Pereiti prie turinio

Rošiosi pirkti Hyundai Galloper


Alchazar

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki zinovai.Ir as isigijou Galloperi 5duru delto atsirado klausimu i kurios noreciau atsakimu.

1)kokias padangas det 235/75/15 ar 265/70/15 domina M+S.NUsiziurejau protektoriu SAHARA ar jis tinkamas vazinet asfaltu ar mieste kaip del uzimo ar greitai sudila kap restaurotos?

2)noreciau padarit lifta.Forume ira siuloma det 31colio padangas ir jaigu teisingai supratou bus 5cm auksciou ir nieko su kebulu nereike darit.Tik nesuprantu kaip zimima tokia padanga jaigu jeskot inte.ir kokia kaina?Ar taip 31/10.5/15?Ir kiek padideja kuro sanaudas su tokeis ratais?Gal kas dare toki lifta kai tarp kebulo ir remos dedasi vstavkes ar nera pasalinio poveikio kebului?

3/koki tepala pilti i galini tilta ira LSD? Kur Vilniuj nebrangei padarit salono hemini?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del pirmo klausimo,tai didelio skirtumo ar 235 ar 265 nera,ziurek geriau i rasta ir i kaina.Del saharu nezinau,nevazinejau ir is

draugu nieks jom nevazineja,kas del uzimo,tai goodridzo MT tipo padangos neskaitau,kad jos uzia.

Del antro klausimo,tai nesuprantu kam daryt lifta jei zadi statyt 31/10,5R15 padangas.I galoperi nieko nedarant telpa 32/11,5R15

padangos.Lifta reikia daryt jei desi 33 padangas.

Pas galoperi tiltas su LSD,todel ir tepala reikia pilti skirta tiltui su LSD.Toks nelabai brangus yra ,,Dagryje,,.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uzsisakiou pasildimo zvakes atveze bet netokias kaip pasman.tai perziurejo kataloga darkarta atsizvelgiant i mano zvakes koda ir padare isvada kad buvo keistas variklis.Kaip galma tai patikrint gal ant variklio ira koks kodas? jaigu ira tai kurioi vetoj?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

pas mane ten stovi tinkliukas reikes paziuret galka rasiu panasous i sklende jai paviks parasisiu.

Tas tinkliukas ant viso ventiliatoriaus stovi, tiesiai po galine s4dyne, o sklendė po galinės sėdynės priekiu, bet ne ant sėdynės, o ant slenksčio, ten dar pasirodo yra vieta vaistinėlei, domkratui ir raktui, dvi tokios kaip ir skrynelės. O kaip šyla pas jus. Pas mane termostatas geras, temperatūra užkyla kaip ir vasarą, bet salone vėsoka, kas bus prie -20?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas tinkliukas ant viso ventiliatoriaus stovi, tiesiai po galine s4dyne, o sklendė po galinės sėdynės priekiu, bet ne ant sėdynės, o ant slenksčio, ten dar pasirodo yra vieta vaistinėlei, domkratui ir raktui, dvi tokios kaip ir skrynelės. O kaip šyla pas jus. Pas mane termostatas geras, temperatūra užkyla kaip ir vasarą, bet salone vėsoka, kas bus prie -20?

radou ta sklende pradejo pust silta ora.kas liecia siluma tai prie minusines temperaturos soninej langai neatsila ir buna apserksnija matomumas nulinis.

o kas su tuo peciuku kur prie galiniu duru stovi is desines puses ar pas jus sila?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

pries pora dienu pavazinejou per gilu sniega pastaciou masina lauke osendien pradejus vaziot buvo prisales kaskuris ratas (rankinis nebuvo uztrauktas)ijungiou prekini tilta ir pajudejou ratas atsoka bet pokaskurio laiko dingo ABS.kas galejo atsitikt ar tai nutiko delto kad buvo prisales ratas gal ka nuroviou?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nzn kiek tai susije, bet silkei kai dingo abs, tai kazkokia fiske per pusni raudamas nutraukiau. ji buvo keleivio pusej, is vidines rato puses kazkur i stabdziu diska junges ar pan, buvo tai gerus 4-5m atgal. net nelabai pamenu tikslios vietos. ejo du laidai i ta fiske. kai ja primontavau atgal kur turejo but abs atsirado vel. dar pagalvojau kad vokiska kokybe o abs tai vaiku darbas nutraukti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...
  • po 5 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...

