Pereiti prie turinio

miroslavasr

Nariai
  • Pranešimai

    1.487
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Reputacija

1 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Paskutiniai lankytojai

335 profilio peržiūros
  1. Komplektas nauju padangu Goodyear EfficientGrip SUV Jo diskus kaip ir visa masina, reikia isplauti
  2. Vienas slangas eina i ji nuo kompresoriaus, kitas nuo jo i radiatoriu. Ijunk kondiske(pvz ryte kai atsalus masina) ir rankomis patikrink ar slangai i ji ir is jo vienodai sila. Jeigu taip, tai problema kitur. Jeigu ne tai problema jame ir dazniausiai uzsikisa
  3. Nesigauna pamatuoti. Trukdo greiciu dezes radiatorius. Bet jis vienodas masinoms: 2002-2005 Ford Explorer 4.0L) 2002-2005 Ford Explorer 4.6L) 2002-2003 Ford Explorer Sport 4.0L) 2002-2005 Mercury Mountaineer 4.0L) 2002-2005 Mercury Mountaineer 4.6L) ir berods Lincoln Aviator tinka.
  4. Dar slenksciu prasosi. Bent jau man atrodo O siaip grazu👍
  5. Pakeiciau priekinius stabdziu diskus su kaladelemis. Kartu gaminau galui posparnius ir purvasaugius prikabinau. Nieko ipatingo bet gal kazkam pravers Kazkiek nuotrauku. Galiniu gamintu posparniu nesigavo gerai nufotografuoti. Realiai kitaip atrodo.
  6. Kazkaip man nelabai. Savo buvusiam Jeep'e nenaudojau ir atjungiau visai ir sitame dabar nenaudoju kai dabar vazineju. Jo visa sistema pilnai veikianti, hermetiska
  7. Surinkimo nuotrauku jau nedariau. Bendrai susumavus laika kai viskas po ranka, uztruko 2 dienas neskubant.
  8. Surenkant buvo kai kas pakeista. Kadangi kondiskes nenaudoju, nuemiau ir dirza nuo jos. Idejau trumpesni kaip matosi foto. Galiausiai ir pati kondiskes kompresoriu nuemiau. Idejau konusini filtra bet ne isoreje o sukisant i originalia dezute. Nupjautas EGR vamzdis, kuris eina i kolektoriu. Labiau del to, kad jis neleidzia nuimti kolektoriaus o nuimti visa buvo neimanoma nes varztai priaugo ir neatsisuko nei sildant nei saldant o nulauzti nesinorejo.
  9. Problema pasirodo buvo su centrine grandine ir jos itempejais. Itempejai sudrozti, vienas visiskai ir istempta grandine. Kitos dvi grandines buvo idealios busenos. Bet kadangi jau viskas isrinkta, pakeiciau dvi grandines(centrine ir i paskirstymo velena) su itempejais(hidrauliniai itempejai irgi pakeisti). P.S. Jeigu keisti maza grandine, kuri nuotruakoje is kaires, reikia nuimti dar dugnyne.
  10. Dar apie varikli.... Galima padekoti vokieciams uz nuostabu variklio dizaina kai 3 grandines priekije ir 1 gale.... Remontas tik padejus varikli ant stalo (del grandines gale) Arba yra galimybe ja pakeisti nuemus galvute... Kadangi garsas priekyje, nuspresta isrinkti priekine dali ir paziureti kas gi ten tokio. Darbo detaliu nuotrauku nera bet del bendro vaizdo manau uzteks:) Isrinkimas:
  11. Taigi. Masina jau 5 metai. Bekeleje nebuvo tik taip miskas ir panasiai. Problemu nebuvo. Per ta laika pakeiciau priekinius sarnirus, priekinius ratu guolius ir buvo vairo koloneles remontas nes pradejo leisti tepala. Atejo laikas keisti variklio grandines nes ~350 000 km ir garsas, kuris priverte i grandiniu keitima paziureti rimciau Grandiniu komplektas su krumpleraciais, itempejais 80Eur + siuntimas. Darbu eiga siek tiek veliau.
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.