Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Katalizatorius planuoji dėt? Liuks garsas, tik užknisa ilgesnėse kelionėse.. Pas mane irgi dabar katalitiku nera, buvau palikes tik galini rezonatoriu, bet jau nebuvo komfortiška važiuot, nors ir vibra garso izoliacija visa bagazinę ir jos dangtį išklijavau...

 

Dabar , vietoj duslintuvo pastaciau rezonatorių, tai jau kentėt galima :D Nes prieš tai pagrinde tiesus išmetimas buvo, tai kaimynai rytais nelabai patenkinti buvo :D

Dar kolkas viduje sedeti galima. Labiau kaifas negu nekomfortiska.

Katalizatoriu ne siaip ismeciau o del to, kad jau nedaug ten buvo like :) Nenoriu deti jo nes kaina naujo gana nemaza...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi rasot apie garsa, bet nepamirskit, kad atmosferikui reiksme turi kiekvienas bakelis del atgalinio slegio. Atmosferikas be bakeliu arba kitaip su tiesiog atjungtu duslintuvu nuo kolektoriaus vaziuos blogiau galios atzvilgiu nei su originaliais bakeliais. Bent jau rezonatoriai turi buti butinai ir ne sukuriniai ar dar kazkokie o su “zvaigzdute viduje” kad sudarytu atgalini slegi. Net gi nuo rezonatoriaus pastatymo vietos priklauso rezultatas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi rasot apie garsa, bet nepamirskit, kad atmosferikui reiksme turi kiekvienas bakelis del atgalinio slegio. Atmosferikas be bakeliu arba kitaip su tiesiog atjungtu duslintuvu nuo kolektoriaus vaziuos blogiau galios atzvilgiu nei su originaliais bakeliais. Bent jau rezonatoriai turi buti butinai ir ne sukuriniai ar dar kazkokie o su “zvaigzdute viduje” kad sudarytu atgalini slegi. Net gi nuo rezonatoriaus pastatymo vietos priklauso rezultatas

Is kur ištraukei tokias nesąmones? :)

Atgalinis slėgis dvitakčiams varikliams reikalingas, keturtakčiams varikliams kuo tiesiau, tuo geriau.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is kur ištraukei tokias nesąmones? :)

Atgalinis slėgis dvitakčiams varikliams reikalingas, keturtakčiams varikliams kuo tiesiau, tuo geriau.

Nezinau kiek tiesos su atmosferikais, bet ta pati man sake duslintuvu servise, tipo turi laikyt slegi ismetimas, turbininiams kuo tiesiau tik

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi rasot apie garsa, bet nepamirskit, kad atmosferikui reiksme turi kiekvienas bakelis del atgalinio slegio. Atmosferikas be bakeliu arba kitaip su tiesiog atjungtu duslintuvu nuo kolektoriaus vaziuos blogiau galios atzvilgiu nei su originaliais bakeliais. Bent jau rezonatoriai turi buti butinai ir ne sukuriniai ar dar kazkokie o su “zvaigzdute viduje” kad sudarytu atgalini slegi. Net gi nuo rezonatoriaus pastatymo vietos priklauso rezultatas

Teisybe. Isbandyta praktikoi su bendzininiais varikliais.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal jau nebesvaigstam. Pirmas dalykas tai nusišnekate, nes kažkur kažką girdėję, suplakate į vieną kokteilį. Antras dalykas - ant tos technikos, apie kurią čia diskutuojate, tikriausiai net neįmanoma pamatuoti kiek arklių prisideda (arba dingsta, kaip teigiate) nuėmus kaminus, nes tas pokytis tiesiog per mažas, kad būtų išmatuojamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkada keiciau pats. Darbas nera sudetingas tik uzima daug laiko :) Visa panele reikia nuimti :)

Zinau, jau ziurejau YT video. Tai vat ir galvoju ar paciam kankintis su aibe varztuku ar duoti kazkam. Radau kas padarytu uz 150eur, tai labai svarstau kaip daryti.Beje, pirkai is ebay radiatoriu ar kitur? Nes ten yra aliumo spalvos ir tokie vario spalvos, vieni apie 70 eur, o tie kiti vario spalvos apie 40 eur. idomu kur skirtumas, abu is aliumo padaryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal jau nebesvaigstam. Pirmas dalykas tai nusišnekate, nes kažkur kažką girdėję, suplakate į vieną kokteilį. Antras dalykas - ant tos technikos, apie kurią čia diskutuojate, tikriausiai net neįmanoma pamatuoti kiek arklių prisideda (arba dingsta, kaip teigiate) nuėmus kaminus, nes tas pokytis tiesiog per mažas, kad būtų išmatuojamas.

is kur tokie teiginiai? :) nei jus zinot kur kas ka girdejas nei kas ka veikia uz ekrano, kad tokius teiginius sakyt. Tai ne nesamones, pasidomekit placiau. Asmeniskai pats tuo isitikinau realiai su 5.7l hemi varikliu. Kaip ir kazkas minejo visiskai tiesus tik tiem kas su turbina i nauda
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vel idomi tema atsirado :) Apie ismetima kalbu.

