Pereiti prie turinio

DŽIAUGIUOSI LR VISUREIGIAIS


Dragon

Rekomenduojami pranešimai

Va ir fanatikai pasisake... Reklamos aukos, ir netureje geresniu visureigiu... :D

Tuoj pasakys kad LR veza i Lietuva lavonus ir del to jie genda. O jau Toyotas ir kkitus kazkodel matyt is salono... Nors yra kaip tik atvirksciai... Toyotas nuo pat salono purve ir ofroade lauze ir dabar lauzo ir nieko... O LR firmu direktoriai tik pirkdavo del kainos (naujos) taigi tiktai asfalto tryne irtt... Taigi logikos pas romantikus visada aisku nebuna...

Reklama geriausiai dirba pas LR, taigi jei daug kas garbina Toyota tai matyt ne be reikalo...

O kompiuteriai po vandeniu nedirba, arba neilgam... Taigi isvadas daryk pats...

O jei mieste ar i soda kartais, aisku ir LR uzteks jei turi laiko mechaniku dirbti savo laisvalaikiu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 11 mėnesių...
  • Atsakymus 142
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Esu patenkintas RR-u. Taip sutinku ira bedu bet tos bedos rimtam seimininkui ner rimtos. O del vaziavimo nesuliginsi ne su jokiu kitu visureigiu. Pravazumas gan neblogas, asvaltu ir zviru vaziavimas afigenas. Taip kad vaziuju ten kur noriu ir labai maloniai. Ir nebereikalo vezioja RR-u Anglijos karaliene :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...
  • po 1 mėnesio...

Jo , pazystu ir as zmogiuka kuris del savo LR -RR jau depresijoj . Ogi ji pirko naujutelaiti 2003 m, ant sparnu agresyviosios,,ziaunos,, odinia salonai , bmw varkliai navi ir ttt. Jis tulas direktorius, uzimtas zmogus , tai apie off rouda su juo nera ir kalbos , ka mate tas dzipas tai tik zvyrkeliukas kai kada , pagrindas klaipeda -vilnius , praejus 3metam prasidejo cirkai :D , pakeistas variklis ,deze, visa kruva elektiniu daciku ,pries menesi usikirto galinis tiltas . Tai jis paliko ta GAIDY pakelej atvaziavo pagalbos kelyje tralas ir ji nuveze tiesiai i auto lauzyna paskerdimui nes zmogiukui truko kantybe ir jis i gaidi nebenorejo net paziuret.Zinoma kils klausimu, daug km prasuko, nekeite tepalu ir tt.O gi nieko panasaus ,klaipedos servisu darbuotojai ciut ne geriausi draugai :lol: Jei ne tas tai tas ir i servisa o prie daigto ir tepaliukus paziuredavo kitus mazgiukus.

mano nuomone tokia ne viskas auksas kas auksu ziba :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

ei, forume ner ka skaityti :D

pasibarkit ga? :D

keletas labai primena mano buvusi sefa. viskas yra afigenna kas pas ji yra. daug panasiu faktu bet tik viena pasakysiu. kazkaip uzejo sneka apie tamtikra auto, tai jis isdejo ta modeli ir gamintoja i suns dienas. . na o praejus keliem metam butent ta tokia auto ir nupirko zmonai. pradejo girti ir garbinti ta auto. o kai pasakiau kad juk snekejai visai kitaip. tai jis atreze kad jo, bet vat butent sitas modelis ir sita komplektacija yra vienintelis geras tvarinys. na daug cia tokiu kadru kurie bruka savo tiesa. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai kas gal pastebėjo kad dėl kokybės ir patikimumo niekas masiškai nekeikia : Nissano, Daihatsu, Suzuki, Toyotos, MB, Jeep ir t.t., bet kažkodėl turėjusiems LR, nekyla noras jo girti

ir liaupsinti kaip gero visureigio. Kyla natūralus klausimas kodėl :?: Bet paprastai tas klausimas iškyla tik tiems, kurie neturėjo LR, nes turėjusiems jau tokie klausimai neiškyla.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

turiu LR disco 3.5 v8. sutinku kad LR genda, bet per metus laiko nei karto servize nebuvau, o masina tarnauja pagal paskirti ir nei vienos dienos nestovi. remontas nesudetingas, tik reikia laiku pastebet gedima ir neuzdelsti sutvarkyti. mano pastebeti didziausi privalumai: erdvus salonas, minksta pakaba, kuo dauguma visureigiu negali pasigirti. teko vazineti ir su kitokiais visureigiais tai vaziuojant zvyruotu keliu reikia tarp dantu guma isidet nes barska, dunda viskas kas gali. pats triuksmingiausias mano vairuotas visureigis Santana ps-10. bet cia tik mano nuomone...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar galiu pasisakyti ir aš, pardavęs savo RR Classic. Classicas buvo 91 metų 3.9 V8, Vogue komplektacija (visa elektra ir kiti pribumbasai), pakeltas +5cm ir padangos 32" ale Simex'ai. Trys metai su viršum važinėjimo ir per juos: pakeistas generatorius, vairo stiprintuvo šlanga, babinos laidas, nuo senumo susidėvėjusi aliuminė "balno" tarpinė ir atrestauruotas benzino siurblys (nes benzino visad būdavo tik užkūrimui). Čia vadinasi labai daug remontuoti reikėjo? Prisiperka veikėjai už kapeikas Diskotekų arba mirusių Classicų ir paskui verkia, kokie tai blogi ir gendantys visureigiai. Kokį nusipirksit, tokį ir turėsit. Maniškis išvažiavo į Latviją, žmogus džiaugiasi begalo, važinės dar ilgai ir nuobodžiai. Taip, kad gal pagaliau užteks lot apie šitos markės visureigius...

