aarwiss Atrašyta Vasario 10, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 10, 2017 Rojer dabar atsiskaityk Mikui :-D:-D:-D:-D:-D Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 10, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 10, 2017 Taip, apačioje dar papildomai privirinau 6 mm plokšteles kad negniuždytų vamzdžio. Kas liečia tavo standartinę plokštę, kaip ir minėjau pas mane buvo 2 mm tarp kardano ir stabilizatoriaus, o kur gaminai Arawis iš Žagarės jam apskritai buvo vos 1mm ir jam jau iškart lietė kardanas stabilizatorių. Galimai, gaminai šabloną pagal geometriją pametusią Nivą arba priešinagai, pas tave Niva buvo teisinga, o mūsų su Arawiu buvo susisukusios Nivos.O kardana cia kokiais varztais prisukai ba labai itartini man jie atrodo . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Vasario 10, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 10, 2017 O kardana cia kokiais varztais prisukai ba labai itartini man jie atrodo .Nivvos standartiniai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Vasario 10, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 10, 2017 Rojer dabar atsiskaityk Mikui :-D:-D:-D:-D:-Dmes tik dalinames tehninias sprendimas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Vasario 10, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 10, 2017 Jo jo pamenu tamstos kaip dalinais tos plokštes matmenim....Peace :-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 10, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 10, 2017 Nivvos standartiniai.Nori pasakyt kad gamykliniai buna stambaus sriegio ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Vasario 10, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 10, 2017 taip. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Vasario 10, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 10, 2017 netyciom fajaboke uzmaciau, galvoju kad i tema https://www.facebook.com/madeinmars.info/videos/647135665471738/?hc_ref=NEWSFEED Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 11, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2017 netyciom fajaboke uzmaciau, galvoju kad i tema https://www.facebook.com/madeinmars.info/videos/647135665471738/?hc_ref=NEWSFEEDKiekvienas savaip išprotėjas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 11, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2017 Šiandien papimpinau truputį savo Niva, sudėjau Gaz 24 (Volga) garso signalą, na įspudyngai signalina. Sukėliau kuo aukščiau kad vanduo neapsemtų, bent jau labai dažnai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mode Atrašyta Vasario 11, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2017 a kur ju rasti kaži ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 11, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2017 a kur ju rasti kaži ?Jei kalbi apie Gaz 24 garso signalą, tai pirkau UAB Litlada, Vilniuje. Kaina pasižiūrėsiu vėliau kiek kainavo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Vasario 11, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2017 a kur ju rasti kaži ?beveik tokie patys bmw e34 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mode Atrašyta Vasario 11, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2017 O 24 volgos nuo 21 labai skiriasi ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
donatela Atrašyta Vasario 12, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 12, 2017 o ju nereikejo deti kriaukle zemyn, kad purvai nesikauptu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 18, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2017 Po Nivos pakėlimo apie 8 cm, pastebėjau kad galinis tiltas per 2 cm pasislinko dešinėn. Rastas sprendimas, panaro traukės (kitaip skersinė traukė), pakelta 11 cm. ir tiltas gryžo į savo vietą, kitu atveju tektų gaminti reguliuojamą panaro traukę. Detalė: Rezultatas: Tarp ratų arkų ir pačių ratų, atstumai vienodi abiejose pusėse. Tiltas gryžo į savo vietą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 19, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2017 Graziai , Sauliuk, kronsteina pagaminai bet padarei viena klaida - ta kronsteino atrama, kur link stebules nueina , turetu but standesne ba juosta labai megsta lankstytis - o kad ji lankstysis tai gali tuom neabejot ba ji beveik staciu kampu traukes (o tikslaiu jegos krypties veikiancios ta kronstena) atzvilgiu stovi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Vasario 19, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2017 Jo ji nieko nelaikys, gausis kaip dvigubas sarnytas. Arba gerokai stiprinti ta atrama arba apacuoje privirinti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas469 Atrašyta Vasario 19, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2017 geriau buciau dares reguliuojama Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 21, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2017 geriau buciau dares reguliuojama Būtų idomu išgirsti tavo argumentus.Reguliuojamos traukės esmė yra išlyginti tiltą kėbulo atžvilgiu, mano variantu taip ir atsitiko, reguliuojamos traukės atžvilgiu pasikeitus automobilio aukščiui pvz ratui įkritus į duobę geometrija keičiasi nes ji sureguliota yra tik ant lygaus pagrindo stovinčiam automobiliui, o mano atveju, tiltas nekeičia savo padėties jis visada taisiklyngai kėbulo atžvilgiu. Manau atsakiau aiškiai kad panaro traukės išlyginimas tilto atžvilgiu, vienareikšmei laimi prieš reguliuojama panaro traukę. Jei manai kitaip, argumentuok. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 21, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2017 (redaguota) Jo ji nieko nelaikys, gausis kaip dvigubas sarnytas. Arba gerokai stiprinti ta atrama arba apacuoje privirinti. Laikys, nes tai ne dvigubo šarnyro principas, apačioje mano kronšteinas pilnai prigludes prie tilto sienelės, kuri neleidžia keisti krypties pačio kronšteino, apatinis varžtas tai užtikrina užfiksuodamas, tas metalo juostos nuvedimas lin stebulės, labiau dėl vibracijos sumažinimo kronšteinui nei kad atramos taškas. Mano kronšteino sienelės yra 6 mm plius standumo briaunos, jei kas ir links, tai kitoje pusėje orginalus laikymo taškas kuris padarytas orginaliai iš 3 mm. metalo lakšto, iš to išvedant, jei laikė 3 mm tai 6 mm su didžiule atsarga tikrai laikys. Redagavo Vasario 21, 2017 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 21, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2017 Sauliau , tu esi neteisus - priglaudimas prie sieneles tai nera tvirtas kronsteino fiksavimas .Stasys yra teisus sakydamas kad tai dvigubas sarnyras ba apatinis tvirtinimo taskas tik vienas priverziantis kronsteina skersai jegos veikiancios kronsteina krypciai.Jei tas varztas stovetu ne skersai tilto balkio atzvilgiu o isilgai tada butu kitas reiklas ba dabar tai tik suverztas zaviesas ir ne daugiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Vasario 21, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2017 Būtų idomu išgirsti tavo argumentus.Reguliuojamos traukės esmė yra išlyginti tiltą kėbulo atžvilgiu, mano variantu taip ir atsitiko, reguliuojamos traukės atžvilgiu pasikeitus automobilio aukščiui pvz ratui įkritus į duobę geometrija keičiasi nes ji sureguliota yra tik ant lygaus pagrindo stovinčiam automobiliui, o mano atveju, tiltas nekeičia savo padėties jis visada taisiklyngai kėbulo atžvilgiu. Manau atsakiau aiškiai kad panaro traukės išlyginimas tilto atžvilgiu, vienareikšmei laimi prieš reguliuojama panaro traukę. Jei manai kitaip, argumentuok.manau kad abu variantai veikia vienodai,nes ir dabar traukes tvirtinimo vieta yra atreguliuota stovint automobiliui ant lygaus pagrindo pasikeitus kebulo kampui bet kuriuo atveju tiltas kazkiek keis padeti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 21, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2017 Nevisai taip - kuo reaktyvine trauke lygiagreciau tiltui tuo maziau tiltas slankiojasi i sonus jam vaiksciojant aukstyn zemyn. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Vasario 21, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2017 Sauliau, laikys kada trauke spaus kronsteina, o kada trauka peciu santykis, ziurint is akies , nepalankus, asfaltui laikys, bet bekeleje abejoju. Pagyvensime pamatysime. Manau vibraciju ten maziausiai reikia bijoti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar