Pereiti prie turinio
Tads

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas

Rekomenduojami pranešimai

kai varikli paruosi nardymam pranesk bus idomu suzinot kaip sekesi ka pakeitei :D

Na tas mitas yramanyciau sulauzytas tik Lietuvoj kaip traktoristu kraste dauguma garbina dyzelius. Samurajai yrode kad vandens nebijo ir lekia visem dyzeliam pro sona :) ,o Latvijoj jau seniai dauguma bolidu yra benzininiai

Variklis tas pats pas mano pajero 3.0l murgdosi gerai nespejau kompo iskelti tai uzgeso kai kompas paskendo o seip 15min murgdziaus ir nieko, keletas foto

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki noreciau paklausti pas tikrus zinovus siuo metu nuziurineju padzero 2000 su 3.2 dyzeliniu motoru kokie pliusai ir minusai ar ar zmones patenkinti tais varikliais? :roll:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
sveiki noreciau paklausti pas tikrus zinovus siuo metu nuziurineju padzero 2000 su 3.2 dyzeliniu motoru kokie pliusai ir minusai ar ar zmones patenkinti tais varikliais? :roll:

šitas variklis gerai čipuojasi (iki 195 aj), bet jautrus nekokybiškai saliarai :D ypatingai reik stebėti variklio grandinę ir įtempėjus :shock:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Traukia gerai,valgo daug,triuksmingas.Truksta paskirstymo grandines prie 150-200 t.km Bloga saliara-siurbliui chana,nors tai ne faktas :shock: gali ir su gera :shock: Visa kita 5 balu sistemoj silpnam 4 :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki dziporiai,

 

Ka galetumet pasakyti keliais zodziais apie trumpa 89-90 3.0 MP. Ar sitas modeliukas butu tinkamas naujokui pradeti murkdytis balose. :?::?::?: Ar patikima priekinio tilto konstrukcija, ir t.t. :?::?::?:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveiki dziporiai,

 

Ka galetumet pasakyti keliais zodziais apie trumpa 89-90 3.0 MP. Ar sitas modeliukas butu tinkamas naujokui pradeti murkdytis balose. :?::?::?: Ar patikima priekinio tilto konstrukcija, ir t.t. :?::?::?:

Tai rimtas aparatas, pradedančiam ir nepradedačiam, reikia tik ratus didesnius užsidėt, nes ant tilto sėda, kai "tankai TR-ai" pralekia. ir gervę patartina,... šnorkelio benzinui pradžioje nereiks, nes dėdamas benzinui šnorkelį, turėsi sumąstyt, kaip apsaugot benzino variklį nuo vandens. jei pirksi neuždrožtą, tai lėksi kaip Bėris :D , jei kažkas atsitiks, priklausomai nuo situacijos pirksi iš donorų , detalės pigios, tvarkomas labai lengvai, aparatas geras, yra daug privalumų, :wink:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svieki kolegos. Ieskau dzipuko kasdieniam drozimui ir i kokia ekspedicja viena , kita nuvykt :D . Teko pavasari pabuvot Karptuose, buvo suer... tad ir dar ne karta noreciau Meriui palaikyt kompanija keliaujant po marga svieta :D . Dabar turiu MPI, Kuri 2 metus droziu po ivairias varzybas ir nieko... Zodiu siam reikalui manau gal tiktu MPII, 4duru , aisku dyzelis, mechanine deze, o gal autmatas (kaskaip nepasitikiu automatais) na ir blokiruotes butu neprosal :) Tai ka manot siu zveriuku turetojai ir zinovai? Ar spesiu paskui Tojotiskus "banginius" ritinetis po kalnus? :D Aciu icon_exclaim.gif

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas Linai

Geras variantas ,tik manau ieskok 2,8TD intercooler. Manau butu geriausias variantas. Galios per akis. Turi tarpasini diff lock'a , galini diff lock'a. Gali ir mechanine gerve rasti nesunkiai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepirk Mišiubiški Parejo II 2,8td. Aš jį remontuoju daugiau negu jis mane vežioja. Pavasarį pakeitė galvutės tarpinę, bo varė tepalą. Rytoj vėl varysiu, bo vėl varo. Nesusipratimas kažkoks, o ne variklis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pamiršau pasakyt, kad netraukia jis nifiga, bent jau 4 durio - tai neveža.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik nusipirkęs (prieš 2 metus) keičiau tarpinę po vožtuvų dangteliu ir kuro siurblio rėbokšlį, nu čia - tai niekis, pats garaže viską pasidariau, bet kai per metus 2 kartus tarpine po galva pramuša tepalas - tai jau nervina.

