Pereiti prie turinio

jgc 2.7 cipavimas


katis

Rekomenduojami pranešimai

Matai kad aš tuo užmiesčiu mažai važiuoju, daugiausia mieste. Bet šiaip važiuojant apie 90 tai man rodo kompas ~8L sąnaudas, jei vos vos nuokalnė, tai 6 parodo. Net jei ir sakai per daug ryja, aš per daug nepergyvenu, aš 9,5L/100km sąnaudom patenkintas, kitiem mačiau ir po 13 ima... Šiaip aš ir be čipavimo buvau kelis kart iki 170km/h paspaudęs ir nepasakyčiau kad labai jau sunkiai paėmė (aišku reikėjo pavažiuot kelio), toliau jau baisu buvo spaust, kelias nelabai lygus buvo, o dar tų WJ pakaba tokia "šaltieninė", tai nelabai jauku buvo...  :wacko:

 

O jei prie temos apie čipavimą – tiesiog smalsu, niekas nesako kur čipavo ir kokios kainos?

as mokejau110 truko nez kiek buvau isejes .man pakalnen ir 5 rodo zodziu pievas rodo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 192
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

man be  cipo  uzmestija vazuojant   90km    rodo kad valgo  7-7.5 ltr.. mieste     12.5litr..   su  19 ratais

 

Matai kad aš tuo užmiesčiu mažai važiuoju, daugiausia mieste. Bet šiaip važiuojant apie 90 tai man rodo kompas ~8L sąnaudas, jei vos vos nuokalnė, tai 6 parodo. Net jei ir sakai per daug ryja, aš per daug nepergyvenu, aš 9,5L/100km sąnaudom patenkintas, kitiem mačiau ir po 13 ima... Šiaip aš ir be čipavimo buvau kelis kart iki 170km/h paspaudęs ir nepasakyčiau kad labai jau sunkiai paėmė (aišku reikėjo pavažiuot kelio), toliau jau baisu buvo spaust, kelias nelabai lygus buvo, o dar tų WJ pakaba tokia "šaltieninė", tai nelabai jauku buvo...  :wacko:

 

O jei prie temos apie čipavimą – tiesiog smalsu, niekas nesako kur čipavo ir kokios kainos?

pas mane  valgo uzmestije jai vazuoju  90km   rodo   7-7.5litr... mieste   12-13litr    ratai   19 stovi...  max vaziavau  180km   dar eitu  bet kazkaip nenorejau spaust daugiau (neskirtas jis lakstimams).. necipuotas pas mane

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne i tema, bet prie temos - cipuojant reikia galvoti ne tik apie motora, bet ir apie automata: ar jis susitvarkys su padidejusiu sukimo momentu - neretas atvejis, kad neislaiko frikcionai ;)

 

 

Jo, dabar po tavo minties "ne į temą" ir pats susimąsčiau... Ar čia kalbam apie dėžės hidrotfansformatorių? (Torque converter). Pas mane ir taip jis pasidėvėjęs (buvo daug drožlių filtre), tai kažin kas bus pačipavus...

 

Skaitinėjau čia dabar internete apie čipavimą, tai vienam sakė "Vimotoj" Touareg'ą kai pačipavo, tai razdatkės grandinę ištampė - irgi matyt silpnoka vieta..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bendradarbis sakė su čipuotu mersu E270 mynė prie jūros, tai kai spustelėjo gerai dingo 2,3 bėgis automato.. Kaži kaip ten su tais čipais.

 

Nu va, baisu darosi... :) Beje to merso ir variklis ir dėžė tokia pat kaip mūsų CRD...

 

Nors kita vertus - juk pats Jeep leido mano anksčiau minėtą "Black Pearl Edition" versiją su +30 kW / +50 Nm, vien tik softo pagalba, visa kita mechaniškai identiška (pats Jeep taip rašė pranešime) - tai negi jie neapskaičiavo rezervų...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia dar šiek tiek info iš chiptuning.lt, jie rašo kad neva niekas nenukenčia, bet čia aišku čipuotojai taip rašo, čia jų verslas, tai velnias žino kuo tikėt...

K.

Ar stipriai sumažėja variklio ilgaamžiškumas įmontavus čipą?

