Nu kagi, pagaliau ir aš persikėliau į Toyotos subforuma. Nupirkau iš prancūzu 2000-uju šimtine, 1HD-FTE. Ir iškarto prisidariau problemu... Pirkau ale su defektu - mirus hydra, ir iš kuro siurblio varvėjo saliarka. Motoras dirbo gražiai tik nustebau kad tiek triukšmo skleidžia siurblys - su dyzeliu iki tol reikalų beveik neturėjau, vadeliojau išskirtinai amerikonus. Bet apskambinus keleta kuro aparatūros remonto imonių, buvau patikintas kad šio modelio siurbliai gana triukšmingi. Nu triukšmingi tai triukšmingi. Visa kita puse bėdos. Imam. Namie nuplovus siurbli paaiškėjo kad leidžia kuro slėgio vožtuvas. Googlas sako kad čia jų liga. Pradėjus ieškot, supratau kad tas vožtuvas didesnis deficitas nei sovietmetčiu majonezas. Tik Lirosta pasiulė parvežti beveik per mėnesi (nieko nuostabaus, tik originalas, o tai juk Denso, tiesiai iš Japonijos ) už niekingus 380 euru. UŽ vožtuvėli?! Nu bet čia gi Toyota, pamaniau. Gal tiesiog nemoku ieškoti. Kogero belieka visokie alibaba, aliexpres ir panašus velnias. Ten pasiųla platesnė ir kaina geresnė. Taip besidairant po tas užjurio gėrybes ogi žiūriu "shiping from Kaunas". Pasirodo neviska taip paprasta rast net ir savam "kaime". Susiskambinus su parduotuve (Autura) sužinojau kad vožtuva gausiu "ant rytojaus", už 145 eurus (taip pat originalas, Denso). Neblogai. Nu ką, gavau vožtuva, surinkau, variklis šiek tiek pasispardė, bet dėka pompos ant kuro filtro, gana greit užsivedė. Pradžioj variklis dirbo nelabai gražiai, duslintuvas kamuoliais vertė dūmus. Maniau prasidirbs, sistemoj yra oro. Neprasidirbo. Atsirado lengvas kalenimas, toliau meta dūma, dirba netolygiai, toks vaizdas kad nedirba vienas cilindras. Kalenimas po truputi stiprėja. Tai va ponai, gal kas turit kokiu minčių. Gal tiesiog sistema kažkaip nusiorina. Ar imanoma kad keičiant vožtuva kažka suėdžiau?