Pereiti prie turinio

jgc 2.7 cipavimas


katis

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 192
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Galios niekada nebus per daug ;) Ypač dyzeliui, ir dar kai taip lengva iš dyzelinio motoro ją gauti ;)

 

Pas mano Allroad'ą 3.0 TDI gamykliškai 171kw - atrodytų per akis, bet vis tiek smagiau važiuoja kai paburta iki 200kw :)

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va, baisu darosi... :) Beje to merso ir variklis ir dėžė tokia pat kaip mūsų CRD...

 

Nors kita vertus - juk pats Jeep leido mano anksčiau minėtą "Black Pearl Edition" versiją su +30 kW / +50 Nm, vien tik softo pagalba, visa kita mechaniškai identiška (pats Jeep taip rašė pranešime) - tai negi jie neapskaičiavo rezervų...

kaip cia pasakius pas mersa  V6 o JGC V5

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, nuo 29" prie 31.5", ne kažin kas bet kažkam sakė pasijautė ant dinamikos. 

Kuriam čia taip pasijautė "ant dinamikos"  :?:  :blink: . Man nepasijautė nieko prie 30,5. Nemanau , kad pasijaustų ir prie 31,5 . Gal pas tą kažką netvarkinga pakaba?

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Britų ar australų forume kažkada skaičiau, tai minėjo kad pastebimai sunkiau įsibėgėja iš vietos uždėjus 31.5" AT. Aišku čia tik praktiškai pabandęs gai pajust.. Bet ant anksčiau turėtos lengvos mašinos su gan silpnu varikliu (2L benzas) aš aiškiai jausdavau kai užsidėdavau 15mm platesnes padangas.

 

Be to, nepamiršk kad pas tave 29">30.5"=+1.5", o 29">31.5"= jau +2.5" didesnė padanga - šiek tiek tikrai jau svorio dasideda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip cia pasakius pas mersa  V6 o JGC V5

Kas čia per V5? :D Du cilindrai vienoj galvoj trys kitoj? Ten "inline" tipo variklis ir žymimas I5. O ir pas MB ir pas JGC tas pats variklis iš esmės, tik Chrysleris jį apkarstė savo agregatais, tai gi ir vienas ir kitas yra "inline" penkių cilindrų comonrail'as.

Redagavo namaste
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip čia tema visiškai ne apie tai...

 

 

Jei trumpai - jungti iš 4-Hi į 4-Low reikia sekančiai: Sulėtėti iki ~5km/h arba stovėti ant lengvos nuokalnės; Greičių dėžės svirtį pastatyti į N padėtį; Mašinai vos riedant, razdatkės svirtį jungti į 4-Lo, nesustojant N padėtyje. Jei perjungimas riedant neįmanomas (užklimpus ar pan.) - Užgesinti variklį; Greičių dėžės svirtį pastatyti ant N; Razdatkės svirtį perjungti į 4-Lo; Užvesti automobilį. Šitas tikrai galioja Quadra-Drive sistemai, manau ir kitoms.

 

Perjungimas iš 4-Hi į 4-Lo yra detaliai aprašytas automobilio instrukcijoje (User manual).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kodėl, bet tokios instrukcijos. Bet ir pats pastebėjau, kad užgesinus variklį lengviau svirtį permest iš 4-Hi į 4-Lo, nei kad esant užvestai mašinai (čia jei stovint vietoje, nejudant). Kodėl - nežinau, bet Jeep oficialiai aiškina kad dėl dantračių trynimosi...

 

Pausing in transfer case N (Neutral) in vehicles equipped with an automatic transmission may require shutting the engine OFF to avoid gear clash while completing the shift. If difficulty occurs, shift the transmission into N (Neutral), hold foot on brake, and turn the engine OFF. Make shift to desired mode.

 

Bet čia tema visiškai ne apie tai, būtų geriau apie tai diskutuoti kažkur WJ dėžės ar razdatkės temoje...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O visureigyje esant N padėčiai greičių dėžėje variklį galima užvesti ?

 

Kiek pamenu ne, bet tada statai į P ir užvedi. Ai, o gal ir galima, dabar nenoriu meluot, shirokas gal geriau žino :)

Bet to, atsiminiau - esant užvestam varikliui, net jei dėžė stovi ant N, ir kai bandai razdatkės rankeną jungt iš 4-Hi į 4-Lo, man buvo kad tikrai girdisi toks kaip dantračių pasitrynimas. O esant užgesintam varikliui, razdatkės svirtis net jei ir ne visada pirmu judesiu įsijungia, tačiau to trynimosi nėra. Tai nežinau kaip čia suprasti - razdatkė sukasi kai dėžė ant N?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

sveiki cipavau savo 2.7 crd, skirtumas labai didelis palyginus kas buvo. vaziuot pradejo tarsi lengvoji. chipavau chipservisas.lt, kaina pas vaikina gera. sake kad pakele iki 160kw teoriskai, kiek istikruju tikriausiai ir nesuzinosiu, bet smagiau vaziuot tai 100% ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Tikrai 2.7 HO neatstos 4.7, o tuo labiau HO, benzo..

 

Be to, pats asmeninės patirties neturiu, bet iš daug ko girdėjau, kad 4.7 HO yra lepesnis gedimams nei šiaip 4.7, ir daug kas netgi pataria geriau imt paprastą 4.7. V8 yra V8, galios tikrai nepritrūks :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau senokai ieskau 4.7i h.o. bet be rezultatu , dabar ir i dyzelius pradejau dairytis , dabar dilema 2.7crd + cipas x kw  ar 4.7i 164kw ar jie vaziuotu lygereiksmiskai ? kiek kuris sveria , kokiu metu crd normalios dezes buvo ? 

O kam 2,7 crd čipuot? Ans ir taip lekia kaip pašėlęs :D . Nu, bet benzas gyvesnis, aišku jei tik benzu važiuoji. Dar ir kulokų skirtumas jaučiasi, kur  5 ir kur 8 maskatuoja :D .

Palyginti gali pasižiūrėjęs čia http://jeep.avtograd.ru/index.htm.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na važinėju su 4,7HO ir teko važiuoti su 3,1d,  tai kelyje kažkokio efekto iš 4,7 nepajunti normaliai važiuojant. Na o mišku su dyzeliu tik palyginti galiu su MP2 trumpu, NP Ispanu trumpu ir indisku stebuklu TATA XENON. tai lyginti kaip ir nėra ko. visi i vienus vartus gauna nuo V8.   Tiesa čia važiavimas Dzūkijos  miškais ir kalniukais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.