Pereiti prie turinio

Visa veikla

Šis srautas atsinaujina automatiškai     

  1. Šiandien
  2. Vaziuojant i prieki su paletintoju baloje buksuojant persokineja nebevaro priekis.Vaziuojant atbuliniu kaip ir gerai viskas .Kas cia per problema ?
  3. Vakar
  4. Labas, Klevai Nu bet pagalvokime... jeigu imame Golf Mk7, kuris kai kuriose rinkose pvz. Rusijos yra prieinamas su gamykliniu 2 cm pakėlimu ir sakome, kad jį reikia pažeminti, ir tam naudojame paprastas, ne standintas, ne aukštintas spyruokles iš europos rinkos arba atvirkščiai į europinį Golf'iuką dedame spyruokles iš Rusiško ...tai gi nebūtų blogai? O tarpinės padarytų praktiškai tą patį. Reikia atsižvelgti dar ir į tai, kad maniškis yra BlueMotion, o jie yra dar žemesni, nei standartiniai ir tai yra akivaizdu palindus po automobiliu - priekinės šakės nuo centro kyla į išorę, nors ir nežymiai. O dėl katino ir antsnukio manau, kad tai priklausytų nuo buvimo su antsnukiu laiko Va vienas iš variantų, rusų gamybos, jo reali kaina, o yra ir kosminių: https://risingtuning.com/index.php?route=product/product&product_id=987 . Išsiunčiau jiems užkalusą ar tinka. Tik nelabai suprantu kodėl priekinės tarpinės yra iš poliuretano, nors pasiskaičius internete radau daug diskusijų, už ir prieš poliuretanines - gumines - metalines. Gal kažkas Lietuvoje ar iš forumiečių gali pagaminti už realią kainą?
  5. O tai manai kad katinui užmovus antsnukį anas lot pradės ?
  6. Šiaip tai nuo tokio patrumpinimo nieko tokio nutikt neturėjo . Pasitikrink pliusinius laidus einančius nuo akumo į saugiklių bloką , spynelę - visai gali būt kad kažkur bus labai silpnas kontaktas .
  7. Vokiečiai daro ir taip ir kitaip ir nesiskundžia. Moller'is sako, kad Mk4 Golf'am buvo gamyklinės tarpinės pakėlimui, taip pat sako, kad gali pakeisti į AllTrack'o spyruokles tik pakėlimo aukštis nevisai aiškus. Volkswagen paprasti modeliai nuo AllTrack'u skiriasi tik spyruoklėmis, ratais ir plastmasėmis + 4 varomi. Kai kurie atsiliepia, kad automobilis stovi net geriau. Kas keisčiausia, kad yra netgi tarpinės sertifikuotos Vokiečių tech. apžiūrai dėti ant priekinių spyruoklių. Auto entuziastų automobilius Moller'is oficialiai žemina keisdami spyruokles. Vienu žodžiu viskas Ok, tik reikia įgyvendinti teisingai. P.S. Gale vientisas balkis.
  8. Prieš tai darant reiktų įvertinti pasekmes automobilist stabilumui ir valdymui.
  9. Sveiki Atsibodo braukyti bortus, o ir į mišką toliau įvažiuoti norisi, todėl reikia truputuką pakelti 2016 metų Golf 7 1,6 TDI BlueMotion. Perskaičiau beveik visą internetą ir likau prie varianto pakišti tarpines - priekyje tarp kėbulo ir atraminių guolių, gale tarp kėbulo ir spyruoklių. Kai kas keičia spyruokles, bet nelabai aišku kurios kiek pakelia. O klausimas toks, kaip teisingai parinkti tarpinių aukštį, kad viskas gerai veiktų (neiškelti tiek, kad perdaug nulenktų šakes) ir kad priekį su galu pakelti vienodai? Taip pat ką daryti su galiniais amortizatoriais? Ačiū.
  10. Praeitą savaitę
  11. Atsirado problem-JGC ZJ 1998 2,5td. Atsileido pliusinis laidas prie starterio. Priveržinėjant meistriukas kliudė korpusą raktu ir šiek tiek kibirkščių atsirado... Dabar įjungus degimą nesujuda visi ciferblatai kontrolei, o užvedus variklis veikia kokia 3s ir išsijungia...Prietaisai skydelyje nieko nerodo. Saugikliai visi geri. Kur ieškoti bėdų?
  12. Ech.... tas cv19... o taip smagu buvo. 2006-ais susitikus Kryme Jacekas iš PL pasiūlė prisidėti prie Kordono organizavimo ir taip atsirado pirmi marškinėliai ir pirmos didesnės grupės iš svetur
  13. Anksčiau
  14. Šiaip tai kai TA tikrina emisiją tai tai daro varikliui dirbant aukštais sūkiais , o kai variklis dirba aukštais sūkiais tai sklendės būna atidarytos .
  15. Gal neaiškiai pasakiau😁 tapati dėžės šlanga metaline,kur matosi fotkei šlapia, kiaura ir slapuoja. Buvusiam xj nupjoviau kiauryme ir sujungiau šlanga, idomu kaip cia nes slangute max 4cm nuo duslintuvo vamzdzio