Pajeristų forume praktiškai visi virkauja, kad net girdisi kaip jų Pajerai rūdyja. O kaip jų, kaip Pajero klono, rėmas ir skardos?

Kol nejudini plastmasių labai padoriai atrodo, tikrai padoriau negu pajero, gal dėl metų. Aišku galima rasti ir lavonų, kiaurų kaip rėtis, Plastic paklausk, bet daugumoje nesupuvę, buvo bent jau kai aš ieškojau prieš metus maždaug. Maniškis jau antra žiema ir kol kas jokios rūdys niekur neišlindo, bet man net baisu tas plastmases judint, nenoriu nieko žinoti. Nu rėmas pasidengė rūdim ,bet nepūna o tiesiog metalas nurudavęs, reiktų antikorozinio kokio. Dažniausiai būna galinis bamperis gerokai parūdijęs, bet gudresni perekupai padažo ant viršaus ir nesimato, aišku po žiemos išlenda visas grožis. bet irgi ne kiaurai prarūdiję. Kad kiaurai būrų prarūdiję skardos, ar rėmas virintas, tai tokio nemačiau tiesą pasakius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del rudziu sutinku kad nedaug rudyja, ale su motorais tai galvos turbut pas kas antra tvarkytos,bent jau as tris turejau ir visiems galvos buvo trukusios,meistrai sake kad cia ju beda.ir dar norejau paklaust, cia vienas zmogus rase kad neteisyngai junge hubus, ir viena sugadino, gal paaiskintumet kaip juos teisyngai reikia yjungt,nes kaip tik vaziuoju i vokiecius viena toki pirkt, tai as ju niekad netikrindavau, ir net nezinau kaip ten juos reikia jungt.ir dar, ar pas galoperi kuris nors tiltas blokuojasi pilnai ir kaip tai padaryt. na o kad klausimu nekiltu, tai as tas gudrusis perekupas. :D todel as su jomis nelabai vazineju o tik parduodu, tai per daug ir nezinau kaip ten kas jungiasi.as visa laika maniau kad su tuo antru riciagu yjungi visus keturis varomus ir viskas kas reikia ptys susiblokuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su variklais tikrai kažkas yra, nes visi perekupai aiškina: buvo blogai nustatytas kuro siurblys, parvariau nustačiau kaip turi būti dabar ledas. Maniškiam ne galva buvo trūkusi bet dirželis nutrūkęs buvo, bet dar pas užsienietį, čia lietuvoje matyt buvo sutvarkytas, bet po to vistiek išlindo gedimas už 500 lt. Čia buvau pakūręs tema, bet kai paskaičiuoji tai diržo nereikėjo kaeisti- tas ant to. Dabar pagalvojau, kad tas niekam tikęs perekupas pakeitė tik diržą ir jokių guolių ar dar ko kas priklauso nekeitė, kažin kas dar turi keistis kartu su diržu, reikia gal pasitikrin, o gal ir pasikeist.

O su varikliais tai bėdos tokios pačios kaip ir pajero-bijo perkaitimo, neįšilę bijo didelių apkrovų.

Habai pas juos automatiniai, dėl užtikrintumo išjungus galima būtų atgal truputį paduoti, bet nebūtinai...... O blokiruočių jie neturi, turi tik padidintos trinties diferencialą galinį, todėl turi piltis tam tikri tepalai. O su mažu ričiagas turi tri padėtis: 1 varo tik galas. 2 niekas nevaro. 3 varo visi keturi. 4 varo visi keturi palėtintai. Padėtis Nr2 sąlyginė-kai nedajungi trečios padėties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.