Jump to content

turbozuki

Nariai
  • Content Count

    492
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    OLD SCHOOL
  • Pomėgiai
    off......

Kontaktai

  • Skype
    turbozuki

Recent Profile Visitors

1,392 profile views
  1. turbozuki

    Jeep wrangler

    geresnis jau būtų 3.6 benzas, o ne senelis 3.8 ir tik su mechanika
  2. turbozuki

    Jeep wrangler

    nevažiuoja su tuo motoru nei dviduris, nei penkiaduris ir sanaudos virš 10l/100 km... vienintelis gamyklinis wrangleris, kuris važiuoja, tas naujesnis JL su benzininiu 2.0turbo motoru :)
  3. be to, dar reikia gerai išdžiovint ir nuriebalint
  4. jūra prie Estijos labiau primena ežerą😀 gal kas žinot tokių vietų Latvijoje arčiau jūros, ten bent smėlis į mūsų jau panašesnis...
  5. ir man atrodo problema ne razdatkėj...
  6. paaiškink lietuviškai, ką turi omenyje? gal tada aiškiau bus kur iš tikrųjų problema, nes mes čia iš kavos tirščių buriam😄
  7. na su žodžiu "blokuoja" galima žaisti įvairiai😃 pas TLC tikrai galima sakyti blokuoja, dalina 50/50 priverstinai įjungus blokavimą mygtuku per servomechanizmą🙂 na o ta mova, jei ji veikia teisingai, tai kažkas panašaus į tilto blokiruotę Detroit locker, lyg ir blokuoja, bet ant sauso asfalto sukant traška ir leidžia vidiniam ratui suktis...na mova aišku netraška😁
  8. na manau paprasčiausias variantas patikrinti razdakę (ar pastrigus ta visko mova), pasikelt ant pakelėjo, kokiu nors būdu užfiksuoti priekinį kardaną ir bandyti rankomis sukti galinį. Jei viskas razdatkėj veikia kaip priklauso, galinį kardaną, nors ir sunkiai, turėtum prasukti rankomis... aš tikrinčiau taip, gal bus kitų nuomonių😉 jeigu tai būtų TLC, tai 100 roc. teigčiau, kad sugedo razdatkės blokavimo (50/50) servomechanizmas😎
  9. senai turėjau tokį JGC, nepamenu razdatkės padėčių🤥 pas tave H4, N ir L4?
  10. ji neblokuoja, tiesiog jei razdakė dalina perdavimą 50+50, staigiau sukant vidinės pusės ratas pristabdo automobilį arba bando prabuksuot (skiriasi priekinio tilto abiejų ratų apsisukimai). Ant nedidelio posūkio satelitai viską suvalgo😀
  11. kokia pas tave paskirstymo dėžė? nes jos būna kelių tipų, parašyta turbūt bus ant konsolės, kur bėgių perjungimo svirtis🙂
  12. tas pats 2.2td variklis turi nuo 63 iki 110 kw, 63 mazoka, kai pilnu busu važiuoji, prieš didesnį kalniuką reikia 4 pavaros. Dabar gi, 5 bėgiu nuo 70 greitėja😄 o dėl ale trumpesnio variklio resurso - reikia gerą alyvą kas 10000 km keist ir jokių bėdų
  13. turim darbinį keleivinį 2011 m. transitą, 2.2td, aukščiausias, bet trumpas, buvo gal 63kw, lengvai užsičipavo iki 90 kw, pirkom su 78000 km, dabar 156000 km, jokių problemų (apart rūdžių), šiaip tikrai smagus ir ekonomiškas, tvarkingai vairuojant 7-8 l/100 km, 1t (be sėdynių) paveža be problemų😉 p.s. visi priekiu varomi busai (ford, fiat, peugeot ir citroen) neblogi, jei jų niekas neprievartavo...
  14. nusipirk normalią išmierą, o šituos 4 parduok... bus kito žmogaus galvos skausmas😀 kaip tik turiu komplektą - https://autogidas.lt/skelbimas/r20-lengvojo-lydinio--ratlankiai-111534612.html
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.