Pereiti prie turinio

Denis

Nariai
  • Pranešimai

    223
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    Buvo-Mitsubishi Pajero 90m 3L V6 6G72 12v LPG BFG AT 31-10,5-r15.T-max 12500,Plienynis snork,sust slenksc,Wesem+xenon.

Denis's Achievements

0

Reputacija

  1. Golpas eilinis bet skelbimo pateikimas neeilinis (Video) http://www.autogidas.lt/skelbimai/volkswagen-golf-hecbekas-1994-0120955212.html
  2. Razdatkes apacioj yra davikliai is ju iseina laidai,patikrink ar nenurauti. http://mitsubishi-pajero.5go.ru/html/9_1_6.htm
  3. As naudojau miltelius nuo kalkiu.Nupiliau sena antifriza,ipiliau vandens,visa maiseli tu milteliu,peciuka pilnai atidariau,pora kart pasildziau pokol termostatas atsidare,pavazinejau ant dideliu apsuku,nupiliau,istaciau slanga su vandeniu i radiatoriu,apatine radiatoriaus zarna nuemiau,palikau koki pusvalandi.Po to uzpiliau antifrizo,pasildziau pora kart,nupiliau ir tik tada uzpiliau gera antifriza,nuorinau,dapiliau ir vsio:)Nezinau ar cia labai teisingai,bet as turejau noro ir laiko pazaist,man svarbiausiai tai kad rezultatas mane patenkino.Tiesa patikrinau visos zarnos,hamutus,pakeiciau radiatoriaus kamsti ir termostata.Dariau viska del to kad peciukas silpnai silde ir siaip del bendros tvarkos:)Nesenai tapati dariau senam golfuko dizeliui,nes kaito labai,dabar viskas normoj.
  4. Jei nekiauras,nera sudetinga praplauti ta pati radiatoriu.Praplaut sveika ir visa ausinimo sistema.As ploviau su milteliais arbatinukui nuoviroms salinti..Maiselis kainuoja 1 lt,rezultatas geras.Tik po to gerai isplaut reikia,kad neliktu chemijos.Po visu plovimu uzpiliau geltona antifriza,kuris po keliu menesiu vaziavimo ir isliko geltonas,jokio purvo.Dar kamstis buna daznai kaltas del perdidelio ausinimo sistemos spaudimo.
  5. Sveikas, pajero.ru forume daug apie tai sneketa,yra ir skaiciai.Cia nuorada i ta tema- http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/viewtopic.php?t=25828
  6. Shogun ai tai Pajero angl rinkai,dazniau tusti,o pajera geriausia JAP rinkai,gamynta,buna nuo gamyklos " patiunintu"skirtyngu blokiruociu tipu,ir turbintu benzinkiu
  7. Ant ka tik uzvesto varyklio pabandyk susukus laikrasti sustabdyt ventiliatoriu,jeigu sustabdo,gerai,jeigu nesustoja,irgi pofig.Dazniausiai mufta taisoma su 2 samarezais Teoriskai galima paciam ja sutaisyt,yra pavizdziu..Skysti kuris muftoj uzpiltas nuo gamyklos siais laikais pilna visokiu elektrodetaliu pard.Kazkur ji kompose naudoja..sutvarkyt-ilgas zaidimas,Ziema kai minusynes t buna LT 12dienu,tai galima uz groteliu pries radiatriu uzkist kokia deze nuo bananu :santa: Bet cia ne siaure,o perkaitint dizeliuka galima per 15min gero lekimo,tai poto ir parduoda zmones uz pora stukiciu..O nusipirkes nenori patiket kad lauza nusipirko,keicia kamscius.pila wynsa..Termostata menesi atgal pirkau,tai papole brokas,kartu pirkau ir kamsti,taip pat teko vaziot keist..Kaip patikrint ant kiek uzsikyses radiatorius kad patiket kad ji tikrai geriausiai nuimt ir nesugadynus praplaut?