Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Reikia xj priekiui šarnyru keliojasi vienoje buseje epie 3-4mm kitoi kiek mažiau gal, tad kiek suprantu reikalingi 4 visi nauji. Gal numesit kokia nuorada kad ir ebay kokius tinkamus nusipirkti? Ačiū:-)

Jau kelinti metai kartoju ir dar matau daug nežinančių kad Jeep viršutiniai šarnyrai turi vaikščioti aukštyn žemyn, sukiotis bet nejudėt į šonus, juos reik tepti per tašką.

Apatiniai turi tik lankstytis ir jokio aukštyn žemyn ar į šonus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaičiau tamstos pasisakyma kad viršutinis turi kelnotis, forumietis su wj jei neklystu atsirestoraves juos jie nebesikelniojosi, bet turbut todel kad apatinis neleidžia.... Mano atvejo kelniojasi kartu ir apatiniai, sutepti jie pas mane kaip ir viskas kas tepasi. Tai va priejau nuomones kad pasikeisti reiktu visus keturius, tik norisi tinkamų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Du klausimukus turiu JGC savininkams.

 

1) Kokia 2.7 CRD cilindrų kompresijos tikrinimo procedūra? Tikrinsiu per kaitinimo žvakių skyles (yra adapteris). Kaip suprantu reiktų atjungt purkštukų fiškes, o ką daryt kad siurblys kuro nepumpuotų tikrinimo metu? Na jį mechaniškai suka variklis, tai jo niekaip neatjungsi, bet gal atjungt tarkim vamzdelį einantį iš kuro siurblio į common railą? (tada nepaduotų kuro į reilą/purkštukus, o siurblys teptūsi salerka/nepaimtų oro).

 

2) Ar kas restauravotės vairo kolonėlę? Pas mane nemažas laisvumas yra, paveržimas nebepadeda. Skambinausi į Alytų (Merkinės g., kur visi rekomenduoja), tai prigasdino, kad kainuos nuo 100 eur ir namaža tikimybė, kad efekto nebus, nes ten tipo jei kažkas išdyla ("sliekinis guolis" ir pan.) tai tų detalių neįmanoma gaut ir nelabai ką be pakeitimo patvarkysi. Galvoju, gal kas panašią bėdą turėjo ir pasidalins patirtim kaip tvarkėsi.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klaipėdoj yra firmelė kuri vien su kolonėlėm dirba. Kad nereiktu laukt pirkau iš ju jau restauruota, o savo gali priduot jiems už atitinkama suma. Padaryta buvo tvarkingai, dirbo be priekaištu. Tiesa nežinau kiek ilgai laikė nes tas Jeep'as perleistas kitam vadeliotojui. Nežinau kaip dėl to slieko, nes aš keičiau ZJ, o tau kaip suprantu reikia WJ, nors kolonėles beveik identiškos tai manau bus tas pats. O dėl kainos tai dar litais buvo apie 400.

Redagavo airisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va ir klausiu, gal kas džipam darėtės pas tuos alytiškius? Tiesiog išimčiau ir vežčiau remontuot, bet išeina, kad gali 100+ eurų sumokėt, ir jokio efekto negaut. Pas mane ji net nelaša, bet laisvumas yra didelis. Kiek žiūrėjau internete, tai ten išdyla krumpliai (10.590, PO 10.555), juos turbūt tik keist, na nebent dar apvirint ir naujai išfrezuot. O jis man telefonu aiškino, kad dar susidėvi 10.575, PO 10.572 "guolių sliekas", ten tipo irgi nelabai patvarkysi..

 

 

steering_gear_power.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baik tu... $180 vien už tą ašį, o čia dar be siuntimo ir muitų iš US... o kur dar kitos detalės, ta sliekinė ašis kur tas krumplis remiasi, guoliai ir t.t.  :wacko:

Visa restauruota kolonėlė iš eBay už $200, aišku dar siuntimas ir mokesčiai, tai bent $300 sumoj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su naudota tai irgi klaustukas, sunku tikrai geros būklės rast, visos jos gi bus daug km prasukusios...