  16. Tai jo, man bėdos ir buvo dėl to, kad traukė atsikabindavo, bet vis dar judėdavo aukštyn-žemyn ir belekaip braukydavo per sklendžių svirtį. Tai prasidėdavo trūkčiojimai visokie. Dabar aš atjungiau vakumo žarnelę nuo tos vakuminės traukės ir ją užaklinau. Traukės žarnelę irgi užaklinau, kad purvo neprieitų (gal dar prireiks). Tada užkabinau tą traukę taip kaip turi būti ir ji pagal nutylėjima spyruoklės pagalba laiko sklendes pilnai atidarytas. Kadangi vakumo nebėr, darinėjimo nebėr, tai niekas nebeatsikabina. Automobilis važiuoja puikiai, bėgėjasi tolygiai ir užtikrintai, o kadangi daug svorio nevežioju, tai traukos pablogėjimo nepajutau... Išskaičiau, kad tos sklendės yra "sūkurinės" ir skirtos pagerinti kuro sudegimą važiuojant žemais sūkiais. Tai sumažina kuro sunaudojimą ir teršalų išmetimą į aplinką. Prie didesnių sūkių (kažkur >2000) tos sklendės pilnai atsidaro ir jau niekaip neįtakoja. Pas naujesnius auto tas skledes dažnai valdo varikliukai, jie keičia atidarymo kampą priklausomai nuo sūkių. Tą kampą fiksuoja daviklis. Ten viskas sudėtingiau, bet ekonomiškiau ir ekologiškiau. Čia tik dvi padėtys - uždaryta ir atidaryta... Vat įdomu kaip su technikine?
  17. Šiaip tai netik atjungt bet sklendes užfiksuot pageidautina . Galima ir išvis išmest bet tam reikia atsidaryt kolikus . Išmetus sklendes prie žemų sūkių truputį pablogėja trauka .
  18. Vairo grįžtamas taip, į ta plastmasę užmautas. Bet man jo nepavyko numaut, labai prikepes, ir bijojau nulaužt tą vamzduką. Automato grįžtamą galima nuo variklio radiatoriaus atsukt, viršutinis vamzdukas. O kas ten per šlangutė virš duslintuvo tai neįsivaizduoju, neturi ten nieko būt Visi vamzdeliai į galą eina pritvirtinti prie rėmo.
  19. Nu...na pas mane ar radiatoriaus kaip ir nėra🤔 tai dar 2litrus nebus taip brangu nusipirk🤔 mastau keist siurbli(turiu tarp likusių dalių) tai praplaut sistema kazkaip🤔 katras grystamasis yra?apatinis kur tiesiog i plasmase bakelio ikištas? Plius iskart klausymas, nebepamenu kuris grystamas aisin automate yra, keisiu pilnai tepalus, kazkada keiciau ir nepamenu katras gryštamas?prie bėgių jungiklio ar arciau tas variklio? Dar bly ir kiaura slangute metaline, ir virš duslintuvo lygiai, kaip sužaisti 🤔 perpjovus nesujungsi šlanga, istirps prie duslintuvo🤔 ar yra kokiu spec šlangu gal? Ačiū Jums visiems kad atvedat i dorybės kelią😂
  20. https://www.tepalubaze.lt/lt/produktai/alyva/lengvuju-automobiliu-transmisines-hidraulines-ir-kt-alyvos/motul-multi-hf.htm https://eprekyba-lt.intercars.eu/produktai/C3F202-ravenol-vairo-stiprintuvo-alyva-1211123
  21. Aha sita tinka tik kai ieskojau buvusiam savo WJ'tui, nieks neturejo ir sake nezinos kada bus. Dabar gal jau yra
  22. beveik 6L kalbant apie viska ka rasiau: kolonele, radiatorius, bakelis sus siurbliu ir slangai. Bet tai bakeliai biski sirtingi, tai va be radiatoriaus variantai
  23. Sveiki, noriu pasiteirauti, gal kas susiduręs su tokia problemėle, kaip spręsti, labai arti spyruoklės vertiklus rato guolio laikiklis. Kaip galima pakeisti viršutinės ir apatinės "šakių" padėtį (kad kuo horizontaliau stovėtu), bei atitolint laikiklį nuo spyruoklės. TLC95, islandas, 35" ratai, pakeičiau spyruokles į kietesnes, senosios jau buvo pasilpę. Gal išimt ant amortizatorių viršaus buvusias aliumines įvores, ar yra viršutinės šakės ilgesnės (tiuninginės)? Pridedu keletą vaizdelių dėl aiškumo.
  24. Beje, va mums tinkantis skystis, atitinkantis senajį standartą 04883077 ir naujesnį MS-5931 https://www.alyva.lt/automobiliams/vairo-stiprintuvo-skystis/ravenol-psf-y-fluid-1l
  25. Pas mane apie 2L, ir nėra jokio radiatoriaus. O pakeist tai kaip ir automate, geriausia nuimt grįžtamą (jeigu nusiims, nes pas mane taip prikepę, kad nelupau bijodamas sulaužyt bakelį), ir užkūrus variklį sukiojant vairą naują skystį dapylinėt, kol iš grįžtamo pradės bėgti švarus.
  26. Bet tai 6l kur tiek ten🤔 amerikieciai skaiciau kiek supratau kazkokia ten technika plauna sistema, lyg istustindami bakeli,dapila ir taip kartoja, ar tai atsuka grystama....koki naudoji?
  27. Aš savo senajam irgi buvau dextrona 3 supyle irgi kiek pravazinėjau nieko nesijuto blogo....
  1. Įkrauti daugiau
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.