Pereiti prie turinio

Virus

Nariai
  • Pranešimai

    45
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Virus's Achievements

0

Reputacija

  1. Uzkliuvo grazus filmukas - RR megejams turetu patikt http://www.youtube.com/watch?v=4U-yFmnu0sY
  2. Nu,nu turbut tam 3 benzui po gazu buvo plyta padeta ... Kadanors vistiek susitiksim koiam tai renginuke, tai galesim padraguot Arba dujos pirmos kartos ir gerai uzsuktas varztas del ekonomijos Realiai tai ner ka lygint - teko vazinet su 3.5 benzu ir 2.8 dyzeliu, tai dyzeliukas ruko kamputyje su savo dinamika, tiksliau jos nebuvimu ir tuo paciu - pravazumu ten, kur neturi vietos isibeget - tas jo trumpas apsuku diapazonas kisa koja konkreciai. Repliojant per pelkynus tai viskas ok ir su dyzeliu
  3. Be saviskio as zinojau tuo metu dar 2, kurie daugiau servise stovejo, negu vaziavo Del vaziavimo tai kol vaziuoja - super autobusas Kazko panasaus vel ieskausi, tai alternatyvu labai kudai :?
  4. As vazinejau su '99 laidos Grand Voyageriu, tai pas mane didziausia problema buvo rudys. Auto buvo pirkta LT nauja, atvazinejo 6 metus, po to atsidure pas mane. Tai nuo lietuviskos druskos jai puvo tiek kebulas, tiek visokie vamzdeliai po juo, tiek radiatorius. Is to turejau daug problemu su ausinimo sistema, bent 3 kartus isvare antifriza ant zemes. Jei ziuresi sau, nuosirdziai patariu neimt ilgai LT vazinetos, nebent jai buvo padaryta labai gera antikorozija. Antra problema - pakaba. Pas mane ji nelaike ne velnio, servise keisdavau tepalus, tuo paciu ka nors keisdavo ir pakaboj. Keliai, kuriais vazinejau buvo realiai blogi, bet detales dejau originalias - negelbejo. Ir tokia praktika ne pas mane viena buvo, voyageriu forume paieskojes rasi Del greiciu dezes - visiskai subyrejus nebuvo, bet problemu turejau. Buvo sudeges valdymo blokas ir greicio daviklis, abu kartus servisiniam rezime iki serviso sliauziau 50km/h, zinau realia istorija, kai tokiu greiciu zmogus vaziavo per visa Lenkija namo para laiko Apskritai tai tos dezes megsta pabyret, bet remontuojamos. Nezinau, ar tai galioja trecios kartos (nuo 2001) Voyageriams, gal ten geriau - nesidomejau. Is to, kiek teko bendraut su ju megejais, tai realiai jokiu problemu neturejo tie, kas pirko automobilius su realiai maza rida. Toks ispudis, kad jo resursas yra apie 200kkm, po to prasideda problemos. Pas mane jis ant kelio skleistis pradejo prie ~230kkm, tada prasidejo masiniai remontai, po puses metu uzkniso ir pardviau velniop, prisiekes i ta puse daugiau neziuret Bet realiai tokios patogios auto su seima vazinet ilgom kelionem as daugiau neradau ir vel akys po truputi krypsta ten pat Jei nori, gali nuvaziuot i Frikcija (Slezeviciaus gatvej Vilniuj) pakalbet - jie daugumoj ant Voyageriu remontu sedi, papasakos daugiau kas ten kaip remontuojasi, i ka ziuret ir t.t.
  5. http://www.voyager.lt ziurejai? Grand'as nuo paprasto skiriasi ilgiu, kas teigiaimai itakoja bagazines ir paties salono erdve. Dyzeliniai varikliai, jei ziuret i senesnius (iki '01), tai ten stovi VM keturgalvis slibinas, kaip ir Cherokiuose. Vaziuoja gerai, kol vaziuoja, bet siaip tai juos keikia del skylanciu galvu ir t.t. As vazinejau su uzdujintu 3.3 Grand'u - vaziavo geriau ir pigiau, nei dyzelis
