Pereiti prie turinio

patarkit del JEEP


Dzūkelis

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 161
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 2 savaičių...

Siap 5 pedeciu razdatke- SELECT TRACK (NP242)budavo komplektuojama tik su automatine pavaru deze. Na aisku as manau musu auksarankiai garazo meistrai sugebetu ir paciam Liuciperiui subinej ventiliatoriu imontuoti, kad anas kaip angelas skraidytu :D

Standartinej komplektacijoj su mechanine pavaru deze eidavo tik COMMAND TRACK (NV231 arba NP231 variantas.

http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/xfer/index.

Cia JEEP CHEROKEE XJ. Del JGC tai ten dar paziuret reiketu. Raso, kad galima ja sukalkozinti kujo pjautujo bei garaziniu technomagu pagalba :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

velgi is karto apmastyk ka darysi su galine lingiu pakaba kuri stabiliai praseda, o valcavimas padeda metams arba dviems. taip pat apgalvok kaip testuosi 2.5 VM dyzeli (VM425LTRU). Man Dyzelvyta nuplese 4000 lt. uz kapitalini variklio remonta :(

dar 500 lt. palikau uz lingiu keitima pas Kaisiadoriu auksarankius, kurios taip pat sainiai prasedo uz poros menesiu :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

velgi is karto apmastyk ka darysi su galine lingiu pakaba kuri stabiliai praseda, o valcavimas padeda metams arba dviems. taip pat apgalvok kaip testuosi 2.5 VM dyzeli (VM425LTRU). Man Dyzelvyta nuplese 4000 lt. uz kapitalini variklio remonta :(

dar 500 lt. palikau uz lingiu keitima pas Kaisiadoriu auksarankius, kurios taip pat sainiai prasedo uz poros menesiu :(

ir siap kad JEEP XJ nerudyja yra juodas melas... :( rudyja ir dar kaip :D 2003 m. gryzes is misijos paipirkau JEEP XJ 2.5TD ledini. Po 3 menesiu seke kapitalinis variklio remontas, po 10 menesiu lingiu keitimas, po 36 menesiu vezio (rudziu) gydymas- pilnas poslenksciu keitimas bei lopaai dugne... :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir siap kad JEEP XJ nerudyja yra juodas melas... :( rudyja ir dar kaip :D 2003 m. gryzes is misijos paipirkau JEEP XJ 2.5TD ledini. Po 3 menesiu seke kapitalinis variklio remontas, po 10 menesiu lingiu keitimas, po 36 menesiu vezio (rudziu) gydymas- pilnas poslenksciu keitimas bei lopaai dugne... :(

2.5 VM LTRU bjauriausia beda- hidrokompensatoriu keitimas... kad juos pakeist tenka pakelt galvas. O su tuo susijes slifavimas, tarpines keitimas ir kitos malonios pinigines bedos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na plius dar galima prideti, kad JEEP CHEROKEE XJ yra taip vadinamu parketiniu visureigiu (SUV- sport utility vehicle) pradininkas bei senelis. Neturi remo. Visa konstrukcija laikosi ant lonzeronu. Kai tenka keisti galines linges arba galiniu lingiu silent blokus, dazniausiai ta lonzerona tenka pjauti, nes esantis viduje priekinio silent bloko varztas kaip tasykle prasisuka.

Kadangi XJ remo neturi tai judant (ghm- rusiskai tai aisku- peresecionnaja mestnost)nelygiu reljefu masinos kebulas girgzda ir cypia lyg pediko uzspaustas velnias :D Masiniuka ilgai bei intensyviai varinejamt apsakytais marsrutais sukraipo masinos kebulas ir darosi sunku uzdaryti bagazines duris.

