-
Pranešimai
181 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
Profilio informacija
-
Lytis
Vyras
-
Miestas/Klubas
Vilnius
-
Pomėgiai
offroad
Paskutiniai lankytojai
Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.
PajeroTurbo's Achievements
0
Reputacija
-
dar vienas upgreidas mano Jimniui, apsaugos ant šlaunų, lengviau praslysti per visokius kelmus, rastus ir t.t. greitu metu laukia razdatkės lėtinimas, bus keičiami visi krumpliai razdatkėje, bei grandinė tuo pačiu, viskas nauja iš "Trail gear" turėtų būt gerai
-
-
malačius Žydrius čiuošdamas dar sekundę išlošė nes kai aš kitam ruože nečiuožiau, tai sekundę pralošėm kitam ekipažui :)
-
Visos detalės yra naujos iš gamintojų, sumontuotos tinkamai, laikosi tvirtai klausimai apie TA turėtų kilti ne tokių automobilių atveju, o tokių, kurie mieste dumina taip, kad gale stovint tenka ora išsijungti, o slenksčiai ir sparnai kiaurai prapuvę, toks auto neturėtų važinėti keliais, o čia viskas iš naujų detalių
-
Beja, bamperi panasu parduodu, idetas forume jei idomu... atsiveziau kelis
-
Bamperiai is metalo, bet sveria vos po 20kg, tai nieko baisiai, galas ir taip labai lengvas be priekio sunkiai vaziuoja, o prieki gerve patogu sumontuoti, nieko labai nepralosiau Planuose dar razdatke letint, del blokiruociu svarstau... brangoka investicija, su dizainu kaip ir baigta
-
Kazkam, kazkur, kazkada, juk rasome Jimnio temoje apie 2 colius, apie joki patruli ir temos nera, kodel reikia iskarto, susidek pamatysi... susidejau ir pravaziavau ir toliau vaziuosiu, nes zinias kaupiu is saltiniu kurie susideda ir vaziuoja.. be reikalo cia parasiau turgus, kaip visada...
-
beja, kasteris koreguojasi nuo 3 colių
-
kam kelti auto važiuoklės dėka, didinti jos artikuliacija, o paskui ją apriboti atboinikais ? kokia viso to įdėja ?
-
tipo kuro piliesi ? )
-
-
salako žiedas:
-
Ačiū kad atvažiavote ir dalyvavote. Esi teisus, kad reikėjo daugiau aiškumo ir detalių, tačiau manėme, kad viską aprašyti gausis dalyviui sutartį pasirašyti, kad visiems viskas aišku būtų visuomet noras yra, kad ir aišku būtų, bet tuo pačiu paprastai suprantama, o čia ir prasideda niuansai, nes skirtingai galima informaciją interpretuoti iš pradžių buvo manymas neužskaityti rato, jeigu yra nukertama trasa ir gryžtama į finišą, nes tai nėra nutraukta ir nesurišta juosta, tai yra neįveiktas ratas, o taškai buvo skiriami už įveiktą ratą tai va ir niuansai... bet šis niuansas tikrai nebuvo rimtai svarstomas apibrėžimuose, nes tai lengvo pobūdžio renginys, ne koks tarptautinis čempas kita vertus, kai matai, kaip dalyviai net be gervių lekiam su intuziazmu tokia išmaknota trasa irgi suprantama, kad jis tiesiog neįveiks trasos kuri jau stipriai vietomis išdraskyta. Turėjome koreguoti per pietų pertrauką trasą, šiek tiek išmetant tuos kelis sunkius ruožus. pačią pabaigą sutrumpinom, o apie centrą kažkaip ir nespėjom.. yra kur mokytis ir tobulėti... administravimo reikia nemažai pačio renginio metu, tikiu, kad ateityje susitvarkysime... Teko vieną dalyvį prašyti iš trasos, nes skersai traukė kitą mašiną iš griovio, nes jam taip atrodė įdomu kad visur viską sužiūrėti, reikia tikrai dauk teisėjų.. bet kaip sakau, čia nesiteisinimas, sakau, kad dar yra kur tobulėti... dar kartą ačiū dalyviams, išskirtinis dėkui Deniso ekipažui su UAZ, kad padėjo traukti Blazerį ir Toyotos ekipažui - sutiko padėti, nepaisant, kad atbulinė pavara labai sunkiai jungėsi.