Pereiti prie turinio

FonZero

Nariai
  • Pranešimai

    227
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas

FonZero's Achievements

0

Reputacija

  1. FonZero

    Wj 4.7

    Technologiskai 4,7 V8 motoras ganetinai stipriai skiliasi nuo 3,7 V6,bent jau variklio apacia. Caksejimas pas 4,7 gali buti ir nuo tepalo siurblio. Esu girdejes ir skaites pas amerikonus forumuose ne viena karta kad ieskodami caksejimo iskeicia dauguma daliu o finale pakeitus tepalo siurbli issisprendzia problema. Kai turejau pats WJ 4,7 HO caksejimas budavo labai girdimas ant salto motoro o pasilus nutildavo. Kelem galvas (ne del to) tai pakeitem grandines,sliauziklius,kompensatorius o garsas vistiek isliko toks pats. Nes tepalo siurblio nepakeitem
  2. Tai gal ir taip,bet TA del degancios lemputes nepagirs
  3. Reikia ABS sutvarkyti nes dega... Su vienu universaliu prietaisu prisijungiau tai meta 3 daviklius is 4
  4. Nekuriant naujos temos norejau pasiteirauti tokio dalyko: Kokia diagnostika jungiasi prie Pajero II? Po vairuotojo kojomis yra OBD fyske bet nei Autocomas nei ELM'as nesusijungia su automobiliu...
  5. Su trauka gal ir isrisau jau reikalus. Ten panasu kad dezes kickdownas neveikia todel nuo ~3K apsuku jis ten gan vangiai greitejosi. Remas virintas gale ties ratais abiejose pusese ir priekyje vienoj vietoj nedidelis lopukas... Siaip salonas odinis,realiai stovis kaip naujo,kilimai svarus grazus. Isvaizda is lauko labai aki traukianti,dazytas tikru Line-X'u. Labiausiai mutina vandeni tik tas remas ir neaiskus rudziu kiekis... Butu pasirinkimas ju su 3.5 motorais tai spjauciau ir nesigilinciau bet kad ju net aplink Lietuva nera o kokioj DE tai nuo 5+ K kainos prasideda... Vat ir turiu galvos skausma
  6. Isoriniu rudziu yra ant galiniu arku apacios ir ant slenksciu. Tai del slenksciu jau aisku kad bus kiauri. Bagazinej sake jau virintas dugnas. Is kebulo dar virinta maciau priekyje kairej pusej kur pagalve ant remo dengia skarda. Remas irgi yra virintas bent 3 vietose kiek maciau. Durniausia kad visa apacia buvusi smaluota ir konkreciai negalima pasakyti kas po ja. Rema kiek apciupinejau is vidiniu pusiu tai lyg nieko daugiau blogo neuzciuopiau. Ai dar tai kad ant remo VIN nesimato bet dokumentuose lyg irasyta kad vin ant remo neindentifikuojamas...
  7. Del kebulo tai iki kokio protingo rudziu lygio dar apsimoka veltis. Supraskim teisingai kad 20 metu japonas tikrai pririnkes rudziu bet iki kokio lygio dar galima imti? Automato razdatkes ryciagas kazkaip keistai junginejasi. Kad ijungti tai vos ne kaip pas koki gazika reikia i visas puses makaluoti ryciaga kol pataikai i padeti. Labai didelis laisvumas i sonus pasirode...
  8. Pagrindinis klausimas tai del traukos. Motoras dirba labai graziai bet traukos tai stipriai pasigedau... noretusi pravaziuoti su kitu tokiu kad suprasti ar ten taip ir turi buti ( gal man po V8 190Kw tik vaidenasi kad jis visai nevaziuoja) ar ten tikrai jis netraukia. Toliau del razdatkes kebulo niuansu ir pan...
  9. Gal kas iš kolegų turinčių trumpą Pajero 3,5 galėtų Kaune susitikti ir pakonsultuotu gyvai prie modelio? Siandien buvau nulekes paziureti ir kilo kaikuriu klausimu kurie greiciausiai lemtu pirkti/nepirkti ta modeli...
  10. Visada prasom Arba mums kada iki jusu palekti kad savo krastus aprodytum
  11. Tai va man ir truksta pravazumo pas Jeep nes kuo toliau tuo daugiau ir gyliau bristi pradedam ir 32 MT visiskai nebetenkina ant WJ su jo tiltu ir razdatkes balkiu. Pastoviai buldozeruauti tenka... Kalbant apie 5,7 tai kaiptik pardavime turiu HEMI 2012
  12. Manau taip ir reiks daryti. Nuvažiuoti pasižiūrėti koks bendras stovis, kaip rėmas ir kėbulas ir jei viskas normos ribose tai parsivaryti. Sau arba pardavimui. Nors ir virš 3K jis ten stovi.
  13. Matai kad pravažiuoti reikia tolokai už kordono nuvažiuoti Ne LT tas modelis randasi. Pats Jeep 3 turėjęs, viskas ten neblogai išskyrus kad didesnius ratus nei 33 pastatyti neįmanoma be neprotingu investicijų ir vistiek priekiniu tiltu visur kabinsies Pajero pravažumas purve geresnis dėl nepriklausomos pakabos priekyje ir 100% blokiruotes gale...
  14. Na iš nuotraukų tai skirtumas kaip diena ir naktis nuo to kur kolega nuorodą įmetė. Plius komplektacija su odom ir t.t. Pardavėjas tipo už techninį stovį atsako. Vat ir nežinau gundytis keisti modelį ar ne...
  15. Labai jau ne koks pasirinkimas MP 2 SWB su 3,5 motoru... o jei kur DE pasiziuri tai jau tokios kainos kad nebesupranti ko jie ten uzvalge... startas nuo 5,5K €... Man kazkaip rankos nekyla 3K uz toki moketi...nezinau ar teisingai mastau... ir aplamai ar verta persesti nuo JGC 4,7 HO...
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.