Pereiti prie turinio

jgc 2.7 cipavimas


katis

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 192
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kur tau pasirodė kad lengva ranka mėto? Čia kol kas tik Lenvidas kažką apie tai užsiminė, aš tai noriu aplamai daugiau apie tas sklendes sužinot ir ką kiti apie tai galvoja / patys darė.

Mersedes inzinieriai masinu ir necipaco jeigu uzcipavus atsuki kura tai aisku kad ir oro atitinkamai reikia o sklendes tam trukdo dar didesnis priesas agr kam tada deti tarpini oro ausintuva jeigu tu sildai isiurbimo kolektoriu Redagavo lenvidas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va grįžau, perrašė softą. Buvau pas tą patį Aidą kur Almis Maverick čipavosi. Nuskaitė mano softą tai sakė šiek tiek kitokia versija nei buvo pas Almį, bet pabandėm Almio čipuotą versiją įrašyt kad būtų greičiau. Labai daug neišbandžiau, nes važiavau apledėjusiais keliais. Iš vietos nepasakyčiau kad labai pasijautė (gal šiek tiek), bet dabar kažkaip geriau ima greitį ties kokiais 3000rpm, kai anksčiau ten atrodydavo, kad tik variklis ūžia, praktiškai negreitėji ir atrodo kad delsia perjungt bėgį. Iš esmės esu patenkintas, tą labiausiai erzinančią duobę šiek tiek užpildė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, kol ten perrašinėjo, pakalbėjom apie tuos EGR glušinimus ir tų sklendžių išėmimą. Tai jis sakė, kad EGR jei tinkamai veikia, tai šiek tiek dadeda ekonomijos, o glušint EGR apsimoka tada, kai jau nori kuo daugiau galios išspaust.

O dėl tų sklendžių įsiurbimo kolektoriuj, tai sakė, kad jei jos veikia tvarkingai, tai irgi nekažką tepadės jų išėmimas, nebent tik jei jos užstrigusios.

 

Iš smalsumo paklausiau ir dėl BMW atvejų su tom sklendėm, tai sakė čia ten kiek sunkesnė liga, nes ten skardinės tos sklendės ir jos turi polinkį nulūžt ir jas tada įsiurbia į vožtuvus. Dėl šitų MB variklių jis tiksliai nežinojo ar yra tos sklendės ar nėra (aš pats tai nežiūrėjau dar, bet manau jei jos veikia, tai nelysiu prie jų).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mersedes inzinieriai masinu ir necipaco jeigu uzcipavus atsuki kura tai aisku kad ir oro atitinkamai reikia o sklendes tam trukdo dar didesnis priesas agr kam tada deti tarpini oro ausintuva jeigu tu sildai isiurbimo kolektoriu

 

Jeep (kartu su Mercedes ar be jų), čipavo paskutinius JGC WJ/WG 2.7 HO modelius.

Vienintelis pakeitimas ir buvo softas iki 150kw, mechaniškai jie nekeitė nieko (bent jau taip oficialiai pranešime rašo Jeep).

EGR tai jie tikrai negalėjo išimt vien dėl gamyklinių reikalavimų.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va tai smagu kad patenkintas likai ir ta kaina palygint nedidele,idomu va but kada susitikus palygint su Domaso kaip vaziuoja,gal kada kox susibegimas bus dzipistu? :-) o su bmw sklendem gerai aidas papasakojo,kiek bmw turejau,tai visu iskart meciau. Bmw forumuose ten daug apie jas visko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tuo borto kompu nelabai pasitikiu, ten jis rodo labai nepastoviai. Važinėju maždaug 70% miestas / 30% užmiestis, tai paskutinį kart kai skaičiavau pilno bako metodu tai buvo 9.5L/100km. Reiks dabar vėl paskaičiuot. Bet dabar šalčiai, tai sąnaudos ko gero bus litru-kitu didesnės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man ir po cipavimo is vietos nelabai jautesi bet nuo 3tukst apsuku jau jauciasi.o kuro daugiau ima.  i 12l. vasara nelabai telpu. bet 80%mieste vaziuoju.o uz miesto vel smagu paspausti ir kuro sanaudos didesnes

