Pereiti prie turinio
Tads

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki!

Galvoju isigyt antros kartos Mitsubishi Pajero 2,8td 4 duru mazdaug 95 metu mazdaug uz 5000Eu. Domina kuro sanaudos ir isvis bendrai atsiliepimai. Perdarinet nezadu. Naudosiu visur, nes tai- vienintele masina. Medzioju, zvejoju. Bekele daugiausia tenka vaziuot per gilesni sniega lauko keliukais, i makalienes be proto nelendu, atsargus esu. Dabar vazineju su 91 metu VITARA, tai turiu bent minimalu supratima, kur galima pravaziuot su neperdarytu dzipu. Kaip apie atsargini varianta, be Pajero, galvoju apie antros kartos Nissan Terrano 2,7td 4 duru panasiu metu. Irgi domina kuro sanaudos ir kiti atsiliepimai. Labiau noreciau Pajero, nes yra blokavimas, tai jo pravazumas turetu but geresnis. Dekui uz rimtus atsakymus ir patarimus!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie blokavima (tarpasinio diferencialo) siuo atveju reikia pasakyti tai, kad privalumas greiciau yra galimybeje atblokuoti, pvz.: asfaltuotu+slidziu keliu vaziuojant abiem ijungtais tiltais(siekiant max stovejimo ant kelio) nebus bereikalingu apkrovu tiltam ir razdatkei, o ilindus i purvyna (siekiant max pravazumo) visada galima uzblokuoti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O siam Pajerui tik galas blokuojasi ar visi keturi ratai? Kiek skaiciau angliskai Mitsubishi enciklopedijoje internete, liktais viskas susiblokuoja. Parasykit, kas zinot, apie 2,8td kuro sanaudas mieste ir uzmiesty. Ar "strainas" sis motoras uzmiesty lenkiant? Isvis ar pakanka jo jegos kaip tokiai masinai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diferencialai yra tiltuose priekiniame ir galiniame, o tarpasinis diferencialas yra razdatkeja ir ir veikia tarp priekinio ir galinio tilto (tilto diferecialas ta daro tarp vieno ir kt. rato). Taip pat gali buti ir galinio tilto diferencialo blokiruote

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiu ismatavimu yra standartines antros kartos Pajero 2,8td padangos? Tenka matyt su uzdetom aukstesnem. Kokiu ismatavimu jos? Kas pasikeicia, uzdejus aukstesnes (kuro sanaudos ir visa kita)? Kokie pliusai ir minusai? Ar labai padidina pravazuma? Ir isvis ar verta det aukstesnes? Kokias vasarines arba demisezonines patartumet det, kad labiau tiktu geresniam pravazumui, bet nebutu perdaug triuksmingos ant asfalto? Dekui uz atsakymus!

P.S.: apipyliau liaudi klausimais...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,8 mataro pakanka normaliam vazinejimui, norint skraidyti reiktu rinktis keterlitre TLC ar koki pajera 3,5 benza. del kaliosu tai 31 colio bus normaliai, desi didesnius - reiks liftuot auto, plius pora litru saliaros ant 100km kiek suprantu nelysi giliai, tai tau uzteks ir AT padangu (MT ant asfalto garsiai sneka) ir su vienom ir su kitom ziema reikia atsargiai nes jautiesi kaip su slikais vaziuodamas - vaziuot su protu reikia :wink:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Planuoju isigyt lengva visureigi vazinet i sodyba, kadangi tenka pavaziuot lauku. Galvoju apie pajero apie 95-96 metus nes apie terrano, frontera, feroza ir panasius esu blogos nuomones o rimti visureigiai tokie kaip nissan patrol ir tlc per brangus. Be to ir grazus man pajero yra. Tai va, klausimas toks: koki varikli rinktis, benzinini ar dyzelini ir kokios kubaturos. Kaip zinia ziauriam offui nebus naudojamas tai galingumas nera pirmoje vietoje, greiciau jau taupumas. Kalbu apie taupuma ne tik is kuro vartojimo puses bet ir detaliu, eksloatavimo ir t.t. Noreciau isgirsti kiek galima daugiau ivairiu nuomoniu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ieskok 2.8 tdi bus geras o kas del detaliu tai manau tikrai nebrangios pvz razdatkes salnykai originalus mitsubishi centre tik 32lt uz vieneta ,sarnyras apatinis tepamas 52lt taip kad spresti tau ar brangu ar ne :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As sakyciau imk dyzeli 2,8l pakankamai dinamiskas varikliukas, 2,5 siek tiek vangokas. Benzininia 3l aisku smaugiau vaziuoja taciau benzo ims apie 17-18l o duju iki 20l (automatine pavaru deze). Jei pirksi 3 duru benzinini ir desi dujas, turesi 4 vietu automobili be bagazines arba 2vietu ir su siokia tokia bagazine atlenkus galine sedyniu eile. Auto valdomumas kaip lengvosius masinos, nepajusi jokio diskomforto, kaip tik atvirksciai, vairuotojo vieta tikrai patogi. Palyginti didele galinio tilto eiga, priklausomai nuo komplektacijos turi 100% blokiruote.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jurgis teisybe kalba, 2.8 dyzelio valgo vidutiniskai vasara 10-11, ziema 12-13, vaziuoja tikrai smagiai, o del detaliu kainu Jurgis jau minejo, kai kurias as dar pridesiu: amortizatoriai priekinis 140, galinis 120, vandens pompa 150, stabdziu kaladeles 40 lt

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką manot apie Pajero 3,2 l DID automatą, kokių 2003 metų  ?Na tiesiog kokie tokio visureigio su automatine dėže pliusai ir minusai?Aciū už nuomones.