Idomiausia tai, kad visi (kurie pareiske savo nuomones) teisus! :cheer:
Vieni sako, kad reikia slegio bet nepasako
kurioje ismetimo vietoje jis reikalingas ir kam.
Kiti sako, kad nereikia slegio ir vel teisus tik velgi nepasako kurioje
ismetimo vietoje jis reikalingas maziausias.

Pasirodo ismetimo sistema nera paprasta sistema. Visi vamzdziai
pradedant ismetimo kolektoriumi, jo forma, jo vamzdziu ilgiu,
jo atskiru vamzdziu (nuo galvos) iki sujungimo i VIENA vamzdi, islenkimai,
ilenkimu forma yra labai svarbus. BE TO SKIRTINGI KEKVIENAM VARIKLIUI.

Tam, kad suprasti ismetimo sistemos nepaprastuma, reikia pradeti nuo
IPURSKIMO kolektoriaus(nuo oro padavimo i cilindrus), suprasti 4-takcio variklio ciklus,
zinoti kas viksta kekvieno takto dalyje (nuo oro padavimo iki ismetimo),
Taip pat prisiminti atmosferini slegi, nepamirsti, kad po SLEGIO PADIDEJIMO(momentinio)
ATSIRANDA SLEGIO SUMAZEJIMAS(momentinis).



Kalbant apie atmosferini varikli:
Visi supranta, kad kuo labiau uzpildzius cilindra (isiurbimo takto metu) misiniu (tinkamai paruostu), tuo
daugiau gausime energijos, sprogimo metu.
Butent nuo cilindro uzpildimo reikiamu misiniu ir prasideda ismetimo sistemos itaka.
Takto metu kai cilindras yra uzpildomas misiniu (pati pati jo pradzia), SVARBU GAUTI
jame(cilindre), kuo mazesni slegi (gal net vakuma, dar geriau), kad galima butu isiurbti
kaip imanoma daugiau.Tai ir padaroma (bandoma padaryti) ismetimo sistemos pagalba.
Taktas kai stumoklis yra virsuje, baigiant ismetima ir pradedant isiurbima,
yra momentas kai ismetimo voztuvas dar neuzsidare o isiurbimo voztuvas jau pradeda
atsidarineti, ISIURBIMO KOLEKTORIUS TURI RYSI SU ISMETIMO KOLEKTORIUMI
per diegimo kamera.Tuo metu ismetimo kanale (IS KARTO UZ ISMETIMO VOZTUVO),
turi buti kaip imanoma mazesnis slegis. Kad pasiekti kaip imanoma didesni slegio skirtuma tarp

isiurbimo ir ismetimo kolektoriaus. Taip bandoma sudaryti "vakuma",
cilindre isiurbimo metu(isiurbimo takto pradzioje).
Sitoje vietoje ismetimo sistema pradedant nuo ismetimo voztumo iki ismetimo kolektoriaus
atskiru vamzdziu sujungimo i viena vamzdi (VISA KITA KAS UZ JO DABAR NESVARBU)ir atlieka savo darba.
Cia ir atsiranda slegio didejimo ir mazejimo reiksme. BUTENT IKI ISMETIMO KOLEKTORIAUS
PABAIGOS(vieta kurioje atskiri vamzdziai susijungia i viena).
Kaip auksciau rasiau, po momentinio slegio didejimo, atsiranda slegio mazejimas.
BUTENT SLEGIO DIDEJIMAS VIENU MOMENTU, PADEDA SUMAZINTI SLEGI
KITU MOMENTU. Kaip tai vyksta:
Cilindro ismetimo takto metu, dujos iseina =>ismetimo voztuvas=>galvos kanalas=>
kolektoriaus kanalas=>iki tos vietos, kurioje sujungiami visi kolektoriaus kanalai i viena,
"banga atsimuma" - DIDEJA SLEGIS nes susiaurejimas ir grizta atgal i ismetimo voztuva bet ismetimo
voztuvas jau uzsidares. Kito takto metu, kai ismetimo voztuvas atsidaro, slegis po padidejimo,
sumazejes ir tuo metu istraukia DAR ora is cilindo ESANT STUMOKLIUI VIRSUJE(stumoklis pats jau
neisstumia).
Tuo metu kai abu voztuvai atsidare (vienas tik atsidaro, kitas dar neuzsidare),
atsiranda slegio skirtumas. Kuo didesnis, tuo geriau.
Bet nevisada "slegio banga" grazinama i ta pati ismetimo voztuva. Viskas apskaiciuojama ir
kitais atvejais naudingiau ja grazinti i kitus cilindrus tais momentais kai to reikia.
Del to yra svarbus ismetimo kolektoriaus atskiru vamzdziu ilgiai (ne siaip is galvos), nes
jie priklauso nuo variklio cilindru taktu, kad reikiamu momentu (po tam tikro laiko), grazinti
slegi i reikalinga ismetimo voztuva, kad reikalingu metu jis butu kaip imanoma mazesnis.
STAI CIA (IKI ISMETIMO KOLEKTORIAUS SUSIAUREJIMO I VIENA VAMZDI VIETA) IR YRA SVARBUS
SLEGIO ISLAIKIMAS REIKIAMU MOMENTU. Viskas kas toliau, jau neturi itakos! Tai yra
toliau, kuo mezesnis slegis, tuo geriau, kad laisviau dujos iseitu.

