Pereiti prie turinio

Rošiosi pirkti Hyundai Galloper


Alchazar

Rekomenduojami pranešimai

Pjero antras turi galinio diferencialo blokiruotę (turbūt visi), o superselectai dar ir tarpašinio diferencialo blokiruotę. Užtai ir lipa geriau.

Super selectas naudojamas ant apledijusios,slidzios dangos,o ne bekeleje,priverstine blokiruote galiniame tilte pas pajera jei

neklystu ejo tik su 2,8 varikliu ir tai ne visuose.Lyginant Galoperi ir Pajero su 2,5 varikliu,pas abu galiniam tilte stovi LSD,

pas abu nieko nedarant telpa 32 ratai,pas abu geometrinis pravazumas irgi toks pat,ju svoriai irgi panasus.Todel objektyviai

vertinant ir ju pravazumas toks pat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Super selectas naudojamas ant apledijusios,slidzios dangos,o ne bekeleje,priverstine blokiruote galiniame tilte pas pajera jei

neklystu ejo tik su 2,8 varikliu ir tai ne visuose.Lyginant Galoperi ir Pajero su 2,5 varikliu,pas abu galiniam tilte stovi LSD,

pas abu nieko nedarant telpa 32 ratai,pas abu geometrinis pravazumas irgi toks pat,ju svoriai irgi panasus.Todel objektyviai

vertinant ir ju pravazumas toks pat.

Pas mane buvo ant pajero 2.5 priverstinė galinio tilto blokiruotė. Įsijungdavo su mygtuku. Gale lyg pompuodavo kai jungdavosi. galoperis mane tenkina labiau. Mažiau parūdijęs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

NA GALOPERIO PRAVAZUMU NEGALIU IR AS SKUSTYS,TIKRAI NEBLOGAI LIPA.GAL GALETUMET PLACIAU PAAISKINTI APIE TA LSD KAS CIA PER VELNES.DEKUI

LSD- tai tik padidintos trinties diferencialas,o ne jokia blokiruote kaip kiti galvoja,nelabai didelis pagalbininkas purve.Kai yra- gerai,o nera- ne tragedija.I tilta su LSD reikia pilti specialu tepala.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

už frontera b galloper geresnis o už frontera a su 2,3d ar 2,8d varikliu

Kai rinkausi džipą fronteros net nesvarsčiau. Tėvas turi fronterą pirmąją su 2.3 varikliu. Lyginant su galloperiu galiu pasakyti savo subjektyvius patyrimus. Frontera prie galloperio atrodo maža (žymiai žemesnė tiek stogas, tiek dugnas). Galloperis salone žymiai erdvesnis (abu keturduriai), bagažinės net lyginti neišeina galloperio didesnė. Galloperio bagažinės durys atsidaro į šoną, fronteros atsiverčia atgal. kasdieniam naudojimui galloperio dangtis patogesnis, bet ilgesnio krovinio nepaveši šiaip į saloną telpa 3m ilgio vamzdžiai. Galloperis traukia žymiai geriau, bekele važiuoja tikrai užtikrinčiau, bet asfaltu man frontera pasirodė geresnė: tylesnė, stabilesnė posūkiuose, vairuotojo sėdėsena fronteroje irgi pasirodė patogesnė ypač ilgoms kelionėms. Dėl patikimumo nežinau,nes galloperį turiu neseniai, o su frontera nuo pat nupirkimo yra problemos su varikliu: netraukia,kai atšąla iki -15 nesikuria. Meistrai problemos neranda sako reikia ardyti. Su pakaba frontera problemų neturėjo. Dar dūmina frontera daug, galloperis praktiškai visai nedūmina. Kuro sąnaudos fronteros apie 10 praktiškai vien trasa su miško keliukais galloperio 11 litrų, bet su trupučiu miesto ir lengvos bekelės. Galloperį pasirinkau dėl to, kad jis praktiškai mitsubishis tik naujesnis ir mažiau surudijęs. Galloperis labiau tinka bekelei nei frontera. Mokėta už abu panašiai po 12000 Lt, bet frontera pirkta prieš 3 metus. Čia mano patirtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

už frontera b galloper geresnis o už frontera a su 2,3d ar 2,8d varikliu

Na siaip skrebe beveik viska parase,nuo saves dadesiu- 2,3 variklis Fronterai ryskiai per silpnas,plius jau prasideda problemos

su sito variklio detalem,kai kuriu jau negausi.Fronteros blogesnis geometrinis pravazumas.As imciau Galoperi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

