Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Pagal mano logiką tai abiem kardanam geriau kai razdatkė paleidžiama - juk tada kaip tik kampas mažėja...

Tik tiek kad tas razdatkės leidimas, kaip ir prieštarauja liftavimo logikai - mašiną pakeli, o centre vieną tašką - "kliuvinį" nuleidi :D Aišku čia gal labiau teorinis tas "kliuvinys", praktikoj gal ir nebrauksi labai dažnai per tą razdatkę ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet faktas yra faktas..... ;) beto bent as galvoju kad didesnio lifto metu gal geriau butu paversti galini tilta kad sumazint lauzima gal tai ir sunkiau negu po razdatkes traversu pakisti saibas bet nenukentetu priekis ir prosvaista...... :scratch:

Redagavo Dainius212
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet faktas yra faktas..... ;) beto bent as galvoju kad didesnio lifto metu gal geriau butu paversti galini tilta kad sumazint lauzima gal tai ir sunkiau negu po razdatkes traversu pakisti saibas bet nenukentetu priekis ir prosvaista...... :scratch:

bet tu teisingai galvoji. bent jau xj ar wrangleriui perkant lifta, linges jau pagamintos taip kad uzdejus jas, tiltas pasiverstu (chvastavykas pavirsta aukstyn)... o su spyruokliniais neisivaizduoju kaip :scratch:  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad teisingai jeep važiuotu turi būti ir priekinėj kryžmėj ir galinėj vienodas kampas, kitu atveju atsiranda trukčiojimai, vibracija ( neskaitau kai keičiant kryžmes apsuka galus 180 laipsniu ir išbalansuoja kardaną) .

Priekiniui kardanui tas pats galioja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.