Pereiti prie turinio

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas


Rekomenduojami pranešimai

Na ka tau pasakyti is sios nuotraukos :mrgreen: mes gi ne ekstrasensai kiaurai nematome. Detales...MP II neluzta!!! Nebent uzmusta pajamsi. Is eilinio aptarnavimo: filtrai, gumos, stabilizatoriu traukes ir t.t. viskas pigu. Maloniau vaziuoti su ilgu nei su dviduriu, ne taip oziuojasi :mrgreen: Kuro sanaudos mieste startuoja nuo 15-16 ltr/100km cia su dviduriu 3.0 motoriuku. Patikimiausi buvo pripazinti 3.0 V6 110KW motoriukai, taciau man 3.0 V6 24V 130KW smagesnis mieste. Baloje drasiai jams 20 ltr/100km. Siaip labai kantrus bei patikimas visureigis. Vienintelis minusas dvidurio benzino: mazoka vietoje bagazineje. O jei dar dujas planuoji apie bagazine pamirsk. Pas ilga duju baliona galima sekmingai kelti i apacia ir virinti mazesni benzo baka, visa procedura atliekama uz 400-500 lt ir duju bakas graziausiai pasislepia po galine dugno apsauga ir bagazine visa laisva. Pas dviduri tenka deti i bagazine duju baliona, kitos iseities nera. Visa kita su siuo auto elementaru, daugeli dalyku galima lengvai padaryti paciam, kiemo salygom. 3.5 montero nerekomenduociau, smarves turi sitie motoriukai bet nera tokie patikimi kaip 3.0 :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • Atsakymus 334
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

kiek zinau dar ten labai plonas variklio lenciugas, vos ne kaip vaikisko dviracio, jo pakeitimas su darbu su viskuo apie 2k litu kainuoja, o jei jis nutruksta...tada api 6-7k litu remonta kainuoja, o sake jei nusipirkes ne nauja masina is salono, tai trukineja jie labai jei nepasikeiti iskart

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3.2TD pats nepatikimiausias iš dyzelinių variklių, kurie buvo statomi į "Pajero" :cry:

 

jei jau toks nepatikimas variklis, kodel jie vis kaip prasidejo nuo 2000m ir iki siandienos visdar statomi tiek i pajero naujus modelius,tiek ir i pajero sport 2010? Nejau varikliu inzinieriai toki jau buki kad nepatikima varikli montuotu 10 metu ? :shock:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek zinau dar ten labai plonas variklio lenciugas, vos ne kaip vaikisko dviracio, jo pakeitimas su darbu su viskuo apie 2k litu kainuoja, o jei jis nutruksta...tada api 6-7k litu remonta kainuoja, o sake jei nusipirkes ne nauja masina is salono, tai trukineja jie labai jei nepasikeiti iskart

 

Man kai keite grandines slopintuva pats maciau ta grandine ir ji toli grazu nepanasi i vaikisko dviracio grandine. Greiciau panasi i motociklo. Ir kaip atstovybej pas pati meistra paklausiau apie grandines keitimo galimybe, atsake kad seip jos nera keiciamos, nebent susidevejes grandines slopintuvas ikrenta tarp grandines ir zvaigzdziu del ko ir nutraukia grandine.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Sweiki,

matau didzioji dauguma cia susirinkusiuju turi I ar II Pajero... :) tai vat sukuriau tema ir gal atsiras vazinejanciu su III.. butu idomu, kad pasidalintumet savo nuomones, ispudziais ir bedomis.

 

Pats vairuoju PIII 5 duru 3.5 GDI..

Pramyniau nepilnus 20K km dideliu nusiskundimu neturiu.. tik nupirkus pakeiciau dirzus visus ir 3 sarnyrus. Siuo metu zyzt guolils pradejo (greiciausiai) tai teks paremontuoti. Neskaitant kuro sanaudu masin superine :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau kad prie parketniku ne reikia šita visureigi priskyrt, čia normalus visureigis su blokerotem. Kaip kasdienine mašina super, aišku kuro sąnaudos ne mažos. Važinėju jau 4 metus, problemų nebeturiu... :rolleyes:

Na su parketniku tikrai nera ko lyginti... jei musu tautieciai vazineja su 1 ir 2 del litu stygiaus nereiskia, kad 3 yra akzkuom blogas.. paziurejus uzsenietiskus forumus ir ka padaro ir 3 pajero tai irgi yra i ka paziureti..