Redagavo katis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man ir po cipavimo is vietos nelabai jautesi bet nuo 3tukst apsuku jau jauciasi.o kuro daugiau ima.  i 12l. vasara nelabai telpu. bet 80%mieste vaziuoju.o uz miesto vel smagu paspausti ir kuro sanaudos didesnes

 

Gal pas tave "Black Pearl" overlandas kaip ir pas mane? Gali būt kad pas mus softas šiek tiek atnaujintas nei pas kitus, dėl to ir nelabai pasijuto (man ir prieš čipavimą iš vietos jis pusė velnio pajudėdavo). Tas kur čipavo, sakė kad softas pas mane šiek tiek kitoks nei pas Almį Maverick (pas jį 2003m.), tai sakė gali būt, kad jau šiek tiek patobulintas softas ant Black Pearl'ų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia bandziau megejiskai ir filmuot ir vaziuot po cipavimo per kiek 100km/h pasiekia,gaila bet nepabandziu pries. https://youtu.be/5KzvTi122w4

 

Aš irgi gaila kad nepabandžiau kaip prieš čipavimą. Draugas kaip tik turi OBD prietaisiuką su kuriuo prisijungus per Android'ą galima tiksliai pamatuot 0-100. Tai reikėjo tai padaryt prieš čipavimą ir po jo. Aš jei gerai atsimenu prieš čipavimą man įsibėgėdavo iki 100 per kokias 13-14s, o tau matau per 11s. Reiks dėl įdomumo ir man kada geram kelį pamatuot po čipavimo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinai, tą patį ir man sakė, kad geriau nelyst prie sklendžių ir egr-o jei jie veikia. Tik kaip įsitikint ar jie veikia gerai?

Kas dėl bemsų variklių, tai jau ne iš vieno, juos turinčio, girdėjau, kad išiminėja sklendes. Kažką pražiopsojo inžniorai :D .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinai, tą patį ir man sakė, kad geriau nelyst prie sklendžių ir egr-o jei jie veikia. Tik kaip įsitikint ar jie veikia gerai?

Kas dėl bemsų variklių, tai jau ne iš vieno, juos turinčio, girdėjau, kad išiminėja sklendes. Kažką pražiopsojo inžniorai :D .

 

Tos sklendės kiek aš žinau turi pilnai atsidaryt davus gazo, o ant laisvų apsukų lyg turėtų prisidaryt. Nežinau kaip ten tiksliai. Tai va, gal palindus gazuojant galima pamatyt..

 

Na aš tai neturiu griežtos nuomonės lyst ar nelyst, bet žinau kad kiti išima ir nieko blogo nenutinka, o dinamika pagerėja, bent jau išjungus EGR... Dar man kirba mintis išpjaut katalizatorių (jis po tiek metų vis tiek jau neefektyvus, o pralaidumą šiek tiek mažina, be to gali būt pasikišęs). Gaila tik kad su jo išėmimu ten problematiška, ten toks gan specifinis pajungimas į turbiną, paprastai rezonatoriaus neįvirinsi, reikia šiek tiek chimičint.. nu nebent į vidų vietoj katalizatoriaus vidurių kaip nors...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau rašinėjau, dėl vibracijos. Dabar kaip reaktyvinis lėktuvas, jau ausinių reik :D , baisu gazą spaust. Greičiausiai bus greičių dėžei amen.

 

Užjaučiu... Nebandei pravažiuot visai nuėmęs priekinį kardaną?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne nu kuo toliau tuo labiau jau norisi det skelbima nevykes sis modelis

 

Taip, visi mes turėjom didesnių ar mažesnių problemų. ...bet nepamiršk kad mes juos atidrožtus nusipirkom, kai jau civilizuotam pasaulyje mašina būna atidirbus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.