 

P.S. Asmenybių, kurie apart TLC gyvenime daugiau nieko nemato komentarai visiškai nedomina. Ačiū už dėmesį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Meri, aš tiesiog išsakiau ką taisiau ir ką dariau savąjam RR, jeigu dar kartą perskaitytum mano pirmą žinutę, tai galbūt suprastum, kad daugiau manęs nedomina jokie pasisakymai ir į diskusijas nesivelsiu. Jeigu turi kokių asmeninių nuoskaudų ar dar ko, rašyk į AŽ. Daugiau šioje temoje neturiu ką su tavim diskutuoti. Viso labo, Miroslavai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pardaviau savo LR RR P38. Manau, kad dabar galiu buti ojektyvus. Masina turejau 6metus. Kai nusipirkau, masina buvo prastos bukles. Pirkdamas apie LR RR nieko nezinojau. Jis turejo nemazai lygu. Dar nezinojau kaip gydyti pneumatine pakaba. Tai vaziuodavau i Sostena. O ten pinigus lupa ir agregatus keicia, nieks nesigilina. Nesvarbu, kad smulkus gedimas ir reikia tik pigia detale pakeisti. Veliau ismokau ir pneumatine pakaba sutvarkydavau pats. Atvirai sakant ji ir nebegesdavo. Svarbu sveikos pagalves, juk nevazinejam kiaurais ratais. O jei vazinejam, tai neisitebim, kodel padanga nuleido. Kai sutvarkiau jis vaziuodavo puikiai. Jei reikedavo ka taisyti, detales nebuvo brangios. Svarbiausia, netureti reikalu su Sostena. Dabar jauciu nuostalgija, pasiilgau LR RR, kaip cigonas arklio. Tik beda ta, kad dzipas man nelabai reikalingas. Man pakanka MB W210. Dzipas bet kokiu atveju reikalauja daugiau islaidu. Jam reikia daugiau meiles, negu MB W210. O siuo metu negaliu duoti. Siaip, kai pasikeis situacija, noreciau vel LR RR. Ir butent P38. Man patiko: pneumatine pakaba, jis nerudija, salono apdailos detales labai kokybiskos, dalys nebrangios, ekonomiskas. Man patinka jo dizainas, bet cia skonio reikalas. Man nepatiko, kad pastoviai varomi abu tiltai ir negalima atjungti. Tai turedavau problemu su kryzmem, kardanais. Neistepdavau kryzmiu, tai vis luzdavo. Meistrai bardavo, kad su sausom vaziuoju. Kiti sako, kad elektronika vargina, bet man nebuvo problemu. Tai trumpai tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniškai mano parke yra keturi I kartos Discovery ir

vienas II kartos Dicovery. Esu turėjas Defenderį ir RR . Visi jie su savotiškom bėdom . Pas vienus

didesnės , pas kitus mažesnės . Gal kažkiek labiau išskirčiau II kartos Discovery dėl nelabai

vykusio td5 variklio kuris po chip tiuningo žiauriai nustebino :blink: (Raketa)

Ir RR turi savų niuancų . Visiems iki skausmo pažystama orinė pakaba ir BMW 2,5tds variklis

kuris jei dirba , tai dirba , jei prasidėjo problemos , tai ilgam...

Na o I kartos Discoteka ir Defenderis , tai tikrai darbiniai arkliai! Pagrindinė taisyklė - nepa-

gailėkite laiko paieškoms ir nusipirkite visureigį iki 200000km. ridos. Ne paskutinėje vietoje ir

korozijos problema. Discoveriui pūna metalinės kiebulo dalys , o Defenderiui rėmas.Aišku apie

tepalų prasiskleidimą , tai net neverta diskutuoti , nes pas Landroverį bėga pro visur kur tik

įmanoma. Galima aišku bandyti tai išgaudyti , bet pinigai nemenki. Tiltų patikimumas šiaip sau,

kartais sprogsta reduktorius , bet kiek teko matyti , tai didelės ridos mašinų bėda. Greičių dėžė

nuo 94metų sutvarkyta ir didelių bėdų nekelia. Razdatkė šiek tiek problematiška , bet nesunkiai

tvarkoma. Tiesiog reikia laiku pakeisti guolius ir įvores , jei jau atsirado laisvumas ar ūžimas.

300Tdi variklis , manau labiausiai nusisekes Landrover produktas. Visiškai nereikalaujantis

didelės priežiūros. Tepalai,filtrai ir labai retais atvejais paskirstymo diržas. Kartais genero

įtempėjas pradeda zysti , bet aš jo niekada nekeičiu. tiesiog išardau, prikraunu tepalo ir varau

toliau.Kuro sanaudos I Discoverio ,ar Defenderio išvis labai tenkina mano poreikius. 9litrai

miesto rėžimu, įskaitant pastovią keturių ratų pavarą. Manau nedaugelis visureigių galėtu pasigirti

tokiomis sanaudomis. Išvaizda aišku skonio reikalas :) Reikia priprasti. Manau niekas nesiginčytu,

kad G klasės Mersas kur kas gražesnis , bet ir kaina mažiausiai keturis kartus didesnė...

Taip kad kiek vienam pagal poreikius nėra tai pats geriausias visureigis , bet tikrais ir ne pats

blogiausias. Esu turėjas nemažai kitų markių visureigių.Stebūklų nebūna. Reikia susitaikyti su

tuo , kad perkame uždrožtus grabus ir jei kartais pasiseka , nusiperkame kažkiek mažiau uždrožtą

grabą ir tada drąsiai galime sakyti;

-Vat šitas tai geras , pravažinėjau ne vienerius metus ir nieks neužlūžo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.