Lygtai viskas aisku ir paprasta bet nera paprasta. Momentas kai isiurbimo kolektorius
turi rysi su ismetimo kolektoriumi (abu voztuvai pridaryti) mazeja nuo apsuku....
Del to paruosiant ismetimo sistema vienam apsuku diapozonui, ji bus netinkama kitam.
Del to ne tik ismetimas svarbus bet pradedant isiurbimu, diegimo kampu, paskirstymo veleniai....
Stai del ko pakeistus kazka vienoje vietoje, turi keisti visa grandine, norint prideti galios.

Viskas kaip ismetimo koletoriaus tipai, vamzdziu forma, ilgis, storis, islenkimai parenkama
kekvienam varikliui ir netgi tam paciam varikliui bet skirtingoms uzduotims kitaip.

Toliau bandoma mazinti triuksma, ismetamuju duju kenksminguma ir panasiai... Plius
marketingas LABAAAI prikisa koja (kaip visada). Ir gaunasi galios sumazejimas (kazkoks).

Kadangi tema prasidejo apie tai, kad ismestas pas mane katalizatorius ir duslintuvas tik garsui
tam tikram pasiekti... Galiu pasakyti TAI TIK GERIAU.
Stai del ko visi buvome teisus. Slegis reikalingas ir didesnis ir mazesnis tik atitinkamu
metu, atitinkamoje vietoje.


O kalbant apie turbinas tai jau ir taip aisku... Slegio skirtumas tarp isiurbimo ir ismetimo kolektoriaus
ir tai pasekiamas ir svarbu, kad ismetimas buti kuo storesnis ir tiesesnis vamzdis arba jo visai nebutu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinau, jau ziurejau YT video. Tai vat ir galvoju ar paciam kankintis su aibe varztuku ar duoti kazkam. Radau kas padarytu uz 150eur, tai labai svarstau kaip daryti.Beje, pirkai is ebay radiatoriu ar kitur? Nes ten yra aliumo spalvos ir tokie vario spalvos, vieni apie 70 eur, o tie kiti vario spalvos apie 40 eur. idomu kur skirtumas, abu is aliumo padaryti.

Pasidomejau per pazystamus tai sako 150-200 darbas ir tai be entuziazmo imtu...Ir dar neaisku kada :scratch:

Nezinau kaip geriau. Jau kaip pasirinksi ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su sventem visus :)

Zodziu, WJ 4.0 ryte kuriant turi paspaust gaza kad uzsikurtu, vien is starterio neuzsikuria is pirmo karto. Uzkurus pirma karta, visi kiti kurimaisi be gazo uzsikuria. Gal minciu?

Aciu. Ir tave su Sventemis :)

 

Pirmas kas atejo i galva tai kuro slegis. Pirma karta jo mazai, uzkurus jau yra ir visi kiti kartai jau turint kazkiek slegio.

Bet tai tik mintis, kuri sove  i galva is karto. :)

Variantu gali buti daug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras traktatas , būtų gerai kad dar paaiškintum kodėl pirmas bakelis vadinasi rezonatorium ir dėl ko anas taip vadinamas  ;)  

Bendrai apie rezonatoriu :)

 

Rezonatoriaus darbas jau is pavadinimo aiskus.

Trumpai sakant, pagrindinis jo darbas - islyginti pulsacijas (antraeilis, kaip pasekmes

butu, triuksmo mazinimas).

 

Dirbant varikliui, ismetimo sistemoje ismetimo dujos iseina pulsuojant. Tai

priklauso nuo apsuku ir cilindru skaiciaus.

Tam, kad islyginti pulsacijas, kitaip-slegi padaryti pastoviu(uz rezonatoriaus) ir naudojamas rezonatorius.

O pastovus slegis reikalingas tam, kad efektyviau judetu ismetimo sistemoje (uz rezonatoriaus).

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is kur tokie teiginiai? :) nei jus zinot kur kas ka girdejas nei kas ka veikia uz ekrano, kad tokius teiginius sakyt. Tai ne nesamones, pasidomekit placiau. Asmeniskai pats tuo isitikinau realiai su 5.7l hemi varikliu. Kaip ir kazkas minejo visiskai tiesus tik tiem kas su turbina i nauda

Teiginiai formuojasi iš tokių ir panašių leidinių, kaip nuotraukoje žemiau. Nuotraukoje tik keli, kuriuos turiu darbe lentynoje (rimčiausi leidiniai namuose).

Taip pat iš žmonių, kurie stato greitas mašinas. Labai greitas ;)

post-5207-0-55088300-1545904598_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.