Pereiti prie turinio

jagrius

Nariai
  • Pranešimai

    31
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Miestas/Klubas
    KAUNAS

jagrius's Achievements

0

Reputacija

  1. ne diržo- diržo įtempimo mechanizmo
  2. Sveiki Įtariu jau neužilgo įkyrėsiu (gal jau spėjau įkyrėti kaista stabdžiai (ką jau ką o svylančių kaladėlių kvapą kiekvienas ....)- pakeistos priekinės ir galinės stabdžių kaladėlės. Prieš tai tokių pokštų nebūdavo. Mažai tikėtina, kad dėl savaiminio naujų kaladėlių prisitrynimo. Priekinians cilidriukams atlikta restauracija, galinai cilindrai pakeisti į naujus. Spėjama: a) galiniai būgnai netolygiai išdilę užakusi skysčio perdavimo magistralė c) netvarkingas pagrindinis cilindras b)palieku jūsų fantazijai ir išmanymui. (
  3. Sveiki kaip kariaujate su XJ lingiu prasėdimu ? (UAZ linges, GAZ (volga) linges, papildomo lakšto idėjimas, pervalcavimas, spyruoklės (cilindravimas)- manau tai gana opi ir aktuali tema cheroke XJ šeimininkams. Esant galimybei prašau pasidalinti patirtimi- kokį gi varianta rinktis ?
  4. Noriu padėkoti visiems kas atsiliepė į pagalbos šauksmą: jeepcherokee, laumkelis, tataklevas, marek. AČIŪ . Motora sutvarkė- per vožtuvus buvo ištrauktas veržlės likutis. Parazitkes palieku tolimesniai ateiciai, kol kas atidarau nauja ir gana opią XJ naudotoju temą- lingės...
  5. o gal kas tiksliai zino guoliu nr ? (na ta prasme ismatavimus, ar guolio numeri...)
  6. Na nauju ratuku kainos gana ispudingos... Rusu forume yra idomi tema http://jeep-forum.ru/forum/showthread.php?t=7537 Niekam nera teke keisti pacius guolius ?
  7. Dekui, skimbtelesiu. del tikrumo apie ka kalbu dar imetu piesinuka. VM2.bmp
  8. 1995 metu 2.5 VM tdi. Dirzo plotis 8 juostos. Ford scorpio netinka- ten 6 juostos. Nibela.lt specai irgi paguzciojo peciais- tokiu stebuklu neturim. kokiu nors ideju ?
  9. Sveiki Gal kam yra teke susidurti su 2.5 VM dyzelyje esanciais taip vadinamais parazitiniais ratukais. Tai laisvi ratukai per kuriuos eina pagrindinis dirzas (dar taip vadinamas aksesuaru dirzas). Ratukai unitariniai, neardomi- kaune pardavime niekur neradau. Ar imanoma juos pakeisti kazkuo nuo kitu varikliu ? gal kam yra teke juos ardyti ir keisti pati ratuko guoli ? Koks guolis jam tiktu ? Tuo paciu dar keletas klausimu apie ta varikli: Iki kiek kartu jam galima slifuoti galvas ? Nepavyko gauti nauju varztu galvoms. Kokia galimyb4 panaudoti jau buvusius galvu varztus ? (ar net neverta bandyti ?) Kiek gali kainuoti devetas dirzo tempimo mechanizmas ?
  10. teko deti plastikini kuro baka i JEEP cheroke 2.5 td 95 metu, Tam panaudojau nuo to pacio modelio 2000 m. jau plastikini kuro baka. Neatitinka kuro lygio daviklio parodymai. (ten paciam bake matyt daviklio varza neatitinka). Na dar reikejo pakeisti jungiamasias zarnas nuo ipylimo ir nuorinimo angu.
  11. Na galų gale XJ kuro bako keitimo odisėja eina link pabaigos Pagal gabaritus Grand Cherokee plastikinis kuro bakas puikiai įtilpo. Teko pakeist įpilimo ir nuorinimo šlangas- tam panaudoti atitinksami perėjimai Liko išsprest "smulkutę" problemą- kuro lygio daviklio parodymų koregavimas.... daviklių varžos nesutampa- pilną baką atitinka 3/4 rodyklės parodymų.... Teoriškai turėtu but nesudėtinga- vietoj ZJ kuro daviklio įstattyt xj daviklį ir pakreipt "teisingu kampu"
  12. del variklio patikros galima i http://www.silberauto.lt/chrysler/ silver auto varyt. kai pirkausi tai dar neturejo diagnostines irangos. Sake uz metu kitu bus. Aisku nulups bedieviskai pinigeliu. Siaip galima kreiptis pas garazinius technomagus, bet reikia, kadc butu susidure su tokiu masinuku
  13. Na JEEP CHEROKEE XJ yra geras pasirinkimas. isvaizda gera ir siaip nedaug elektronikos. Tiek, kad ji reikia priziuret kaip ir kiekviena masina. Nusipirkus ir paleidus i pelkes as neabejoju, kad pasipils detalemis. Vietiniai Technomagai-Technozyniai jei jie su tuo masiniuku nesusidure, tikrai nepagelbes, nes tai aparatas specifinis- as va tik po 4 metu pradejau ji rimciau rakinet
  14. Ai dar pamirsau pridet del vezio- rudziu. Aisku JEEP XJ rudyja kaip ir kiekvienas is metalo sukurtas padaras. Aisku OPEL- kaip visi zino, jis ir nuotraukoj rudyja JEEP XJ rudyja truputuka maziau negu kitos panasios masinos bet vezi anksciau ar veliau pasigauna. Kaip ir minejau masinukas perkant isrode ledinis, mano i pagalba pasikviesti garaziniai technomagai apuoste, apsmirinejo pacirskejo-pakvaksejo tarpusavyje ir iskele nykscius i virsu- dzipukas tinkamas pirkimui, kaina normali. Praejo 4 meteliai. Na aisku neskaitant variklio kapitalinio, bedu su lingemis (bus bandoma gydyti gerbiamo technomago Koskoko metodu- grusti spyruokles) poslenksciose atsirado 5 cm vezio pozymiai. Nedelsiant buvo suorganizuotas apylinkes technomagas, kuris apuostes bei pastuksenes poslenkscius tik kryptelejo galva ir konstatavo- poslenkciams kajuk (as su mielu noru uzdeciau lopa jei butu butu ant ko) taip vat ir paaiskejo, kad poslenksciu kaip ir nerasta.. ghm beje abiejuose pusese Po nedelio soko (na tas istinka kiekviena deveto masinuko pirkeja anksciau ar veliau ) man buvo pademonstruotos visos vezio galimybes ir esamybes . SUMA SUMARUM- mano nepebijokim sito zodzio DAPISTA dzipuka jau buvo apdoroje neaiskios kilmes technomagai. Na ten, kad varikliukas kompresija rode, kad ant skaitliuko 89.456 km. tai sitas pasakas palikim vaikam. Poslenksciai buvo sukalkozinti paciu bjauriausiai imanomu budu Privirinti ant virsaus nauji. Tiesiog taip. Senus nupjaunam ir uzmetam ant visaus truputi mastikos-smaros, perzegnojam ir Dieve padek. Aisku senojo vezio likuciai laiko veltui neleido- suede likucius persimete ant turku ikalkozintos skardos ir ja pragrauze parode man savo dantukus bei gozia veido israiska ZIURIM POSLENKSCIUS- TEN VELNIAS PERI KIAUSINIUS
  15. Na plius dar galima prideti, kad JEEP CHEROKEE XJ yra taip vadinamu parketiniu visureigiu (SUV- sport utility vehicle) pradininkas bei senelis. Neturi remo. Visa konstrukcija laikosi ant lonzeronu. Kai tenka keisti galines linges arba galiniu lingiu silent blokus, dazniausiai ta lonzerona tenka pjauti, nes esantis viduje priekinio silent bloko varztas kaip tasykle prasisuka. Kadangi XJ remo neturi tai judant (ghm- rusiskai tai aisku- peresecionnaja mestnost)nelygiu reljefu masinos kebulas girgzda ir cypia lyg pediko uzspaustas velnias Masiniuka ilgai bei intensyviai varinejamt apsakytais marsrutais sukraipo masinos kebulas ir darosi sunku uzdaryti bagazines duris. Dar vienas labai megstamas ir salyginai brangus siurprizas- galinio valytuvo kojeles luzis. Kainuoja nei daug nei mazai apie 80-120 lt. Luzta ties tvirtinimo slicu, del neapgalvotos konstrukcijos (keiciau jau 3 vnt.). Garaziniai Technomagai gali sukalkozinti zigulini valytuva. Bet tai turi daryti zmogeliai su patirtimi
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.