Pereiti prie turinio

klausimas del nivos variklio keitimo


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 201
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Iš ko taip sprendžiate? Interneto platybėse tikrai nepasiklystu, daug daugiau laiko tenka garažui ir praktikai :)

Kaip čia švelniau pasakius - žmogui daug laiko atiduodančiam garažui ir praktikai manau turėtų būt žinomas toks dalykas kaip stūmoklio diametro ir eigos santykis ir kokia tai turi įtaką max sukimo momentui, nekalbant apie pačių stūmoklių konstrukcinius skirtumus. Reguliojama žvaigždė yra skirta tiksliai suderint paskyrstymo velenėlį su velenu o ne sukimo momentui ar sūkiams išgaut nes tai atlieka fazių keitimo įrenginys - manau kad ir tai jums , kaip praktikui , turėtų būt žinoma. Vožtuvų laisvumas irgi turi įtakos variklio darbui bet tikrai ne ant tiek kad max sukimo momentas pabėgtų 200-300 rpm į vieną ar kitą pusę.Varikliui pastumt sukimo momenta keliais šimtais sūkių žemyn ne taip paprasta kaip daug kas įsivaizduoja. Tai kad aš irgi prisijungsiu prie tuo nuomonės kad tamsta pasiklydot interneto platybėse ir pirmai pradžiai pasiūlyčiau paskaityt profkės lygio automechaniko vadovėlį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip čia švelniau pasakius - žmogui daug laiko atiduodančiam garažui ir praktikai manau turėtų būt žinomas toks dalykas kaip stūmoklio diametro ir eigos santykis ir kokia tai turi įtaką max sukimo momentui, nekalbant apie pačių stūmoklių konstrukcinius skirtumus. Reguliojama žvaigždė yra skirta tiksliai suderint paskyrstymo velenėlį su velenu o ne sukimo momentui ar sūkiams išgaut nes tai atlieka fazių keitimo įrenginys - manau kad ir tai jums , kaip praktikui , turėtų būt žinoma. Vožtuvų laisvumas irgi turi įtakos variklio darbui bet tikrai ne ant tiek kad max sukimo momentas pabėgtų 200-300 rpm į vieną ar kitą pusę.Varikliui pastumt sukimo momenta keliais šimtais sūkių žemyn ne taip paprasta kaip daug kas įsivaizduoja. Tai kad aš irgi prisijungsiu prie tuo nuomonės kad tamsta pasiklydot interneto platybėse ir pirmai pradžiai pasiūlyčiau paskaityt profkės lygio automechaniko vadovėlį.

 

Haha taip ir tikejausi, kad kazka panasaus parasysit, taigi prasau eikit patys ir skaitykit tas knygas, nes "dvoikes" turbut rinkot mokyklos suole :) Pradzioj pasiskaitykit kokia itaka sukimo momento bei galios ir apsuku kreivems turi paskirstymo velenuko sukiojimas (velinimas, ankstinimas arba tas pats faziu keitimo irenginys kuris tik nivoj rankinis :) ), tada pasiskaitykit apie atmosferinio variklio fazes ir ju persidengima. Voztuvu laisvumas sukimo momento nestumdo apsuku skaleje ir to nieks neteigia, bet apgailetina ziuret, kai vaziuoja niva nu svelniai tariant "kalanciu" varikliu offroade ir skunciamasi, kodel ji nevaziuoja :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia apie varikli tik sneka,tai gal reikia turiu mazai prabegusi su visom zarnom tikrai geras kaina apie 500 liutu karbas,deze,ir t.t visas pilnas.ka remontuoti ir ta sena varikli tai geriau .... po kol kitas uzlinks tai niva supus greiciau

 

uzeikit i ladakluba kartais ir susirasit uz 150~200lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas yra tas fazių keitimo įrenginys Nivoje ir kaip jis veikia?

 

A.