  6. Jei jau teks spaust 'is paskutiniu', tai bent paskutini kilometra pravaziuok ramiai, kad turba atvestu. Isivertink, ar ta sutaupyta minute atpirks turbinos keitimo kaina
  7. Ot sanaudu skaiciuotojai is lubu Remi, pripilk dabar baka vel iki virsaus ir tada skaiciuok, kiek suvartojo. Nes pagal rodykles parodymus skaiciuot, tai tas pats, kas is lubu - kiek auto turejau, nei vienoj ta rodykle nebuvo idealiai tiksli
  8. O po to pasikeisi benzo siurbly ir tik tada vpered Nu nesveika siurbliui vazinejimas iki uzgesimo. Jei jis labai gyvas, tai nuo 2 - 3 kartu nenusmigs, bet jei ne, tai gali ir pirmas uzgesimas but paskutinis
  9. Plec, muzika ausims Praklausiau kokias 15 minuciu
  10. O man paskutiniu metu apie juos teko labai nekokiu atsiliepimu isgirst :? Kainos dideles, o patikimumas kaip turguj. Taip sakant, dar viena BRC...
  11. Pas mane apie 10 litru naudoja - praktiskai nera skirtumo nuo vasaros, nors ir ratai didesni, nei standartas. Taip kad ieskok problemos
  12. Ner taip viskas tragiska su tais benzininiais. Mieste taip, srebia po 20 litru. Kita vertus, toks pat dyzelinis kiek srebs? 14 litru? O jei automatas? Tada ir 16 nepasikuklins paimt?
  13. Sveikas, turiu ukyje 2 Pajerus - '99 penkiaduri 2.8TD mechana ir '98 triduri 3.5 benzinini automata. Ne visai tai, ko reikia, bet bendram isivaizdavimui gal tiks? Uzmiestyje kruizinant ~90-100km/h sanaudos abieju labai panasios - apie 10 litru 100km dyzelio/benzino atitinkamai. Mieste sanaudos benzo nenaudai, bet nepasakyciau, kad tragiskos - tiksliai nematavau, bet i 15 litru tikrai telpa. Praeita ziema vaziavom su juo ralio ziuret i Visagina, lauke buvo -22, diena atsilo iki -15 Tai su visais pasimurkdymais miskuose, pievose po sniegynus, pasisildymais (o sildemes daug ) ir t.t. jis irgi pasitenkino ~10 litru 100km. O kokios pas tave sanaudos?
  14. Nu ir turi jis sukinetis Blokuoji tarpasini diferenciala - 1 priekinis ratas ir 1 galinis sukasi vienodu greiciu. Vairo sukinejimas cia visiskai dzin Jei tu ijungtum galine blokiruote (kuri yra) ir priekine (kurios ner ) - va tada pajustum, kad vaira suk nesukes, o auto eina tiesiai
  15. Nu zinok pries pirkdamas kur tik neklausinejau del tos trukstancios grandines - visi kaip i ufonauta ziurejo ir nieks apie toki atveji nebuvo girdejes Gal vistik pas tave koks brokas pasitaike? Del kuro sanaudu, tai kol kas galiu tiek pasakyt - 2.8TD man ~10 litru saliarkos srebia, praktiskai dzin kur vaziuoji - mieste, uzmiestyje, ar laukais/miskais. Nu Xbrade 'biski' daugiau susrebe, bet ten gavosi 7km/h vidutinis greitis ir nemazai buksavimo Detaliu kainos su 2.5 varikliu draugiskesnes, kiek teko susidurt. Keletas skaiciu palyginimui 2.5 vs 2.8: sankabos komplektas 560lt ir 1150lt (Lucas) serrvise nuimt/uzdet greiciu deze - 400lt ir 650lt pakaitinimo zvakes 29lt ir 45lt Daugiau nieko nekeiciau, tai dar nezinau
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.