Geriau pasiieškot Toyota. Tikrai patikimesnis transportas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pries pora dienu pirkau MP II 2.8TD. Tai jau perkant jauciau kad "netraukia" masina.Na manau katalizatorius,filtrai kaip nors pasidarysiu.Sios dienos kuro filtro keitimas dave teigiama rezultata.Tik va tepalai biski bega.Itariu kad is po galvos.Negi tai silpniausia ju vieta?O kad rudyt tai visos rudyja.Ziurekit koks Patrulis 2002 m visas remas rudas.Kas is jo bus dar po 5 m?O del Toyotos, tai: pries menesi nusipirkes Prado ,1998m, 2/3 dur, 3ltr TD greit pardaviau, nes 5 pavara ismetinejo.Ir jau linguoja tai linguoja, priekin-atgal, desinen -kairen.Gal toks papuole.Ka as zinau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias

sveiki, reikia nuomenes (nuomoniu) apie Mitsu MONTERO SPORT LS 3.0 98 metu.

bukit geri, parasykit ka manot - ar patvarus, ar apsimoka ji isigyt?

is anksto aciu, lauksiu nuomones.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal galit patarti kuris pajero variklis geriausias nuo 94m iki 97? ka reiskia super select 4wd? i ka reikia atkreipti demesi perkant?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklis 2,8 galingesnis,resursas didesnis,patvaresnis,bet remontas brangesnis.2,5 maziau galios,resursas mazesnis,maziau patvarus,bet remontas pigesnis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ieškok 2.5 TDI, iki 2000m. Dėjo į Pajero ir į L 200. traukia gerai ir taisosi pigiai :) ir palakstymui ir paropojimui užtenka pas jį galios, o ir kuro sąnaudos apie 10l / 100km.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

prikeliu tema smile.gif Pradejau ieskotis irgi pajero II, labiausiai domina ilgas variantas

eksplotacija 2.5 pigesne cia visu detaliu ar eina kalba butent apie variklio? o tai kokios kuro sanaudos butu 2.8? kazkaiptai pagal mane turetu buti tokios pat nes visgi maziau reiktu sukti ta varikli kad tokia karve judinti, o pagal paramentus rastus internete 2.5 pasirode silpnokas icon_rolleyes.gif

 

Redagavo skrajojantis_olandas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolegos išprovokavot ;) :

Lupena - 5700 lt

padangos - 1400

naujas variklis - 3500

dėžė - 1000

pirminis važiuoklės remontas - 1800 ( detalės)

gervė su įdėjimu - 1700

sportinė važiuoklė Monroe ir naujos traukės, lingės, gumos - 3500

generatorius - 200

liftas poliuretaninės plokštės - 1000

stabdžių magistralė - 700

pravodkės atnaujinimas laidai - 500

masės atjungėjo sistema , pilnas atjungimas, variklio darbo nesustabdymas - 350

Pakartotinas galvos šlifavimas, variklio skyrimas , etc - 2700

bako remontas - 200

važiuoklės guoliai visi - 500

ir dar smulkmenos - 500

sankabos komplektas naujas - 350

kuro aparatūros suderinimas, kuro siurblio remontas , ant stendo dėta 3 kartus x 500 - 1500 (čia nieko, va MP III - IV kuro siurblys 14 000 lt kainuoja ;) )

turbina nauja , o gal ir ne nauja (ebay) - 700

racija ir antenų krūva, kurios sulūždavo miške - 600

gervės "žaislai, (skriemuliai, virvės, strapai, etc) - 600

hi - liftai du - 360

ir darbas žmonių viso pakeitimo - apie 4000

o tepalai su filtrais per sezoną dar apie - 700

dar klaidos kainuoja, kai laužai be proto per pakatuškes, klaidos - 2000

:D:D:D:D:D

 

 

 

gavosi virš 30 000. Čia per 4 metus :) ... dabar po remonto išlaidos tepalinės :)

Justai, 8) .. nepersekiok :D:) :wink:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
, ps variklis mano paprastas , TDI 2.5, bet lenkiu Mėnulio kalne 3 benzina ;)

Nu,nu turbut tam 3 benzui po gazu buvo plyta padeta ... :D

Kadanors vistiek susitiksim koiam tai renginuke, tai galesim padraguot :D

 

Arba dujos pirmos kartos ir gerai uzsuktas varztas del ekonomijos :lol:

Realiai tai ner ka lygint - teko vazinet su 3.5 benzu ir 2.8 dyzeliu, tai dyzeliukas

