl to atrodė backlash per didelis?). Rezultatas kurį gavau dabar nuotraukose. Anksčiau matytas kontaktas pasikeitęs, tačiau visai aiškiai matosi D raidės formos pusmėnulis, kurio pilvas viršuje. Galima sakyti, jog kaip ir Rolandas parašė chvastavykas yra per giliai ir reikėtų ji šiek tiek atitolinti? ?
  13. Ačiū už atsakymą. instrukciją pridėjo, bet ten akcentuojama jog svarbiausia, kad kontaktas būtų centre ir jis sprendžiamas chvastavyko gylio nustatymu. Kaip suprantu, tai gylis pas mane OK, bet blogai nustatytas backlash (laisvumas tarp poros) ir tai išduoda pirmas paveiksliukas, kaip matome trikampio formos kontaktą "coast" pusėjė link "heel" (išorėje). Ir tai reiškia per didelį laisvumą (per didėlis backlash). Pas mane tiltas dana 30 186FBI ir gamintojas deklaruoja backlash 0.127 - 0.2mm o aš išmatuoju 0.13-0.14mm kitaip tariant esu mažesnėje specifikacijos pusėje. Ar gali būti, kad su tokiu backlash kontaktas rodo, jog jis yra per didelis?
  14. Earlier
  15. Labas, Kaip minksciau pasakyti ? Nera gerai arba blogai matosi. Taip is foto nelabai matosi. Vienoje lig ir noretusi pasakyti, kad gerai, kitoje pasiziuri - nelabai. Yukon dazniausiai ideda instrukcija, kaip reguliuoti. Nebuvo? Bendru atveju butu taip: Tiksliau paaiskinama: Bet priklauso ir nuo tilto ir nuo poros. Siuo atveju suprantu Dana 30. Svarbi informacija - Backlash, isskirta zemiau. Skirtingiems tiltams, skirtingas diapozonas.
  16. Man norėtųsi chvastavyką (mažąjį poros dantratį) traukti į išorę
  17. Startuojame liepos 1-2 dienomis... dar yra vietų grupėje.
  18. gal kas turi pardavime gyvą Wrangler TJ automatinę dėžę (nuo 4.0 benzo, 3 bėgių, modelis 32RH) arba mechaninę dėžę su visu komplektu (pakeitimui iš automato) 869090777
  19. Sveiki, gal galite patarti. Atgaivinu seną temą nes antras round'as problemos sprendimo vyksta Taigi nusipirkau kitą tiltą, naują porą (yukon brando) ir guoliu komplektą. Viską perinkau ir dabar reguliuoju. Kaip jum atrodo mano poros kontaktas? Aš kiek suprantu kontaktas centre, tačiau ar neturetų būti kontakto plotas didesnis?
  20. Taigi Pavazinejus su 4.10, pirmas jausmas geras. Dar nestartuoju kaip beprotis, tegul "pripranta" poros;) Gamintojas rekomenduoja ~500km. Konfiguracija is softo puses pasirinkau kitokia. Tai yra greiciu deze "informavau", kad poros 4.10, automatiskai viskas persiskaiciavo BET greiciu perjungimus priklausomai nuo akseleratoriaus paspaudimo, sukonfiguravau kaip 3.42. Kaip pvz. Kitaip sakant, greiciu perjungimas atliekamas prie aukstesniu apsuku. Bet nera taip baisiai kaip skamba. "svelniai" vaziuojant, nesijaucia skirtumo. Pasivazinejus ilgiau, kazka parasysiu. P.S. Kadangi masina 80% naudojama mieste, bent jau pradzioje atrodo, kad 4.10 kaip tik super, kalbant apie kuro sanaudas (juokinga kalbeti kai 6.2 bet visgi )
  21. Sveiki, visi zinantys Nissan terrano 2 elektrine dali. Turiu 2 klausimus: 1 kur randasi peciuko ventiliatoriaus reostatas (itariu, kad ant pacio ventiliatoriaus), 2 kur randasi ijungtu sviesu pamirsimo pypykle?
  22. Sveiki, gal kas susidure/dirbe su sd33 td siurbliais? Reiktu biski info apie kuro kiekio atsukima.
  23. Keliaujam toliau. Sugalvojau, pirkau ir isidejau. Buvo: Montavimo metu gi del Jusu Galutinis vaizdas: Truputi juoko Is karto tiems, kas juokiaisi is tokio tipo filtru. Zinokit, kad neverta juoktis Apie viska is eiles. Kodel? Sena tema... Buvusiam WJ'e atvazinejau apie 40 000km su tokiu filtru ir pardaviau su idealia kompresija. Del to galima gincytis iki negalejimo ir velgi - neverta nes nebus galo. Daug yra medziagos apie ivairius filtrus apie nauda ir zala varikliui ir panasiai. Reikia nepamirsti, kad tik is gamyklos isriedejusia masina uzkuri, jau variklio resursas sumazejo Kekvienas pasirenka sau Kalbant apie galia. Niuansas! Tiesiog idejus, nesijauciau. Gal net sumazeja ( arba negauni to ko tikejaisi ir atrodo, kad dar blogiau). Oro patenka daugiau o kaip su kuru? Po MAF perkalibravimo, pasijuto. Ne siaip pasijuto o pagal DRAGY skaiciukus! Ne stebuklai bet buvo idomus rezultatas ir testavimas. Kai pabaigsiu tiuninga, kuri sugalvojau, graziai nufilmuosiu DRAGY pagalba, kad nebutu tusti zodziai. Tiesiog tai nera tikslas ir prioritetas mano darbuose. Video tikrai bus. Kad butu DRAGY isibegejimo skaiciai, spidometras ir kelias viename ekrane. Nes o gal nuo kalno Be to reikia atitinkamo oro o ne esant 90-100% dregmei
  24. Kokybe gera kai geros kokybes MP3. Pasijungiau youtube per tel, irgi grazu. Taip Lincoln turi visai padoria garso sistema
  25. Turiu Renault Koleos 2.0 dyz. 110kw 4x4 parketinis . Gal kas yra turėjęs ar susidūręs su tokiu , noriu kad papasakotumėte iš patirties , kas per auto ir kokios bėdos ją kankina ,o gal viskas buvo okei ?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.