 

o siap pats kai gariunu karjere pravaziavau su 18' plentinem padangom tai nuomone susidariau gan gera.. kaip 5 duru tikrai neblogai pravaziuoja (turejau patyrusi sturmana), nors ir slenksti sulanksciau.. :) aisku 3duris offroadam yra skirtas labiau. Mano atveju tai seimynine masina, su kuria nera baisu issukti is kelio.

 

:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

MP III tikrai geras auto, cia tas pats MP I tik patobulintas ir pagrazintas.

Priekine tokia pat tik kad vietoje torsu stovi spiruokles, bet tapati dvieju svirciu pakaba

Galine istobulinta ir pakankamai tvirta nepriklausoma, ne taip kaip plentiniu dzipu silpnutes buna..

Bet uztat islosiamas didelis stabilumas ir konfortas bekeleje ;)

Siaip tikrai geras modeliukas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje.. buvau susipanikaves.. keiciau tepalus... tarp keitimu tepalo sumazejo nuo max iki min.. ir dabar pravaziavus geras 3000km buvo tik puse normos..

palandziojes po rusiskus forumas netycia suradau, kad tiap turi but :D ten net foto ideta is isnstrukcijos kad priklausomai nuo masinos eksplotacijos salygu tepalo gali suvalgyti iki 100 gr. tukstanciui kilometru.. kazkas naujo man buvo :)

o nuo min iki maximumo yra 800gr tepalo dapilimui..

tai val gal kazkam bus naudinga info :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki.

Esu naujokas siamia forume

Ruosiuosi pirkti pirmaji savo dzipa. Ir linkstu link pajero 4/5 duru 2.8TD pajero. ~95-97m. mechano.

Skaitinejau forume bet apie si modeli nelb ka radau.

 

Naudojamas jis bus miestas uzmiestis 50/50 . I rimtas bekelias nevaziuosiu. Zvajyba isvikos i gamta ir t.t. ir t.t. + dar gyvenu uzmiestije tai manau dzipas butu lb geras sprendimas.

 

Tagi noreciau kad jai kas galit pakomnetuotumet palciau si modeli.

1.Kuro sanaudos.

2.Pagridines bedos

3.Korozija

na ir aplamai papasakokit kanors ar vykes sis modelis ar ne :D

Dekui

 

gal kas zinot apie sita

 

http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/mitsubishi-pajero/id-687628

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip kas liecia korozija tai baisiai isretejo galines arkos nuo lietuviskos druskos,o siaip tai tuo bus metai kaip eksplotuoju,nieko blogo negaliu pasakyt,nupirkes vaziuokle truputi pasitvarkiau,o siaip biski maziau srebti kuro galetu,kas liecia elektrine dali ,nieko blogo kolkas nepastebejau.Siap tai visos masinos genda :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važinėju su juo jau keturis metus, pagrinde asfaltu, sunkios bekelės nemačiau, neskaitant poros pažliūgusių keliukų, ar pusnų. Važiuoklę tvarkiau tik šį rudenį. Su elektra tai iš vis jokių problemų nebuvo. Korozijos yra šen bei ten. Vasarą tik su galinių tiltu važinėjant mieste telpu į 12ltr., užmiestį 10. Dabar šią žiemą su 4x4 mieste 14-15ltr.

Beja aš jį parduodu: http://www.autogidas.lt/skelbimai/mitsubishi-pajero-visureigis-1996-0117669275.html

Privažiuok apžiūrėsi, daugiau papsakosiu, kainą paderinsim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš taip niekada tos rusiškos ir nepyliau, nors jau buvo pagundų, ypač kai pradėjo kuras brangti. Rusų forumus paskaičius, važinėja jie ir su rusiška, bet ir ta turi būt kokybiška.

Dėl patogumo, man patogi vien dėl to, kad sėdi aukštai viską matai :), nors čia skonio reikalas, kitas mėgsta ant asfalto sėdėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.