Mikas123 Sukurta Gegužės 8, 2013 Dalintis Sukurta Gegužės 8, 2013 Sveiki,Sukūriau temą nes pastebėjau kad į senesnes temas nelabai sulaukiu reakcijos į man aktualius klausimus. Reikalinnga nuomonės ir informacija:Trumpai apie Niva:Modelis 21214, metai 2000, 1,7 l.Priekį pakėliau šiek tiek daugiau nei 5 cm. dėjau volgos spyruokles nupjoviau 1,5 apvijos ir dėjau 30 mm. metalinius intarpus virš viršutinio šarnyro. Dėl galo dar neapsisprendžiau, ar užteks dėti po spyruoklėmis gumas ar tekinti žiedus? noriu patarimo ką dėti ir kokio pločio? užteks 30 mm.?Noriu lėtinti Niva, Mastau keisti 1 žigulio pavarų dėžę ir 2 žigulio reduktorių galinį, klausimas gudragalviams ir žinovams, jei dedu į galą 2 žigulio reduktorių tai kaip su priekiniu reduktorium? kiek suprantu reik keisti ir priekyje reduktoriaus "planetarkę" 2 žigulio? ar ji tiks nuo 2 žigulio galinio reduktoriaus? Pasidalinkite savo žiniomis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juras666 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 o kokie ratai ant nivos sudėti ar planuose? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
venca Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 "Kiek Niva netiuningok - vis vien UAZ gaunas, o is UAZ Tajota arba Nissan, ir niekada Mitsubishi"citata iš kitos temos, bet gal pravers Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juras666 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 tautos lūpomis tiesa kalba teisingas šiaip pasakymas. man atrodo lėk tu su ta niva kol ji lekia ir nesuk galvos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 ratai kol kas standartiniai 16, tačiau dėsiu nuo vitaros o plotis manau apsiribosiu 235/75/15. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juras666 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 šiaip nepadidink ratų, geriau paprastesni ratukai ir juos motoras lengviau pasuks nei kažkokia opaopa ratai, kurių normaliai motoras nesugebės išsukt geriau priekyje nedidelė gervytė (strigsi ar su didesniais ar su mažesniais ratais, tik su didesniais toliau nulėksi, o paaigervinti visada reiks) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 kaip matai nelabai ka is NIVOS išspausi,ne ta masina kuri rimtiems perdarymams pasiduoda,ji gera kiek gera standarte , na nebent perdarysi tiek,bet tada jau kazin ar niva gaunas http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/17953-vaz-2121/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 O dėl 2 žigulio reduktoriaus yra minčių? kaip su priekiniu tiltų elgtis jei dedant į galą 2 žigulio reduktorių? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 O dėl 2 žigulio reduktoriaus yra minčių? kaip su priekiniu tiltų elgtis jei dedant į galą 2 žigulio reduktorių?REDUKTORIAI KEICIASI POROMIS!!!!!!Seip viskas ka galima padaryt su niva padaryta pas Bilduka ir pas Parazita. Reik atkabint prekini reduktori nuo variklio, apipjastyt arkos, pakeist pagrindines poros,apsiribuot 235\75 r 15.Pastatyt kelmus 5 cm po spiruoklem. Pailgint galinius amortus(arba ikist nuo terrano).Gerve. Nusipirkt UAZ.Liftuot kebula , ikist dizeli, blokiruotes.Ratai 33" Gerve. Nusipirkt MBG. Ir is naujo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 "Kiek Niva netiuningok - vis vien UAZ gaunas, o is UAZ Tajota arba Nissan, ir niekada Mitsubishi"citata iš kitos temos, bet gal pravers :rolleyes:/>Auto.ru 2000m Mano© Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 REDUKTORIAI KEICIASI POROMIS!!!!!!Seip viskas ka galima padaryt su niva padaryta pas Bilduka ir pas Parazita. Reik atkabint prekini reduktori nuo variklio, apipjastyt arkos, pakeist pagrindines poros,apsiribuot 235\75 r 15.Pastatyt kelmus 5 cm po spiruoklem. Pailgint galinius amortus(arba ikist nuo terrano).Gerve. Nusipirkt UAZ.Liftuot kebula , ikist dizeli, blokiruotes.Ratai 33" Gerve. Nusipirkt MBG. Ir is naujo. :D/> Tikiu kad nuskambės kvailai, tačiau paprotinkite mane, priekinis redukturius ne toks pats kaip galinis savo forma, tad kaip elgtis su priekiniu jei gale statysiu 2 žigulio? viduriai keičiasi? kolektyvas apšvieskite prašau. Teks pabendrauti su Bilduku ir Parazitu dėl kitų techninių sprendimų, vyliuosi jie komunikuoti norės Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darėns Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 manau tada geriau iškarto gaminti priekinį tiltą iš galinio tilto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 