Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,pasikeiciau Abs davikli,lempute uzgeso ,bet dabar uzsidege BRAKE kur ieskoti problemos? Aciu. JGC wj.

Problemos gali buti sekancios:

1. Blogas mygtutas.

2. Rankinis ne iki galo nuleistas

3. Rankinis nuleistas iki galo bet sistema vis dar "itempta".

4. UZSIDEGA IR KAI MAZAI SKYSCIO TURI. Kadangi keistos kaladeles, oras isleistas, gal jo neuztenka?

5. Blogas pats skyscio lygio daviklis (arba laidai).

6. Nevienodas slegis stabdziu vamzdeliuose(Sitas nevisuose modeliuose).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar geriau šyldo? Kažkas buvo rašęs, kad neva dėl dujų įrangos, pakeitus į naują pačių efektas vos juntamas.Kiek pamenu, keitimas buvo daromas būtent dėl šilumos stokos,ale senas pečius užsikišes.

Geriau taip, bet nepasakyciau, kad labai didelis skirtumas. Pas mane jis ne varvejo, o tiekejo net tai viskas pradejo nezmoniskai rasoti, o dabar taip atsipalaiduoji kai viska matai ir pucia svezia ora, o ne su antifreezo priemaisomis :D. As kai pirkau si Jeep pries 2 metus jis jau matyt turejo problemu su pecium, nes pute silpnai ir lango krastai buvo visad aprasoje. bet kai vazineju su juo karta i savaite, tai man visai netrukde. Siaip didziausias blogis, kad nera salono filtro, visi purvai, labai varo i sistemo ir uzkemsa peciu. Neuzilgo manau uzsakynesiu filtra su tuo laikikliu jam, kad nereiktu tiesiog uzkisineti, biski sandariau turetu buti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar verta pirkt GT radial Adventurio AT gumas? Gal kas naudojat? Kaina patraukli. 82€ uz 245/70 R17 naujas. Masina vaziuos 85-90% plentu, likusius misko keliukais su seimyna.

ziemines tikrai geros padangos ir pravazumas su jomis stebetinai geras ir niekuo nenusileidzia brangesnems. bet ganetinai greitai dyla vasaros metu. komplektas susivalgo per 60-80k kilometru vaziuojant smelio ir zvyro danga 80% ir plentu 20% nuo ridos. is AT padangu stebuklu nesitikeciau bet mieste maltis turetu buti gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriau taip, bet nepasakyciau, kad labai didelis skirtumas. Pas mane jis ne varvejo, o tiekejo net tai viskas pradejo nezmoniskai rasoti, o dabar taip atsipalaiduoji kai viska matai ir pucia svezia ora, o ne su antifreezo priemaisomis :D. As kai pirkau si Jeep pries 2 metus jis jau matyt turejo problemu su pecium, nes pute silpnai ir lango krastai buvo visad aprasoje. bet kai vazineju su juo karta i savaite, tai man visai netrukde. Siaip didziausias blogis, kad nera salono filtro, visi purvai, labai varo i sistemo ir uzkemsa peciu. Neuzilgo manau uzsakynesiu filtra su tuo laikikliu jam, kad nereiktu tiesiog uzkisineti, biski sandariau turetu buti.

Nebūtina naujo užsakinėti laikiklio ir nuo WK tinka, pas Rena paklausk, gal turės atliekama, be filtro ir važinėjau kuris laiko, tai salonas pastoviai pilnas dulkiu budavo..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebūtina naujo užsakinėti laikiklio ir nuo WK tinka, pas Rena paklausk, gal turės atliekama, be filtro ir važinėjau kuris laiko, tai salonas pastoviai pilnas dulkiu budavo..

O, tiksliai, reikes jo paklausti. Maciau, kad jie tinka, bet kazkaip nepagalvojau apie tokia iseiti :D

As tai seip uzkises filtra buvau, tai metus pravazinejau ir niekur jis nepasislinko ir savo funkcija ivykde. Tik su laikykliu gal per sonus nieko neprasprustu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na patarkit kur ieskot bedu 40litru benzo mieste 32mt liftas apie 3.5col niekur nieks nelasa neteka ir jokio kuro nuotekio net sakyciau is dusleros nelabai smirda benzu dujom tas pats

O vaziuoja kaip? Kai spaudi dugna kaip isibegeja?

Jeigu isibegeja gerai tai kaip aarwiss, ziureciau liambda. Jeigu spaudziant o isibegeja silpnai, ziureciau MAP ir gal IAT.

 

Jeigu turi paprasciausia ELM327, prisijunk ir pvz. su Torque programa, paziurek ka rodo liambdos vaziuojant. Ten voltus rodo bet to uztenka

patikrinti ar veikia. Nors minciu kils tada.

 

Issuk bent viena zvake ir paziurek kaip stovis. O koks variklis? Issuk abieju pusiu po viena zvake.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar yra budas kaip tinkamai patikrinti varilok veikima?

Esme ta, kad pamaciau kita jeep letai sukant posuki ir ten kabina lyg butu beveik blokuotas reduktorius.

Pas mane to nera, bet ratai susijungia.

Bandziau sukt ratus i priesinga puse kaip manuale, viskas ok.