Dar vienas labai megstamas ir salyginai brangus siurprizas- galinio valytuvo kojeles luzis. Kainuoja nei daug nei mazai apie 80-120 lt. Luzta ties tvirtinimo slicu, del neapgalvotos konstrukcijos (keiciau jau 3 vnt.). Garaziniai Technomagai gali sukalkozinti zigulini valytuva. Bet tai turi daryti zmogeliai su patirtimi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Amerikonas tai Amerikonas, bet europinis 2.1TDi geras tuo kad nelaužo agregatų, 5 metus dirbo kaip jautis, tampė mobilius namelius kaip traktorius, iš jų metus čempionate važiavo, agregatai laikė puikiai, LSD dėžutė kai trūko per Xbrada 09 tai nėr ko norėt, buvo pirštas padares laisvumą 0.5 mm į šonus nuo tampimo ant asfalto namukus, pastoviai sukinėtis reikėjo, o kryžmės tik išplautos pareidavo, gal pora kartų keičiau kelias per visus metus, dėl dangčio jokių problemų nebuvo, užsidarinėjo puikiai, visa bėda tik kad šonus aplamdė icon_porc.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai dar pamirsau pridet del vezio- rudziu. Aisku JEEP XJ rudyja kaip ir kiekvienas is metalo sukurtas padaras. Aisku OPEL- kaip visi zino, jis ir nuotraukoj rudyja :D JEEP XJ rudyja truputuka maziau negu kitos panasios masinos bet vezi anksciau ar veliau pasigauna.

Kaip ir minejau masinukas perkant isrode ledinis, mano i pagalba pasikviesti garaziniai technomagai apuoste, apsmirinejo pacirskejo-pakvaksejo tarpusavyje ir iskele nykscius i virsu- dzipukas tinkamas pirkimui, kaina normali.

Praejo 4 meteliai. Na aisku neskaitant variklio kapitalinio, bedu su lingemis (bus bandoma gydyti gerbiamo technomago Koskoko metodu- grusti spyruokles) poslenksciose atsirado 5 cm vezio pozymiai. Nedelsiant buvo suorganizuotas apylinkes technomagas, kuris apuostes bei pastuksenes poslenkscius tik kryptelejo galva ir konstatavo- poslenkciams kajuk (as su mielu noru uzdeciau lopa jei butu butu ant ko) taip vat ir paaiskejo, kad poslenksciu kaip ir nerasta.. ghm beje abiejuose pusese :D

Po nedelio soko (na tas istinka kiekviena deveto masinuko pirkeja anksciau ar veliau ) man buvo pademonstruotos visos vezio galimybes ir esamybes :D. SUMA SUMARUM- mano nepebijokim sito zodzio DAPISTA dzipuka jau buvo apdoroje neaiskios kilmes technomagai. Na ten, kad varikliukas kompresija rode, kad ant skaitliuko 89.456 km. tai sitas pasakas palikim vaikam. Poslenksciai buvo sukalkozinti paciu bjauriausiai imanomu budu :angry: Privirinti ant virsaus nauji. Tiesiog taip.

Senus nupjaunam ir uzmetam ant visaus truputi mastikos-smaros, perzegnojam ir Dieve padek. Aisku senojo vezio likuciai laiko veltui neleido- suede likucius persimete ant turku ikalkozintos skardos ir ja pragrauze parode man savo dantukus bei gozia veido israiska

ZIURIM POSLENKSCIUS- TEN VELNIAS PERI KIAUSINIUS :o

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na JEEP CHEROKEE XJ yra geras pasirinkimas. :) isvaizda gera ir siaip nedaug elektronikos. Tiek, kad ji reikia priziuret kaip ir kiekviena masina. Nusipirkus ir paleidus i pelkes as neabejoju, kad pasipils detalemis. Vietiniai Technomagai-Technozyniai jei jie su tuo masiniuku nesusidure, tikrai nepagelbes, nes tai aparatas specifinis- as va tik po 4 metu pradejau ji rimciau rakinet :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gal necinkuotas pakliuvo, pas mane tai cinkuotas, slenksčiai kauliniai, na dugnas kai kur pagavo rudyčių, šiaip kėbulas geras dar, vargu ar tokių metų, 88, rasi taip išsilaikiusi, va amerikono kur turiu 4.0 litrų tai slenksčių nerasta visai kaip iškirmijo, Salake praėjau per meždžių šaknis vandenį tai net pjaustyt nereik, nudrožė iki dėk slenksčius kitus ir virinkbiggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Nekursiu naujos temos. Norėjau paklausti žinovų ant kiek realu Lietuvoje Cherokiui 93' 4.0 benz. mechanika pakeisti razdatkę į SelecTrac (242), t.y. su režimu full-time (dirba abi ašys su tarpašiniu diferencialu). Gal kam teko susidurt ir kiek tai maždaug lietuviškais gali kainuoti? Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.