Geriausias variantas turbūt pirkt iš eBay restauruotą su 2 m. garantija. kainuos apie 250-300 eur su siuntimu, o tiek pat kainuoja naudotos ir be garantijos - klausinėjau. (be to deficitas, nes pas mus šrotuose vien anglai, o nuo jų netinka...).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kompresijos tikrinimo, ar kas man "meistrui diletantui" patars kaip teisingai pamatuot ant 2.7 variklio? :)

Ar reikia atjunginėt kaip nors kuro padavimą į reilą/purkštukus, ar ne? (matuosiu per žvakių skyles).

 

Radau procedūrą kaip tikrint ant 2.7 CDI merso Sprinterio, tai ten nerašo nieko apie kuro atjungimą..:

 

 

Compression Check: Testing and Inspection

STANDARD PROCEDURE - COMPRESSION TESTING ENGINE COMPRESSION

ENGINE: Mercedes-Benz Sprinter 2.7 CDI

 

Maximum Compression: 29-35 bar (420-507 psi)

Minimum Comprression: 18 bar (261 psi)

Permissible Difference Between Cylinders: +/- 3 bar (44 psi)

 

 

1. Warm up engine to operating temperature (approximately 80°C, 176°F).

2. Shut off engine.

3. Remove engine cover.

4. Remove glow plugs.

5. Crank engine several times with the starter to eliminate combustion residues in the cylinders.

6. Insert compression tester adapter # 8927 with check valve installed into glow plug hole of cylinder to be tested.

7. Connect compression tester hose adapter # 9295 to compression gauge and test compression pressure by cranking engine with starter for at least 8

revolutions.

8. Carry out test procedure at the remaining cylinders in the same way. 

9. Compare pressure readings obtained with the specified pressures. If the pressure reading is below the minimum compression pressure or if the

permissible difference between the individual cylinders is exceeded. Refer to cylinder leak down test. See: Testing and Inspection/Cylinder Leak

Down Test

10. Remove compression tester and adapter from cylinder head.

11. Install glow plugs.

12. Install engine cover.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, PMMD SERVISAS, Tilžės 67, tel. 867632088. Šiaip sakau, geriausia iškart imti iš jų šviežiai restauruota kolonėlę ir nesukti sau kiaušu, gavai, isidėjai ir leki. Nes išlupti, nusiųsti, laukti kol padarys, parsiųs atgal tai biški hemorojus, nebent gali padžiaut mašina savaitei.

 

 

 

 

Sory, norėjau tau i AŽ imest, bet kažkaip neapsižiurėjau kur rašau.

Redagavo airisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, PMMD SERVISAS, Tilžės 67, tel. 867632088. Šiaip sakau, geriausia iškart imti iš jų šviežiai restauruota kolonėlę ir nesukti sau kiaušu, gavai, isidėjai ir leki. Nes išlupti, nusiųsti, laukti kol padarys, parsiųs atgal tai biški hemorojus, nebent gali padžiaut mašina savaitei.

 

 

 

 

Sory, norėjau tau i AŽ imest, bet kažkaip neapsižiurėjau kur rašau.

pas mane ir didelis laisvumas,o kokia kaina tos restauruotos koloneles

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kainos maždaug tokios (iš skirtingų šaltinių):

 

Airisss minėjo, kad Klaipėdoj dar litais buvo apie 400 Lt (pilnai restauruota).

Aš kiek klausinėjau šrotuose ir kas ardo, tai 200~300 eur (dėvėta nerestauruota).

Restauruota per eBay iš USA - kažkur ~300 eur su visais siuntimais ir mokesčiais.

Restauravimas Alytuj - nuo 100 eur, bet negarantuoja, kad gerai pavyks...

 

EDIT: "PMMD SERVISAS" (Klaipėda) pasakė kainas. Restauruotų pardavimui šiuo metu neturi, o restauravimo kaina: 150 - 450 eur su vienų metų garantija. Panašu, kad teks amerikonams nusiųst $$$...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.