Diskeliu storio ir kaip patikrint siurbli nerandu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va mano nivute;)

O jai atjungus liamda? Ar pasikeistu apetitas? Siaip realiai nesuprantu kaip jis tiek gali ryti fiziskai. Variklis 4.0 126kw tas begejimasis nzn koks turi but normalus noretusi jautresnio trauka sakyciau iki kokiu 80 normalu gan neblogai po 80-90 lyg sustoja ir labai sunkiai ima greiti

Redagavo Justas81
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jai atjungus liamda? Ar pasikeistu apetitas? Siaip realiai nesuprantu kaip jis tiek gali ryti fiziskai. Variklis 4.0 126kw tas begejimasis nzn koks turi but normalus noretusi jautresnio trauka sakyciau iki kokiu 80 normalu gan neblogai po 80-90 lyg sustoja ir labai sunkiai ima greiti

o kaip oro filtras,keistas kada nors?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

WJ posukyje i kaire pasigirsta garsas is tilto priekinio ir jauciasi kaip pradeda blokuotis,viskas atsitiko po pasivazinejimo su minimaliom apkrovom.tepalas pakeistas senasis buvo labai juodas ir tirstas.kas galejo atsitikti kur ieskoti problemos.Is anksto aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O alkuninis ar ne tik kurimuisi itaka daro? Ar imanoma liamda map iat patikrint testeriu

Pradžiai paimk stabdžių valiklio, ar užvedimo aerozolio ir užkūrus mašina papurkšk prie isiurbimo kolektoriaus, gazo sklendės, visokių šlangelių kur į isiurbimo kolektorių eina, prie įsiurbjmo koletoriaus tarpinės su galva ir pasioiurėk ar nesikeis variklio darbas, jei pakils ar kris laisvos apsukos reiškia nesandari įsiurbimo sistema ir kompas nepaskaičiuoja papildomai atsiradusio oro, dėl ko gaunas per liesas mišinys ir kompas riebina. Labai dažna benzu problema, kad MAP ar MAF sensoriai nemato dėl besandarios sistemos patenkančio papildomo deguonies. Jei šitas testas nieko neduos, patikrint reikia lemda zonda, išsisuk ir pasijunges testerį į ji pakaitink zondą turi krist voltažas iki 0.1 V, lamdai auštant voltažas turi kilt iki 0.9 V. Tai plius minus tiek. Pirma reik žiūrėt ar vaakumo sandarumas geras, o jau tada prie daviklių eit. Dar pasižiurėk ar sandarus išmetimas iki lamda zobdo, nes ir per ten gali gaudyt orą ir lamda falvos kad liesas mišinys. Taip kad pasižiurėk ir prie išmetimo kolektoriaus ar tarpknė gera. Pas 4.0 buna išmetimo kelektoriai mėgata įtrūkt ir per ten paiima, tada į išmetamasias dujas patenka papildomo deguonies, ko pasekoje lamda kompui liepia riebint mišinį.

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai purškiu stabždių valiklį, jis truputi saugesnis, nes netoks degus. Bet užvedimo aerozolis efektivesnis diagnozuojant kai negali skanerio pasijungt, variklio sukiai iš kart pakyla jei yra nesandarumas, tik su juo reikia atsargiai prie išmetimo kolektoriaus purkšt. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradžiai paimk stabdžių valiklio, ar užvedimo aerozolio ir užkūrus mašina papurkšk prie isiurbimo kolektoriaus, gazo sklendės, visokių šlangelių kur į isiurbimo kolektorių eina, prie įsiurbjmo koletoriaus tarpinės su galva ir pasioiurėk ar nesikeis variklio darbas, jei pakils ar kris laisvos apsukos reiškia nesandari įsiurbimo sistema ir kompas nepaskaičiuoja papildomai atsiradusio oro, dėl ko gaunas per liesas mišinys ir kompas riebina. Labai dažna benzu problema, kad MAP ar MAF sensoriai nemato dėl besandarios sistemos patenkančio papildomo deguonies. Jei šitas testas nieko neduos, patikrint reikia lemda zonda, išsisuk ir pasijunges testerį į ji pakaitink zondą turi krist voltažas iki 0.1 V, lamdai auštant voltažas turi kilt iki 0.9 V. Tai plius minus tiek. Pirma reik žiūrėt ar vaakumo sandarumas geras, o jau tada prie daviklių eit. Dar pasižiurėk ar sandarus išmetimas iki lamda zobdo, nes ir per ten gali gaudyt orą ir lamda falvos kad liesas mišinys. Taip kad pasižiurėk ir prie išmetimo kolektoriaus ar tarpknė gera. Pas 4.0 buna išmetimo kelektoriai mėgata įtrūkt ir per ten paiima, tada į išmetamasias dujas patenka papildomo deguonies, ko pasekoje lamda kompui liepia riebint mišinį.Susidubliavo

Susidubliavo :) Istrinu cia o zemiau komentaras.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku su viskuo isskyrus MAP ;)

MAP tai ne MAF. Jeigu bus papildomai isiurbtas oras i isiurbimo kolektoriu, pasikeis spaudimas jame ir MAP tai fiksuoja.

MAP'ui vienodai is kuri kolektoriu patenka oras.

O va MAF stovi iki isiurbimo kolektoriaus ir matuoja oro srauta (kieki,  temperatura..) ir jeigu i kolektoriu patenka oras jau po MAF'o, tada bedos ;)

Siuo atveju yra MAP ir IAT

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.