Pereiti prie turinio
Tads

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas

Rekomenduojami pranešimai

justai, as pasirinkau 2.8 is dalies del to, kad paskirstime ne dirzas, o grandine, maniau, neturesiu bedu del trukusio paskirstymo, pasirodo klydau, grandine truko su visomis budingomis pasekmemis. bet as nesakau, kad nepirkit pajeru su 2.8 motoru, bo truksta grandine. "specai" turetu but "paciupineje" bent 2-3 tokius variklius su luzusiais velenais, kad galetu tvirtinti, jog tai liga, todel tokias pastabas as linkes praleist pro ausis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip minetame auto stovi triptronic automatine greiciu deze...tikrai ir bekeleje jis gerai jauciasi, pats turiu tik V6..3,5.....smagi masinyte....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ja p kaip ir lee sake 33" lenda be problemu net niekur neliecia, siek tiek iskelus per spiruoklees manau be didesniu bedu ir 35 sulystu, vaziuoja tikrai gerai, broliukas jau antri metai pjauna 2001 montereju 3,5 v6, ant 33" ratu, ir nieko, tik panasu kad siek tiek skausmingiau stebuliu guoliai reaguoja i didelius ratus, nors tai nepatvirtintas faktas, tiesiog per du metus guoliai pradejo uzti, bet jis ir pravaziavo per tuos pora metu kokius 70 k km laisvai.

uzsidesi rema ir galesi stumdyti kitus :D broliukui jau 3 kartus remas isgelbejo nuo faru keitimo :D nor skronsteinai ant kuriu pusremsi stovi tai juokingi, bet atidirbo 100 pr.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimas, kaip su tais Montero is JAV ar jie tokie pat kaip Pajero Eropoje?

Turiu omenyje visas dalis, pakaba ir t.t.

Nes pvz mazda 6, ford focus USA ir EU labai daug daliu netinka.

 

Kokios +/- kuro sanaudos 3,5 V6 mieste(Vilniuje) :) ir trasoj?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bent jau pakabos detales tai viens prei vieno, nes broliukas atsiveze, su sudauzyta pakaba tai viska is dilerio susipirkom, kaip viens prie vieno

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jis turi ka nors bendra su tuo Pajero(Montero) Sport?

Apie ta Sport'a tai nelabai kokiu atsiliepimu girdejau...

Ir kaip tas 3,5 V6 variklis?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
O jis turi ka nors bendra su tuo Pajero(Montero) Sport?

Apie ta Sport'a tai nelabai kokiu atsiliepimu girdejau...

Ir kaip tas 3,5 V6 variklis?

 

broliukas turi ta apvalu, nesporta, 3.5 V6 2001 montero, tai mano akimsi ziuritn vienintele didele problema tai plasmases apdailinimu, nes kaip tik ilenda i miska taip ir veza jas klijuiot :Do toliau viskas ok

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, esu naujokas šiame forume, bet nenaujokas džipų reikaluose :) , tad tikiuosi supratimo ir pagalbos...Su visureigias važinėju jau treti metai, turėjau nivą, uazą, pora teranų, patrulį ( kaikurių fotkes bandysiu įmest ) dabar įsigijau 90m. MP cabriką, 2,5 td. Tai pirmas džipukas - dyzelis. Prašymas : jei nesunku, parašykit kokios MP ( gale spiruoklės) silpniausios vietos, į ką labiausiai reikėtų atkreipt dėmesį ( nekalbu apie kėbulo ir rėmo įpatingą rūdyjimą) ???

