Pereiti prie turinio

jgc 2.7 cipavimas


katis

Rekomenduojami pranešimai

to Domaso: toks jau mano nikas, nes prieš tai Pajerą turėjau :)

kalbu apie grandą 2,7 CRD, nuo 3 iki 4RPM nekažką, kaip ir nebėra tolko spausti toliau, būtų smagu, kad šioje vietoje dėžė anksčiau mestu bėgį, tada tas bėgėjimasis būtų visai puikus tarp 2 ir 3 RPM.

manau, kad iš tokių metų automobilio pakankamai geras rezultatas, kuris man labai tinka šiame etape. kaip jau rašiau anksčiau Poliuretanas ir OME amortikai man duoda stabilumą ir minkštą standumą, todėl turiu ir valdymą jo gerą ir komfortą. pasidariau auto, kaip ir tikėjausi, viskas gerai gavosi.

Esu patenkintas kaip veikia Quadra su visais esančiai virelokais ir visa kita... nes dažniausiai rinkoje esantys visureigiai turi tik galinę blokiruotę, o yprastai lieka baloje su dviem varomais ratais :) grandas kai pradeda kabintis, tai puikiai viskas sukasi :)

kiekvienam savo žodžiu, kiek nuklydau nuo temos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 192
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Drožlės, greičiausiai, ne iš koverterio. Frikcionai drožiasi. Frikcionai tai toks diskelių blokas, kiekvienai pavarai yra po bloką, tad skirtingų pavarų frikcionai dyla skirtingai. Dažniausiai nueina 2 ir 3 pavaros. Frikcionų blokas, kažkiek panašus į motociklo sankabą - daug diskelių, padengtų antifrikciniu sluoksniu. Kai sluoksnis sudyla, prasideda pavarų buksavimai, pvz. Važiuojate 60 km/h, reikia lenkti - minate gazą iki dugno, dėžė iš 5 meta į 3 apsukos sukyla stipriau nei turėtų, o mašina netraukia, truputį atleidus gazą pradeda traukti.

 

Na aš kai keičiau dėžės tepalą ir filtrą tai man kone garantavo kad drožlės iš konverterio ir rekomendavo jį restauruot (drožlės beje matosi metalinės, tokios lyg gelsvos. Ar frikcionai irgi metaliniai?). Nerestauravau aš jo kol kas nes ir taip pakankamai normaliai važiuoja. Tačiau ką tu papasakojai, tai gal kiek ir panašu į mano dėžės darbą - jei važiuojant pastoviu greičiu staiga mini iki dugno, be abejo permeta į žemesnę pavarą (čia juk normalu), o dėl tos traukos tai taip, lyg ir atrodo kad prie tokių sukeltų apsukų turėtų geriau traukt.. Matyt mano dėžė tiesiog visapusiškai padrožta, gerai kad nerestauravau aš to konverterio, būčiau dabar verkęs jei 550-600 eur būčiau į jį suišęs, o pasirodytų kad ne konverteris kaltas...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

to Domaso: toks jau mano nikas, nes prieš tai Pajerą turėjau :)

kalbu apie grandą 2,7 CRD, nuo 3 iki 4RPM nekažką, kaip ir nebėra tolko spausti toliau, būtų smagu, kad šioje vietoje dėžė anksčiau mestu bėgį, tada tas bėgėjimasis būtų visai puikus tarp 2 ir 3 RPM.

manau, kad iš tokių metų automobilio pakankamai geras rezultatas, kuris man labai tinka šiame etape. kaip jau rašiau anksčiau Poliuretanas ir OME amortikai man duoda stabilumą ir minkštą standumą, todėl turiu ir valdymą jo gerą ir komfortą. pasidariau auto, kaip ir tikėjausi, viskas gerai gavosi.

Esu patenkintas kaip veikia Quadra su visais esančiai virelokais ir visa kita... nes dažniausiai rinkoje esantys visureigiai turi tik galinę blokiruotę, o yprastai lieka baloje su dviem varomais ratais :) grandas kai pradeda kabintis, tai puikiai viskas sukasi :)

kiekvienam savo žodžiu, kiek nuklydau nuo temos :)

 

Na tai kad toliau kitų neklaidintum, malonėk avatarą pasikeist ir į parašą įrašyt kad JGC turi :) (čia aš pusiau juokais :))

 

