Jump to content

miroslavasr

Nariai
  • Content Count

    1,767
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

miroslavasr last won the day on September 4

miroslavasr had the most liked content!

Community Reputation

27 Patikimas

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Recent Profile Visitors

829 profile views
  1. Keiciant slegio parametrus, BUTINA is naujo apmokyti deze. Tai yra reikia istrinti visa jos prisitaikyma ir is naujo mokyti. Procesas gana ilgas ir gali pasirodyti baisus. Jungiant viena is poziciju R arba D, po atminties valymo, atrodo deze subirejus 1. Ijungus varikli apmokama ijungti graziai pradines pozicijas Laikant stabdi junginejama tarp R ir D 20(patariai maziausiai) kartu. Taip, kad N pozicijoje nesustoti. 2. Junginejama tarp R ir N 3. Junginejama tarp D ir N 4. Veliau tiesiog vaziuoji. Perjunginejimai baisus. Jungiant tarp begiu buna tarpas, apsukos pasoka ir panasiai. Visa tai normalu nes deze mokosi, prisitaiko prie parametru. Procesas gana ilgas. Literaturoje sakoma, kad kekvienas atvejis turi prasisukti po 5 kartus. Pagal kilometrus man buna apie 100km. Bet ne autostrada vaziuoti o kuo daugiau perjunginejimu. Yra daug niuansu kuriu nepaminejau nes... Pamirsau Procesas ilgas ir bent jau man idomus. Vel pasikartosiu, kad reikalingas individualus tiuningavimas. Ziurejau to pacio modelio skirtingu metu valdymo bloko konfiguracijas. Jos visos daugiau, maziau skirtingos. Del to neimanoma pritaikyti vieno tiuningo parametrus, visoms masinoms (turiu omenyje to pacio modelio Cadillac Escalade). Primenu, kad siuo atveju deze 6l80 su T43 valdymo bloku(Bendrai sakant GEN IV). Naujiesni modeliai su 6L80 turi kita valdymo bloka, kitus parametrus. Pabandysiu ikelti video kasdienio vazinejimo su parametrais is HP tuners VCM Scanner, kad butu informacija apie apsukas, begius, greiti. Taip galima matyti kokios apsukos, koks begis ir greitis su 4.10 poromis. P.S. Apie downshift, kickdown, Manual Mode informacija pateiksiu veliau
  2. Grizau su galutiniais (Pabreziu!!!! Pagal mano norus ir poreikius ) rezultatais tiuninguojant greicio dezes valdymo bloka. Tai yra programines dalies tiuningavimas, pagal kuria veikia(bando veikti ) mechanine dalis. Gelezis: 1. Masinos svoris 2700kg (ESV) 2. Pastovus 4x4. 3. Greiciu deze 6L80 su valdymo bloku T43. 4. Variklio apsukos nuo 700(laisvos uzkeltos mano atveju) iki 6300(mano atveju perjungineja 1->2, 2->3, esant pilnai pravertai sklendei - WOT. Kiti 3->4- 6100, 4->5, 5->6 - 5200) 5. Variklis 409 arkliai (arba 403, priklauso kaip skaiciuoti), 565Nm. Kiek prisidejo, nezinau. Dezes tiuningas pagal fakta ir ne kitaip. 6. Tiltu perdavimas 4.10 Kodel vardinu visa tai? Nes tai itakoja tiuningavimo procesa. Kitu atveju pvz. Corvette, su 6L80, galas varomas, kitas perdavimas, visai kitaip tiuninguojama deze. Visa tai svarbu!!! Taip pat svarbus individualus dezes tiuningas nes kekviena deze turiu savo nusidevejima, savo laisvuma, kaip ir paskirstymo deze ir tiltai. Negalima tiuninguoti, tiesiog irasant kitur sukonfiguruota programine dali i visas masinas. Taip rezultatas bus, bet ne toks koks gali buti. Del to visada po "bendrinio" tiuningo, butina individualiai koreguoti parametrus. Be to skoniai skirtingi. Visi mes skirtingai norime, jauciame. Vienam gerai perjungineja, kitam per kietai ir panasiai Koks buvo atliktas darbas, kokie parametrai keisti (rasiau, bet dabar su patikslinimais): 1. Atitinkamas perkonfiguravimas pagal 4.10 perdavima ir ratu diametra. Iprastai tai automatinis procesas, bet po jo pritaikiau sau. Kazkiek anksciau, kazkiek veliau perjungineti begius priklausomai nuo sklendes padeties. Zaliai pazymeti parametrai, kurie keisti standartiniu atzvilgiu. 2. Pradinis slegis. Galima ji kelti kiek nori, tai yra irasyti programoje, bet daugiau negu deze gali, jis nepadides 3. Maksimalus slegis priklausomai nuo apsuku. 