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galvos megsta "pareiti saibom", priekine pakaba slabna, penkta pavara silpna (kad jungt penkta saiba, auto reikia gerai ivaryt) ir kaip minejai kebulas, remas puna. bet cia jau visu siauraakiu beda :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, greičių dėžė tikrai slabnoka, jau pastebėjau. Bet va, kaip razdatkės laiko ? Kaip reik teisingai eksplotuot įjungus priekinį tiltą, ar MP reikia pavažiuoti atgal, kai išjungi priekinį tiltą ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai isjungi prieki visada reikia atgal pavaziuoti, kad habus atjungti. ant asfalto aisku nevazineti su priekiu ijungtu. del razdatkes nezinau: vieniems buna kad pareina jos, as bedu neturejau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kad pasirinkai nebloga varianta ,o kas liecia bedas tai pajeras ju turi tik tada kai:

razdatke byres jeigu uzmausi 35 ratus

habai byres nuo 33 ratu

beda su kuro padavimo vamzdeliais pasikeisk pries ziema bo ytariu bus pagyvene

pakaba priekine byres jei netepsi jei tepsi problemu nebus

sako kraiposi galvos bet cia tik sako nes asmeniskai nesusiduriaiu

 

taciau pajeras turi ir daug pliusu kuriuos yvertinsi kai pasivazinesi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pgrindiniai pliusai :

 

gamyklinis gerves padas.

galimybe nesudetingai pasireguliuoti pakabos kietuma ir auksty

svoris ir manevringumas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui chebryte už patarimus :) Turiu dar vieną klausimą : važiavau galiniu tiltu, užsėdau geram purvyne. Įjungus visus keturis palėtintojo rėžime ir pradėjus judėti pasigirdo trakštelėjimas, bet paskui viskas normaliai. Paklausinėjęs išgirdau įvairių nuomonių, sako kad ijungus visus keturis irgi reikia duot ratams atgal pasisukt, dar girdėjau ,kad palėtintoją iškart negali jungti, tik poto kai pavažiuoji visais keturiais, tipo turi būti eiliškumas. Na man tai pasirodė briedas, nes su terranu to nebūdavo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Dėkui chebryte už patarimus :) Turiu dar vieną klausimą : važiavau galiniu tiltu, užsėdau geram purvyne. Įjungus visus keturis palėtintojo rėžime ir pradėjus judėti pasigirdo trakštelėjimas, bet paskui viskas normaliai. Paklausinėjęs išgirdau įvairių nuomonių, sako kad ijungus visus keturis irgi reikia duot ratams atgal pasisukt, dar girdėjau ,kad palėtintoją iškart negali jungti, tik poto kai pavažiuoji visais keturiais, tipo turi būti eiliškumas. Na man tai pasirodė briedas, nes su terranu to nebūdavo.
trakstelejimas pasigirsta,kai hubai automatiniai..jie taip ysijungia... :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias

Sveiki,

 

iskilo toks klausimas, ar didelis skirtumas tarp pajero sport ir pajero II.

domintu dyzeliai, 2,5, 2,8 varikliai.

katuri sport ko neturi pajero II, ir atvirksciai,

kokios problemos su vienu ar kitu, kaip sanaudos, eksploatacija.

 

bet kokie pamastymai sveikintini.

 

pasitepaluoti kartais megstu pats, tai jei yra didelis skirtumas tarp sudetingumo agregatu, pamastymai irgi praverstu.

 

dekui

E

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jie vienodi bazes atžvilgiu, skiriasi kebulas savaime salonas. MP II 5 duris talpina daugiau įrangos, bagažo. MPS aero dinaminiu savybių daugiau turi ir kokiais 5 km greičiau eina. ratus uzsidesi ir greičiai susilygins. važiuokles detales vienodos, kėbulo skiriasi. draugelio šoniniai plastmasiukai nuo MPS per miškus einant nusilupo, tai viena puse jam apie 1580 lt atsiejo. MP II iki 2000 gamino, atrodo gerai, bet plasmasiu turi daugiau negu MPS bet jos pigesnes, gal kai kurios ir brangesnes. žiema minus 27 i bekele islekus, atsiremsi i medi ir kita diena ieškosi kas plastmases virina. nebent nepustais sparnais pasiimsi ir nekreipsi dėmesio i isore. kiek žinau ratus didesnius uzdejus MP II guoliai pareina. guoliai kainuoja. MPS lygtai tos problemos nera.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

