Pereiti prie turinio

P.Rimantas

Nariai
  • Pranešimai

    196
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Radviliškis

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

P.Rimantas's Achievements

1

Reputacija

  1. Tai kad šitoje skirstymo dėžėje viskomovos nebūna.
  2. Nepainiok su 2,7 elektroniniu džiaugsmu - čia pavarų svirtis mechaniškai sujungta su pavarų dėže.
  3. Daviklis prie smagračio duoda informaciją apie alkūninio veleno padėtį, daviklis, esantis vietoje tramblioriaus duoda vieną impulsą per du alkūninio veleno apsisukimus ir pagal jį sinchronizuojamas įpurškimas ir kuriai babinai paduoti kibirkštį. Viską reguliuoja kompas, tame tarpe ir degimo paankstinimą-pavėlinimą.
  4. Čia bėda kažkur kitur, ne tepale - 4lo sujungia abu tiltus apeidamas movą, todėl priekis turėtų varyti kad ir visai razdatkėje nebūtų tepalo.
  5. Pradžiai pabandyk su kuo nors pasikeisti, kad įsitikinti, ar tikrai ji kalta. Šiaip tai elektroninis įrenginys ir vargu ar apsimoka su remontu terliotis.
  6. Bus sugedusi posūkių/avarinio relė, jinai po panele vairuotojo pusėje, kur ateina storos laidų pynės. Renas greitesnis
  7. Jungi kroviklio pliusą prie starterio gnybto, kur ateina storas laidas nuo akumuliatoriaus, minusą prie variklio bloko ir gali krauti akumuliatorių (žinoma, teks po mašina palįsti). Jeigu paliksi spynelę su degančiu lakrodžiu, tai veikia borto kompiuteris ir geria srovę kaip turi būti. Kartą gamtoje per naktį taip ištuštino akumuliatorių, kad salono apšvietimo lemputės vos raudonavo.
  8. Turi išpurkšti, kas susikaupę už vožtuvo, Svarbu pirštų nenusišaldyt ir kad kibirkšties negautų.
  9. Pabandyk išsiardyti reduktorių - gali būti diafragma kiaura arba vožtuvas išdilęs. Jeigu ir nieko nerasi, tuo pačiu bent išsivalysi - per pora metų ten tiek brudo prisikaupia, kad anksčiau ar vėliau duos apie save žinoti. Ir bet kokiu atveju pasikeisk pirminį (aukšto slėgio) filtrą.
  10. http://wjjeeps.com/seats/seats.htm
  11. Kam tas vargas, užklijuoji izoliacija fotoelementą ant priekinės panelės, įsijungi šviesas į "Auto" padėtį ir turi automatines šviesas, tegul ir ne puse galingumo šviečiančias. Jau 7 metai taip važinėju ir jokio galvos skausmo dėl pamirštų įsijungti šviesų.
  12. Jeigu yra noro pasikrapštyti ir įgyti žinių apie šią dažną 2,7 dyzelių automatų problemą, pastudijuok http://www.jeepforum.de/topic/93293-gc-wg-27-crd-in-getriebe-notlauf-p0702-codierung-wahlhebel-wird-nicht-erkannt/ , čia aprašoma analogiška taviškei problema. Tik reikia rasti, kas gerai vokiškai supranta.
  13. Jeigu ant tavo plano nėra derinimo su regiono keliais antspaudo, tai ir teisininkai nelabai padės, nes tuo atveju planas nebuvo derintas su kelininkais ir ko gero įlindo į kelio zoną. Nelabai aišku, kas ta "sisteminė klaida", gali būti koordinačių sistemos persislinkimas, tada perdarant planą galas nebus nurėžiamas, bet pasislinks visos sklypo ribos, išlaikant sklypo plotą ir linijų ilgius.
  14. Niekaip, tiesiog toliau rieda iš inercijos kaip ant laisvo. O kodus norint pažiūrėti reikia 3 kartus greitai įjungti/išjugti degimą, paskutinį kartą palikti įjugtą ir odometras parodys p su skaičiukais, gali ir kelis. Baigus arba jei klaidų nėra užsidega done. Klaidų iššifravimą rasi http://wjjeeps.com/faultcodes.htm
  15. Tai gal tai ir nebepasikartos, o jei pasikartos, tai būtinai raktelio pagalba nusiskaityk klaidos kodą - žinosi, kur šaknų ieškoti. Šiaip man jeigu dėl šalčio užgesta (pasitaiko, kad žemiau -20 persijungiant ant dujų, kol variklis neįšilęs) tai jokių klaidų nemėto ir pavaros nesijunginėja.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.