Jump to content

miroslavasr

Nariai
  • Content Count

    1,593
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

miroslavasr last won the day on November 26 2020

miroslavasr had the most liked content!

Community Reputation

4 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Recent Profile Visitors

593 profile views
  1. Paprasciausias eksperimentas. Imerk aprudijusi metalo gabala i nigrola ir i Dinitrola. Taip kad gabalas kisotu. Pamatysi kaip isigeria nigrolas i metala ir kaip eis i virsu Dinatrol ML jis skystas,puikiai pasiekia mikro itrūkimus, atsisluoksniavusi metalą,rūdis - Panasiai ir rasoma ant bonkutes Vat viedoje Dinitrol butu ir pigiau ir efektyviau tiesiog skysta nigrola, kad isigertu o tada ant virsaus kazkas, kas sustingsta. O patirtis su Dinitrol ir buvo. Pirmiausiai brangiai(galvojant apie Nigrola), antra tai po Dinitrol sluoksniu rudijo sau smagiai P.S. Bet cia amzinas gincas kas geriau
  2. Jokiu budu sito nenoriu. Geriau uz Nigrola, kuris isigeria i metala, nieko nera Jau turejau patirties su Dinitrolu su buvusiu Jeep Wj Kai naujas metalas ok, o jeigu yra rudziu tai geriau uz nigrola nezinau Del to nerizikuoju
  3. Standartiskai Nigrolas ir movylis. Tiek isore, tiek i skyles su ilgu slangu
  4. Taip ziurejau ir Cooper Discoverer S/T MAXX bet neradau man reikalingu ismeru Rasoma kad "Ground Clearance" - 9" tai ~ 23cm kalbant apie standarta.
  5. Jau perkant, zinojau, kad keisiu ratus kai ziurinejau nuotraukas. 22" zemo profilio. Tragedija vazinejant. Vokietijoje autobamais tikrai kaifas bet ne Lietuvoje Nusprendziau, kad noriu 33" ratu, su daugiau gumos. Kodel aukstesnio profilio? Nes ne tik asfaltu vazinesiu, plius maloniau visai pakabai vazinejant per duobes. Norejau padangu su maziau triuksmo bet agresivesniu ir pasirinkau BG Goodrich All Terrain ko2 Kadangi padangos visgi turi svorio, ratlankiu ieskojau lengvu(kaltiniu). Taigi ratlankiai 18"x10". ir gavosi taip: Tobulinau ir posparnius. Taip yra ir priekyje ir gale bet nevisai tinkami man. P.S. Galas neuzkeltas tiek. Tiesiog stovi ne lygioje vietoje.
  6. Taigi... Prasidejo palengva nes kaip gi kitaip Pasirodo ir "pantavozkei" galima kazka padaryti ir yra tam daliu Bet gal pradziai apie masina, gal bus kazkam idomu. Cadillac Escalade prailginta versija -ESV(5660mm). Modelis 2007-2014 (2006-2015). Sitas 2007 metu. Variklis - L92(arba GM Vortec 6200). 6.2L 403 mustangai (laukiniai ;)). 565Nm. Aliumininis blokas su gilzemis. Vienas paskirstymo velenas, du voztuvai cilindrui, VVT. Greiciu deze - GM 6L80. 6 begiai. Galimas rankinis perjungimas (M su + ir -) Paskirstymo deze - Borg Warner 4485 (BW4485). Vieno begio su laisvu diferencialu. Tiltai - Priekis nepriklausomas, reduktorius GM 8.25IFS. Galas priklausomas GM 8.5 Ratu blokavimas - Elektroninis pastoviai veikiantis su ABS pagalba. Taip pat yra "Traction control", kuria galima isjungti. Pakaba - Sis variantas su spyruoklemis ir su "Magnetic ride" amortizatoriais.
  7. Superiniai vaizdai Pasiilgau kalnu... Baltai pavydziu Sklandziai keliones praejo? Be gedimu?
  8. Kodel Cadillac Escalade ir ESV? Tam daug priezasciu: 1. Remas 2. Pastovus 4x4 (3 laisvi diferencialai ir ABS pagalba ratu sukimo greiti islygina) 3. 6.2L variklis. Aliumininis su gilzemis. Siuo atveju L92. 4. Grazus man ESV variantas. Daugiau nuotrauku, info po registracijos P.S. Standartiniu tikrai neliks
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.