Pereiti prie turinio

Alchazar

Nariai
  • Pranešimai

    10
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Skype
    none

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    daug visokių pomėgių, tik laiko ir pinigų jiems nėra :)

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

Alchazar's Achievements

0

Reputacija

  1. Kur diagnostiką darei, ir kiek kainavo (jeigu ne paslaptis)?
  2. Aš čia surinkau informaciją, kuria man pavyko rasti. Jeigu kas galit ją papildyti, bučiau labai dėkingas. O dėl nenaujo auto, manau visur reikia turėti sveiko proto. Visi jie bus dažyti, ir dauguma daužti, tai nereiškia jog jo negalima pirkti, bet tai gali būti gera priežastis kiek numušti kainą.
  3. Parašiau kiek apie komplektacija, bet nesu tikras kiek tame yra tiesos. Gal yra kyur graži lentelė, kurioje viskas aiškiai parodyta?
  4. Sveiki, renkuosi sau JGC WJ 2.7, ir skaitant forumus bei kitus interneto šaltinius padariau sausąrašą ką ir kaip reikėtu žiūrėti/tikrinti prieš perkant ši auto. Nusprendžiau juo pasidalinti, gal kam bus naudos. Taip pat bučiau dėkingas, jeigu pasidalinsit savo pastebėjimais jeigu ką nors praleidau, arba kur rasit klaidų. Dėl kai kuriu iš čia parašytu patikrinimų pats nesu tikras, ar juos verta daryti. Bet pagalvojus nusprendžiau surašyti viską ką man pavyko surinkti. Visą informacija padalinau į 4 dalys: kėbulas, salonas, techninė dalis, pagrindinės lygos. Kėbulas. Iš tolo apžiūrim kėbulą, ar nesiskiria atskiru detalių atspalviai. Žiūrim terpus tarp kėbulo detalių. Visi turi būti vienodi. Kartais pasitaiko, kad dureles kiek pakrypsta žemyn, tai atsitinka nuo senumo. Daugiau dėmesio gėlimą atkreipti į tarpus aplink lempas. Šitas vietas sudėtinga gražiai sutvarkyti, tad jeigu priekis buvo daužtas tai galima pastebėti. Pirštu galiukais galima patikrinti kėbulo detaliu kraštus. Pravedus pirštais per dūreliu, „kapoto“ ir t.t. kraštus galima pajusti dažu, ar lako smulkius lašelius, kuriu nebūna kai automobilis dažomas gamykloje. Atidarom/uždarom visas duris, variklio dangti, bagažinė. Patikrinam, ar viskas gerai atsidaro/užsidaro. Patikrinam visus varžtus ant durų vyriu. Jeigu duris buvo nuimamos (dažymui arba keitimui) tai ant vyriu varžtu bus likę įrankiu naudojimo ženklai. Jeigu po durų keitymo varžtai ir vyriai buvo dažomi, greičiausia ten liks dažu lašeliai. Kokybiškai nudažyti tokias vietas labai sudėtinga, ir nevisi norės skirti daug laiko tokiu smulkmenų kokybiškam dažymui. Ant galiniu dūreliu vyriu varžtu yra iškalta automobilio pagaminimo data. Jeigu dažant „garaže“ šis skaičiai bus užpilti dažais. Patikrinam prekiniu sparnu tvirtinimo varžtus ir plota aplink juos. Jeigu sparnai buvo keisti ant varžtu arba aplink liks įrankiu naudojimo žymes. Jeigu varžtai buvo nudažyti jau po sparno keitimo, tas greičiausi irgi bus pastebima. Patikrinam visu durų apatinius kraštus iš vidaus, dažniausia šituose vietose pradeda rudyti. Atidarius galines duris įdėmiai žiūrim galines arkas ir slenksčius. Pačiupinėjam visu arkų kraštus, paieškom ten „špaklios“ pėdsakų. Taip pat patikrinam kėbulą ir „rėmelį“ aplink priekinį stiklą. Po kapotu irgi reikia paieškoti ar nėra rudžių ir/ar dažymo pėdsakų () Po kelis kartus atidarom ir uždarom durys, patikrinam, ar duris lengvai užsidaro ir atsidaro, ar spintos ir vyriai gerai veikia. Nepamiršam patikrinti stogą. Kartais ant stogo krenta visokie nemalonus dalykai, ir palieka ten savo