 

Haha taip ir tikejausi, kad kazka panasaus parasysit, taigi prasau eikit patys ir skaitykit tas knygas, nes "dvoikes" turbut rinkot mokyklos suole :) Pradzioj pasiskaitykit kokia itaka sukimo momento bei galios ir apsuku kreivems turi paskirstymo velenuko sukiojimas (velinimas, ankstinimas arba tas pats faziu keitimo irenginys kuris tik nivoj rankinis :) ), tada pasiskaitykit apie atmosferinio variklio fazes ir ju persidengima. Voztuvu laisvumas sukimo momento nestumdo apsuku skaleje ir to nieks neteigia, bet apgailetina ziuret, kai vaziuoja niva nu svelniai tariant "kalanciu" varikliu offroade ir skunciamasi, kodel ji nevaziuoja :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas yra tas fazių keitimo įrenginys Nivoje ir kaip jis veikia?

 

A.

 

Gerai prajuokinai :) Ogi Tavo pacio rankos, uzdejusios reguliuojama zvaigzdute ir pasukiojusios i kazkuria puse paskirstymo velenuka. :))))

O "dlia osobenno..." realus pavyzdys - "vanusas", skirtumas tik kad ten atskiri velenukai ismetimui/isiurbimui (http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/m62tu.pdf)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na , man jau irgi idomu pasidare kas ten per irenginys :rolleyes:

paaiskink Moto, kaip pasukes zvaigzde tu pailginsi arba patrumpinsi voztuvo atidarymo faze?

 

Netrumpinsi ir neilginsi, o tiesiog ankstinsi/velinsi kas praktikoje parode, kad duoda labai dedele itaka toms pacioms charakteristiku kreivems(su standartiniu velenuku). O kas del nestandartiniu velenuku, tai placios fazes nebutinai duoda sukima prie zemu. Yra daugybe velenuku ir daugybe tu velenuku parametru - voztuvo atidarymo trukme, isiurbimo ismetimo persidengimas, kumsteliu atakos kampai, voztuvo pakelimo dydis ir panasei. Kaip pvz: DYNACAMS "14-tas" zemasukis velenukas nivai turi labai maza faziu persidengima laipsniu atzvilgiu, ir tos pacios fazes trumpos, ismetimas atidaromas gerokai veliau negu standarto, o isiurbimas uzdaromas gerokai anksciau. Taciau del didesnio voztuvu pakelimo ir atitinkamos kumsteliu formos, voztuvai buna per 0,4mm daugiau atsidare faziu persidengimo metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu nori pasakyti, kad pasukiojes standartini velenuka gavai "labai dideli efekta"?

 

Labai subjektyvus dydis yra "didelis efektas" :) Visu pirma buvo isbalansuotas, susvertas visas variklis, istiesintos bloko plokstumos ir ašiškumas, "portinta" galva (atpalaiduotas isiurbimo traktas), lengvinti svaistikliai, visos zvaigzdes, lengvinti voztuvai, "tarelkos", sudetos viengubos voztuvu spyruokles kurios buvo siektiek labiau suspaustos. Prie tokio setup'o uzdejus standartini velena fazes gavosi ciut ciut velyvos, nes buvo zemintas blokas ir galva. To pasekoje gavos labai neblogas sukimo momentas zemuose sukiuose, bandyta buvo su paprastu ziguliu, apsuku darbinis rezimas nusileido per 1000~1500 zemyn, buvo galima jungti aukstesny begy ir trauka islikdavo. Uzdejus reguliuojama zvaigzde ir grazinus faze atgal ar net siektiek paankstinus, variklis zymiai geriau pradejo dirbt aukstu sukiu diapozone, o prie zemu pasidaro "tupas".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai subjektyvus dydis yra "didelis efektas" :)

 

As suprantu kad mes visi norime pasigirti kad nesame pasiklyde interneto platybese ir kad turim gausiai daug patirties technikos konstravime, ypac motoru :D

Nieks cia nenori saipytis.