manau tada geriau iškarto gaminti priekinį tiltą iš galinio tilto. Oba, geras labai sudėtyngas reikalas? gal žinai kas tai galėtų padaryti? nes virinti taip dailiai nemoku kad tepalai nebėgtų ir tiesa, kaip su tech. apžiūra bus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 padarysi apsauga tvarkingai apdengsi ir niekas nesigilins kas po ja,priesingai su TA zopa.kita vertus ar cia didelis nusikaltimas ,pakeistas reduktorius ir tiek,,bet cia tik mums taip atrodo.... o siap idomus sprendimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 8, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 8, 2013 Oba, geras :)/> labai sudėtyngas reikalas? gal žinai kas tai galėtų padaryti? nes virinti taip dailiai nemoku kad tepalai nebėgtų ir tiesa, kaip su tech. apžiūra bus?Niekas mokėdamas negimė - daryk , bandyk, nebijok klaust patarimo ir išmoksi. Nu ne šventieji gi puodus lipdo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Gegužės 10, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2013 manau tada geriau iškarto gaminti priekinį tiltą iš galinio tilto.NAFIGA?????? Ne, nu ei norima israst dvirati ir pas...t ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Gegužės 10, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2013 O dėl 2 žigulio reduktoriaus yra minčių? kaip su priekiniu tiltų elgtis jei dedant į galą 2 žigulio reduktorių?Perrinkt i prekinio reduktorio korpusa.bilduko masyna dariau as.viskas ten is patirtes ,kuri igijau pats turedamas NIVA. ei ka tai turiu dar viena plokste, prekini reduktori atkabint. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 10, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2013 Perrinkt i prekinio reduktorio korpusa.bilduko masyna dariau as.viskas ten is patirtes ,kuri igijau pats turedamas NIVA. :rolleyes:/> ei ka tai turiu dar viena plokste, prekini reduktori atkabint. Plokštė priekiniam reduktoriui atkabinti labai reikalinga, kaip tik masčiau kaip ir kada pradėti gamintis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 10, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2013 Dar norėjau pasidomėti gal kas žino kur ieškoti žiedų ratams kad iš Nivos į suzuki? tai yra iš 98 į 108 perėjimas būtų? domėjausi Aleksoto turguje tai neranda tokių išmatavimų, belieka tekinti? o gal kur galima nusipirkti? pasidalinkite info. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Gegužės 10, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2013 2 metus vazineju be ziedu, nei ten ju reikia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 10, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2013 2 metus vazineju be ziedu, nei ten ju reikia Tai tik ant "špylkų" ratlankiai laikosi? na aš ir manau kad Niva lengva, gal ir nėra būtina tų žiedų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Gegužės 11, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 11, 2013 pas mane ne tokie ratai ir tai ant spilku laikos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 11, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 11, 2013 Tai tik ant "špylkų" ratlankiai laikosi? na aš ir manau kad Niva lengva, gal ir nėra būtina tų žiedų.Geriau kad centravimas būtų , pasitaiko kad vien tik špilkos neišcentruoja rato. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Gegužės 20, 2013 Dalintis Atrašyta Gegužės 20, 2013 Taigi ne plento lenktynėm mašiną žmogus ruošia, kad mikrono tikslumu ratus centruot Aš irgi tik ant špilkų ratus prisukęs, jokių problemų. O Niva su antruko reduktoriais - fantastiška, tik lėtesnė Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 20, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 20, 2013 (redaguota) Norėjau paklausti didžiai gerbiamų išminčių :)/> kad jau keisiu redukturius į II žigulio reduktorius kaip ir apsisprendžiau, tačiau ar verta keisti pavarų dėžę? iš 5 bėgės į 4 bėgę? ar bus didelis skyrtumas? Įsigijau priekinio tilto plokštę iš Rojer07, dėkui jam. Mačiau tokią pačią priekinio tilto plokštę tik sudraskytą, sakė tai Bilduko darbas :)/>Gavau patarimą iš Rojer07 sustiprinti ir razdatkės tvyrtinimą, radau rodos nesudėtyngą sprendimą, kaip manote kaip jis? ir kiek tai būtinas šis tvirtinimas iš esmės? http://www.drive2.ru/cars/lada/4x4_3d/4x4_3d/vasilek29/2/journal/4899916394579219704/ Redagavo Gegužės 20, 2013 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar