Pereiti prie turinio

MP I, II, III, IV pirkimas/atsiliepimai/modelių palyginimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 334
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Norėjau paklaust, kokiu principu pas super selekt atsijungia habai?

labai paprastai, automatiniai habai... kadangi jie nelabai pasizymi patvarumu susidejau mechaninius, islipi is automobilio ir su ranka atjungi arba pajungi... dazniausiai pas 2.8td habu nera, priekinis tiltas pasijungia vakuumu...( vakum grybas ant priekinio reduktoriaus)...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane irgi buvo automatiniai, 5 metus, nu atvirai pasakius kažkokia nesamonė , vienas sugedo teko pirkt mechaninius, o tas vakuumas - tai dar vienas nesamoningas navarotas, kuris giliam šūde gali labai smarkiai pavesti.

visiskai teisingai, tas vakuumas ant priekinio reduktoriaus tikra rakstis subinej... todel mano nuomone geriausia MPII transmisija yra su super select razdatke ir priek mechaniniais habais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašau išanksto bet prisiminus tamstelės postrigavimus (tikiuosi kad temos, kur tamsta apie tai sakei, nereiks primint) apie tai kad 2,8 variklis turi turėt nemažiau kaip šešis cilindrus ba inercinės jėgos gali sudraskyt variklį tai gan labai suabejočiau apie tuos aukščiausius balus ir sėkmingą žinių naudojimą praktikoj :blush:

 

bijau nusisneketi - bet toks grynai teorinis pamastymas

prie pvz. 2500 cm arba 2800cm

kuo daugiau cilindru tuo stumoklis mazesnis bei jo eiga trumpesne - max sukiai dideja

kuo maziau cilindru tuo stumoklis dideja + jo eiga dideja - max sukiai mazeja

 

nes man asmeniskai noretusi 2,5 variklio 5 cilindres riadkes...

arba optimaliausias (nekalbant apie kaina ir saliurios taupyma ir pan.) "balotachodo" variklis gaunasi

6 cilindrai eilėje su 3,0 kubatura.

ar klystu ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bijau nusisneketi - bet toks grynai teorinis pamastymas

prie pvz. 2500 cm arba 2800cm

kuo daugiau cilindru tuo stumoklis mazesnis bei jo eiga trumpesne - max sukiai dideja

kuo maziau cilindru tuo stumoklis dideja + jo eiga dideja - max sukiai mazeja

 

nes man asmeniskai noretusi 2,5 variklio 5 cilindres riadkes...

arba optimaliausias (nekalbant apie kaina ir saliurios taupyma ir pan.) "balotachodo" variklis gaunasi

6 cilindrai eilėje su 3,0 kubatura.

ar klystu ?

as ta pati norejau kazkada pasakyti tataklevui, bet jis isdurnino... pradejo apie furas teorija destyti.... o is tikro teoriskai ir praktiskai taip ir yra, kuo lengvesne svaistiklio-stumoklio grupe ir mazesne ju eiga, tuo daugiau galima didinti variklio sukius... nedidinant sukiu tas variklis kurio stumoklio-svaistiklio grupe lengvesne tures tikrai mazesnes inercines jegas tuo tarpu ir apkrovas, ko pasakoje itakoja ir patvaruma... bet si tema ne apie tai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašau išanksto bet prisiminus tamstelės postrigavimus (tikiuosi kad temos, kur tamsta apie tai sakei, nereiks primint) apie tai kad 2,8 variklis turi turėt nemažiau kaip šešis cilindrus ba inercinės jėgos gali sudraskyt variklį tai gan labai suabejočiau apie tuos aukščiausius balus ir sėkmingą žinių naudojimą praktikoj :blush:

cituoju : "ir dar pamirsau pridurti, siaip 2.8 turetu buti 6cil. motoras, nes gaunasi per didelis svoris svaistiklio-stumoklio grupeje ko pasakoje gaunasi dideles inercines jegos ir variklis labai nemegsta dideliu sukiu... " kur pamineta apie variklio sudraskyma? ir ten visai ne postringavimai, o teorija kuri veikia praktikoje... iskreipiate zodzius ir dar pagrazinate! paimk ta pati palyginimui 2.8 6cil. nissano, pats variklis daug minkciau dirba ir alkuninis mechanizmas tikrai patvaresnis... bet vel gi, tema ne apie tai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek maciau ten nera habu.ten per mova atjungiamas vienas pusasis.na bet cia reikia raimio klausti jis turetu geriau zinoti :rolleyes:

super select razdatke buvo komplektuojama su dvieju tipu priekiniais tiltais, arba su automatiniais habais arba kaip pats sakei su mova kuria valdo vakuuminis grybas esantis ant priek tilto. is gamyklos su mechaniniais habais neteko matyti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki forumieciai. Kad nekurt naujos temos,paklausiu cia. Ieskau taip pat MP ilgo, 2.8 varikliu. Noretusi isgirst komentaru,nuomoniu,kaip automatines dezes ju ? Naudojamas bus ilgesnem kelionem,savo malonumui kartais lengvai i karjera ivaziuojama,i rimta bekele nekisiu :rolleyes: ,ratai bus 31. Ar patvarios tos dezes,ar ryskiai skirsis sanaudos,ar nenukentes stipriai dinamika ? Aciu uz nuomones

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki forumieciai. Kad nekurt naujos temos,paklausiu cia. Ieskau taip pat MP ilgo, 2.8 varikliu. Noretusi isgirst komentaru,nuomoniu,kaip automatines dezes ju ? Naudojamas bus ilgesnem kelionem,savo malonumui kartais lengvai i karjera ivaziuojama,i rimta bekele nekisiu :rolleyes: ,ratai bus 31. Ar patvarios tos dezes,ar ryskiai skirsis sanaudos,ar nenukentes stipriai dinamika ? Aciu uz nuomones

automatai tikrai gerai laiko, dinamikai galios tikrai uzteks, kuro kaip visi automobiliai su automatu apie 2lr. ima daugiau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

super select razdatke buvo komplektuojama su dvieju tipu priekiniais tiltais, arba su automatiniais habais arba kaip pats sakei su mova kuria valdo vakuuminis grybas esantis ant priek tilto. is gamyklos su mechaniniais habais neteko matyti...

 

pas mane super selektas ir priekyje vakuminis grybas...aisku kol veikia man kaip turistaujanciam gal ir uzteks...taciau jeigu kazkada kazkas ...tai ka ismetu gryba dedu mechaninius ie vsio ? ar reikes ir reduktoriu keisti pusasius cienu zodziu visa tilta ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie TLC 4,0 TD 100KW. 6 cilindrų motorą galiu pasakyti taip - mažais apsisukimais - labai galingas ir žvalus, bet dideniam diapazone labai lėtas. MP 2,8TD 92KW. - visiškai atvirkštinis variantas, tik dideliuose apsisukimuose ir jaučiasi visa jo galia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

danke son ;)

sitiek sugebu :D o daugiau i reduktoriu lysti nereikia ?

pasikeiti habus...ir noredamas isjungti 4x4 islipi sujungi habus ir radatke ir psio ?

o jeigu pastoviai vazineti su ijungtai habais kol razdatkes neijungsi suksis tik pusasiai ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Bedos buna tada,kai zmones keicia tik pagrindini dirza,o to antro balansyrinio,ne.Viena grazia diena truksta tas dirzas ir jis megsta pakliut po pagrindiniu,o tada jau achtung ;)

 

gal ir kvailas klausimas taciau ...

keiciant dirzus abudu, keiti ir tempikus, parazitus ir pan.

o vandens pompa keiti ar ne ? (cia kaip audisto patirtis :) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 5 mėnesių...

Sveiki, planuoju pirkti MP III 2000 metu su 2,5 td (sake kad 73 KW). Ar toks pats variklis kaip MP II ? Apziurinejant po pasivazinejimo pradejo gesti an savu apsuku. Trauka silpna, lyg truktu kuro jam.. Kas dazniausiai buna per gedimas su tokiais simptomais? Elektronika ar tiesiog kazkur uzsikimse ar ora siurbia? Seip nedumina, dirba graziai.

Redagavo Vitek
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na elektros ten nedaug :D labai megsta tas variklis pradet trukcioti prie tam tikru apsuku tam priezastis matuokle oro srauto, traukos mazokai is jo ziema po sniega malantis sankaba tuoj pakvimpa reik jungt paletintoja, seip pakaba iprota tik galiniai suportai beveik visu ima strikgti reik daznokai pamankstint ratus nuemus ;) na aisku kaip visu MP apsukos aukstos 100 vaziuojant varikli girdesi puikiai :D bet uztad galesi 5 pavara vaziuot nuo 40 iki 160, sanaudos iki 100 apie 9 virs 100 jau 11, ziema su tiltu priekiniu 13-14, gristant prie variklio bedos tos pacios kaip senojo keist reik dirzus laiku ABU ir tas skyvas ant gumos buna kad pareina o tada dirzai ir tada vsio :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiek 2000 tiek 2004 yra tas pats modelis, ir kam man pudrint jei esu vaziaves nevienakarta, aisku aspsukos virs raudono bet jis eina tiek kas neturejas naujo lai pabuna su savo abejonem ir apie tai nekalba ;)

 

Taip tu teisus, naujo neturejes - todel ir sakau 93 - 4D56.. 100 km/h - 3 000 absuku, <_<

 

p.s. jeigu nesunku, idek foto kaip atrodo 2004 metu Pajero III su 4D56 varikliu ?

 

p.p.s. padariau palyginima, tarp 93-98 metu ir 2000 - 2006 metu 5d56 variklio (gal net ne variklio o bloko) ns pagal parametrus matosi kad skiriasi degalu sistema ir galvos.

todel ir gaunasi tas 160 km /h ;)

post-7533-13492780831057_thumb.jpg

Redagavo Suomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiek 2000 tiek 2004 yra tas pats modelis, ir kam man pudrint jei esu vaziaves nevienakarta, aisku aspsukos virs raudono bet jis eina tiek kas neturejas naujo lai pabuna su savo abejonem ir apie tai nekalba ;)

 

Jei neklystu 2000m. 73 kw 20004 m. 85 kw

 

MP L 200 tas pats motoras ?

Redagavo Mersedesas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

taigi sveiki visi,turiu kogero dideli galvos skausma del mp III taip mazdaug nuo 2000m.kiek teko googlinti ir pan ir susidariau tokia nuomone,jog 3.2 dyzelis sudas?ar nebus taip kaip su dabartine mano audi 2.5,kad nekiek vaziuoju ,kiek taisau jau 5k ikisau :angry: ,ir kokia tikimybe,jog nusipirkes mp neikisiu i ji 2 kart tiek kiek i savaja,beto kiek pastebejau daliu kainos ne i gera puse.aisku auto patinka,bet kogero pirkti be kito zmogaus kuris nusimano apie dzipus net neverta. <_<.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.