-Ispilt viska is sistemos,paziuret kieki litrais,Pripilt nauja ir paziuret kiek tilpo,daznai skyrias nuo gamyntojo nurodito kiekio..Dar reik paziuret pagal varykli ar nera kur skiliu nuleidymo antifryzo,pas save po metu radau kad be kranelio radiatoriaus apacioi,yra papildomos diurkos ir reiskias jei is ju nenupili,lieka dar daug sistemoi,bet as daznai keisdavau su praplovymais,tai tik su laiku atsiplove,nes per viena kart plauciau,butu vargo,nes ten gabalais uzkalkejes,neaisku kiek ten ko uzkystu.Vienas zmogelis buvo nusipirkes termostata,biski kitoki, yra keleta variantu kurios lengva sumaisyt,zemesnis ir aukstesnis,tokie patis praktiskai,bet aukstesni nevisiem tinka del termostato korpuso-dangcio,tai va,jisai maza tuo kad idejo kreivai tai dar prisuko gerai taip kad termostata liko uzspaustas..nuemus mates is vidaus vieta kur riemes.tokie ciudai o ta mazesni reik patikrint pries dedant,ir uzdet teisyngai,o nebelekaip,darbo su nuvaziavimu i pard,20lt ir 30min.termostato tarpyne vienkartyne is skardos iskalta turi buti parduodama kartu prie termostato jei nera,tai geriau ir tokio termostato neapsimoka pirkt,geriau pora litu brangesni paimt.Pries visa tai gali patikrint ar gaist laika,ant radiatoriaus vietoi kamscio uzmauk kokia gumine pirstine arba baliona ir stebek uzvedes kas bus,jei ne prisipus per pora min po to kaip pasils varyklis,tai galima kazka daryt,o kitaip nera tikslo kist litus ir gaist laika.As kaip pas save dariau,susidare tokia nuomone kad taip man buvo paprasciausiai ir greiciausiai padaryt,gal ir nupjoviau kur gryba,bet rezultatas yra,viskas veikia,peciukas karstai pucia,davykliai veikia,varyklis negalvoja net kaist virs normos,rodykle nuo darbynes temp,retai kada pavyksta is vietos pajudint,
  8. MP ir sportas skyrtingos klases ,kainos,ir isliekamuosios vertes masinos.MP2 turi superselekta,yra pastoviai varomas 2 tiltais su galimybe atsijungt priekini tilta,kuro ir agregatu tausojimui.Pajungt -atjungt tilta galima pristabdzius iki 100 Sportas ir montero(usa)sport,dazniau buna su part-taim sistema,varomas galiniu tiltu su galimybe pajungt priekini,kaip pas visus pirmus pajerus..Pajungt-atjungt reik sustoti ir letai pajudet keleta metru i pr kad pajungt,i gala atjungt,stovi habai,pas mp2 nera,kiti stato nezinau kam,tipo sutaupo puslitri benzo..Bekelei jei standarte,tai mp2 ,dar su kieta blokiruote,- standartinis sportas pralaimi savo tech harakteristikom,Bet standartas su bulgarkes ir svarkes pagalba per trumpa laika gali pavirst nestandartu :roll: Sporto pliusas-tai i ji gan ilgai buvo statomitrilitriai seni 12kos voztuvu statomi,kantrus ir nesudetyngi,3l 24voztuvu,nelabai pasidoda remontojami netgi eil prieziurai,zvakes kad issukt,reik puse varyklio nurengt,it.t.Dar svarbus momentas skirtynga posadke.Pajeroi sesi kaip nori,sporte kaip lengvuskei,auksti zmones spaudosi i sporta pasedeje pajeroi,
  9. Patrulio uzdedi 1 kart ir pamirsti
  10. Tai o knopke yra?Buna atskira ant posukiu vald svirties prie vairo.Paziurek ar ateina srove i pompa bakelij,jei ne tai sugyklius visus patikrint,ar jungyklij srove ira ir t.t.Jei knopkes ner,reiskia svirtis pakeista nuo pajeros kuri neturi sito navaroto.Be to,be valytuvu nuo to apiplovymo naudos praktiskai nera,tik teoriskai zinai kad biski faros svaresnes,del to mazai zmones naudoja ir sita pompa pirma uzklinija.Uztat kaip tas didelis bakelis ismetamas is po kapoto,tenai vietoj jo galima inkist kokiu naudyngu daiktu,pagal savo skoni,poreikius ar relygine priklausomybe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nr 2 ta knopke
