Jump to content

Domaso

Nariai
  • Content Count

    1,014
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalus

Kontaktai

  • Website URL
    http://www.fixual.lt

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kauno r.
  • Pomėgiai
    Žvejyba, Aludarystė

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na, kiek aš žiūrėjau, tai jų apačia ir viršus vienodi, be to apatinis galas man puikiai įsistatė į naują gumą (apatinė guma kaip žinot turi normalesnius spyruoklės laikiklius). Šiaip turiu 5cm kėlimo šaibas atlikusias, gal iš jų tuomet ir būtų galima ištekint. Gal kas žino kas Kaune poliuretaną tekina? Dar pagalvojau, o kaip tokia mintis - jei viršuje irgi naudoti tokias pat gumas kaip ir apačioj? (su normaliais tvirtinimais). Gaila jau išmečiau senąsias gumas, tai negaliu pamatuot ar centrinė skylė vienoda - gal kas netyčia turit senų ar naujų gumų komplektą ir galėtų pamatuot? Būčiau dėkingas...
  2. Susidėjau visų taip išgirtas "Old Man Emu" spyruokles, ir naujas spyruoklių gumas, bet kiek pavažinėjus pradėjau girdėti tokius vos girdimus dungtelėjimus kai iš lėto važiuoji per duobėtus keliukus (pvz vieškelius laukuose ar miškuose ir pan.). Nusiėmiau ratą pažiūrėti, ir pamačiau, kad spyruoklė šiek tiek pasislinkus į šoną ir viena išorinė spyruoklės apvija ko gero kartais prisiliečia prie prie kėbulo "lėkštės" - iš čia ir garsas. Kad gumos identiškos originalams tai esu garantuotas 100%, bet matyt OME spyruoklių tvirtinimo skylė yra šiek tiek didesnė nei originalių, todėl ir pabėgo šiek tiek į šoną... Gal kas susidūrėt su tokia problema? Ar turit pasiūlymų kaip tokią problemą būtų galima išspręst? Kažkokį centravimo žiedą pasidaryti ar pan., nesugalvoju ką daryt... P.S. Apačioj viskas tvarkoj, nes spyruoklė į gumą kitaip tvirtinasi.
  3. Domaso

    Ryčkos JGC WJ

    Atrodo normaliai. Jeigu susukus iki galo guma į tą apsauginę įvorę nesibraukia, tai nemanau kad turėtų ženkliai greičiau dėvėtis...
  4. Domaso

    Ryčkos JGC WJ

    Kai jau tiltas dainuoja, tai jokios apsaugos jau nebepadės 😄, pas mane irgi dainuoja nuo kokių 90 km/h, bet jau susitaikiau su tuo, kad vairuoju "kamazą" ir tiek... 😄
  5. Domaso

    Ryčkos JGC WJ

    Aš kažkada irgi norėjau tokias apsaugas dėt, bet paskaičiau, kad jos kažkiek vis tiek praleidžia, ir tuomet ten viduj viskas "marinuojasi", o kai nėra apsaugos, tiesiog išbėga ir išdžiūna, tai taip ir palikau... Nors iš tavo foto atrodo kad tikrai neturėtų čia niekur praleist, ypač jei reguliariai sutepinėsi per tepimo tašką... Man jau kartą teko keist priekinio tilto ašių riebokšlius - jie keičiasi iš reduktoriaus korpuso vidaus, reikiai išimt visus dantračius, žodžiu užknisantis darbas - jei tokia apsauga padės atitolint riebokšlių keitimą, tai tikrai verta. Beje - kiek tos apsaugos kainavo, jei ne paslaptis?
  6. Domaso

    Ryčkos JGC WJ

    Na kodėl, aš tai galvoju kad iš ~4mm aliuminio visai geras variantas dėl svorio - vidurį (tvirtinimą, buksyro ausis, ir gervės laikiklį) galima daryt iš plieno, o visą korpusą iš aliuminio - juk labai didelio kietumo nereikia visokiom šakom ir pan. Tiesa, dar pamiršai nufotkint iš galo - nesimato kaip atrodo galinis bamperis Dėl dalių iš USA, tai aš pritariu - jau kelis kartus siunčiausi, tai net ir su importo mokesčiais gaunasi gerokai pigiau, o ir pasiūla ten geresnė. Na tik sunkių daiktų nelabai apsimoka siųstis...
  7. Domaso

