Jump to content

miroslavasr

Nariai
  • Content Count

    1,729
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

miroslavasr last won the day on May 5

miroslavasr had the most liked content!

Community Reputation

21 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Recent Profile Visitors

736 profile views
  1. Pasitaiko, kad mazas Jeep Compas ivaziuoja i kaip ir nemaza Cadillac Escalade Taigi pakeiciau apatine dali ir gavosi: Matini(tik gruntas) ir palikau nes soniniai arku praplatinimai irgi matiniai.
  2. Pamirsau pamineti apie gale esanti lokeri Pradzioje maniau, kad nebera, veliau pamirsau ikelti info cia. Prisiminiau ir va. Pasirodo gale yra lokeris Eaton Mlocker arba kitaip G80, kuris papildo blokiruociu imitavima ABS apagalba. Stai toks: Informacijos apie 2007-2014 Escalade ir blokiruote gale, mazai. Ne visuose buvo dedami. Veikia jis kaip lokeris. Isijungia kai ratu apsukos pradeda skirtis ~100 apsuku ir veiki iki ~30km/h greicio. Galima ji tobulinti, kad rakintu visada, nepriklausomai nuo greicio
  3. Apie kataizatorius ir ju salinima. Suradau paveiksliuka. Taip atrodo: Sumoje 3vnt ir visu ju viduriu neliko. Po dvi lempdas kekvienai pusei. Sioje masinoje AFR nustatomas tik pagal pirmas liambdas. Antrosios tik katalizatoriu darbui tikrinti. Mintis buvo pasalinti katalizatorius ir su HPTuners atjungti tikrinima. Po pasalinimo, atjungiau papildomo kuro padavima katalizatoriu temperaturoms reguliuoti: ir diegimo kampo koregavima kol susils iki reikiamos temperaturos: Klaidu fiksavimo galvojau neatjungineti. Tiesiog prasivaziuoti po miesta ir pasiziureti kokias klaidas isduos. Pasirodo jokiu klaidu nerodo. Hmmm Prijungiau skaneri, sudejau keturiu lembdu reiksmiu fiksavima ir vel i trasa. Ka gi maciau? O stai ka: Kekvienu laiko momentu pirminiu ir antriniu liambdu reiksmes(milivoltais fiksavau) skirtingos. Tai yra B1S1 skirtinga nuo B1S2 ir B2S1 skirtinga nuo B2S2. Ar per ta trumpa atstuma atsala ismetimas, kad skirtingos reiksmes ir fiksuoja tarsi katalizatoriai yra(nes skirtinga reiksme) ar kokia kita priezastis, nezinau. Dar galvoju ties tuo Pamenu buvusiam WJ'te buvo ismestas katalizatorius ir ten lembdu reiksmes buvo nuolat vienodos. Bet kadangi buvo "FEDERAL" versija (vienas katalizatorius)klaidu nemeta nes antrine tik del katalizatoriaus veikimo/stovio patikrinimo. Kitose versijose be isjungimo ar apgavimo nesigaudavo zmonems realizuoti katalizatoriu ismetima.
  4. Atnaujinau zibintus. Desines ir rasodavo. Bus aisku kokiam laikui uztenka to apsauginio sluoksnio po visu slifavimu ir poliravimu
  5. Tikejausi sito sito klausimo Viena puse turejo katalizatoriaus klaida. Karts nuo karto issokdavo. Veliau pabandysiu aprasyti kas kodel, kaip
  6. Geras darbas Prisiminiau savo identiska situacija su buvusiu WJ'tu. Skardos garsas ir neaisku kas. Viska pratikrinau
  7. Diagnostika ir konfiguravimas, skirtingi daiktai. Cia turesi diagnostini iranki ir konfiguravimui skirta. Du viename
  8. Labas, Is eiles. Pirmiausiai pasitikrini ar HPTuners tinka tavo masinai: https://www.hptuners.eu/vehicles/ Randi savo modeli, matai kiek kreditu reikia konkreciai masinai. Vienas kreditas ~40$ Tai papildomai kaina prie irangos. Kad nerodytu klaidu - Vienareiksmiskai gali jas isjungti. Visas imanomas klaidas gali tiesiog isjungti. Kaip pvz.: Klaidos priklauso nuo masinos. Arba zinai kokias isjungti arba sulauki klaidu, pasitikrini kokios ir isjungi. Nuemi pauksciuka is "SES Enable" ir Pasirenki "Error Mode". Kalbant apie ventiliatorius, tam net yra skyrelis. Mano atveju galima valdyti stai ka: Galiu valdyti ventiliatoriu apsukas priklausomai nuo temperaturos, nustatant galinguma procentais Tavo atveju meniu bus kitas
  9. Visgi suklydau rudeni taisant galines pneumatines pakabos siurbli Atrode rimta firma. Laike masina virs savaites, Tipo lauke kazkokios detales is uzsienio... sumokejau uz viska 500Eur. Su mintimis - Geriau restauroti originala. Ir va sugedo tas siurblis. Nusipirkau is JAV nauja. Aisku Kinijoje gamintas. Bet atrodo patvariai. Laidai labiau apsaugoti. Pakeiciau ir dziaugiuosi. Siurblio kaina 130Eur+siunta + muitas. Va eilini karta isitikinu... Siurbliukas stovi priekyje po zibintu. Apsaugotas o ne kaip Cadillac'e gale prie rato ir net neuzdengtas Pakeitus siurbliuka, pakaba nepradeda veikti. Toliau isduoda klaida. Nesupratau priezasties kodel. Gal del to, kad ilgai buvo isjungta. Praleidau testa su Autel skaneriu. Patikrino galinius oro pagalviu solenoidus, valdymo blokus ir siurblika. Tada suveike;) (Taip pati siurbliuka pries montuojant, patikrinau paduodant tiesiai). Apsikeitem su zmona masinomis kol tvarkau sita. Pakeiciau tepalus reduktoriuose, paskirstymo dezeje. Reikia atnaujinti priekinius zibintus nes vienas rasoja ir stiklai jau matiniai darosi. Rekia sutvarkyti desines puses priekiniu dureliu mechanizma nes sugedo. Nusoko trosiukas, nuslifavo dali kontrukcijos. Turiu nauja. Reikia patikrinti suportus. Ar kreipiancios vaiksto, nesinori uzleisti. Ir pakeisti gale oro reguliavimo sklendes "varikliuka" nes traska. Jau irgi turiu. Daugiau darbu nenusimato. Tiesa patikrinau(ne savo noru ) galines pneumatines pakabos pagalves. Kol pusiau veike senas siurbliukas, pripompavau maksimuma ir isjungiau pakaba. Oro nenuleido 3 savaites kol laukiau naujojo siurbliuko.
  10. Tai pat kaip sakiau anksciau, truputi pakeltas priekis. 1/2" ~ 1,2cm
  11. Visgi pasalinau katalizatorius. Nedariau pats ir sutaupiau sau laiko. Pirmiausiai tai neatsisuko varztai. Nueme su kelnemis, nuluzo spilkos. Reikejo grezti naujai... O be keltuvo man tai uztruktu ilgai Saltas startas:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.