Redagavo skrajojantis_olandas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, tai 4 metų mašina, ne nauja

nu gerai, tas pats modelis jau nuo berods 2000 ar 1999 metų gaminamas, negi nieks nežino, ar offroadinimui automatinė dėžė tokia, kaip pas šį Pajero, yra tinkamas dalykas? Tiesiog nereikia bėgių pirmyn atgal kas 10 sekundžių junginėt ir pan., bet gal prarandama kažkiek galios?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BEdos : Nelaiko kuro siurblys pastoviai problemos, labai jautrus soliarkai naujo kaina 5000lt deveti begarantijos kad veiks,

NElaiko ratu guoliai keiciasi kartu su stebule kaina 900 lt jai normaliam auto guolis uzia ir uzia tai sitam tik isgirdai iskart stok nes ne vienam zmogenui pasiseke suvaryt guoli per 100 km ir supirdolint ABS zieda kuris parsiduoda tik su pusasiu kaina apie 2000LT naujo aisku galim ABS zieda isdrozt pas talkova tekintoja bet... guoliai tai tikrai nelaiko zmones galvo kad ai nuo alytaus datrauks iki vilniaus op ir nedatrauke,

Pakankamai vagiamas nes teko matyt neviena atvaryta i servisa su totaliai isardytu salonu bandant pavogt,

 

Super puper protingas automatas pravazumas paliginus geras, atsimenu daug remontavo tas dezes bet konkreciai nepamenu tiksliu bedu,

gali paskambint tel 861540119 Antanas, sakyk kad nuo Kosto zmogus tikrai tures ka pasakyt apie Mitsukaki DID nes dirba autovytare nmeistru jau apie 13 metu ir tie garantiniai DIDai ejo pro jo rankas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai čia tos problemos tik pas automatus ar čia ir su mechankėm ta pati bėda?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va, skambinau Antanui, (dėkui už kontaktą), taigi, sakė, kad nei ten tie Pajerai labai genda nei ką, taip pat kaip ir visos mašinos... Sakė automatai dar geresni už mechanines dėžes, mažiau problemų su jais ir pan...

Kad priekiniai guoliai yra silpnesni už galinius ir pasitaiko kad "pareina", bet tai nėra taisyklė...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

good luck

 

gal jau bedos su tais guliais ir isprestos bet kai as dirbau 2002-2004 mitsukakio sandely ir turedavau tvarkyt garantines dalis tai patikek jau guoliu tai guoliu ir butent didu nu bet antanas sako antanas zino peace

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano subjektyvia nuomone (visiskai neparemta praktika), sitas naujesnis pajeras yra paprasciausias parketnikas, t.y. skirtas vazineti tik miesto salygomis, kartais (labai retai) pravaziuoti koki uzpustyta kelia. Pas ji juk visa vaziuokle nepriklausoma, todel jeigu su juo vazinesi daugiau maziau bekele, greiciausia nespesi remontuot :):):)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na tiesiog kokie tokio visureigio su automatine dėže pliusai ir minusai?

 

Ačiū už nuomones

Turejau toki,buvo visai gerai.Labai patogi vairuotojo vieta,automatas veikia puikiai,dinamika patenkinama,kuro sanaudos didokos,vairuoti lengva ir malonu.Lyginant kazkur tarp tlc100 ir nissan patrol.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jurgi, cia man vieni "specai" aiskino, kad 2.8 td alkuninis silpnokas, ir tai yra silpna vieta to variklio, o 2.5 yra labai patikimas. Ar tame yra tiesos?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai ka reiskia "silpnokas" alkuninis, luzta :?: nu nezinau nesu "specas" gal ir pasitaiko kad luzta, bet nemanau, kad tai liga:) apie trilitri benza daug galeciau papasakot, o apie dyzelius tik dinamines xarakteristikas :cry: pabandyk rusu forumuose pasiskaityt ten ju nemazai vazineja ir noriai dalinasi info bet kokiais klausimais. Sekmes renkantis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o gal geriau imt su mechanine greiciu deze? Nors sako, kad jos labiau genda...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek zinau 2,8TD pas triperius alkuniniai luzineja, gal supainiojo su mitsubu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo kad Trooperio problema ne alkūniniame velene o tepalo spaudime nes jis ant 2,8TD yra mažas o 2,2TD geras tai todėl ir gali pasitaikyti kad lūžta velenas

 

_________________

Isuzu Trooper 2,8 TDI 35" MT ContiTrac

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as girdejau aiskinimus, kad "kakliukai" alkuninio labai ploni todel ir nelaiko. kas del tepalo tai nezinau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.