sulas Atrašyta Liepos 15, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 15, 2010 viena kart patraukus pas mane isijungia part time. Galima aisku ant slidaus kelio vaziuot, bet... daug geriau tam reikalui dar karta patraukus full time Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Minnde Atrašyta Liepos 19, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 19, 2010 Part Time - užblokuotas tarpašinis diferencialas, galima važinėti tik ant slidžios kelio dangos. Full time - priekis mažiau, galas daugiau varo. galima važiuoti ir neslidžia kelio danga, t.y. galima pastoviai važiuot. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kamazas Atrašyta Liepos 20, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 20, 2010 Aina na.... gal geriau nepatarinekit zmogui.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
koskoko2 Atrašyta Liepos 28, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 28, 2010 gal nevietoj cia del oro pervedimo matai viskas paprasta tik va filtras ismestas ir idetas po kausu, 2 foto kausas nuimtas stovi Honda cbr 1000 rr oro filtras manau dulkem nuimti pakanka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
chimik Atrašyta Liepos 29, 2010 Dalintis Atrašyta Liepos 29, 2010 Aina na.... gal geriau nepatarinekit zmogui.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dzūkelis Atrašyta Rugpjūčio 2, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 2, 2010 o kaip Jeep Grand Cherokee 4.l laiko automatine greiciu deze ?ir kaip ja patikrinti,kad nebutu jau paskutines dienos? kiek suprantu 5 padeciu mazai buma siu jaapu?o su 3ju padeciu maziau galimybiu pravaziuoti sunkesnius kelius. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jagrius Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 Siap 5 pedeciu razdatke- SELECT TRACK (NP242)budavo komplektuojama tik su automatine pavaru deze. Na aisku as manau musu auksarankiai garazo meistrai sugebetu ir paciam Liuciperiui subinej ventiliatoriu imontuoti, kad anas kaip angelas skraidytu Standartinej komplektacijoj su mechanine pavaru deze eidavo tik COMMAND TRACK (NV231 arba NP231 variantas.http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/xfer/index.Cia JEEP CHEROKEE XJ. Del JGC tai ten dar paziuret reiketu. Raso, kad galima ja sukalkozinti kujo pjautujo bei garaziniu technomagu pagalba Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jagrius Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 velgi is karto apmastyk ka darysi su galine lingiu pakaba kuri stabiliai praseda, o valcavimas padeda metams arba dviems. taip pat apgalvok kaip testuosi 2.5 VM dyzeli (VM425LTRU). Man Dyzelvyta nuplese 4000 lt. uz kapitalini variklio remonta dar 500 lt. palikau uz lingiu keitima pas Kaisiadoriu auksarankius, kurios taip pat sainiai prasedo uz poros menesiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jagrius Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 velgi is karto apmastyk ka darysi su galine lingiu pakaba kuri stabiliai praseda, o valcavimas padeda metams arba dviems. taip pat apgalvok kaip testuosi 2.5 VM dyzeli (VM425LTRU). Man Dyzelvyta nuplese 4000 lt. uz kapitalini variklio remonta dar 500 lt. palikau uz lingiu keitima pas Kaisiadoriu auksarankius, kurios taip pat sainiai prasedo uz poros menesiu ir siap kad JEEP XJ nerudyja yra juodas melas... rudyja ir dar kaip 2003 m. gryzes is misijos paipirkau JEEP XJ 2.5TD ledini. Po 3 menesiu seke kapitalinis variklio remontas, po 10 menesiu lingiu keitimas, po 36 menesiu vezio (rudziu) gydymas- pilnas poslenksciu keitimas bei lopaai dugne... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jagrius Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 ir siap kad JEEP XJ nerudyja yra juodas melas... rudyja ir dar kaip 2003 m. gryzes is misijos paipirkau JEEP XJ 2.5TD ledini. Po 3 menesiu seke kapitalinis variklio remontas, po 10 menesiu lingiu keitimas, po 36 menesiu vezio (rudziu) gydymas- pilnas poslenksciu keitimas bei lopaai dugne... 