  11. Tampo del placios padangos,visom masinom taip,bet del vairo silpnumo pabandyk padaryt experementa,is gidraulines vairo stipr.sistemos nupilk skyscio kokia stiklyne,ir pavaziok,po to dar gali but stiprintuvo dirzas asileides arba prasisuka ant stipr,skyvo.Dar 1 bajeris,apziurek siurbli laidu nera ant jo?Buna su davykliais kazkokiais kur nuo varyklio apsuku regulioja spaudima sistemoj,bet cia lb retas variantas,pas japonskas stato.
  12. Tenai kur turi omeni ant vairo mehanizmo virsutinis varztas nera skirtas reguliavimui,tai doda efekta,bet sau ir aisku kitam nedaryciau.90 atveju is simto po kurio laiko uzklinija vaira,pries tai buna kad vairas negrizta po posukio i centra,reikia padet rankom.Kas buna kai uzklinija vaira,kiekvienas gali isivaizduot pagal savo sugadinimo laipsni :mrgreen: Informacija is pajero.ru forumo.Del laisvumo gali but,cia tik siaip prielaida,taip atrodo sprendziant is naturalaus palyginimo pripratus prie anstiesnio explotuoto auto.O jei taip,atsiguli po masina,daverzi kas verzias(su protu)pakeiti kas susidevejo,nu cia reik ziuret is tikro,detales senos,metalas pasitrynes,naujos detales uzdedi-nelaiko,del to kad naujos dalys darytos pagal ismatavimus prie naujos auto,reik det saibos,tarpynes..Vairo traukes sarnyras palaistitas pastoviai tepalu is to pacio stiprintuvo sistemos gali nuo vibraciju atsilaisvint,butinai reik visur tikrint splintus,vis apsidraudimas kad verzle ne pabegs.Tavo aprasytoi situacijoj,pradziai spresciau stiprintuvo gidraulikos sistemos gliuka,jei akivaizdziai nesimato mechaniniu gedimu ar dideliu susidevejimu ant vairo koloneles kryzmiu,vairo traukiu,angaliu.Lengviausiai gidr,sist, problemas sprest 1 karta bet rimtai,nes po to grizinet reiks pastoviai po trumpai efekta dodancius budus kurios naudoja negeri masinu pardavejai,kad nesiknyst ir bele prakyst greiciau masina.instrukcijos- http://www.pajero.us/pajero_manual/ galima issiverst su kokia programele,jei RU raides sunkiai ein suprast.
  13. Nereikia zmoniu gasdinti,yra gi teh manualai,kainos tepalu 10-15lt,motoras kaip pavzd-6ltr,deze 2,razdatke 2,tiltai pr 1,5,galas 2,5.Viso =14-15ltr tepalo viskam=200lt Pasikeist paciam sunkumu jokiu,visur priejimas geras,yra nupilimo kamsciai,ant visu stovi magnetai,renka metalo struzke,Visur topaciu metu neks nekeicia,nebent tik nupirkus.Tiltose teko keist dazniau pokol neisvedziau alsokliu,nes prisemdavo vandens su laiku,pasidarydavo balta emulsija..sarnyrai kazkur po 30lt,kryzmes 30,razdatke 200-300lt,deze panasiai,faros 30lt,amortai 100-200lt,sprkl po100,visus melacius srote po 50lt praso,jei kokia liro neturi,tada deres srote,stabd variniai vamzdeliai niekom nesiskiria nuo kitu masinu,pagal ilgi ir sriegi parenki,nusuki sena(nulauzai dazniausiai,nes japai jos kzkodel metalinius dare)ir prisuki nauja..netgi as su savo kreivom rankom pats "pod cutkim rukovodstvom" pasikeiciau :lol:Del kuro siurblio. Jei uzsakinet is mits atstovo ir mano triperiui 14000lt uzdainos,bet nah man jisai?man reik kad kura paduotu atitinkamu spaudimu,pagal sios parametrus perku uz kokius max 200lt nors jis nuo zaporo butu,svarbu savo darba atliktu.Bodyka as dar nedariau,svarstau vis..bet manau kad i 200lt tilpciau drasiai.Cia bendrai apie kainos daugmaz pajerui pirmam.Dizeliui manau tas pats daugmaz.O po to jau,priklauso kiek tu pasiroses isleist tobulindamas- diskai,padangos,snorkelis,gerve,specamortai,kompresorius,lempos,apsaugos ir kitas tiuningas,kaina nuo masinos nepriklauso,kiek gali o po to kiek nori tiek ir skiri pinigu..IMHO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.