4. Kekvieno begio perjungimo slegis, priklausomai nuo tepalo temperaturos ir variklio generuojamo sukimo momento. Sioje vietoje yra niuansas. Tiuninguojant varikli, keiciami parametrai, liaudiskai sakant, kad stengtusi isduoti daugiau galios(arkliai, niutonai) o tai nereiskia, kad tiek isduos kiek prasoma. Bet pagal algoritmus skaiciuojama daugiau ir informacija siunciama i dezes valdymo bloka. Pvz. variklis siuo metu generuoja 600Nm(pagal formules) o realiai 560Nm. Informacija siunciama dezes valdymo blokui, kad perjunginetu pagal atitinkamus parametrus. Deze atitinkamai elgesi, nezinodama realiu parametru. Del to daznai buna negrazus perjunginejimai. Del ko pasikartosiu - Tiuningas turi buti tik individualus. Ir vel niuansas, deze mokosi, prisitaiko. Bet apie tai veliau. 5. Begiu perjunginejimo pradinis ir kintamasis laikas (kurie sumuojasi) priklausomai nuo variklio sukimo momento ir apsuku, konkreciu momentu. 6. TCC parametrai. 7. Sukimo momento valdymo parametrai. Irgi susideda is pradinio ir kintamuju, pagal sukimo momenta, apsukas, temperatura. Minejau prie kokiu apsuku kaip konfiguravau.
  3. Ir toliau dezes konfiguravimas. Dalis, kurioje greiciu perjungimas i apacia (downshift) su apkrova ir be apkrovos. Taip pat "priekabos rezimo" Grisiu su rezultatais
  4. Ir kaip galima nepasifotkinti su meiluze, esant progai? Archyvui butina
  5. Be GoPro bet isspaudziau maksimaliai su telefonu Sunkus tas BlackView ir baladuojasi standartiniame tvirtinime Sito filmuko esme - kasdienis vazinejimas. Greiciu deze dvi dienas po adaptavimo, dar adaptuojasi bet jau jau Norejau perduoti greicio dezes veikima(perjungima). P.S. Taip taip!!! Nemokamais irankiais montuotas video
  6. Gali rasti info cia: 1. http://jeep.avtograd.ru/liberty/index.htm 2. https://gimmemanuals.com/owners/2020/05/2004-jeep-liberty-manual.pdf 3. https://jeep-manual.ru/index.php?page=KJ 4. https://carmanuals2.com/jeep/liberty-2004-owner-s-manual-31118 ........ Info daug galima rasti Paziurek, gal tiks. Jeigu nerasi, ko reikia, brukstelk, paziuresiu konkreciau Arba galima pirkti pvz. eBay kaip Rolandas sako
  7. Sitas netinka? Ten daug info https://drive.google.com/uc?id=16WpmPCWKPp4bX_yRKHpDkMBHiXP2-Goh&export=download
  8. Po kiek laiko griztu su variklio ir dezes valdymo bloku tiuningu Tikiuosi bus naudinga susidomejusiems. Priminsiu kokie pakeitimai buvo atlikti varyklio valdimo bloke(Variklis "L92", valdymo blokas "GEN 4 E38" 😞 Primenu, kdad fiziskai: Pakeistas oro isiurbimo traktas nuo filtro(su filtru) iki sklendes. Pasalinti katalizatoriai. Koreguoti valdymo bloko parametrai naudojant HP Tuners irankius: 1. Sukalibruotas is naujo MAF nes patenka daugiau oro. (Atitinkamai pagal tai formuoja kuro oro misini). 2. Koreguoti MAP koeficentai. Kitaip sakant "VE koeficientai" keiciant "Virtual Torque" parametrus 3. Pakeisti riebinimo rezimo (Power Enrich) isijungimmo parametrai (minimalios apsukos, minimalus greitis, minimalus MAP parodymai, minimali akseleratoriaus paspaudimo reiksme). Taip pat riebinimo "porcijos" dydis pridedant ir mazinant. 4. Atjungtas katalizatoriaus saugojimo rezimas, kai papildomai purskiamas benzinas. 5. Atjungtos antruju lembdu klaidos. Priminsiu, kad jos siuo atveju tik katalizatoriaus veikimui stebeti. 6. Koreguotos diegimo kampo lenteliu reiksmes visame diapazone. Koreguotos pagal 98 benzina. 7. Atjungtas diegimo kampo koregavimas pagal katalizatorius. Nes keiciamas kol sila. 8. Koreguotas "torque management" diegimo kamas. Tai yra pakeista minimali diegimo kampo reiksme kai veikia "torque managament". Pvz. greiciu perjungimo metu kai deze praso mazinti sukimo monenta, kol perjungines greiti. 