A.
Nesumažėja visiškai arba sumažėja taip menkai, kad tai sunku išmatuoti. Variklio valdymo kompiuterio programa yra modifikuojama taip, kad automobilio galingumas būtų didinamas protingose ribose ir neviršytų gamintojo numatytų variklio ir automobilio tvirtumo ir patikimumo ribų. Ir jei automobiliu yra važiuojama normaliai, ilgaamžiškumas tkrai nenukenčia. Jei automobiliu važiuojama labia dinamiškai (pvz. sporto varžybos), ilgaamžiškumas sumažėja apie 3-5%. Tai yra maždaug iki 480000 km vietoje 500000 km resurso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tai nesuprantu kam to is viso reikia? 2.7 CRD ir taip labai smagiai vaziuoja. Kist babkes, nuo variklio nulaupyti detales, uzglusinti EGRa - jus ka, problemu issiilge? Ir vien del to, kad per menesi viena kita karta koki kietuoli ant sankryzos palikti? Ir su standartu galima neblogai paerzinti bimbus. Prisidirbsit jus su tais EGRu glusinimais, pasiskaitykit koki vaidmeni jis atlieka variklyje. Suprantu, jei issikelus ir susidejus didelius ratus galios truksta, bet ir tai as geriau pasiekskociau tiltu su didesniu perdavimu, o ne is padrozto variklio ir kitu mazgu vaska spausciau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakankamai argumentuota nuomonė, verčia susimąstyt.. Bet ir kitų nuomonių yra. Dėl čipavimo tai aš ir pats pusiau abejoju, kadangi vis tik mašina sena, viskas gerokai pasidėvėję, va dėl to man neramiausia... Bet dėl EGR'o tai mano nuomonė skirtinga - aš manau kad jo išjungimas nepakenks (būtent šitam modeliui), vis tik tai daugiau ekologijai skirtas daiktas, kuris savo ruožtu šiek tiek apsunkina varikliui darbą. Tie kas išjungė EGR, pastebėjo šiek tiek sumažėjusias kuro sąnaudas bei nežymiai pagerėjusią variklio dinamiką. Pliusas tas kad neužneša įsiurbimo kolektoriaus = geresnis oro pralaidumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai naturalu, kad uzglusinus EGRa dinamika pagereja, taip ir turi buti. Esme ta, kad EGRas CO2 dozuoja i cilindrus tam, kad sumazintu degimo kameroje temperatura, o is cia ir ekologija, nes pire zemesniu temperaturu nesusidaro NOx. Bet uzglusinus EGRa pasikeicia variklio darbo temperaturinis rezimas, su visais is to isplaukianciais "navarotais", o jei dar gerai uzmbombinus varikli (kaip cia raso, +70 Nm yra tikrai labai nemazai), tai ko jus is padrozto variklio tikites? Suprantu, del smagumo - uzcipavai, pasidziaugei, pardavei ir nesuki galvos kas su juo toliau, bet jei taip ilgesniam laikui pasilikti, tai nezinau, nezinau...  As daug metu vazinejes su BMW325 ir zinau, kad jei noreciau pasidraskyti gerai su masina, tai tai tikrai nebutu JGC, kad ir su kokiu varikliu bebutu, tam reikalui tikrai daug labiau tinka ir daug smagesnis koks bimbalas dideliu benzininiu varikliu ir galiniais varomais, o ne linguojantis grandas. Grando ne ta paskirtis ir vaziuojant su juo smagumas visai kitame.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku man..., ir tie ir tie protingai kalba, buvau jau beveik susiruošęs čipuot, bet dabar sudvejojau...  :scratch:  Realiai kai pagalvoji, nepasiginčysi - sena mašina, mazgai pavargę, neaišku ar jiems patiktų didesnė apkrova, tikrai galima paskui bėdų/išlaidų prisišaukt. Kol kas šitą čipavimo idėją atidėsiu, bet be abejo įdomu šioj temoj išgirst ir daugiau atiliepimų iš pasičipavusių.

 

Įdomiausia būtų išgirst tikro Overland 2.7 H.O. (gamykliškai čipuoto) JGC savininko patirtį, kažin ar iš vis Lietuvoj yra nors vienas... Man tik kiek keistas tas faktas, kad pats Jeep koncernas leido į apyvartą čipuotų modelių seriją be jokių kitų mechaninių variklio pakeitimų - jei tai būtų tikrai kenksminga varikliui, dėžei ir t.t., tai kažin ar Jeep norėtų sau prisidaryt problemų garantinio serviso atžvilgiu ir pan. Kita vertus, ta serija buvo labai limituota ir ėjo tik paskutiniais modelio gaminimo metais - tai galėjo būt tiesiog marketinginis triukas prieš konvejerio pabaigą parduot kuo daugiau automobilių...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent. Automobilis tada buvo naujas, ir niekam nerūpėjo, kad jo agregatų resursas sumažės kokių 15-20 proc., juo labiau naujas modelis jau praktiškai lipo nuo konvejerio. Aišku variklis tai laikys be problemų tokias apkrovas, dėl visų kitų mazgų nebūčiau tikras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiksliai nezinau nuo kelintu metu, bet i paskutinius 2.7 CRD ejo greiciu dezes W5A580. Sitos greiciu dezes yra skaiciuotos sukimo momentui iki 580 Nm, tai jei greiciu deze neuzmusta, turetu atlaikyti padidejusi sukimo momenta. 2002 metu WG instrukcijoje parasyta, kad WG 2.7 stovi 45RFE/545RFE greiciu deze, kurios net necipuoto 2.7CRD sukimo momento nelaikydavo, tai uzcipavus granda su tokia deze, dezei bus misios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savo WK esu pačipavęs, tai dabar vietoje standartinių 160 kW, turiu primatuotų 185 (turėjo būti 191). Draskytis nesidraskau, bet malonu, kai esant reikalui gali gerai pagreitėti:). Važiavau su pažįstamo 5,7 Hemi, tai nepasakysiu, kad labai jau jautėsi skirtumas greitėjant. Hemio, sukimo momentas tik 500Nm prie 4000, o maniskio db apie 545 prie 1800. Darbus atliko start line. Prie to pačio išinstaliavo kietųjų dalelių filtrą, nes mašina visai nebevažiavo.  O dėl to ar laikys kas ar ne, pasikėlus galią, nesuku sau kiaušų, suluž pasikeisiu:)

 

PS: sake galima pačipuoti ir iki 200kW ir 600Nm  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siandien turejau laisva pusdieni,buvau nulekes i Vilniu i kita firma Galingas.lt nes man kele itarima kad pirmoji netaip padare.nusinte mano programa programuotojams pasirodo Galingas.lt dirba su uzsieniciais programuotojais todel  kainos didesnes.atsakymo laukiau 2.5val.atskimas kad idiegus ju programa as realiai nieko nepajusciau,tai kaip ir viskas ok.pinigu nekainavo nieko.i utena grizau ore :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek domėjausi tas dėžes 2005 metais pradėjo dėt į kelis Dodge V6 ir V8 modelius, o vėliau (nerašo kelintais metais) pradėjo dėt ir į Jeep (įtariu čia bus naujesniuose WK modeliuose).

tai, kad pas mane 2004 metu gamybos ir su W5A580 deze, pas tave irgi. Kazkur skaiciau, kad kol i dyzelius nepradejo deti merso deziu, tol su jomis buvo pastovios problemos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, dariausi nesenai pas Galingas.lt, uzdare agr voztuva, du kart perpute softa, dabar turiu 200AG ir 480NM, labai jauciasi masinos gyvumas ir dibamika ypac veikiant turbinai, su 32 ratais vaziuoja puikiai. Pats smagumas nuo 2 iki 3 tkst. Rpm, esu patenkintas kad pasidariau, nes iki tol jis buvo kiek bukokas, nors turba mano po operacijos pilnai. Taigi, rekomwnduoju.... kainavo 180eur

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo, smagiai skamba aišku  :liux:

 

Tavo nick'as įdomus "PajeroTurbo" čia gal apie Pajero kalbi, ar apie JGC? Jei apie JGC 2.7 CRD, tai prie progos paklausiu kad užsiminei kad jaučiasi "smagumas" nuo 2000-3000 rpm – pas mane (taip pat ir pas kelis kitus kuriuos klausiau), tai taip įdomiai jei dugną spaudi, tai maždaug nuo 3300 iki 4000 rpm kažkaip praktiškai nesijaučia trauka, toks jausmas kad delsia perjungt bėgį - galvoju gal pas tave toj vietoj po čipavimo ir "užsipildė" ta duobė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, dabar po tavo minties "ne į temą" ir pats susimąsčiau... Ar čia kalbam apie dėžės hidrotfansformatorių? (Torque converter). Pas mane ir taip jis pasidėvėjęs (buvo daug drožlių filtre), tai kažin kas bus pačipavus...

 

Skaitinėjau čia dabar internete apie čipavimą, tai vienam sakė "Vimotoj" Touareg'ą kai pačipavo, tai razdatkės grandinę ištampė - irgi matyt silpnoka vieta..

Drožlės, greičiausiai, ne iš koverterio. Frikcionai drožiasi. Frikcionai tai toks diskelių blokas, kiekvienai pavarai yra po bloką, tad skirtingų pavarų frikcionai dyla skirtingai. Dažniausiai nueina 2 ir 3 pavaros. Frikcionų blokas, kažkiek panašus į motociklo sankabą - daug diskelių, padengtų antifrikciniu sluoksniu. Kai sluoksnis sudyla, prasideda pavarų buksavimai, pvz. Važiuojate 60 km/h, reikia lenkti - minate gazą iki dugno, dėžė iš 5 meta į 3 apsukos sukyla stipriau nei turėtų, o mašina netraukia, truputį atleidus gazą pradeda traukti. Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.