Tiesiog as nesupratau tavo patarimo :

2010-08-19, 17:22

Rodyti pranešimąmooo978, 2010-07-30, 20:39, pasakė:

varikliuku kolkas tikrai negaliu skustis, nebent baloj sukimo momento prie zemu sukiu

Velenuka normalu isidek, fazes susireguliuok ir bus ta trauka nuo zemu.

 

Todel dar karta perklausiu, nori pasakyti , kad paemes visiskai standartini NIVOS varikli, pasukiojes zvaigzde tu gali isgauti "labai dideli efekta" ?

 

tik nepradek vel apie kazkokio variklio kurima.

zmogus vazinejasi sau su standartiniu varikliu o tu jam tokius patarimus duodi ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik nepradek vel apie kazkokio variklio kurima.

zmogus vazinejasi sau su standartiniu varikliu o tu jam tokius patarimus duodi ;)

 

Ne, tikrai girtis nenoriu ir nesigiriu, nes nesu tos srities specialistas, ir perdarineti visko nesiulau, tiesiog zigulis variklis turi nemazai restriktoriu, kurie normaliame variklyje ispresti gamykliskai. O kas del standartinio variklio - mersedeso is nivos nepadarysi, bet pokytis jauciasi. O "Velenuka normalu isidek" reiskia ant standartinio variklio uzsidet nestandartini velenuka, "fazes susireguliuok" reiskia, kad tas nestandartinis velenukas su standartine zvaigzde ir taip neuzsideda, nes nulines "mietkes" neatitinka, o pasieksperimentuoti ir susirasti sau optimalia jo pozicija tikrai neprosal.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Haha taip ir tikejausi, kad kazka panasaus parasysit, taigi prasau eikit patys ir skaitykit tas knygas, nes "dvoikes" turbut rinkot mokyklos suole :) Pradzioj pasiskaitykit kokia itaka sukimo momento bei galios ir apsuku kreivems turi paskirstymo velenuko sukiojimas (velinimas, ankstinimas arba tas pats faziu keitimo irenginys kuris tik nivoj rankinis :) ), tada pasiskaitykit apie atmosferinio variklio fazes ir ju persidengima. Voztuvu laisvumas sukimo momento nestumdo apsuku skaleje ir to nieks neteigia, bet apgailetina ziuret, kai vaziuoja niva nu svelniai tariant "kalanciu" varikliu offroade ir skunciamasi, kodel ji nevaziuoja :)

Kaip čia jums jaunuoli pasakyt gražiau - tai ką tamsta paveiksliukuose matot ir manot kad apie tai labai gerai išmanot, aš kiekvieną dieną natūroj čiupinėju kadangi iš to duona valgau. Dėl knygučių skaitymo tai ne vieną esu perskaitęs - nuo profkės, instituto lygio vadovėlių iki specializuotos literatūros variklių remonto ir patobulinimų klausimais. Patikėk - ten tikrai yra vertingesnės info nei interneto platybėse, va tik gaila kad mažai spalvotų paveiksliukų B) . Ir šiaip tai sakyčiau truputį korektiškumo kitų atžvilgiu ba kaip pastebiu esat įtin geros nuomonės apie save, savo turima techniką ir savo žinias kuriuos iš tikro sudilusio skatiko nevertos. Taigi, kaip sakė gerb. Linelis, baigiam šią diskusiją ir sėkmės tobulinantis praktikoj :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkingas už palinkėjimą tobulintis tos pačios tolerancijos , ypač kai turiu iš ko jos pasimokyt B)

Haha taip ir tikejausi, kad kazka panasaus parasysit, taigi prasau eikit patys ir skaitykit tas knygas, nes "dvoikes" turbut rinkot mokyklos suole :) Pradzioj pasiskaitykit kokia itaka sukimo momento bei galios ir apsuku kreivems turi paskirstymo velenuko sukiojimas (velinimas, ankstinimas arba tas pats faziu keitimo irenginys kuris tik nivoj rankinis :) ), tada pasiskaitykit apie atmosferinio variklio fazes ir ju persidengima. Voztuvu laisvumas sukimo momento nestumdo apsuku skaleje ir to nieks neteigia, bet apgailetina ziuret, kai vaziuoja niva nu svelniai tariant "kalanciu" varikliu offroade ir skunciamasi, kodel ji nevaziuoja :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaska jau cia maisai, kiek turejau "kolxozniku" tai jie paprastai dirbo nuo kokiu 3000-3500 apsuku, tai tikrai nepasakyciau kad trauka nuo zemu.