LSD- tai tik padidintos trinties diferencialas,o ne jokia blokiruote kaip kiti galvoja,nelabai didelis pagalbininkas purve.Kai yra- gerai,o nera- ne tragedija.I tilta su LSD reikia pilti specialu tepala.

cia labai teisingai pastebeta ,lsd rimtam purvyne uzklimpus neisgelbeja ,lsd gelbeja pagrinde ant plikledzio,ar vienam ratui pakilus ore ir pns.... kada vienas ratas sukas isvis trinties nejausdamas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nežinau kuo ant plikaledžio gelbėja LSD? gelbėja ir palengvina drift'o galimybes nebent B) šiaip LSD gerai, su Mitsubu smagu žvyrkeliukais lėkt ir purve kai sukrypsta, bet jau ant plikledžiaus...tai nežinau kas smagaus kas būtų naudinga.. nebent pramogos ir vairavimo įgūdžių gerinimas :girtas:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia labai teisingai pastebeta ,lsd rimtam purvyne uzklimpus neisgelbeja ,lsd gelbeja pagrinde ant plikledzio,ar vienam ratui pakilus ore ir pns.... kada vienas ratas sukas isvis trinties nejausdamas

Truputi pataisysiu,kai vienas ratas ore,arba vienas ratas ant ledo,o kitas ant asvalto,naudos is LSD nulis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi pataisysiu,kai vienas ratas ore,arba vienas ratas ant ledo,o kitas ant asvalto,naudos is LSD nulis.

jei vienas ratas ant ledo ,kitas pvz sniege ir tas kur ant ledo laisvai sukas su lsd turetu kazkiek jegos, ir tam stovinciam ratui perduot, nors kitas ,ir sukas laisvai ...bent jau taip turetu but jeigu viskas veikia, tu lsd yra n skirtingu technologiju,turbut visos skirtingai ir veikia
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Labai paprasta: nori konforto - renkiesi ilgą. Su trumpu geriau pravažiuosi o ir pinigų sutaupysi (nusipirkti pigiau, o ir kelis gramus kuro sutaupysi).

Asmeniškai aš turėjau vieną trumpą (pirmąjį), paskui visi ilgi ir trumpą pirkčiau nebent jeigu paskirtis būtų vien pakatuškėms.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai paprasta: nori konforto - renkiesi ilgą. Su trumpu geriau pravažiuosi o ir pinigų sutaupysi (nusipirkti pigiau, o ir kelis gramus kuro sutaupysi).

Asmeniškai aš turėjau vieną trumpą (pirmąjį), paskui visi ilgi ir trumpą pirkčiau nebent jeigu paskirtis būtų vien pakatuškėms.

masina bus vazinejima 70% normalia keli visa kita bekele.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jusu nuomone apie INOVATION komplektacija. ar ira kokiu + - gal kas turi pasidalinkit patirtim.

Pliusu nematau,padarytas isores alia tiuningas is plastmasiu,man asmeniskai negrazu,labai jau pizoniskai atrodo.O ir is praktines

puses,labai greitai tas plastmases po slenksciais,gali sulauzyt misko provezose,tik po miesta vazinet.Siaip visa kita pas ji,kaip

ir pas paprasta dviduri galoperi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

5 duru galoperiui tikrai truksta jegos sujungiu keturis ratus ilekiu i geresne bala ir galvoju ar neuzdusiu kur vyduri,na aisku gelbsti dar paletintojas,va kaip turejau dviduri tai su juo smagiau buvo.gal virukai ka nors patarsit,gal imanoma ta galia nors truputi sukelti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

5 duru galoperiui tikrai truksta jegos sujungiu keturis ratus ilekiu i geresne bala ir galvoju ar neuzdusiu kur vyduri,na aisku gelbsti dar paletintojas,va kaip turejau dviduri tai su juo smagiau buvo.gal virukai ka nors patarsit,gal imanoma ta galia nors truputi sukelti

Paprasciausias ir pigiausias variantas butu,dazniau jungt paletintoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.