2.5 VM LTRU bjauriausia beda- hidrokompensatoriu keitimas... kad juos pakeist tenka pakelt galvas. O su tuo susijes slifavimas, tarpines keitimas ir kitos malonios pinigines bedos... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2010 tai kam perkat su 2.5 ir 3.1 , dizelis geriausias tik 2.1, dabar jau tik pasvajoti reikia apie tokį radus o kiti benzai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jagrius Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 renuko 2.1 dyzeliukas irgi ne stebuklas. Turi savu trukumu. Siaip ar taip pripazinkim, kad tai amerikenu masina, jiems sukonstruota ir ju poreikiams pritaikyta. Nieko geriau uz 4 litru sena gera benzina jam nesumastyta. Aisku ryja kura irgi pagal amerikenu standartus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jagrius Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Na plius dar galima prideti, kad JEEP CHEROKEE XJ yra taip vadinamu parketiniu visureigiu (SUV- sport utility vehicle) pradininkas bei senelis. Neturi remo. Visa konstrukcija laikosi ant lonzeronu. Kai tenka keisti galines linges arba galiniu lingiu silent blokus, dazniausiai ta lonzerona tenka pjauti, nes esantis viduje priekinio silent bloko varztas kaip tasykle prasisuka. Kadangi XJ remo neturi tai judant (ghm- rusiskai tai aisku- peresecionnaja mestnost)nelygiu reljefu masinos kebulas girgzda ir cypia lyg pediko uzspaustas velnias Masiniuka ilgai bei intensyviai varinejamt apsakytais marsrutais sukraipo masinos kebulas ir darosi sunku uzdaryti bagazines duris. Dar vienas labai megstamas ir salyginai brangus siurprizas- galinio valytuvo kojeles luzis. Kainuoja nei daug nei mazai apie 80-120 lt. Luzta ties tvirtinimo slicu, del neapgalvotos konstrukcijos (keiciau jau 3 vnt.). Garaziniai Technomagai gali sukalkozinti zigulini valytuva. Bet tai turi daryti zmogeliai su patirtimi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Amerikonas tai Amerikonas, bet europinis 2.1TDi geras tuo kad nelaužo agregatų, 5 metus dirbo kaip jautis, tampė mobilius namelius kaip traktorius, iš jų metus čempionate važiavo, agregatai laikė puikiai, LSD dėžutė kai trūko per Xbrada 09 tai nėr ko norėt, buvo pirštas padares laisvumą 0.5 mm į šonus nuo tampimo ant asfalto namukus, pastoviai sukinėtis reikėjo, o kryžmės tik išplautos pareidavo, gal pora kartų keičiau kelias per visus metus, dėl dangčio jokių problemų nebuvo, užsidarinėjo puikiai, visa bėda tik kad šonus aplamdė Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jagrius Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Ai dar pamirsau pridet del vezio- rudziu. Aisku JEEP XJ rudyja kaip ir kiekvienas is metalo sukurtas padaras. Aisku OPEL- kaip visi zino, jis ir nuotraukoj rudyja JEEP XJ rudyja truputuka maziau negu kitos panasios masinos bet vezi anksciau ar veliau pasigauna. Kaip ir minejau masinukas perkant isrode ledinis, mano i pagalba pasikviesti garaziniai technomagai apuoste, apsmirinejo pacirskejo-pakvaksejo tarpusavyje ir iskele nykscius i virsu- dzipukas tinkamas pirkimui, kaina normali. Praejo 4 meteliai. Na aisku neskaitant variklio kapitalinio, bedu su lingemis (bus bandoma gydyti gerbiamo technomago Koskoko metodu- grusti spyruokles) poslenksciose atsirado 5 cm vezio pozymiai. Nedelsiant buvo suorganizuotas apylinkes technomagas, kuris apuostes bei pastuksenes poslenkscius tik kryptelejo galva ir konstatavo- poslenkciams kajuk (as su mielu noru uzdeciau lopa jei butu butu ant ko) taip vat ir paaiskejo, kad poslenksciu kaip ir nerasta.. ghm beje abiejuose pusese Po nedelio soko (na tas istinka kiekviena deveto masinuko pirkeja anksciau ar veliau ) man buvo pademonstruotos visos vezio galimybes ir esamybes . SUMA