Teodoras Atrašyta Liepos 26, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 26, 2016 Tai blogai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zzenka55 Atrašyta Liepos 30, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 30, 2016 Sveiki. Gal kas galetu patart kur vilniuj savaitgali galima nusipirkt tepalo i razdatke NV 247 jeep WJ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Reikia xj priekiui šarnyru keliojasi vienoje buseje epie 3-4mm kitoi kiek mažiau gal, tad kiek suprantu reikalingi 4 visi nauji. Gal numesit kokia nuorada kad ir ebay kokius tinkamus nusipirkti? Ačiū:-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Slow Motion Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Tas vienas sarnyras toks ir yra kilnojasi aukstyn zemyn laisvai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Reikia xj priekiui šarnyru keliojasi vienoje buseje epie 3-4mm kitoi kiek mažiau gal, tad kiek suprantu reikalingi 4 visi nauji. Gal numesit kokia nuorada kad ir ebay kokius tinkamus nusipirkti? Ačiū:-)Jau kelinti metai kartoju ir dar matau daug nežinančių kad Jeep viršutiniai šarnyrai turi vaikščioti aukštyn žemyn, sukiotis bet nejudėt į šonus, juos reik tepti per tašką.Apatiniai turi tik lankstytis ir jokio aukštyn žemyn ar į šonus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Skaičiau tamstos pasisakyma kad viršutinis turi kelnotis, forumietis su wj jei neklystu atsirestoraves juos jie nebesikelniojosi, bet turbut todel kad apatinis neleidžia.... Mano atvejo kelniojasi kartu ir apatiniai, sutepti jie pas mane kaip ir viskas kas tepasi. Tai va priejau nuomones kad pasikeisti reiktu visus keturius, tik norisi tinkamų Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Tavo atveju apatinius pasikeisk, ir jeep ar tu barangu pirksi ar pigų taip pat laikys, pasikeisk apsaugines gumas į silikonines ir važinėsi ilgai, sekmės Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Vat mane ir domino tie auksarankiai kurie atseit moka atrestauruoti Jeep šarnyras. Viršutiniai niekada negali būti nevaikštantys aukštyn žemyn, dedant sulankstot tilto kilpas ir keičiasi rato išvertimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2016 Tikrai taip, kad vaikšto viršutiniai šarnyrai. Kaimynas keitėsi wj, sakau nori parodysiu kad "blogus" nusipirkai šarnyrus , netikėjo kol su replėm nesuspaudžiau, nes rankom nesuspaudė. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viliuxs Atrašyta Rugpjūčio 7, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 7, 2016 Tai taip suprask kad jei jau kala tai galima keisti tik apatiny sarnyra. Ir toliau vazineti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Slow Motion Atrašyta Rugpjūčio 10, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2016 Gal kas esat perdare vairo trauke xj desines puses kad nereiktu pirkt visos traukes o galetu pakeist tik antgali ir galetu pasidalint patirtim. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sulas Atrašyta Rugpjūčio 10, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 10, 2016 Gal kas esat perdare vairo trauke xj desines puses kad nereiktu pirkt visos traukes o galetu pakeist tik antgali ir galetu pasidalint patirtim. Vezi restauruot arba perki visa nauja... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 18, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2016 (redaguota) Du klausimukus turiu JGC savininkams. 1) Kokia 2.7 CRD cilindrų kompresijos tikrinimo procedūra? Tikrinsiu per kaitinimo žvakių skyles (yra adapteris). Kaip suprantu reiktų atjungt purkštukų fiškes, o ką daryt kad siurblys kuro nepumpuotų tikrinimo metu? Na jį mechaniškai suka variklis, tai jo niekaip neatjungsi, bet gal atjungt tarkim vamzdelį einantį iš kuro siurblio į common railą? (tada nepaduotų kuro į reilą/purkštukus, o siurblys teptūsi salerka/nepaimtų oro). 2) Ar kas restauravotės vairo kolonėlę? Pas mane nemažas laisvumas yra, paveržimas nebepadeda. Skambinausi į Alytų (Merkinės g., kur visi rekomenduoja), tai prigasdino, kad kainuos nuo 100 eur ir namaža tikimybė, kad efekto nebus, nes ten tipo jei kažkas išdyla ("sliekinis guolis" ir pan.) tai tų detalių neįmanoma gaut ir nelabai ką be pakeitimo patvarkysi. Galvoju, gal kas panašią bėdą turėjo ir pasidalins patirtim kaip tvarkėsi. Redagavo Rugpjūčio 18, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
airisss Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 (redaguota) Klaipėdoj yra firmelė kuri vien su kolonėlėm dirba. Kad nereiktu laukt pirkau iš ju jau restauruota, o savo gali priduot jiems už atitinkama suma. Padaryta buvo tvarkingai, dirbo be priekaištu. Tiesa nežinau kiek ilgai laikė nes tas Jeep'as perleistas kitam vadeliotojui. Nežinau kaip dėl to slieko, nes aš keičiau ZJ, o tau kaip suprantu reikia WJ, nors kolonėles beveik identiškos tai manau bus tas pats. O dėl kainos tai dar litais buvo apie 400. Redagavo Rugpjūčio 19, 2016 airisss Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Buvo kažkur tema, kad persirenka tos kolonėlės, yra ir remonto komplektai ebay ir panašiai, tai tegul negydo, kad neįmanoma dalių gaut, matyt koks sudėtingesnis ardymas, tai riebokšlius tik pakeičia ir sako, kad "turbūt nelaikys". