Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Nera nera pas mane du motorai suknisti stovi ir jie pompuoja ale kazka nes jai dirbtu tai viskas butu ok beja masina jeep cherokee xj 1990m

Neteko matyti tokio XJ'to be : https://www.crownautomotive.net/Power-Brakes-Booster/83501533.html

Pasiduodu  :scratch:  Nesuprantu, kaip tada veikia stabdziai. Gal turetum galimybe nufotkinti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad pas mane tokios net nera

Pas mane Cherokee irgi buvo tokia sistema, vadinasi Bendex, šūdų šūdas... Buvo pas mane tas siurbliukas parėjęs, tai rast gero nėra šansų, geriausia mest nafig visą sistemą ir dėtis paprastą su pūsle.

post-7876-0-36583700-1547717559_thumb.jpg

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Kai nupirkau WJ 4.0 buvo momentu kai nevisada suveikdavo ausinimo ventiliatorius. Idejau termomova. Noreciau pereit atgal ant elektrinio ventiliatoriaus bet klausimas ar jis visada suveiks. Gal kaip nors kitaip ji pajungt? Det koki davikli ir uzmaitint nuo jo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pora dienu atgal kazkur skaiciau jog jei pats keiti dezes tepalus, visu tipo nepakeisi. Jei nuemi karteri tai kur jis dar uzsilaiko?

Atvirkščiai - kai keiti pats, gali visą pasikeisti, kai keičia servisas, pakeičia maždaug tik 30%-40% alyvos - protokoluose neparašyta, kaip pakeisti daugiau, o patys neišmąsto... Arba protokolas neleidžia :)

Kažkada buvau rašęs, kaip nesudėtingai, namų sąlygomis, pakeisti 99% alyvos.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Grand cherokee 2000m 3.1 dyzelis vaziuojant apie 80 - 100 km/h lyg ima stabdyt pati deze toks jausmas kai vaziuoji nuimi gaza kad is inercijos vaziuot ir vel paduodi. Tepalai nauji supilti ir nepatamsejes tepalas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerbiamasis, iš kokių požymių nusprendei, kad dėžė stabdo?

Stabdžių suportai nestringa? (mėgsta pradėti steigti po kaladėlių keitimo).

Sakei (kitoje temoje), kad pasižiūrėsi kardano granatą.

Apskritai, ar pakėlus visą mašiną keltuvų, normaliai ratus eina prasukti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas galės iškelti atskirai ir prisegti, kad nereikėtų ilgai ieškoti kitą kartą.

Šis alyvos keitimo būdas tinka absoliučiai visų markių automobilių automatinėms pavarų dėžėms, kurios turi alyvos lygio matuoklį.

 

 

Taigi, automatinės pavarų dėžės pilnas alyvos keitimas:

 

1. Atsukti pavarų dėžės karterį ir išleisti alyvą, nuimti alyvos filtrą.

2. Atjungti prie pavarų dėžės alyvos aušinimo radiatoriaus žarneles ir prapūsti su kojine pompa (arba kompresoriumi ribojant slėgį!!!).

3. Prapūsti su kojine pompa (arba kompresoriumi ribojant slėgį!!!) dėžės atvamzdzius, per kuriuos alyvą eina į radiatorių ir grįžta atgal.

 

Kiekviename šių etapų per apačią išbėgs alyva.

 

Toliau:

4. Uždėti naują alyvos filtrą, bei prisukti karterį.

5. Atgal prijungti vieną alyvos aušinimo radiatoriaus žarnelę, kuria alyvą teka iš dėžės į radiatorių

6. Pripilti šviežios alyvos į pavarų dėžę per matuoklio vamzdelį.

7. Likusią neprijungtą žarnelę, kuria alyva grįžta iš radiatoriaus į dėžę, įkišti į skaidrų "bambalį" (čia subėgs likusi sena alyva iš sistemos).

8. Užvesti variklį ir stebėti, kaip bėga alyva iš radiatoriaus žarnelės į bambalį, tuo pačiu pilant šviežią alyvą kaip punkte nr.6.

 

Momentas, kai baigiasi sena alyva ir pradeda bėgti jau šviežia, kaip taisyklė, būna labai akivaizdus.

 

9. Kai į bambalį pradės bėgti šviežia alyva, išjungti variklį.

10. Prisukti alyvos radiatoriaus žarnelę prie pavarų dėžės atvamzdžio.

11. Papildyti alyvos kiekį iki reikiamo lygio, nepamirštant "pragroti" pavarų perjungimo svirtimi per visas padėtis po kelis kartus.

 

Viskas.

 

Dėmesio!

1. Jei praputimui naudosite kompresorių, nepūskite pilnu slėgiu - jei jūsų alyvos radiatorius ir/ar solenodų gumelės jau prie pabaigos, gali neatlaikyti didelio slėgio (pvz. 8 Bar). Nesistenkite praputimui naudojamos žarnos uždėti ant atvamzdžių su chamūtais.

2.Pasirūpinkite pakankamo tūrio talpa pakišimui po karteriu, prieš pradedant darbus - alyvos bus daug daugiau, nei jos būna variklyje. Iš viso turėtų išbėgti apie 11-12ltr., jei gerai atsimenu.

 

Perkelta i enciklopedija

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is to sprendziu kad vaziuojant tai stabdo tai vel atleidzia ir tai kartojasi. Ir pavaros kazkaip keistai junginejasi. O del ratu sukimu tai kaip ir lengvai sukasi. Subkardanu kiek sunkiau lyg trukdytu. Ta granata kur prie reduktoriaus matosi keista o ta kur prie razdatkes isplysus guma . o ka ten daugiau ziuret nezinau net

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas tyksliai zino ar i 2000m grand cheroke 3.1 td tinka benzininio varyklio deze ir razdatke? Ir galnkas turi tikrai gera razdatke?

Greicio deze 42re kaip ir 4.0L arba 44re. Paskirstymo deze nv247 kaip ir kitu (4.7, 4.0) bet:

 

Paskirstymo tikrai netinka nes montavimo taskai i korpusa visai kiti. (vidus iprastas nv247 o isore kitokia)

 

Greicio deze(42re) is matimo vienodai atrodo (nedideliu skirtumu yra neesminiu). Ar tiks i 3.1td nezinau.

Be to jeigu ir tinka, ji kitaip suprogramuota bus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is to sprendziu kad vaziuojant tai stabdo tai vel atleidzia ir tai kartojasi. Ir pavaros kazkaip keistai junginejasi. O del ratu sukimu tai kaip ir lengvai sukasi. Subkardanu kiek sunkiau lyg trukdytu. Ta granata kur prie reduktoriaus matosi keista o ta kur prie razdatkes isplysus guma . o ka ten daugiau ziuret nezinau net

Kokie dar pozymiai? Smugiai buna?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.