P.S. plastmases vadinu visas vidines ir isorines apdailos detales, kurias kartais vagia daunai, kai sonines duru juostas, kartais priesparnius. skauda paskui. maciau MPS plika cleen look. gerai atrodo. bet MP II galima lygiai ta pati padaryt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galvoju netolimon ateiti imt koki pajero ir padaryt reidui ir tr1 vazinejimam man nera labai didelio skirtumo benzinas ar dyzelis bet auto kaina man daug reiskia tai kalba eina apie 1986-1989m auto ,apie dyzelius variklius zinau jie megsta uzkalt o, kaip benzininiai varikliai ar atsparus vandeniui?kuris variklis geresnis 2.6 ar 3.0?ar skiriasi dalys mp benzininio ir dyzelio?

labai laukiu issamiu atsakymu :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei priziuresi dizel'i neuzkals, o benzu nelabai ilisi gyliai nes zvakes gali uzpilt :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
jei priziuresi dizel'i neuzkals, o benzu nelabai ilisi gyliai nes zvakes gali uzpilt :)

uzpilsma hemijas ir neuzpils :wink:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del 2,6 ar 3L-paliubomu -3L-kuro tiek pat rija,galingesnis,ir atsilepimai 90%teigiami,benza sunkiau apsaugoti n kartu,bet imanoma,pre to dabar ir dirbama,explotacija ir aptarnavimas brangesni visumoi iseina,bet tas dalikas ant megejo,tarkim mano poreikius 3L benzas tenkina ant 10su +:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui Deni kad apie benzininius prakalbai, kaip tau jis laiko ar yra jau teke kanors keist benzininiam matorui?nes kas turi dyzelius jau yra teke nesyk keist matorus. Dar man kas rupi ar tinka dalys nuo dyzelio bezininiam? pvz ta visa vazuokle

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dauguma detaliu identiskos tiek vaziuokle tiek rasdatke,tiek greiciu dezes , o vazinet su kuo neaisku kai dyzelis menesio begyje pabrangs iki 4,5 tada bus geriau benzas , nes kainuos 4lt :wink:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
dekui Deni kad apie benzininius prakalbai, kaip tau jis laiko ar yra jau teke kanors keist benzininiam matorui?nes kas turi dyzelius jau yra teke nesyk keist matorus. Dar man kas rupi ar tinka dalys nuo dyzelio bezininiam? pvz ta visa vazuokle

Ne,prie variklio dar eile nedaejo..nors vazinejant sunkumu per 4 men dar nekilo,bet vandens bijo..per gera pliurze buvau uzgeses nekart..siaip masina kasdieniam naudojamui,ir negaliu pasakyt trukumu ir pliusu naudojant bekelei.Vaziokles detales kaip ir dizelio,ira dar hundai golloper,mp1 klonas,dauguma detaliu viens prie vieno,ka galiu pasakit apie mp1-laaabai kantri masina,kad sugriuciau ir nepaveztu dar nebuvo,o prievartauju tikrai kartais per daug..sianden tik baigiau tvarkit kapitaliai pakaba,vaziokle,su visais tepalais,naujais amais,gumom,krizmem,svitoklem,goliais,spiroklem,atsistojo i 2000lt ne taip jau ir daug maniciau:)kebulo detales paprastesnes uz golfo,issidrozi nauja ir renki kaip puzle,dabar eilei variklio skyrius,bandisiu sulauzit mita(mano manimu kad mitas)kad benzas netinka "slapiai"bekelei,,mazo to vazioju as ant duju,ir esu patenkintas 27-30LITU simtui kilu:)15-18LITRU.nors letai dar nesuaugau vazinet:)apie 3L varikli zinau kad JEI dirzai truksta,voztuvu nelansto,tai pliusas,pasikeisti dirzus+golius vidurkis 500lt(servize)dar + labai gerai valdosi,super,nes priekis nepriklausomas,kas minusas bekelei kaip dauguma specu sako,ne tik ant lt ir rusijoj kur mp megeju laabai daug.O seip man daug ka reiskia pats dizainas sio masiniuko,patinka ir viskas,o as visa laika darau ir turiu ta kas man patinka,o ne "KA ZMONES PASAKYS" :lol: sekmes :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.