Tai va, ir tu tą patį pastebėjai, kad nuo 3000 rpm kažkaip tik variklis garsiai ūžia, o traukos beveik nėra (atrodo grynai kad delsia kitą pavarą perjungt...). Nežinau gal čia tik pas mane taip... Norint šiek tiek paspaust aš net prisipratinau iki tam tikros ribos/apsukų gazo pedalą spaust, nes jei per daug/iki dugno spaudi, tai kaip minėjau drožia iki 3500rpm ar daugiau kol perjungia bėgį, o traukos praktiškai nėra prie tokių apsukų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat būtent, kad spaudžiant daug/iki dugno permeta tik netoli 4000. (tas nebūtų blogai jei iki tų 4000 ir jaustūsi trauka, bet kad toks jausmas kad tarp kokių 3300-4000 praktiškai traukos nėra, tik reikia laukt kol įsisuks kad permestų bėgį - tai aš darau būtent taip kaip minėjau - nespaudžiu visai iki dugno, tada permeta pavarą ties kokiais 3200~3500).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš kai keičiau dėžės tepalą ir filtrą tai man kone garantavo kad drožlės iš konverterio ir rekomendavo jį restauruot (drožlės beje matosi metalinės, tokios lyg gelsvos. Ar frikcionai irgi metaliniai?). Nerestauravau aš jo kol kas nes ir taip pakankamai normaliai važiuoja. Tačiau ką tu papasakojai, tai gal kiek ir panašu į mano dėžės darbą - jei važiuojant pastoviu greičiu staiga mini iki dugno, be abejo permeta į žemesnę pavarą (čia juk normalu), o dėl tos traukos tai taip, lyg ir atrodo kad prie tokių sukeltų apsukų turėtų geriau traukt.. Matyt mano dėžė tiesiog visapusiškai padrožta, gerai kad nerestauravau aš to konverterio, būčiau dabar verkęs jei 550-600 eur būčiau į jį suišęs, o pasirodytų kad ne konverteris kaltas...

Frikcionų diskeliai būna plieniniai, būna ir bronziniai. Nežinau kokie Jeep dėžėj, bet Chryslerio dėžėj buvo bronziniai. Frikcinis sluoksnis, kiek teko matyti skerstų dėžių, visose buvo gelsvas.

 

Konverteris kad susidrožtų pats iš savęs neteko girdėti, dažniausiai būna, kad susidrožia frikcionai, ir drožlėmis būna užnešama visa dėžė, tame tarpe ir konverteris, tada jį reiki keisti tik dėl to, kad jo neįmanoma išplauti.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau, kad kuriam nors iš jūsų dėžės sudrožtos - jos tikrai skaičiuotos gerokai didesniems sukimo momentams. Dėl to čipavimo ir dėžės gyvenimo užsiminiau tik dėl to, kad visada reikia įvertinti, kad ne tik variklis pajaus galios priaugį ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne sudrožtos, bet padrožtos, bent pas mane.. :) Matai aš kai nesu didelis specialistas, tai patikėjau ką jie man pasakė... Jie man sakė kad dėl drožlių filtre neva reiikia restauruot/keist konverterį, tipo iš jo tos drožlės... Aš tuo metu keičiau solenoidų el. plokštę, tepalus ir filtrą - dėžės darbas ženkliai pagerėjo (prieš tai važiuojant pastoviu greičiu kartais taip lyg trūkčiodavo, po pakeitimų tas dalykas dingo)

 

Iki šiol galvodavau kad pas mane dėl konverterio tas pavarų jungimas prie didesnių apsukų lyg vėluoja, bet žiūriu kad čia ir pas kitus panašiai. Nuo 2000 iki 3000 lyg ir normaliai traukia, tai turbūt viskas pusė bėdos. Bet dėl čipavimo kažkaip dar abejoju :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Tas kad galima bet kada išimt tai ir man patinka, čipavimo atveju reiktų važiuot kad vėl perrašytų...

Tik kažkaip daug internete atsiliepimų kad tokie aparačiukai neveikia (nežinau kaip su šituo "RaceChip"), tiesiog nesinori išmest 150 eur į balą...

 

Na jei kas dar turi atsiliepimų apie tokius "išimamus" čipus, parašykite, įdomu išgirst :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Čia turi omenyje kad pats gali įsistatyt tą "RaceChip" ar tą čipą pačiam susilituot kažkaip įmanoma?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl įdomumo pasidomėjau šiek tiek tais prietaisiukais... "RaceChip" yra vokiečių gamybos, be to jis reguliuojasi, pažiūrėjus video gamyklos Vokietijoje, na atrodo tikrai kokybiškai (jei aišku video ne fake :)) Dar įdomus dalykas, kad RaceChip prekiauja "Juta" bei "Galingas.lt" kurie užsiima auto čipavimu - kažkaip nesinorėtų tikėt kad, jie galėtų prekiaut visišku fuflo...