9. Koreguotos VVE lenteles reiksmes. Kitaip sakant reiksmes pagal kurias veikia LTFT, STFT 10. Taip pat atjungti tokie ribojimai, kaip maksimalus sukimo momentas kekvienam begiui, visai greiciu dezei, reduktoriams... Nes ir taip variklis nesugeneruos daugiau momento negu jis gali Gal kazka ir praleidau... Idomiau ir sudetingiau koreguoti parametrus greiciu dezei. Po kekvieno koregavimo, reikia pasalinti issaugotus parametrus(parametrai kuriuos isimina deze pati besimokant ar priklausomai nuo nusidevejimo), atlikti greita mokymosi procedura. Taip pat deze turi kuri laika adaptuotis(adaptavima galima isjungti bet ne siuo atveju). Kitaip sakant, tarsi idedama nauja deze is konvejerio Varyklio valdymo blokas irgi mokosi. Irgi issisaugomi LTFT parametrai ir kaskart koreguojant, reikia valyti atminti, turi pasimokyti kuri laika vazinejant. Taip pad diegimo kampas, detonacijos.... Bet tai atliekama greiciau Kokia buvo mano ideja koreguojant parametrus dezei(primenu tai 6l80 deze)? Norejau greitesnio perjungimo, islaikant perjungimo svelnuma. Hmmm skamba lengvai ir paprastai bet praktikoje nera lengva ypac kai prie to norejau WOT (gazas dugnas arba siuo atveju nuo 5000RPM iki 6000RPM) rezime perjungineti be sukomo momento mazinimo o visame likusiame diapazone, graziai ir greitai. ( kaip visada - Greitai, pigiai, kokybiskai... :D) Keisti parametrai: 1. Pradinis maksimalus slegis 2. Slegis priklausomai nuo RPM ir begiu. 3. Greiciu perjungimo slegiai kekvienam begiui (Jungiant i prieki - "Upsift" ). 4. Begiu perjungimo pradinis laikas. Kekvienam begiui. Irgi tik jungiant i prieki. 5. Slegio kontroles solenoidu -"TCC" parametrai: Apply ir Release 6. Torque managament parametrai perjungiant begsius. Kai apsukos iki 5000 priklausomai nuo sukimo momento, atitinkamai parenkamas sukimosi momento procentas, kuris valdomas. Kitaip sakant pvz. prie 4000 apsuku, esant 550Nm sukimo momenta mazinti 80%. Tai yra, 20% praleisti iki dezes nemazinant. Kai apsukos diapozone tarp 5000 ir 6000, sukimo momento nemazinti visai. Praleisti 100%. Ko pasekoje po ilgu testavimu, Stebejimu nauduojant HP Tuners VCM Scaner, vazinejimo visokiais rezimais, buvo pasiektas man tinkamas variantas. Dabar vaziuojant "lengvai", iki 5000 apsuku, deze perjungia svelniai ir greiciau negu standartas. Tiksliau toks perjungimas kai tarp sportinio ir pensininko imant 65% i sportine puse. Kai paspaudziu ir apsukos virs 5000, perjungimas nemazinant momento ir perjungiant 1->2 ir 2->3, prabuksuoja ratai. Kodel taip sugalvojau? Masina vazineja pagrinde mieste lengvai. Bet kai paspaudziu, vadinasi reikia galios is variklio ir greito perjungimo is dezes puses. O greiciausias perjungimas neprarandant momento - nemazinant momento visai Ar tai gerai? Siuo atveju man asmeniskai tinka. Visai idomiai veikia. Kiek laiko veiks? 6l80 gana istverminga deze. Konkreciai pasakyti kiek laiko kokius momentus suvalgo, negalima. Nera tokios informacijos. Pagal tiuninguotojus, kurie tiuninguoja 6l80 pikapams ir Corvette, atjungiant Torque management visai, masinos pravaziuoja 70 000 miliu ir problemu nemato. Niuansas - ne vien atjungia TM bet ir su laikais ir slegiu zaidzia. Toliau video, kuriame stengsiuos perduoti visa info jame, vazinejant skirtingias rezimais. Kad butu ir garsas kokybiskas is kurio galima bus suprasti dezes darba(perjungima)
  9. joa du. Vienas plastmasinis pailgas, kitas kaip varyklio(tik mazas), metalinis. Jeigu 16L, tai pilnas keitimas buvo. Bet va aiskeja, kad tik tepalo...
  10. Pilnas ar dalinai nuemus dugnine? Jeigu dalinai, tai laikas keisti. Tepalas tinkamas? Ar kaip kartais pasitaiko (ir esu sito liudytojas) - aj sueis sitas. Nesigauna patikrinti laidu? Bent apziureti ar nesimato negerumu? Labiau priekabiauju bet o gal... Kitaip lieka tik ardyti. Bent nuimti dugnine, bloka ir pagal koda tikrinti, ieskoti negerumu. Bet kodas labiau bendras negu konkretus.
  11. Turetu buti Chrysler 5-45RFE
  12. Nes priezasciu daug, del to ivairiai sprendzia. O gali patikrinti laidus, sujungimus? Su tepalu viskas OK?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.