Pereiti prie turinio

audrius100

Nariai
  • Pranešimai

    553
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    medžioklė, lengvi 4X4 pasivažinėjimai,būtų gerai išbandyti ekspedicijas

Paskutiniai lankytojai

1.763 profilio peržiūros

audrius100's Achievements

-2

Reputacija

  1. Sunki, plati, ir nematau šiam auto jokių pliusų, kaip ir hummer ių. O vairuojama ašis, daug kas pasigedote ????
  2. Ridos nesamoningos, tokius masinos iprasatai jau po 500 tukstanciu praejusios, taip kad nemeluokime patys sau.
  3. Jei nekrenta tepalo slėgis nėra prasmės ten lysti
  4. Teisybe Evaldas porina, o kas liečia tepalu nutekėjimą tai ten razdatkė teka, nusiplauk, patikrink lygį, jei reikia papildyk ir planuok perrinkti riebokšlius ir tarpines. Sėkmės ir nepanikuok
  5. Amerikietiska navara, nieko ypatingo, eiline masina ir tiek
  6. Atsiprašau kad neparašiau jog kalbėjau apie 5 cm liftą, mano manymu ir 6 metu eksploatacijos patirtimi to tikrai pakanka ir perdarymu papildomu nėra. kas liečia ratus 33 pilnai pakanka ir nei tiltai nei stabdžiai neperkraunami, kuro sąnaudos irgi nedidėja drastiškai. Na bet čia jau Tamstos pasirinkimas ko ateityje iš šio auto norėsi. Sėkmės. P.S. Nuotraukose labai neblogai žiūrisi, taip ir toliau.
  7. Čia žinai kaip yra su tuo pakėlimu, arba greitai arba gerai. Manau dėk spyruokles +5 su amortikais ir visa problema ir ilgam. su gumom T.A. pamiršk visam laikui, amortikus irgi po metų pamiršk,artikuliaciją ir pakabos darbą irgi pamiršk. tai tiek, sėkmės
  8. laukiu vasaros

  9. Nesikarsciuoju as gerbiamasis, tik norejau pasakyti kad man patinka dyzelis ir jo kaip variklio savybės, o kai tema apie kelius suktis pradejo, tai ir išsakiau kad ne variklyje esmė o mašinos konstrukcijoje.
  10. O jeigu kalbėti apie 120 kėbulą su D4D, dyzelis jau gauna vieni vartai, dėl patikimumo. Kai tuo tarpu galima pasirinkti GX470 (120 kėbulas), kuriame stovi tas pats 4,7 benzininis agregatas, tik jau su vvt-i, ir jis bėgėjasi iki 100 per 8,1s (palyginimui dyzelinė šimtinė 13,6s...) Noriu pasakyti vazinejau su 80 modeliu ir pagal knyga jis begejosi per12,7 sek./ 100km/h. Bet su paletintoju turejau toki sukimo momenta, kalnus galima buvo tasyti, kai atsirado poreikis greitai keliais vazineti pirkau touareg-ą, Pabandyk su 120 pavaziuoti 180-200 km/h pats pamatysi koks jausmas. O apie sąnaudas geriau nekalbėti. Na, bet kokiu atveju, kiekvienam savo, sėkmės.
  11. Mano nuomone geriau naujas automobilis mazesnis nei didelis premium klases bet senas, nepamirskite brangieji kad ir masinos aptarnavimo ir detaliu kaina priklauso nuo klases. Kas liecia lizinga galima palaukti buna akcijos su 0 pabrangimu. Juokinga kai dauguma masto kad 2-4 metu automobiliai pravaziuoja 20-60t.km. Nepamirskite kad naujas auto perkamas tam kad daryti kilometrus ir butu patikimumas. Dar daznai yra taip kad pigesni automobiliai turi brangesni servisa, ypac tai jauciasi KIA, Hiunday, SUBARU, prancuziskiem automobiliams. O kad suskaiciuoti savo islaidas gali drasiai paprasyti aptarnavimu kainos iki kokiu 120t.km. Papildomai reikia isivertinti stabdziu diskus kaladeles, padangas, valytuvus, lemputes. Beje kaladeles gali keisti net ir pats, garantija nedings. Pabaigai dar noriu pridurti kad graudu ziureti kaip tauta sarnyrus restauruoja Audi, Bmw, MB. gumas nuo antro golfo bando deti, ir po keliu metu tokias masinas pavercia velnias zino kuo. Taip kad, kiekvienam savo.
  12. Skirtingos masinu kategorijos, paskirtys, filosofija, supratimai, konstrukcija, kainos, kokybe, verte, ir t.t.
  13. Dar senais laikais kai TOYOTA pardavinėjo 100 modelius pati siūlydavo papildomai didinti galią ir po to net garantijos mašinoms nenuimdavo. Su viena tokia teko važinėtis tai nuo standarto galiu pasakyti kad skirtumas ypač jautėsi prie didesnių sūkių t.y. nuo 2300-2500 rpm. Šiaip manau geras dalykas ir jei yra noro ir galimybių verta bandyti. P.S. Parašyk po to kai nuspresi ką daryti ir padarysi.Sėkmės!
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.