 

Tik labai durnas tas RaceChip marketingas - 149eur už 145kw, 249eur už 148kw, ir 479eur už 154kw. Visiem ir taip aišku kad skitrumai mikroschemose labai menki, o plėšia trigubai...

 

Radau dar tokį panašų "ItalianSpeed", kuris irgi jungiasi taip pat analogiškai į CommonRail'ą, tik kainuoja ~100eur ir nėra tų marketinginių variantų pagal kainą/galią. Įdomu ar jis kuo nors prastesnis už tą "RaceChip"...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandyčiau vien iš smalsumo (nors tiesą sakant kiek skeptiškai žiūriu), jei kaina nebūtų 150 eur... Analogiškas "ItalianSpeed" kaip tik dabar su akcija kainuoja 80eur, tai už tokią kainą tikrai paimčiau pabandymui, bet nežinau ar tai analogiškas čipas (nors ir atrodo, ir reguliuojasi, ir jungiasi lygiai taip pat...).

 

Į kilovatus per daug ir nežiūriu, bet kainos nesveikos.

 

Iš esmės, jei šitos "dėžutės" veikia, tai turėtų būti tas pats kas gamyklinė Jeep čipuoto softo versija (visiems auto ant konvejerio buvo surašytas vienodas), individualaus čipavimo pliusas tas, kad kas kartą reguliuija individualiai tavo mašinai (tai ko gero geriau vien dėl nevienodo auto nusidėvėjimo).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tie visi "Plug'n'play" chipai, nera tikras chipavimas, kai keiciami ECU map'ai keiciant kuro tiekimo ir turbinos darbo rezimus. Tai yra "apgavikas" tam tikru procentu iskraipantis davikliu signalus (pvz. variklio temperaturos, ko pasekoje riebinamas misinys).

 

Is esmes tai "lochotronas", tad nereiketu gundytis tokiais zaisliukais, o duoti atlikti darba specialistams, kurie gali realiai pritiuninti motora - prasukti ratus ant stendo, perrasyti programa, dar karta prasukti ratus ant stendo.

 

Jeep labai dekingas siuo atzvilgiu, nes galima prasukti tik galinius ratus - nera centrinio difo, nuemus priekini kardana, Jeep tampa pilnaverciu galu varomu automobiliu, kuriam uztenka paprasto 2wd stendo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip ir sakiau, aš ir pats kiek skeptiškai žiūriu į tas "dėžutes"... Nežinau ar čia marketinginis melas, bet bent jau "RaceChip" skelbiasi kad reguliuoja ir kuro tiekimo, turbinos boost, bei air mass režimus.

 

Vienintelis tokio daikčiuko pliusas, kad (su salyga jei nebrangiai nusiperki) jis yra nebrangus ir bet kada atjungiamas, t.y. nereikia važiuot pas specialistus kad vėl perrašytų softą...

 

O dėl priekinio kardano nuėmimo - geras patarimas (nes kai kurie čipuotojai skelbia kad negali pamatuot 4x4 galios...)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o aplamai kam viso to reikia? jusu dyzeliai taip netraukia? ar lenktynese pastoviai keliuose dalyvaujat? nu suprantu pacanus kurie dar mergas kabina ir privalo buti krutesni uz "beretinius"

 

... nu bet mes. rimti zmones..hmmm.. kol nepamatom purvo kanavos  :D

 

Va, va, va...  :D

 

Kam tų didesnių ir AT/MT padangų, kam to šnorkelio, kam to didesnio pravažumo, negi negali kitu normaliu keliu nuvažiuot kur reikia? - kiekvienam savo, protu sunkiai suprasi...

 

Nesakau kad labai reikia, bet visada nagai niežti kažką patobulint, vieniem viena, kitiem kita. Anaiptol nesakau, kad netraukia tas dyzelis, bet galėtų ir geriau traukt :) (jei tą galima pasiekt taip pigiai).

 

Čia pusiau juokais viską surašiau ;) Šiaip užtenka man tos traukos, tik žiūrėsiu kas bus kai padangas didesnes uždėsiu, jei labai jau prastai bus, tai manau pagalvosiu apie čipavimą arba tos 80eur "ItalianSpeed" dėžutės pabandymo  vien dėl sportinio intereso, jei ką vėliau parduosiu per eBay.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.