 

 

Visu pirma reik tureti tvarkinga varikli, o tai kiek matau "offroadines" nivas - tai tarskat barskat, grandines tik karvei pririst tinkamos, voztuvai kleba ir panasei. Kitas dalykas reik susirinkt karbiuratoriu normalu kas irgi retas atvejis, arba pereit ant ipurskimo (ne mono), ka padaryt irgi galima, bet jau kainuoja. O "zemasukis" velenukas yra uzsakomas-perkamas, kainuoja kazkur 400~500lt is Rusijos platybiu. Arba galima zaisti su taip vadinamu "kolxozniku" kuris turi trauka nuo zemu, plius reguliuojama zvaigzdute nusukta dar labiau link veluojancios fazes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskaičiau kažkuriame rusų forume, tai jie tą reguliuojamą žvaigždutę naudoja pagrindinai gamyklinio broko taisymui. Jie yra pastebėję, kad toks brokas kartais siekia 10 ir daugiau laipsnių. :) Esu linkęs tuo patikėti.

 

A.

 

Labai subjektyvus dydis yra "didelis efektas" :) Visu pirma buvo isbalansuotas, susvertas visas variklis, istiesintos bloko plokstumos ir ašiškumas, "portinta" galva (atpalaiduotas isiurbimo traktas), lengvinti svaistikliai, visos zvaigzdes, lengvinti voztuvai, "tarelkos", sudetos viengubos voztuvu spyruokles kurios buvo siektiek labiau suspaustos. Prie tokio setup'o uzdejus standartini velena fazes gavosi ciut ciut velyvos, nes buvo zemintas blokas ir galva. To pasekoje gavos labai neblogas sukimo momentas zemuose sukiuose, bandyta buvo su paprastu ziguliu, apsuku darbinis rezimas nusileido per 1000~1500 zemyn, buvo galima jungti aukstesny begy ir trauka islikdavo. Uzdejus reguliuojama zvaigzde ir grazinus faze atgal ar net siektiek paankstinus, variklis zymiai geriau pradejo dirbt aukstu sukiu diapozone, o prie zemu pasidaro "tupas".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Moto, tu prieš atsakinėdamas perskaitai klausima, ar tik šiai mėgsti komentuoti? :D

 

Tamstai dar neatsibodo?

Tas pats "kolxoznikas" lada klubo gretose buvo ismegintas su 1.3(small stroke) ir su 1.6(big stroke) varikliu. Su 1.6 bloku jis nei velnio nedirbo aukstu sukiu diapozone. O 1.3 variklyje atvirksciai. Kadangi zinau, jog Giedriuz vazinejo su 1.3(1.4), tai darau atitinkama prielaida.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na nezinau, gal cia kaip kam pasiseka :), yra klube ir 1.6 su kolchozniku tai tas blecha gal dirbt pradeda nuo kokiu 3000-3500 :D, iki tol ppastoviai uzpilineja. bet jai palaikai apsukas tai ir dirba, o aisku jai nesugebi palaikyti tai uzpila zvakes ir tada kuri laika prie jokiu pasuku nedirba :D. Tai krose su juo vaziuoajnat buvo kaip ir norma.

 

Tamstai dar neatsibodo?

Tas pats "kolxoznikas" lada klubo gretose buvo ismegintas su 1.3(small stroke) ir su 1.6(big stroke) varikliu. Su 1.6 bloku jis nei velnio nedirbo aukstu sukiu diapozone. O 1.3 variklyje atvirksciai. Kadangi zinau, jog Giedriuz vazinejo su 1.3(1.4), tai darau atitinkama prielaida.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.