Pereiti prie turinio

airisss

Nariai
  • Pranešimai

    90
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Gargzdai

Paskutiniai lankytojai

739 profilio peržiūros

airisss's Achievements

0

Reputacija

  1. Gavau naujus. Bet idomu kokio gamintojo gali parvežt? O dėl pusašiu šlicu - vizualiai lyg atrodo neblogai, matysim kaip atrodys surinkus. Itariu jei bus bent minimalus laisvumas tai išplaks vėl. Ar kažkiek laikys?
  2. Gal kam teko susidurt - gerokai išplakti priekiniu stupicų flanšų šlicai. Apskambinau šrotus, pasirodo deficitas, niekas neturi. Gal juos imanoma dar kaip nors remontuot? O gal kas nors tokius turi ir norėtu keisti į valiuta?
  3. Nežiūrint į tai kad su šiais R20 Toyota atrodytu truputi keistokai😎 - tai jie vistiek tik keturi - vieno trūksta.
  4. Kuo servisas man padės? Jei padanga remontuojama, galiu ja susitvarkyti ir vidury miško. Bet kalba ir eina apie tai kad padanga "na drebezgi", turi dėt zapaske, ir siekti kaip minimum namus. Ko pasekoje (netgi nekišan nosies iš Tėvynės) gali tekti susukti ir 300-400 km.
  5. Bet tai guolis lieka atviras. Po to viska ardyt, plaut, ar ne?
  6. Pasistojo klausimas, ar galima TLC 100 naudot mažesne zapaske? Ant mašinos 295-75-16, bet tokia rasti be šansu. Jei zapaskė bus 285-75-16 ar nesuknisiu reduktoriaus?
  7. Tikrinau "savaržėlės principu" tai buvo švaru, bet gali būti kad šiuo būdu neviska kompas parodo. Reiks nulėkt kad pasijungtu prie rimtesnės įrangos.
  8. Nu ka, visdėlto visada reikia numetinėt minusa nuo akumo (ne bereikalo visuose manualuose apie tai rašo pačioj pradžioj). Dar syki nulupu sęnaji vožtuvą (šį karta numętes klema). Jei vienas iš jų neveikia, tai kiek suprantu turėtu skirtis varža. Varža beveik identiška. Kas per velnias. Vėl surenku su nauju vožtuvu. Ir spėkit. Dirba idealiai. Sėdžiu apakes ir vienintelis logiškas paaiškinimas kuris šauna į galva, tai kad junginėjant fiškes, į kompa įsimetė klaida, o atjungus akuma liko švaru gražu ir prašom. Gal kas turit kitokiu minčių?
  9. Dėkui už kontaktus, ateityje kogero pravers. Šiandien sukišau atgal senajį vožtuva, tai kaip ranka nuėmė. Viskas kaip po senovėj, dirba gražiausiai. Šiaip kogero būsiu biški apsirikes ir netaip parašes, voźtuvas tai ne slėgio, o kaip suprantu degimo kampo ar panašiai, originale skamba "Timing Control Valve".
  10. Tai standartinė, nesvarbu kiek mašinai metu ir iš kur ji, visada apie 250 000, tai ir pas mane 240 000. Kaip suprantu jau ir vakaruose pramoko sukinėt. Galvoju idomumo dėlei pračekint kokia reali galėtu būt. Gal kas žinot koki rimtesni puslapi tam reikalui. Ar tiesiog eiti į koki Carvertical, ar jie ten kuo nors skiriasi?
  11. Tame ir problema kad Klaipėdoj nei vienas dyz. servisas prie senesnės Denso įrangos nekiša nagų. Net ir Toyotos centre, kai ieškojau vožtuvo pasakė, "mes iškarto keičiam siurblį, šito vožtuvo net nėra kataloge".
  12. Nu kagi, pagaliau ir aš persikėliau į Toyotos subforuma. Nupirkau iš prancūzu 2000-uju šimtine, 1HD-FTE. Ir iškarto prisidariau problemu... Pirkau ale su defektu - mirus hydra, ir iš kuro siurblio varvėjo saliarka. Motoras dirbo gražiai tik nustebau kad tiek triukšmo skleidžia siurblys - su dyzeliu iki tol reikalų beveik neturėjau, vadeliojau išskirtinai amerikonus. Bet apskambinus keleta kuro aparatūros remonto imonių, buvau patikintas kad šio modelio siurbliai gana triukšmingi. Nu triukšmingi tai triukšmingi. Visa kita puse bėdos. Imam. Namie nuplovus siurbli paaiškėjo kad leidžia kuro slėgio vožtuvas. Googlas sako kad čia jų liga. Pradėjus ieškot, supratau kad tas vožtuvas didesnis deficitas nei sovietmetčiu majonezas. Tik Lirosta pasiulė parvežti beveik per mėnesi (nieko nuostabaus, tik originalas, o tai juk Denso, tiesiai iš Japonijos ) už niekingus 380 euru. UŽ vožtuvėli?! Nu bet čia gi Toyota, pamaniau. Gal tiesiog nemoku ieškoti. Kogero belieka visokie alibaba, aliexpres ir panašus velnias. Ten pasiųla platesnė ir kaina geresnė. Taip besidairant po tas užjurio gėrybes ogi žiūriu "shiping from Kaunas". Pasirodo neviska taip paprasta rast net ir savam "kaime". Susiskambinus su parduotuve (Autura) sužinojau kad vožtuva gausiu "ant rytojaus", už 145 eurus (taip pat originalas, Denso). Neblogai. Nu ką, gavau vožtuva, surinkau, variklis šiek tiek pasispardė, bet dėka pompos ant kuro filtro, gana greit užsivedė. Pradžioj variklis dirbo nelabai gražiai, duslintuvas kamuoliais vertė dūmus. Maniau prasidirbs, sistemoj yra oro. Neprasidirbo. Atsirado lengvas kalenimas, toliau meta dūma, dirba netolygiai, toks vaizdas kad nedirba vienas cilindras. Kalenimas po truputi stiprėja. Tai va ponai, gal kas turit kokiu minčių. Gal tiesiog sistema kažkaip nusiorina. Ar imanoma kad keičiant vožtuva kažka suėdžiau?
  13. O geras. Matyt biški primiges buvau
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.