    Ryčkos JGC WJ

    Smagus projektas, įdomu pažiūrėti Norėjau paklaust - kaip priekinį bamperį gaminaisi? Ar turi figūrų brėžinius? Iš kokio storio skardos gaminaisi? Pats pjaustei ar užsakinėjai? Ir kiek daugmaž jo kaina atsistojo? Beje, įdomu kiek jis maždaug sveria? (jo, klausimų daug, bet labai įdomu ). Aš galvoju, kažin iš aliuminio (kokių 3-4mm storio) gal būtų galima pasidaryt...
  8. Aš į galą dėjau "Old Man Emu" Medium Load spyruokles, į priekį dėsiu (dar nespėjau prieit) "Old Man Emu" Heavy Load spyruokles, ir visus 4 amortikus pakeičiau į "Bilstein 5100". Dar tik ant kelio spėjau išbandyt, bet tikrai pasijuto didesnis komfortas, daug geriau sugeria duobes ir smūgius. Tiesa, dar keičiu visas 8 spyruoklių izoliacines gumas, tas manau irgi nemažai prisideda. Tas gumas visiems rekomenduoju pasikeist jei keičiat spyruokles, iš jų dažniausiai beveik nieko nebūna likę - nuotraukoj kaip atrodė mano galinė viršutinė guma - pirštais galima imt ir minkyt kaip picos tešlą gabalais... 😃
  9. Pagyvensim, pamatysim Kitam džipui reiks Lovells pirkt jei paaiškės kad kokybiškas produktas. Žinoma visko pats neišbandysi, ir kiekvienam savo, bet nemažai domėjausi ir daug kas sako kad spyruoklių susėdimas per laiką yra pagrindinė bėda. Visi kaip susitarę sako, kad OME beveik nesusėda, o labiausiai visi keikia Ironman, nes daug kam susėdo per kelis mėn., ir po to keitė į OME, BDS, ir kt. Čia pagrinde tokia savininkų patirtis iš Australijos ir JAV, iš lietuvių turbūt mažai ką išgirsi... Kita vertus stebuklų turbūt nebūna, vis tiek susės kažkada..
  10. Ai bala nematė tų keliasdešimt eurų... Buvau apsisprendęs kad noriu būtinai "Old Man Emu", tai gal ir gerai kad nesugundei su Lovells Apie Lovells mažokai info (nesakau kad jos blogos), bet su OME tai rami galva bus, blogo žodžio apie jas negirdėjau...
  11. Čia apie OME komplektą kalbi? Būčiau žinojęs, būčiau tikrai užsakęs iš tavęs, bet kad prieš valandą lenkam sumokėjau... Bet tai kaip čia yra - vasaros viduryje buvau užklausęs tiesiogiai per 4x4shop.LT, tai gavau atsakymą 430€ + pristatymas. Kitą kart žinosiu, kad reikia per forumą klausti...
  12. Atsiprašau, tik dabar pamačiau tavo post'ą/klausimą... Buvau užsakęs spyruokles iš www.jeepmania.eu (pas juos buvo gera kaina - 320€ už komplektą), bet laukiau laukiau, vėliau parašė, kad nėra sandėlyje ir atšaukė užsakymą. Apskritai, paliko labai prastą įspūdį - e-shop'as atrodo labai neblogai, bet klientų aptarnavimas tragiškas - praktiškai visiškai ignoruoja, susisiekt beveik neįmanoma - nerekomenduoju iš ten pirkti... Šiandien užsakiau iš www.sklep4x4.pl, žadėjo turėti apie rugsėjo 20 d. Minėjo kad jie oficialūs "Old Man Emu" atstovai, tai gal šį kart pagaliau pavyks gauti... Kainos, jei kam įdomu: spyruoklės 365€ + 10mm OME tarpikliai priekiui 27€ + pristatymas 42€ = Viso 434€
  13. Didelis dėkui. Tik kad jį pakeist, vis tiek reikia guolius nupjaut... Kai keičiau, dar norėjau tą kronšteiną naują pirkt, bet pagalvojau - metalo gabalas, kas gi su juo gali būt negerai... Gal pabandysiu tiesiog ištraukt ašį, švariai viską nuvalyt ir užtept tarpinių hermetiko aplink, kažką JAV forumuose skaičiau, kad kiti taip daro - gal laikys kurį laiką kol prisiruošiu normaliai pasikeist...
  14. Šitą kronšteiną turi omenyje? (daugiau ten jokių dangtelių nėra...)
  15. Manau aš ne vienintelis su šia bėda, gal kas pasidalins patirtimi. Ašis Dana 44. Leido tilto tepalą per galinės ašies riebokšlį (vairuoto pusėj) - ištraukiau ašį, nuėmiau guolio žiedą-laikiklį, guolį, riebokšlį, apžiūrėjau ašį kur liečiasi riebokšlis - viskas ok, "riskių" nėra. Uždėjau naują riebokšlį, užpresavau naują guolį ir naują žiedą (komplektas "SKF" firmos, Made in Japan), gražiai viską surinkau, užveržiau pagal Nm specifikacijas. Viskas buvo puiku, bet po kokių 3 mėnesių pažiūriu - vėl leidžia... 😣 Būtų nieko baisaus, jei tas riebokšlis lengvai pasikeistų, bet kad reikia kas kart nupjovinėt žiedą ir guolį, po to vėl pirkt visą naują komplektą ir vėl užpresuot - nei pigu, nei malonu... 😟 Ar čia su riebokšlio kokybe bėda ar aš kažko nežinau? Gal kas keitėt ir sėkmingai važinėjat ilgą laiką "sausai"? Tuomet pasidalinkit kokio gamintojo riebokšlius dėjot, dėkui!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.