ruko kamputyje su savo dinamika, tiksliau jos nebuvimu ir tuo paciu - pravazumu

ten, kur neturi vietos isibeget - tas jo trumpas apsuku diapazonas kisa koja

konkreciai. Repliojant per pelkynus tai viskas ok ir su dyzeliu :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariuk,Ten zmogus nemate kad tu lenktiniauji.. :lol: Nera ka lygint,jei masina daugiau kasdienai o ne skandinimui,beabejo benzas.Jei galima sau leist pora lisnu litru kuro-3,5L.LEKTUVAS :shock: :D 3L 12voztuvu (6TG72) siek tiek silpnesnis,bet patikimesnis ir pigesnis.Pvz-3litris su PIRMOS KARTOS dujom ir uzsuktu "kraneliu" pastoviai negailestingai dusinamas vartoja 15-20ltr gazialkos..del dinamikos,trukumo nejauciu :lol: nebent autostradoj,daugiau 18 neeina, :lol: sutka."geresnes kartos"duju irangos manau det neverta del elektroninio farso,kurio maziausiai reikia.B.U.varyklis kainuoja apie 1000lt,bet ji lb sunku uzmust..Bekelei yra pazeminta pavara.33 mt ir gerve -viskas ko reik kad pravaziot bet kur.O sportui,tokiu masinu neverta gadint ir daryt is pajero katletos,yra pigesniu ir paprastesniu modeliu.Nepriklausoma priekine pakaba galima ir sukelt ir sustiprint,bet tai kainuoja lb daug,tai paprasciau kist nedaloma tilta,kuris labiau atlaiko prievartavimus,tai cia ir prasideda"arifmetika" kaip kolega sake..Del komforto,taip pajero komfotiska masina,bet tik ne lyngine :lol: O spyrokline pakaba kaip suderinsi..arba komfortas arba dinamika.O istacius turbinta benza.... :girtas: ehhh.... http://redstorm.pajero4x4.ru/all.htm

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikia zmoniu gasdinti,yra gi teh manualai,kainos tepalu 10-15lt,motoras kaip pavzd-6ltr,deze 2,razdatke 2,tiltai pr 1,5,galas 2,5.Viso =14-15ltr tepalo viskam=200lt Pasikeist paciam sunkumu jokiu,visur priejimas geras,yra nupilimo kamsciai,ant visu stovi magnetai,renka metalo struzke,Visur topaciu metu neks nekeicia,nebent tik nupirkus.Tiltose teko keist dazniau pokol neisvedziau alsokliu,nes prisemdavo vandens su laiku,pasidarydavo balta emulsija..sarnyrai kazkur po 30lt,kryzmes 30,razdatke 200-300lt,deze panasiai,faros 30lt,amortai 100-200lt,sprkl po100,visus melacius srote po 50lt praso,jei kokia liro neturi,tada deres srote,stabd variniai vamzdeliai niekom nesiskiria nuo kitu masinu,pagal ilgi ir sriegi parenki,nusuki sena(nulauzai dazniausiai,nes japai jos kzkodel metalinius dare)ir prisuki nauja..netgi as su savo kreivom rankom pats "pod cutkim rukovodstvom" pasikeiciau :lol:Del kuro siurblio. Jei uzsakinet is mits atstovo ir mano triperiui 14000lt uzdainos,bet nah man jisai?man reik kad kura paduotu atitinkamu spaudimu,pagal sios parametrus perku uz kokius max 200lt nors jis nuo zaporo butu,svarbu savo darba atliktu.Bodyka as dar nedariau,svarstau vis..bet manau kad i 200lt tilpciau drasiai.Cia bendrai apie kainos daugmaz pajerui pirmam.Dizeliui manau tas pats daugmaz.O po to jau,priklauso kiek tu pasiroses isleist tobulindamas- diskai,padangos,snorkelis,gerve,specamortai,kompresorius,lempos,apsaugos ir kitas tiuningas,kaina nuo masinos nepriklauso,kiek gali o po to kiek nori tiek ir skiri pinigu..IMHO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O sakykit antrojo dyzelinio Pajero detaliu kainos,tiek naujos,tiek naudotos,lyginant su pirmu Pajero panasios,ar zenkliai didesnes.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deni, matai Tu pats taisai saviškį, o man sąlygų nėra :( . Vilniaus centre nepažersiu aš jo :) ... bet su tepalais niekaip neįtelpu mažiau nei 550. Nes keičiu viską tuo metu ir filtrus (oro, kuro, variklio) ir tepalus (greičių dėžei , tiltam , varikliui )... nu kiek ten už tą darbą paima, draugiškai paima, apie 70 lt max. Bet pigiau nesugebu pasidaryt :( .....

Tadai, važiuoklės detalių kainos panašios, variklis vienodos, plastikas ir elektronika gali per kišenę kirst, plius lempos pas MP II gerokai brangesnės. O daugiau ta pati bazė, tik kėbulas kitos modifikacijos, plius blokiruotės dasidėjo ir vietoj lingių - spyruoklės, jos tai pigesnės jeigu pirkt geras linges naujas ir geras naujas spyruokles :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki noreciau suzinoti Jusu nuomone apie:

 

Mitsubishi Pajero 1992 metu 3.0l benzinas v6, mechanine greiciu deze,ilgas. Siulo uz 12000lt

 

kokios mazdaug kuro sanaudos?

dazniausiai kilancios problemos?

ar verta toki aporota pirkt?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.