Pereiti prie turinio

patarkit del JEEP


Dzūkelis

Rekomenduojami pranešimai

nusipirkau GC 4l su (su 5 razdatkes pavarom)

vienu zodziu nerima neduoda man toksai dalykas,kaip vaziuoji pirma begi perjungia sukelus apsukas iki 2500,bet jaigu sukeli apsukas iki 2000 ir siek tiek atleidi gaza,bersimeta 2 begis ir siek tiek masina pasoka i prieki.ir dar nepaminejau,kaip pirmu begiu vaziuoji yra kazkoksai uzesys,persijungus i antra begi uzesys dingsta.

kas galetu cia buti? as itariu kad gali buti kazkas su greiciu deze

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 161
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

uzesys tai gali is dauk kur but pas mane irgi panasiai bet man panasu kad cia is pakabinamo ar siaip kokio guolio,jauciu dezej pasikeisk tepalus filtra ir vaziuok kol uzsilenks,nes cia kai pradedi i tokias smulkmenas gilintis tai dauk pinigu isleidi,o naudos nulis,dar paziurek ar tepalas skaidrus dezej

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu zmones ismokim skaityti idemiai, parasyta, kad kol vaziuoji pirmu begiu tol yra uzesys, kai persijungia dingsta uzesys, tai gal nori pasakyti, kad perjungus antra pavara dingsta pakabinamas guolis?? :)

atsakymas, problema pavaru dezeje su pirmu begiu, kuria galima spresti ardant deze arba ignoruojant garsa ir tiek, ignuoruoti galima, nes nei vienoje masinoje pirma pavara nera transportine, jos suskaiciuoti taip, kad nekaistu variklis neimanoma, tai yra pavara skirta kritiniams atvejams, tai yra pajudeti is vietos ir viskas, po to jau eina transporto pavaros, pvz antra pavara galima pravaziuoti 60 km tik tada variklio temperatra tampa kritine, tiksliai aplikos temperaturu nesurasysiu, jau nemazai laiko praejo nuo studiju, bet iseiti is proto del pirmos pavaros triuksmo, jei jis telpa i sveiko proto remus, tikrai neverta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusipirkau GC 4l su (su 5 razdatkes pavarom)

vienu zodziu nerima neduoda man toksai dalykas,kaip vaziuoji pirma begi perjungia sukelus apsukas iki 2500,bet jaigu sukeli apsukas iki 2000 ir siek tiek atleidi gaza,bersimeta 2 begis ir siek tiek masina pasoka i prieki.ir dar nepaminejau,kaip pirmu begiu vaziuoji yra kazkoksai uzesys,persijungus i antra begi uzesys dingsta.

kas galetu cia buti? as itariu kad gali buti kazkas su greiciu deze

 

Neimk i galva, pasikeisk tepalus ir vaziuok. Info ateiciai, jei uzlinktu deze, siulau ne remontuot sena, o det zymiai patikimesne Aisin AW4. Operacija visiskai nesudetinga, jei reikes info kaip kas kur, kreipkis i AZ.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu numetus gazą persijungia į aukštesnę pavarą su smūgiu, reikėtų pasižiūrėti, ar neįtemptas kikdauno trosas. Čia prie droselio sklendės esantis kraštinis trosiukas, kuris užgesinus variklį turėtų būti laisvas.

 

o kur tokius dalykus tvarko? nes as pats nieko neykertu apie 4x4

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad čia didelio mokslo nereikia - jei moki atidaryti variklio dangtį, tai pusė darbo kaip ir padaryta ;) .

Po to belieka susirasti kraštinį trosą (paveiksle parodytas Nr. 1) ir atsuktuvu jį atkabinti nuo droselio svirties. Jeigu atkabinus jo galas lieka ties svirties ašele, prie kurios buvo prikabintas - reiškia, jis sureguliuotas gerai ir problema slypi kažkur giliau. Jei nesutampa - ištrauki baltą fiksatorių su raide T (paveiksle Nr. 2) ir pastumi atsilaisvinusį troso šarvą, kol troso galas susilygina su jo įkabinimo ašele, tada fiksatorių (2) įstatai atgal, užkabini trosą į jam skirtą vietą, uždarai variklio dangtį ir mėgaujiesi nepriekaištingu pavarų dėžės darbu :) .

post-494-12886268995983_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokiu maksimaliu greiciu galima vazineti ijungus sias padetis?

part time (galima tik minkstu gruntu vaziuot)

full time (galima ir asfaltu visais keturiais)

paletintojas

 

kiek girdejau kad su part time ir su paletintoju galima vaziuoti tik tiesiai,nes blokuojasi visi ratai,ir jai darysi posukius gali kazka sulauzyi.ar tai tiesa?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal tu geriau nemanyk. Su part time pavažinėk asfaltu ir papasakok, ar ilgai važiavai. Suvarysi razdatkę.

gal tu paskaityk pirmiausia ko jis klausia. tai ka tiktiesiai galima paletintoju vaziuot? negalima vairo suktelt i sona? nesamone! apie vaziavima asfaltu nebuvo kalbos net. :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

kokiu maksimaliu greiciu galima vazineti ijungus sias padetis?

part time (galima tik minkstu gruntu vaziuot)

full time (galima ir asfaltu visais keturiais)

paletintojas

 

kiek girdejau kad su part time ir su paletintoju galima vaziuoti tik tiesiai,nes blokuojasi visi ratai,ir jai darysi posukius gali kazka sulauzyi.ar tai tiesa?

 

Nu tai pats sau atsakei i klausima. Ant minksto grunto gali vazineti i visas keturias kryptis ir su part time ir su paletintoju, svarbu nevirsyti leidziamo greicio siai padeciai (40km/h jei neklystu.). Paletintojas tik padidina sukimo momenta atiduodama ratams, keisdamas perdavimo skaiciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

WJ quadradrive abiejuose tiltuose stovi vadinami varilokai - jų veikimo principas kaip ir 247 razdatkės - nuo pusašių sukimosi greičio skirtumo suveikia tepalo siurblys ir suspaudžiama hidraulinė sankaba, taip užblokuojant diferencialą.

Senesniuose JGC galiniame tilte kaip opcija buvo montuojama LSD, išskirtinai vienai kokiai modifikacijai kaip standartas lyg ir nebuvo dedama. Šiaip dauguma ZJ turi šitą blokiruotę, bet konkrečiai norint sužinoti reikėtų ieškoti žymėjimo ant tilto (skardikės).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.