Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Taip, apačioje dar papildomai privirinau 6 mm plokšteles kad negniuždytų vamzdžio. Kas liečia tavo standartinę plokštę, kaip ir minėjau pas mane buvo 2 mm tarp kardano ir stabilizatoriaus, o kur gaminai Arawis iš Žagarės jam apskritai buvo vos 1mm ir jam jau iškart lietė kardanas stabilizatorių. Galimai, gaminai šabloną pagal geometriją pametusią Nivą :) arba priešinagai, pas tave Niva buvo teisinga, o mūsų su Arawiu buvo susisukusios Nivos.

O kardana cia kokiais varztais prisukai ba labai itartini man jie atrodo .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po Nivos pakėlimo apie 8 cm, pastebėjau kad galinis tiltas per 2 cm pasislinko dešinėn. Rastas sprendimas, panaro traukės (kitaip skersinė traukė), pakelta 11 cm. ir tiltas gryžo į savo vietą, kitu atveju tektų gaminti reguliuojamą panaro traukę.

 

Detalė:

 

post-10224-0-56519300-1487442565_thumb.jpg post-10224-0-15248300-1487442567_thumb.jpg post-10224-0-69282900-1487442568_thumb.jpg post-10224-0-11278200-1487442570_thumb.jpg post-10224-0-24759600-1487442571_thumb.jpg post-10224-0-34890300-1487442572_thumb.jpg post-10224-0-50690000-1487442573_thumb.jpg

 

Rezultatas:

 

post-10224-0-11906800-1487442658_thumb.jpg post-10224-0-69511100-1487442661_thumb.jpg post-10224-0-93266700-1487442662_thumb.jpg post-10224-0-23717200-1487442664_thumb.jpg post-10224-0-70446300-1487442665_thumb.jpg post-10224-0-95249700-1487442666_thumb.jpg

 

Tarp ratų arkų ir pačių ratų, atstumai vienodi abiejose pusėse. Tiltas gryžo į savo vietą.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Graziai , Sauliuk,  kronsteina pagaminai bet padarei viena klaida - ta kronsteino atrama, kur link stebules nueina , turetu but standesne ba juosta labai megsta lankstytis - o kad ji lankstysis tai gali tuom neabejot ba ji beveik staciu kampu traukes (o tikslaiu jegos krypties veikiancios ta kronstena) atzvilgiu stovi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

geriau buciau dares reguliuojama

 

Būtų idomu išgirsti tavo argumentus.

Reguliuojamos traukės esmė yra išlyginti tiltą kėbulo atžvilgiu, mano variantu taip ir atsitiko, reguliuojamos traukės atžvilgiu pasikeitus automobilio aukščiui pvz ratui įkritus į duobę geometrija keičiasi nes ji sureguliota yra tik ant lygaus pagrindo stovinčiam automobiliui, o mano atveju, tiltas nekeičia savo padėties jis visada taisiklyngai kėbulo atžvilgiu. Manau atsakiau aiškiai kad panaro traukės išlyginimas tilto atžvilgiu, vienareikšmei laimi prieš reguliuojama panaro traukę. 

Jei manai kitaip, argumentuok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo  ji nieko nelaikys, gausis kaip dvigubas sarnytas. Arba gerokai stiprinti ta atrama arba apacuoje privirinti.

 

Laikys, nes tai ne dvigubo šarnyro principas, apačioje mano kronšteinas pilnai prigludes prie tilto sienelės, kuri neleidžia keisti krypties pačio kronšteino, apatinis varžtas tai užtikrina užfiksuodamas, tas metalo juostos nuvedimas lin stebulės, labiau dėl vibracijos sumažinimo kronšteinui nei kad atramos taškas. Mano kronšteino sienelės yra 6 mm plius standumo briaunos, jei kas ir links, tai kitoje pusėje orginalus laikymo taškas kuris padarytas orginaliai iš 3 mm. metalo lakšto, iš to išvedant, jei laikė 3 mm tai 6 mm su didžiule atsarga tikrai laikys.

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sauliau , tu esi neteisus - priglaudimas prie sieneles tai nera tvirtas kronsteino fiksavimas .

Stasys yra teisus sakydamas kad tai dvigubas sarnyras ba apatinis tvirtinimo taskas tik vienas priverziantis kronsteina skersai jegos veikiancios kronsteina krypciai.

Jei tas varztas stovetu ne skersai tilto balkio atzvilgiu o isilgai tada butu kitas reiklas ba dabar tai tik suverztas zaviesas ir ne daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtų idomu išgirsti tavo argumentus.

Reguliuojamos traukės esmė yra išlyginti tiltą kėbulo atžvilgiu, mano variantu taip ir atsitiko, reguliuojamos traukės atžvilgiu pasikeitus automobilio aukščiui pvz ratui įkritus į duobę geometrija keičiasi nes ji sureguliota yra tik ant lygaus pagrindo stovinčiam automobiliui, o mano atveju, tiltas nekeičia savo padėties jis visada taisiklyngai kėbulo atžvilgiu. Manau atsakiau aiškiai kad panaro traukės išlyginimas tilto atžvilgiu, vienareikšmei laimi prieš reguliuojama panaro traukę. 

Jei manai kitaip, argumentuok.

manau kad abu variantai veikia vienodai,nes ir dabar traukes tvirtinimo vieta yra atreguliuota stovint automobiliui ant lygaus pagrindo pasikeitus kebulo kampui bet kuriuo atveju tiltas kazkiek keis padeti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.