Pereiti prie turinio

ignas123

Nariai
  • Pranešimai

    39
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Nesakysiu
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  • Pomėgiai
    offroad

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

ignas123's Achievements

0

Reputacija

  1. As taip pat pritariu siai nuomonei, senas dizainas buvo paprastas ir patogus. Galimybe pasirinkti dizaina butu super.
  2. Tai sito matosi is nuotrauku, kad netinka pajungimai ir aprasyme parasyta jog reikia paciam pasidaryt. Visa esme ir yra, kad benzui wj viskas yra, o dyzeliui nera, nes dedamas nuo kazkurios toyotos. Tarp sparno ir kebulo vietos nera daug ir apvalus vamzdis nemanau, kad telpa. Taip pat nera perejimo kuris prie filtro dezes tvirtinasi. Tiesiog pries nusiperkant idomu patirtis tu kur dejo, gal ten labai daug reikalu ir tiesiog neverta
  3. Vienintelis kuri radau su viskuo: https://allegro.pl/oferta/snorkel-airflow-jeep-grand-cherokee-wj-2-7-crd-8888302226 Tik beda kainoje (600e). Butent dyzeliui pirkai?
  4. Ziuriu butent sita varianta ir jame tikrai nera visu reikiamu daliu https://www.4x4shop.lt/parts/snorkel-jeep-grand-cherokee-wj-diesel
  5. I wj dyzeli galvoju isideti snorkeli, kaip suprantu tam is 4x4shop reikes gamint pajungima i filtro deze. Idomu koki vamzdi ar zarna deti sparno viduje, ka prisukti prie dezes, kad uzsimautu slanga ir kaip geriausia uzsandarinti originalia skyle
  6. Pacia klima pakeiciau is kitos masinos. Temperatura ar hi ar low nera skirtumo. As galvociau, kad nejungia kompresoriaus tai neturetu ir ventiliatoriaus.
  7. Jeep wj ijungus klima pastoviai veikia kondiskes ventiliatorius, nesvarbu kokia temperatura nustatyta. Freono sistemoje nera, klimos valdymo keitimas nepadejo, klaida tik 1 sklendes range per didelis. Gal kas susidures su tokia beda?
  8. Varyt aisku galima, praeit kazin. Praleis jei sertifikuotas. Sansu yra jei buferis atrodo kaip originalas, nera astriu kampu ir kontrolierius geros nuotaikos
  9. As i aw4 susipyles fanfaro atf3, jau beveik 20k pravaziuota ir kainuoja nepilnai 3e litras. Jei labai nori gero skyscio, bandyk ieskot testu. Jei tai butu gendanti deze kaip 42re, tada galbut kazka geriau vertetu pilti. Beto didziausias peilis yra perkaitimas, del to as is karto staciau atskira radiatoriu dezei. Taip geriau ausinasi tiek deze tiek variklis
  10. Apie slegio davikli irgi galvojau, keiciau i kita naudota, bet tas pats. Reikes pabandyti nauja arba is tikrai gerai veikiancios masinos. Gal su oscilografu vaziuojant matuoti itampa. Dabar dar pabandziau tai jei is vietos gaza numini ir laikai - dumina visais begiais. Vaziuojant 2begiu 2k rpm ir numynus gaza, daug maziau pradeda dumint nuo 3k ir 3 begiu beveik nebedumina. Labiausiai bijau kokio pusiau pratrinto laido kurio gyvenime nerasi
  11. Turbina wastegate, uzpucia gal nuo 1.5k ir iki 4k laiko ta pati 1bar (su mechaniniu gauge matuoju) Chrysleris taip viska sugadines, kad tik su bosch kts ir drb3 mato viska. Kts niekas nepaskolins pasibandymam. Klausiau tai sake, kad reiks daug moketi nes daug zaist bandant. Tai supratau, kad nenori apsiimti. Cipavo tuningboys bet vaziuosiu, kad dar keistu programa, nes nepatinka kiti dalykai. Butu koks vag tai ziauriai paprastai matytusi kas blogai. Ir idomiausia kad ne visada dumina dugna numynus net nuo 3k rpm
  12. Cia taip skelei, kad net pats galiausiai nebesupranti del ko gincijiesi. Kad butu paprasciau tau, abi tavo padangas padariau vienos puses. Pagal tave turetu gautis skirtingi rastai, o tampa identiski.
  13. Isigijau tokia beda ir nuo pat pradziu taip veike. Is vietos pajuda normaliai, turbina pucia 1bar, bet nuo 1.5k iki 3k silpnai traukia. Pasiekus ~3k apsuku pradeda traukt iki 4k. Nuveziau cipuot tai dabar nuspaudus gaza nuo 2k dumu visai nera ir netraukia kaip pries cipavima. Nuo 3k pradeda dumint ir atsiranda trauka. (kiek kokybiskai perdare programa nezinau) Klaidu nemeta, diagnostikos nelabai live data mato. Gal kas turit ideju kur ieskoti problemos arba kas gali ja surasti Kaune?
  14. Tepalo yra. Idomiausia, kad pakelus ratai ranka sukasi laisvai (nebandziau abieju vienu metu sukti). Nuemus dangti matosi, kad jau lysta ir varilok salnikas sulankstytas (del to turbut ir normaliai neveikia lsd) Dantraciai neatrodo sudile, bet prie kardano yra klibejimo is guoliu. Greiciausiai lietuviu meistrai bus keite guolius ir viska sugadine
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.