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 (redaguota) Tai va ir klausiu, gal kas džipam darėtės pas tuos alytiškius? Tiesiog išimčiau ir vežčiau remontuot, bet išeina, kad gali 100+ eurų sumokėt, ir jokio efekto negaut. Pas mane ji net nelaša, bet laisvumas yra didelis. Kiek žiūrėjau internete, tai ten išdyla krumpliai (10.590, PO 10.555), juos turbūt tik keist, na nebent dar apvirint ir naujai išfrezuot. O jis man telefonu aiškino, kad dar susidėvi 10.575, PO 10.572 "guolių sliekas", ten tipo irgi nelabai patvarkysi.. Redagavo Rugpjūčio 19, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 10.590 tai tikrai yra pirkt, tų kitų paieškojus irgi manau galima rasti. Esmė tik tame ar apsimoka. http://www.ebay.com/itm/5014671AA-CROWN-Pitman-Shaft-Seal-Kit-/281714218571 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Baik tu... $180 vien už tą ašį, o čia dar be siuntimo ir muitų iš US... o kur dar kitos detalės, ta sliekinė ašis kur tas krumplis remiasi, guoliai ir t.t. Visa restauruota kolonėlė iš eBay už $200, aišku dar siuntimas ir mokesčiai, tai bent $300 sumoj. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Na brangu, bet esmė buvo apie detalių prieinamumą. Jeigu restauracija apsiriboja tik riebokšlių pakeitimu, tai gal tada geriau naudotą įdėti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Su naudota tai irgi klaustukas, sunku tikrai geros būklės rast, visos jos gi bus daug km prasukusios...Geriausias variantas turbūt pirkt iš eBay restauruotą su 2 m. garantija. kainuos apie 250-300 eur su siuntimu, o tiek pat kainuoja naudotos ir be garantijos - klausinėjau. (be to deficitas, nes pas mus šrotuose vien anglai, o nuo jų netinka...). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dėl kompresijos tikrinimo, ar kas man "meistrui diletantui" patars kaip teisingai pamatuot ant 2.7 variklio? Ar reikia atjunginėt kaip nors kuro padavimą į reilą/purkštukus, ar ne? (matuosiu per žvakių skyles). Radau procedūrą kaip tikrint ant 2.7 CDI merso Sprinterio, tai ten nerašo nieko apie kuro atjungimą..: Compression Check: Testing and InspectionSTANDARD PROCEDURE - COMPRESSION TESTING ENGINE COMPRESSIONENGINE: Mercedes-Benz Sprinter 2.7 CDI Maximum Compression: 29-35 bar (420-507 psi)Minimum Comprression: 18 bar (261 psi)Permissible Difference Between Cylinders: +/- 3 bar (44 psi) 1. Warm up engine to operating temperature (approximately 80°C, 176°F).2. Shut off engine.3. Remove engine cover.4. Remove glow plugs.5. Crank engine several times with the starter to eliminate combustion residues in the cylinders.6. Insert compression tester adapter # 8927 with check valve installed into glow plug hole of cylinder to be tested.7. Connect compression tester hose adapter # 9295 to compression gauge and test compression pressure by cranking engine with starter for at least 8revolutions.8. Carry out test procedure at the remaining cylinders in the same way. 9. Compare pressure readings obtained with the specified pressures. If the pressure reading is below the minimum compression pressure or if thepermissible difference between the individual cylinders is exceeded. Refer to cylinder leak down test. See: Testing and Inspection/Cylinder LeakDown Test10. Remove compression tester and adapter from cylinder head.11. Install glow plugs.12. Install engine cover. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
airisss Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2016 (redaguota) Tai va, PMMD SERVISAS, Tilžės 67, tel. 867632088. Šiaip sakau, geriausia iškart imti iš jų šviežiai restauruota kolonėlę ir nesukti sau kiaušu, gavai, isidėjai ir leki. Nes išlupti, nusiųsti, laukti kol padarys, parsiųs atgal tai biški hemorojus, nebent gali padžiaut mašina savaitei. Sory, norėjau tau i AŽ imest, bet kažkaip neapsižiurėjau kur rašau. Redagavo Rugpjūčio 19, 2016 airisss Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 20, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2016 Tai ok, gal ir kitiems pravers, ypač Klaipėdiečiams Reikės po savaitgalio paklaust pas juos - jau geriau klaipėdiečiam sumokėt, negu siųstis iš JAV Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ricardas78 Atrašyta Rugpjūčio 20, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2016 Tai va, PMMD SERVISAS, Tilžės 67, tel. 867632088. Šiaip sakau, geriausia iškart imti iš jų šviežiai restauruota kolonėlę ir nesukti sau kiaušu, gavai, isidėjai ir leki. Nes išlupti, nusiųsti, laukti kol padarys, parsiųs atgal tai biški hemorojus, nebent gali padžiaut mašina savaitei. Sory, norėjau tau i AŽ imest, bet kažkaip neapsižiurėjau kur rašau.pas mane ir didelis laisvumas,o kokia kaina tos restauruotos koloneles Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 20, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2016 (redaguota) Kainos maždaug tokios (iš skirtingų šaltinių): Airisss minėjo, kad Klaipėdoj dar litais buvo apie 400 Lt (pilnai restauruota).Aš kiek klausinėjau šrotuose ir kas ardo, tai 200~300 eur (dėvėta nerestauruota).Restauruota per eBay iš USA - kažkur ~300 eur su visais siuntimais ir mokesčiais.Restauravimas Alytuj - nuo 100 eur, bet negarantuoja, kad gerai pavyks... EDIT: "PMMD SERVISAS" (Klaipėda) pasakė kainas. Restauruotų pardavimui šiuo metu neturi, o restauravimo kaina: 150 - 450 eur su vienų metų garantija. Panašu, kad teks amerikonams nusiųst $$$... Redagavo Rugpjūčio 20, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar