Pradžiai paimk stabdžių valiklio, ar užvedimo aerozolio ir užkūrus mašina papurkšk prie isiurbimo kolektoriaus, gazo sklendės, visokių šlangelių kur į isiurbimo kolektorių eina, prie įsiurbjmo koletoriaus tarpinės su galva ir pasioiurėk ar nesikeis variklio darbas, jei pakils ar kris laisvos apsukos reiškia nesandari įsiurbimo sistema ir kompas nepaskaičiuoja papildomai atsiradusio oro, dėl ko gaunas per liesas mišinys ir kompas riebina. Labai dažna benzu problema, kad MAP ar MAF sensoriai nemato dėl besandarios sistemos patenkančio papildomo deguonies. Jei šitas testas nieko neduos, patikrint reikia lemda zonda, išsisuk ir pasijunges testerį į ji pakaitink zondą turi krist voltažas iki 0.1 V, lamdai auštant voltažas turi kilt iki 0.9 V. Tai plius minus tiek. Pirma reik žiūrėt ar vaakumo sandarumas geras, o jau tada prie daviklių eit. Dar pasižiurėk ar sandarus išmetimas iki lamda zobdo, nes ir per ten gali gaudyt orą ir lamda falvos kad liesas mišinys. Taip kad pasižiurėk ir prie išmetimo kolektoriaus ar tarpknė gera. Pas 4.0 buna išmetimo kelektoriai mėgata įtrūkt ir per ten paiima, tada į išmetamasias dujas patenka papildomo deguonies, ko pasekoje lamda kompui liepia riebint mišinį.