-
Content Count
1,806 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
-
Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams
miroslavasr replied to jeepcherokee's topic in JEEP
Labas, Psitikslinam. Klaidu nemeta, nerodo "check engine"? O tikrinai klaidas prisijunges? Gal liko istorijoje? Ar turi galimybe patikrinti istorijoje likusias klaidas? ELM327+Torque Lite ? Tiesiog isitikinimui. Ar profesionalesne iranga ? Su ELM327 +Torque lite patikrinti: 1. Ar variklis dirba OPEN LOOP ar CLOSED LOOP OPEN LOOP - be lembdu, tai yra kuras paduodamas skaiciuojant pagal MAP ir IAT, neturint atgalinio rysio is lembdu, pagal kurias ivedama korekcija CLOSED LOOP - atsizvelgiama i lembdas koreguojamas kuro padavimas. CLOSED LOOP rezyme dirba susiles variklis. Kekvienos masinos susilimas kitoks. Be to lembdos su pasildimu pradeda veikti daug anksciau (pvz. Mano Escalade lembdos veikti pradeda varikliui susilus iki 2C) 2. Patikrinti lembdu parametrus(mV) ir kuro padavima LTFT ir STFT. Su lembdomis skirtingai bet ar reiksmes tarp ~300mV ir 600mV? Reikia tikrinti kaip tavo atveju bet aptiksliai. LTFT - Long term fuel trimming STFT - Short term fuel trimming Jeigu LTFT virsija +-10%, jau reikia tikrinti kodel. STFT nera tiek svarbu, nes tai momentinis ir pagal STFT, koreguojasi LTFT ir pagal ji (LTFT) dirbama. Is isvardintu auksciau aiskeja, kad gali nekorektiskai veikti MAP daviklis. Sita gali paziureti net is akies jeigu jau labai grybauja. Su tuo paciu Torque Lite(gali pasiimti PRO uz ~5$.) uzkuri masina ir tiesiog pagazuoji. Paziurek ka MAP rodo. Ar nera, kad jo skaiciai neatitinka realybes? Nes stovint "gazas dugnas", vakumas isiurbimo kolektoriuje tikrai keisis smarkiai. Toliau patikrinti ar IAT rodo gera isiurbiamo oro temperatura. Aisku geriau tikrinti ant saltojo kai uzkuri, kai lauko oro temperatura nesiskirs nuo isiurbiamo. Susilus masinai, jau kitaip, pats supranti. Kai nekorektiskai veikia MAP, IAT, neteisingai paduodamas kuras (purkstukai purskia ne tiek laiko kiek reikia realiai), neteisingai parenkamas diegimo kampas, nesudega ir ismetamas. Del "missfire" yra niuansas. Kaip aptinkama? Pagal lembdas jeigu jos geros, pagal detonacijos daviklius pagal atitinkamus parametrus. Bet velgi. Kai yra detonacija, pili daugiau kuro ir detonacija mazeja. Ar buvo keisti purkstukai? Ar buvo i kura piltas modifikatorius (purkstukams, voztuvams, galiai...)? Ar isiurbimo traktas neuzkistas? Filtas geras? Kaip del katalizatoriu? Neuzsikiso? Gali patikrinti antruju lembu parodymus, pagal jas ir galima ziureti. Ar korektiskai veikia variklio temperaturos daviklis??? Kai keitei zvakes, kokios jos buvo? Baltos, juodos, rudos? Babinos nekeistos, jas tik su multimetru patikrinti. cia jau detalesne patikra. Taip pat su multimetru tikrinti MAP, IAT, liambdas, bet gal po pirminiu zingsniu? -
Toliau valdymo bloko konfiguravimas. Lembdos pasislinko per... nesumeluojant pusmetri, gal net daugiau. Dabar "pirmos" lembdos stovi vietoje, kurioje stovejo "antros" po katalizatoriu. Tiesa katalizatoriu bakeliu ir "antru" lembdu neliko. OK, pakoregavau kas liecia liambdu vietas. Nera tiksliai, nes tam reikia "placiajuosciu liambdu", kurios dirba 5V diapozone su matuokliu (manau visgi reikes). Dabar pagal tai ka suradau konfiguruojant L92 varikli (is HP tuners forumo) ir tokio tipo ismetima, taip ir koregavau programine dali. Toliau oro kiekis. Ilgojo tipo kolektoriai, leidzia praeiti per celindra didesniam oro kiekiui. Tuo metu kai ismetimo voztuvas dar neuzsidare, o isiurbimo jau atsidaro. Sita dali dar konfiguruoju. Daugiau oro, atitinkamai reikia daugiau kuro. Prie to ir diegimo kampa koreguoti stebint detonacija. Siuo metu rezultatu dar neikeliu nes oras netinkamas. Arba karsta ir dregna arba lietus lyja Tiesa garsas nepasikeite. buvo be katalizatoriu, tik bakeliai, dabar tokio tipo ismetimas.
-
Pasidalinu naujovemis Si karta kalba eina apie ismetimo kolektorius. Pasirinkau tokius: Vienodo ilgio. Ar tikrai vienodo, nezinau, nematavau Tipas 4-1. Long Tube headers 1 7/8" Aprasas kaip visada grazus - Tinka Escalade 2007-2014 bla bla... Is tikro truputi netinka . Desines puses lembdos skyle teko pernesti i sona nes trukdo deze. Darbu buvo. Kadangi pasiemiau tik kolektorius, reikejo visa likusi kelia (nuo kolektoriu iki gofros, kuri is karto pu sujungimo) gamintis is naujo. Jeigu susidomesite, Patariu imti visa kompleta !!! Darbus atlikau vel ne as nes reikia keltuvo. Gulint ant zemes, nesigauna. Ir nesuklydau. Issukinejant varztus, nuluzo 3 desineje puseje. Reikejo grezti is naujo skyles bloke.. Mano komplekte buvo kolektoriai, tarpynes, nauji varztai. Kartu pasiemiau ir liambdu laidu prailgintojus, bet nereikejo, uzteko originalo. Atrodo taip: P.S. Vel ta raudona spalva, kuri man patinka - Zvakiu laidu apsauga
-
Kaip ir minejau bendroje skiltyje - jeigu smulkmena, kodel nepataise?
-
Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams
miroslavasr replied to jeepcherokee's topic in JEEP
Labas, Keistai skamba. Jeigu tai smulkmena ir tik tiek reikia, kodel savininkas to nepadare? ;) -
Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams
miroslavasr replied to jeepcherokee's topic in JEEP
Mirsta forumas po truputi 😞 -
Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams
miroslavasr replied to jeepcherokee's topic in JEEP
Vazinejau su "Iron Man". Tiesa buvo 2" pakeltas. Po originaliu, man patiko. Pakaba kietesne buvo. Atlaike 3 metus. Turejau ir "Rancho 9000" reguliuojamus. Stovejo gale. Patogu kai reguliuoji. Galimybe reguliuoti kietuma 1-9. Neblogi bet vazinejant laukais, tas reguliatorius nusidrozia, isluzta "Monroe" buvo bet skirti kitai masinai. Nepamenu, berods nuo F150. Tai du is keturiu atlaike tik metus. Daznai sutinku forumose geru zodziu apie "Bilstein" P.S. Informacija is patirties vazinejant su WJ'tu -
Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams
miroslavasr replied to jeepcherokee's topic in JEEP
Labas, Tema placiai filosofijai Sunku atsakyti. Svarbu ko tikiesi ir nemaziau svarbu kas dabar tavo WJ'te sudeta. Nori minkstumo ar labiau kietumo? Kokia dabar pakabos konfiguracija? Kokios spyruokles? Ar pakeltas ir kiek pakeltas (ar pazemintas )? O gal kelsi ar zeminsi... Visa tai svarbu. "Ciabuviai" turi dafiga patirties ir gali daug rekomenduoti, bet tam reikia informacijos -
MIROSLAVASR LINCOLN NAVIGATOR 2007
miroslavasr replied to miroslavasr's topic in CHEVROLET, FORD, DODGE,....
Gerai uzklausiai Sufleruoju! Babinu foto su trumpaja ir ilgaja guma - mano Joa keiciau irgi. Viena buvo parejusi. Kaip ir sakai, patikrinau. Pamatavau pasipriesinima pirmineje ir antrineje abmotkeje -
MIROSLAVASR LINCOLN NAVIGATOR 2007
miroslavasr replied to miroslavasr's topic in CHEVROLET, FORD, DODGE,....
Manau bus naudinga informacija. Atejo laikas keisti zvakes. O jos buna dvieju tipu. Vienos programos rodo, kitos ne. Kartais rodo abu variantus tinkamus. Galimi du variantai(foto is interneto): Kaip suprasti, kuris variantas, neissukant zvakiu? Pvz. pagal riciu gumu ilgi, kaip tikrinau pats. Trumpesne guma nurodo, kad zvake ta, kuri foto auksciau is kaires. Atitinkamai ilgesne su zvake is desines. Rites vienodos, tik gumos ilgis skirtingas. Galima apkeisti arba nupjauti esant reikalui. Mano atveju zvakes tokios: Informacija tinka masinoms su varikliais 5.4L Triton 3V. O tai ne tik Navigator o ir 2005-2008 Ford Expedition 5.4L V8 VIN:5, + Others 2006-2008 Ford F-150 5.4L V8 Flex VIN:V 2004-2008 Ford F-150 5.4L V8 VIN:5, + Others 2005-2008 Ford F-250 Super Duty 5.4L V8 VIN:5, + Others 2005-2008 Ford F-250 Super Duty 6.8L V10 VIN:Y 2005-2008 Ford F-350 Super Duty 5.4L V8 VIN:5, + Others 2005-2008 Ford F-350 Super Duty 6.8L V10 VIN:Y 2005-2008 Ford F-450 Super Duty 6.8L V10 VIN:Y 2005, 2007-2008 Ford F-550 Super Duty 6.8L V8 V10 VIN:Y 2006-2008 Ford F53 6.8L V10 VIN:Y 2006-2008 Lincoln Mark LT 5.4L V8 VIN:5, + Others 2005 Lincoln Navigator 5.4L V8 VIN:5 2006-2008 Lincoln Navigator 5.4L V8 VIN:5, + Others