pėdsaką. Salonas. Pažiūrim į lubas, jeigu salone buvo rūkoma, lubos bus patamsėjusios. Patikrinam visus esamus mygtukus. Viskas turi veikti – langai, veidrodžiai, stoglangis, salono šviesos, veidrodžiu šildymas (paputus į veidrodį) Atskirai patikrinam salono šildymą, dažnai būna sugedusi sklendė, is pečiukas pučia tik karštą, arba tik šalta orą. Taip pat dažnai neveikia prekiniu sėdynių pašildymas Jungiam diegimą ir žiūrim,ar visos lemputes dega. Patikrinam klaidas: Raktą pasukam į OFF padeti. (vienas pasukimas) 3 kartus reikia pasukti raktą iš OFF į ON padėtį. Rakta reikia palikti ON padėti. Pasigirs garsas „ding“ Diagnostikos kodai bus parodyti toje vietoje, kur rodomas kilometražas. Greičiausia iš pirmo karto nesigaus, tad reikės pabandyti kelis kartus Po visu klaidos kodų bus parodytas užrašas „DONE“ Patikrinam salono oda, ypač vairuotojo vietoje. Patikrinam galines sėdinės, sulankstom, išlankstom, patikrinam, ar yra raktas po sėdinė. Pažiūrim bagažinė, ar nėra ten kanistrų su tepalais, ir kitais darbiniais skysčiais. Tokiu skysčių buvimas gali reikšti, kad juos reikia dapilinėti. Nors, pasitaiko vairuotojų, kurie vežiojasi su savimi viską tik dėl „viso pikto“ Pažiūrim kaip atrodo „zapaske“ ir duobė, kurioje ji guli. Jeigu automobilis buvo stipriai daužtas į galą, ten gali likti žymių. Atkreipiam dėmesį, į atidarytas bagažinės duris. Būna atveju, kad nelaiko bagažinės amortizatoriai. Techninė dalis. Tikrinam tepalo lygį, spalvą. Jeigu yra galimybe, patikrinam tepalą ir dėžėj. Tikrinam kitu skysčių lygį – stabdžiu, antifrizo, ir t.t. Dabar galima užvesti auto. Turi užsivesti be jokiu papildomu pastangų ar įtartinu garsų. Išjungiam muzika, pečiuką ir šeimininkąJ. Klausomės kaip dirba variklis. Pavažiojam. Reikia patikrinti visas automato ir „razdatkės“ padėtis. Akumuliatoriaus voltažas turi būti tarp 11 ir 15V. Tepalo spaudimo lygis važiojant mieste 1,4-4,8 bar, už mieto 3,0-4,8 bar, laisvas ne mažiau 0,88 bar. Pradėjus važioti neturi būti jokiu papildomu garsų. Bėgiai turi jungtis tyliai ir minkštai. Pavažiuojam nelygiu keliu ir atkreipiam dėmesį i amortizatorių darbą. Gerai butu įsibėgėti iki 120km/h kad paklausyti ar netriukšmauja tiltai (troleibuso garsas). Pabandom „Kick down“ (paspaudus gazą iki dugno turi persijungti į žemesni bėgį) Patikrinam stabdžius. Spabdyti jeep‘as turi tiesiai ir be stipriu vibracijų. Sustojus neskubėkite gesinti variklio, po tokiu bandymų pažiūrėkit kaip dirba variklis. Apskuos neturi šokinėti. Paklausyti kaip dirba variklis. Galėjo pasirodyti nauji garsai, kuriu neturi būti jeigu variklis yra tvarkingas. Razdatkes grandines patikrinimas (ar neissitampiusi): ijungti 4Lo padeti ant razdatkes, ijungti D ant pavaru dezes, kaire koja spausti stabdi, o desine ne per greitai spausti gaza max iki 1500-2000 RPM, jei jauciasi kaip masina isireze, stabdziai vos benulaiko, bet masina nejuda ir niekas netrata razdatkej, reiskia grandine gyva. Eksperimento nerekomenduoju kartoti daug kartu, kad nenutrauktumet sveikos grandines. Grandinę patikrinti paprasčiausiai sujungus abu tiltus kietai, pabandyti pavažiuoti ant neslidaus kelio susukus vairą - ištampyta grandinė išsiduos traškėjimu. (Šiaip grandinės pakeitimas nėra tokia sudėtinga ir brangi operacija, dėl kurios reikėtų atsisakyti patikusio jeepo) Varilokus (LSD) gali patikrinti pakeles masina ant keltuvo: reikia pasukti kelis apsisukimus viena bet kuri ratą, turi pradėti suktis visi keturi ratai