SUMARUM- mano nepebijokim sito zodzio DAPISTA dzipuka jau buvo apdoroje neaiskios kilmes technomagai. Na ten, kad varikliukas kompresija rode, kad ant skaitliuko 89.456 km. tai sitas pasakas palikim vaikam. Poslenksciai buvo sukalkozinti paciu bjauriausiai imanomu budu Privirinti ant virsaus nauji. Tiesiog taip. Senus nupjaunam ir uzmetam ant visaus truputi mastikos-smaros, perzegnojam ir Dieve padek. Aisku senojo vezio likuciai laiko veltui neleido- suede likucius persimete ant turku ikalkozintos skardos ir ja pragrauze parode man savo dantukus bei gozia veido israiska ZIURIM POSLENKSCIUS- TEN VELNIAS PERI KIAUSINIUS Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jagrius Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Na JEEP CHEROKEE XJ yra geras pasirinkimas. isvaizda gera ir siaip nedaug elektronikos. Tiek, kad ji reikia priziuret kaip ir kiekviena masina. Nusipirkus ir paleidus i pelkes as neabejoju, kad pasipils detalemis. Vietiniai Technomagai-Technozyniai jei jie su tuo masiniuku nesusidure, tikrai nepagelbes, nes tai aparatas specifinis- as va tik po 4 metu pradejau ji rimciau rakinet Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jagrius Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 del variklio patikros galima i http://www.silberauto.lt/chrysler/ silver auto varyt. kai pirkausi tai dar neturejo diagnostines irangos. Sake uz metu kitu bus. Aisku nulups bedieviskai pinigeliu. Siaip galima kreiptis pas garazinius technomagus, bet reikia, kadc butu susidure su tokiu masinuku Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 tai gal necinkuotas pakliuvo, pas mane tai cinkuotas, slenksčiai kauliniai, na dugnas kai kur pagavo rudyčių, šiaip kėbulas geras dar, vargu ar tokių metų, 88, rasi taip išsilaikiusi, va amerikono kur turiu 4.0 litrų tai slenksčių nerasta visai kaip iškirmijo, Salake praėjau per meždžių šaknis vandenį tai net pjaustyt nereik, nudrožė iki dėk slenksčius kitus ir virink Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Jo, tu slenksciu beda kad jie kirmyja is vidaus. Jeigu procesas dar tik prasidejes, t.y. islindo pirma skylute, tai labai padeda ju vidaus ispurskimas antikoru (pvz dinitrol ML, po flakona i kiekviena puse), ryskiai pristabdo procesa. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dzūkelis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 o kaip sifruojas sitos raides? XJ JC JG JGC niekaip neykertu blink: ka geriau rinktis jaigu 4x4 reikalingas ir medzioklei ir taip po miesta pasitrinti. renkantis is Jeep Grand Cherokee ir Jeep Cherokee Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 http://www.jeep.auto.ru/index.htm manau pagal raides skirtumai matosi??????? ar visi vienodi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dzūkelis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2010 dabar siek tiek aiskiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dzūkelis Atrašyta Rugsėjo 17, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 17, 2010 o kaip atskirti jeepe amerekietiskus zibimtus nuo europietisku?? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
chimik Atrašyta Rugsėjo 17, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 17, 2010 o kaip atskirti jeepe amerekietiskus zibimtus nuo europietisku??europa - geltoni posukiai, pendostanas - raudoni zibintai...zenklinimas ant stiklo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
duch Atrašyta Rugsėjo 18, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 18, 2010 Nekursiu naujos temos. Norėjau paklausti žinovų ant kiek realu Lietuvoje Cherokiui 93' 4.0 benz. mechanika pakeisti razdatkę į SelecTrac (242), t.y. su režimu full-time (dirba abi ašys su tarpašiniu diferencialu). Gal kam teko susidurt ir kiek tai maždaug lietuviškais gali kainuoti? Ačiū Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar