Pereiti prie turinio

jgc 2.7 cipavimas


katis

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 192
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Na kadangi nemažos sąnaudos tai gal dėl to nepasijautė... Pas mane sąnaudos 9,5L (du kart matuota, važinėjama 70% mieste / 30% užmiestyje), tai turbūt padidėtų.

Beje, kas kur čipavot ir kiek mokėjot?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesimėtyk. Tai 80, tai 70%

 

Šerlokas Holmsas...  :D  Į užrašų knygutę neužsirašinėju kiek km kokiu keliu/greičiu pravažiavau, tai taip jau tiksliai primest ne taip paprasta, tiesiog geriau pagalvojau ir pataisiau teisybės vardan :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog tavo super mašina. Arba mano tapkė per sunki.

 

Mano dar ne super, Rytiss minėjo kad pas jį apie ~8 valgo... Bet man sumažėjo sąnaudos 1-1,5 ltr. kai pradėjau kartu su pilnu salerkos baku pilt po 400ml dvitakčio mineralinio, mažo peleningumo tepalo. Plius pastebimai tyliau variklis/purkštukai dirba, tai ir tęsiu tokią praktiką (kurą pilu visada Nestėj). O važinėju tai mieste dažniausiai gan aktyviai/dinamiškai, tik užmiestyje dažniausiai stengiuosi 90 km/h neviršyt (dalinai dėl ekonomijos, dalinai kad pas mane prie 100 km/h tiltas gan garsiai pradeda kaukt :D)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.galingas.lt/jeep-crd-chiptuning#456

 

čia rašo, kad sukimo momentas + 70 Nm, ir galingumas + 37 Ag arba 27 kW.

 

Toks tiuningavimas turi jaustis ir startuojant ir važiuojant. Bet žmogus yra adaptyvus, tai greitai pripranta ir nepastebi pasikeitimų  :mellow:

 

Na čia jau turbūt praktiškai maksimumo ribos... Šiaip tai pats Jeep čipavo paskutinius WG 2.7 CRD modelius - jie vadinosi "Black Pearl Edition" ir buvo pažymėti 2.7 HO (High Output) ženkliuku. Šitie modeliai turi 150 kW ir 450 Nm, tai atitinkamai gaunasi +30 kW / +50 Nm nuo standartinio 2.7 CRD. HO skirtumas tik tas kad ECM modulyje įrašytas kitoks softas. Tai jei tą softą kur nors gavus, tai užtektų jį tiesiog perrašyt ir būtų n-kartų pigiau nei "individualus čipavimas"...

 

Kas angliškai supranta, čia trumpas straipsnelis apie tuos modelius: 2004 Jeep Grand Cherokee Black Pearl Edition (4-oje pastraipoje netgi parašyta kad variklis mechaniškai identiškas, tik ECM softas skiriasi)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O, įdomu, reiks būtinai paklaust kur jis jį įsidiegė.

 

Ironiška, kad pas mane būtent ta "Black Pearl Edition" versija (yra "Black Pearl" ženkliukai, ta ypatinga juoda "Black Pearl" vidaus apdaila, nerūdijančio plieno vidiniai slenksčių uždengimai ir pan. Black Pearl "pribumbasai", ale variklis vis dėl to paprastas, ne H.O... Kiek domėjausi Black Pearl'ų su CRD H.O. buvo išleista iš gamyklos vos keli šimtai vienetų, jau baigiantis šio modelio gamybai...

Tai va, jei įsidiegus tą H.O. softą, tai būtų tikras Black Pearl  :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matai, tai bet kurį 2.7 pačipavus ir gaunasi praktiškai Black Pearl, skirtumas tas, kad tikri Black Pearl iš gamyklos buvo čipuoti... Man tik įdomu kiek darbo užima tas čipavimas - jei sakykim kokioj "Vimotoj", tai jie tipo "custom" derina kiekvieną mašiną užtat ir darbo daugiau/daugiau kainuoja; Bet va su vienu BMW'istu kalbėjau, tai sakė irgi yra kažkokie BMW gamykliniai "proginių" forsuotų modelių parametrai, ir pas meistriuką nuvarius jis juos įkrauna kaip standartą ir tiek žinių - efektas kaip Vimotoj, tik kainuoja 50~60 eurų, o ne 150~200 kaip čipuojant individualiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano dar ne super, Rytiss minėjo kad pas jį apie ~8 valgo... Bet man sumažėjo sąnaudos 1-1,5 ltr. kai pradėjau kartu su pilnu salerkos baku pilt po 400ml dvitakčio mineralinio, mažo peleningumo tepalo. Plius pastebimai tyliau variklis/purkštukai dirba, tai ir tęsiu tokią praktiką (kurą pilu visada Nestėj). O važinėju tai mieste dažniausiai gan aktyviai/dinamiškai, tik užmiestyje dažniausiai stengiuosi 90 km/h neviršyt (dalinai dėl ekonomijos, dalinai kad pas mane prie 100 km/h tiltas gan garsiai pradeda kaukt :D)

as dabar uzmiesti ir 180km/h paspaudziu, ir  tai i 10.5l.telpu,bet cia su uzmiesciu o jai tu 90km/h vaziuoji tik, tai dar per daug ryja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai kad aš tuo užmiesčiu mažai važiuoju, daugiausia mieste. Bet šiaip važiuojant apie 90 tai man rodo kompas ~8L sąnaudas, jei vos vos nuokalnė, tai 6 parodo. Net jei ir sakai per daug ryja, aš per daug nepergyvenu, aš 9,5L/100km sąnaudom patenkintas, kitiem mačiau ir po 13 ima... Šiaip aš ir be čipavimo buvau kelis kart iki 170km/h paspaudęs ir nepasakyčiau kad labai jau sunkiai paėmė (aišku reikėjo pavažiuot kelio), toliau jau baisu buvo spaust, kelias nelabai lygus buvo, o dar tų WJ pakaba tokia "šaltieninė", tai nelabai jauku buvo...  :wacko:

 

O jei prie temos apie čipavimą – tiesiog smalsu, niekas nesako kur čipavo ir kokios kainos?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.