i ta pačia puse. Užvažiok ant žolės ir duok gazo iki dugno: kai tik galinis tiltas varo - masina eis šonu kai įjungti abu tiltai - varys tiesiai. Patikrinti visus purkštukus. Neturi būti juodo pridegusio purvo, paliesti rankomis ar nepučia dujų.Pagrindinės lygos: Purkštuku tarpines - Patikrinti visus purkštukus. Neturi būti juodo pridegusio purvo, paliesti rankomis ar nepučia dujų. Salono šildymas, dažnai būna sugedusi sklendė, ir pečiukas pučia tik karštą, arba tik šalta orą. Taip pat dažnai neveikia prekiniu sėdynių pašildymas. Rudyti pradeda nuo durų apačios. Patikrinam visu durų apatinius kraštus iš vidaus. Kita informacija: Kuro sanaudos - http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/36476-apklausa-kokios-j%C5%ABs%C5%B3-27-crd-kuro-s%C4%85naudos/ Yra tris komplėktacijos: Laredo, Limited, Overland. Laredo yra pati prasčiausia, dažniausia būna be odinio salono, bamperiai nedažyti, nėra „medžio“ apdailos, gali nebūti Varilock‘u ir 4x4 Limited - su odiniu salonu, CD „changer‘iu“, tikrai bus 4x4, gali būti su Varilock‘ais (nesu tikras) Overland – maksimali komplektacija, nuo 2002 visi su Varilokais, galima rasti modelį su Up country pakaba (1“ lift), slenksčių apsauga. VIN isšifravimas - http://www.wjjeeps.com/vin.htm Informacijos šaltiniai: http://www.4x4forum.lt/ http://www.jeep.avtograd.ru/ http://www.wjjeeps.com/ http://www.wjjeeps.com/rus/jmenu.htm P.S. dalis teksto buvo versta iš RU į LT, tad labai nepikit jeigu kur prirašiau nesamonių
  5. Na, dėl variklių maždaug supratau, žiūrėsiu atidžiau. Dėl rudžių irgi kaip ir galima nesijaudinti. Lieka dar detalės. Gal čia yra žmoniu, kurie važinėja su Galloperiais, gal jie gali pasakyti kaip ten iš tikro yra su remontu?
  6. Nejaugi musu laikais, negalima Galloper'io detalių Lietuvoje nusipirkti? Gal tada protingiau butu pirkti pora metu senesni Pajero už kokius 15k lt.?
  7. O kaip dėl variklių, patikimi, patvarus? Kokia tikimybė nusipirkti "nudrožta" variklį? Su dyzeliais neturėjau reikalu anksčiau.
  8. Sveiki, jau kuri laiką planuoju persėsti iš savo galanto į ką nors aukštesnio ir nereikalaujančio asfaltuoto kelio. Po šios žiemos apsisprendžiau galutinai. Paskaitęs forumus ir įvairiausius straipsnius apie 4x4 nusprendžiau paimti sau Galloperi (98'-00' metu dyzelį, 5 durų). Kainos geros, o tai, kad jis beveik Pajero klonas dar labiau mane nuteikė pirkti būtent Galloperi. Na ir šiek tiek, apie mane ir mano poreikius. 90% važinėsiu po miestą, į darbą ir namo. Savaitgaliais į kaimą, ten kelias padorus jeigu nelyja lietus kelias dienas iš eilės. Tik žiema ten pravažiuoti be 4 varomųjų beveik neįmanoma. Dar vasara mėgstu prie jūros kartais nuvažiuoti. Lakstyti nemėgstu, ir į "purvynus" irgi neplanuoju lysti). Mašinai turiu 15k lt., planuoju pirkti už ~12k o likuti skirti diržų ir skysčiu keitimui. Bet, visa tai teorija. Prieš perkant norėčiau paklausti Jūsų nuomonės apie Galloperius. Ką reikia žinoti, prieš perkant? Kaip jų varikliai? Gal jie nėra tokie geri kaip tai atrodo? Iš to, ką perskaičiau, supratau, kad pagrindine jų bėda - rūdys. Sparnai ir durys dažniausia būna su plastmasėm, ar ne bus taip, kad viena diena po plastmasėm rasiu didžiulės skylės? Žodžiu noriu išgirsti nuomonė žmogaus, kuris turi patirties ir gali duoti patarimą. p.s. Paieška naudojau, perskaičiau viska apie Galoperius ką pavyko rasti šitam forume, + dar www.galloper.ru.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.