Pereiti prie turinio

Domaso

Nariai
  • Pranešimai

    1.002
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Reputacija

0 Normalus

Kontaktai

  • Website URL
    http://www.fixual.lt

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kauno r.
  • Pomėgiai
    Žvejyba, Aludarystė

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Didelis dėkui. Tik kad jį pakeist, vis tiek reikia guolius nupjaut... Kai keičiau, dar norėjau tą kronšteiną naują pirkt, bet pagalvojau - metalo gabalas, kas gi su juo gali būt negerai... Gal pabandysiu tiesiog ištraukt ašį, švariai viską nuvalyt ir užtept tarpinių hermetiko aplink, kažką JAV forumuose skaičiau, kad kiti taip daro - gal laikys kurį laiką kol prisiruošiu normaliai pasikeist...
  2. Šitą kronšteiną turi omenyje? (daugiau ten jokių dangtelių nėra...)
  3. Manau aš ne vienintelis su šia bėda, gal kas pasidalins patirtimi. Ašis Dana 44. Leido tilto tepalą per galinės ašies riebokšlį (vairuoto pusėj) - ištraukiau ašį, nuėmiau guolio žiedą-laikiklį, guolį, riebokšlį, apžiūrėjau ašį kur liečiasi riebokšlis - viskas ok, "riskių" nėra. Uždėjau naują riebokšlį, užpresavau naują guolį ir naują žiedą (komplektas "SKF" firmos, Made in Japan), gražiai viską surinkau, užveržiau pagal Nm specifikacijas. Viskas buvo puiku, bet po kokių 3 mėnesių pažiūriu - vėl leidžia... 😣 Būtų nieko baisaus, jei tas riebokšlis lengvai pasikeistų, bet kad reikia kas kart nupjovinėt žiedą ir guolį, po to vėl pirkt visą naują komplektą ir vėl užpresuot - nei pigu, nei malonu... 😟 Ar čia su riebokšlio kokybe bėda ar aš kažko nežinau? Gal kas keitėt ir sėkmingai važinėjat ilgą laiką "sausai"? Tuomet pasidalinkit kokio gamintojo riebokšlius dėjot, dėkui!
  4. Dėkingas už patarimą/nuorodą - užsakiau amortikus ir dar kelias detales - net su ~170€ siuntimo ir importo mokesčiais, vis tiek sutaupiau kokį 100€ nei perkant Lietuvoj ar Lenkijoj 🙂 P.S. Gerai kad spėjau - galinis amortizatorius po manęs jau tik vienas pas juos beliko 🙂 (gal čia dėl Coronos ar pan. kad niekur nėra šitų amortikų...)
  5. Dėkui už pasūlymą, užmečiau akį. Jie ten netgi turi tokią galimybę sumokėt importo mokesčius iš kart ("pre-pay import taxes"), tai su viskuo rodo kad būtų 417 Eur už komplektą, Lietuvoj buvau užsakęs už 349 eur, bet kad atšaukė nes nėra sandėly... Geriausia būtų iš lenkų, bet kad kiek ieškau, tai ir pas juos nėra... Gal kas bandė siųstis iš Rockauto.com? Kažin negali būt taip, kad sumokėsiu tuos importo mokesčius, o Lietuvoj muitinė vėl iš naujo priskaičiuos?
  6. Vis tik atsibodo sukt galvą - užsakiau OME ("Old Man Emu") - priekiui šiek tiek pastiprintas, o gale standartinio minkštumo. Neradau kad kas blogą žodį apie jas būtų pasakęs (skirtingai nei apie pvz. "Ironman"), tai manau bus gerai 🙂 Tik viena liūdnesnė naujiena... Kai tik užsakiau spyruokles, gavau pranešimą, kad Bilstein 5100 amortizatorių nėra sandėlyje ir mano užakymas atšauktas... 😟 Reiks toliau ieškot... Gal kas netyčia žinot kur galėčiau gaut už padorią kainą?
  7. Pagaliau prisiruošiau ir užsisakiau Bilstein 5100 amortizatorius, bei visas 8 spyruoklių atramines gumas. Dabar neapsisprendžiu ką daryt su spyruoklėm... 🤔 Negaliu išsirinkt... Daug skaičiau ir gilinausi - daug kas sako kad "Ironman" kietokos ir po kurio laiko nemažai susėda (ypač priekyje, ir ypač su sunkesniu CRD varikliu). Dauguma giria "Old Man Emu" dėl komforto, bet jos brangesnės - panaši kaina ir atsiliepimai apie "BDS Suspension" spyruoklės. Dar yra "EFS Suspension", kas iš patirties atsiliepia - jos beveik nesusėda, bet dėl komforto nieko nežinau... Dar galiu gaut "Lovells" bet apie jas irgi nieko nežinau. "Rough Country" iš kart atmetu - pats blogiausias variantas iš minėtų. Kokie kitų pastebėjimai ir patarimai iš patirties? Dauguma išvardintų spyruoklių yra populiarūs Australijos brand'ai - gal žinot dar kitų gamintojų, pvz. Europinių? Dabar pas mane originalios "UpCountry" spyruoklės +2 colių poliuretano šaibos - kaip manot, ar vietoje to įdėjus prailgintas spyruokles, kažkiek pagerėtų važiavimo komfortas, ar tik tiek kad pegerėtų pakabos artikuliacija? (nes artikuliacija man antram plane - mano offroad'as labai lengvas - žvyrkeliai, miško keliukai - per gilius griovius ir kalnus nekopinėju 🙂)
  8. Apie šitą štoką kalbi? Atsiprašau už durnus klausimus, bet niekad su tuo neturėjau reikalų... Kiek mm patartum jį pailgint? Ir kokiu būdu? Pjaut ir virint, ar yra paprastesnių būdų?
  9. Norėjau paklaust ar ir pas kitus WJ savininkus tokie stabdžiai - pas mane stabdžio pedalas turi maždaug ~70% laisvos eigos (praktiškai nestabdo), ir tik likę ~30% stabdo. Pakeičiau visus 4 stabdžių diskus, visas kaladėles, pakeičiau stabdžių skystį (išpumpavau 1.5l skysčio, dėl viso pikto..). Su suportais viskas lyg ir tvarkoj, nestringa ir pan. Galvoju kame dar gali būt bėda? Ar gali būt pagrindinis stabdžių cilindras pasilpęs ar pan?
  10. Man labiausiai ir norėtųsi kad paminkštėtų būtent per visokius kietus/grublėtus žvyrkelius, nes dabar su originaliom spyruoklėm ir amortikais, važiuojant per žvyrkelį tiesiog "darda" kietai viskas, dauguma lengvųjų net minkščiau važiuoja... Gal dar kas turi susidėjęs kokius "Skyjacker", nebloga kaina, įdomu kaip jie lyginant su gamykliniais.
  11. Svarstau keisti amortikus ir spyruokles savajam WJ su 2" liftu. Išsiaiškinau, kad dauguma labiausiai giria "Bilstein 5100" amortizatorius, bet jie gan brangoki - po ~150 Eur už amortizatorių... (šiaip yra nemažai tų offroadinių po 80-100 Eur - Rough Country, Skyjacker ir pan.) Dėl pailgintų spyruoklių nelabai žinau ar yra didelis skirtumas kurio gamintojo? Vieni pigiausių yra "Rough Country", bet kiek teko skaityt, tai visi prastokai apie juos atsiliepia ir dauguma vėliau juos keičia geresniais. Įdomu ką šio forumo nariai susidėję, kiek mokėjote, ir kokie atsiliepimai?
  12. Prabėgęs 210,000 km, nesiplėsiu kas su juo negerai, bet toliau į jį kišt pinigus neverta. Todėl ir galvoju ką čia padarius, nes visa kita labai geros būklės išskyrus variklį.
  13. Renai - išsitrink pas save asmenines žinutes, nes neišeina tau nusiųst...
  14. Ko gero tu teisus Dalimis gal reiks paleist..
  15. Šiaip įdomus variantas, bet ar viskas 1-prie-1 tiks? Aš kiek domėjausi, tas 2.7 CRD yra mersinis, bet jis tik į šiuos WJ ir buvo dedamas, Mersinis 2.7 CDI nėra identiškas. Tai spėju 3.0L bus dar daugiau reikalų O su technikine tai vis tiek ta pati bėda, ar įdėtas 4.7 benzas ar 3.0 dyzelis - vis tiek jis tam auto nebuvo numatytas. Nebent tik turi omenyje, kad 3.0 labai panašus ir tiesiog TA tikrintojas neatskirs kad tai kitas motoras...
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.