Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Viską ką išvardinai yra blizgučiai, realiai jie pridėtinės vertės ir praktinės naudos neduoda, buvau pvz atsarginio rato tvirtinimą įsigije iš litlados, na vargas, kas kart kai atidaryti bagažinę jį atsegti ir atstumti, pradžiai tai netrugdė, ilgainiui užkniso. Slenksčiai tik dar vienas blizgutis iš plono blizgančio vamzdžio, mažiausia kliūtis ir sulinksta, paprastai daraisi pats ir rimto kvadratinio vamzdžio ir milteliais dažai ar chromu, ir gražu ir svarbiausia praktiška. Priekinį lanką, nuvažiuoji pas duslintuvų meistrus ir iš 40 vamzdžio tau kaip nori išlankstys, kanuos 20 eur, nusidažai milteliniu būdu, dar 10 eur, ir turi puikų rezultatą. Kiek pirkau iš rusų pagamintų tiuningų dalių, visi apgailėtinos kokybės, rūdys po 3 mėn iš po dažų lenda. Tokia tad mano nuomonė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas mažas patobulinimas Nivos. Buvo nuspresta "babinas" (lietuviškai tikriausiai "uždegimo ritės"?) pakelti aukštyn, nes standartinė vieta ganėtinai žemai, buvo pagamintas kronšteinas, pailginti laidai, pritaikyti nauji kokybiški ilgesni žvaklaidžiai, ko pasekoje "babinos" nuo gimtos vietos pakilo apie 32 cm aukštyn.

 

orginali vieta:

 

post-10224-0-05203500-1488307833_thumb.png

 

po lengvo papimpinimo:

 

post-10224-0-60061900-1488307343_thumb.jpg post-10224-0-46725900-1488307359_thumb.jpg post-10224-0-45982500-1488307374_thumb.jpg post-10224-0-97819300-1488307383_thumb.jpg

 

prie to pačio nusprendžiau apgyvendinti elektros dėžutę ant to pačio kronšteino, na halogenams, ventiliatoriams, racijai ir kitiems elektros vartotojams. Bus atvestas 6m2 laidas nuo akumuliatoriaus į dėžutę, ten jau ir pasiskyrstis, kas kam.

 

post-10224-0-70645900-1488307933_thumb.jpg post-10224-0-65788800-1488307950_thumb.jpg post-10224-0-18235400-1488307964_thumb.jpg

 

Pabaigtas elektros dėžutės mazgas:

 

post-10224-0-87914000-1488742152_thumb.jpg post-10224-0-10165100-1488742211_thumb.jpg

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi mano Niva pakelta apie 7-8 cm, nusprendžiau savo Nivai sudėti šiek tiek ilgesnius galinius amortizatorius, pasirinkta buvo Chevrolet Niva, jie ilgesni už standartinius 4 cm.

 

post-10224-0-88475700-1488550021_thumb.png

 

Apatinė amortizatoriaus salenbloko ausis vienas prie vieno, o viršutinės ausies salenblokas netinka, nes jo vidinis diametras yra 12 mm, o ant kėbulo kur tvirtinasi amortizatorius yra 16 mm diametro varžtas ant kurio ir užsimauna viršutinė amortizatoriaus kilpa.

Skirtumas:

post-10224-0-42481500-1488550562_thumb.png

Išpresuoti tik metalinę įvorę, nėra galimybės, nes ji vulkanizuota/suklijuota su guma.

 

Sprendimai yra du:

Išpresuojam viršutinį salenbloką su presu:

post-10224-0-56056400-1488550869_thumb.png post-10224-0-43141600-1488550961_thumb.png

 

Pirmas variantas:

Dedam 1 laidos žigulio amortizatrių apatines gumas plius reiktų dar didelių šaibų iš abiejų pusių kad spaustų tas gumas:

post-10224-0-86926300-1488551226_thumb.png post-10224-0-45644200-1488551292_thumb.png

 

Antras variantas (pastarajį ir pasirinkau):

Dedam Moskvich 412 amortizatoriaus gumas (turguje dar galima rasti)

post-10224-0-98898700-1488551595_thumb.png post-10224-0-89111900-1488551670_thumb.png

 

Ir galutis vaizdas:

post-10224-0-16133800-1488551775_thumb.png

 

Gal kam bus naudinga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Duodu galva nukirst-niesuprato nieko :)

Nesisvaistyk ta savo galva be reikalo ba dar kas nors ims ir nukirs isnetyciu   ;)  - paprasciausiai neuzkliuvo del to kad tvarkingai padaryta padaryta o ne del to kad nesuprato ba ne lohai ten dirba.

Beveik analogiska situacija buvo kai as pats nuvariau savo patruli po papildomu spuruokliu sudejimo - jei tai butu buve padaryta belekaip tai buciau praspirtas is ten o ne sulaukes uztarimo is pamainos vado kuris paaiskino "uoliam" inspektoriui kad vaziuokles konstrukcija nepakeista o tik idetas papildomas amortizuojantis elementas ir tai padaryta graziai , techniskai ir tvarkingai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
Pagaminta naujai priekinio reduktoriaus plokštė, kaip pavyzdys imtas Rojer07 gaminys, tik kiek pakoreguota.

Konkrečiai:

Kvadratinis vamzdis 20x40x3 

Metalo lakštas 31x18x8

Skersinis kvadratinis vamzdis 20x20x2

 

attachicon.gifIMG_4278.JPG attachicon.gifIMG_4279.JPG attachicon.gifIMG_4280.JPG

 

Visa esmė kuri skiriasi nuo Rojer07 gaminio tai kad vamzdžių sienelė 1 mm storesnė, metalo lakštas 2 mm storesnis, ir pagrindinis aspektas, pati plokštė suvirinta ne lygiai su kvadratiniais vamzdžiais o aukščiau 5 mm, todėl kardanas pakiles virš stabilizatoriaus 7 mm. Rojer07 gamintoje plokštėje buvo tik 2 mm ir per apkrovas kardanas liesdavo stabilizatorių. Nuotraukose matosi kad esu prieš tai net šlifaves stabilizatorių. Dabartiniu atveju jau to nereikėtų daryti.

 

Dėl priekinio reduktoriaus podramniko: leidžiu naudoti mano patobulinimą: laikantys vamzdžiai turėtų eit ne lygiagrečiai, o vienas jų-kampu kkad atsidengtų duslintuvo kelnės). Tada turėsit šiokį tokį priėjimą prie generatoriaus.

P.S. podramnikų šablonas darytas pagal mano baltą Nivą, atleiskit už geometriją :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Sakė man tėvas, mokinkis iš svetimų klaidų...

taigi, grandinė ir įtempėjas susidėvėjo, peršoko grandinė sulankstė vožtuvus, nusprendžiau pasidaryti kapitalinį savo Nivazui, tai vienintelis neliestas buvo mazgas Nivoje.

Šlifuojam galvą 0,1 mm, perkam naujus vožtuvus, pritrinam, nauji vožtuvų salnikai, naujas velenėlis, naujas kožuhas velenėlio, nauji karomyslai.

post-10224-0-20419200-1503691181_thumb.jpg post-10224-0-10333100-1503691286_thumb.png post-10224-0-39361400-1503691441_thumb.png post-10224-0-80951300-1503691495_thumb.png post-10224-0-08912800-1503691666_thumb.jpg

 

Surinkinėjama galva

post-10224-0-11299000-1503691577_thumb.jpg post-10224-0-66713700-1503691623_thumb.jpg

 

Toliau bus remontuojamas variklio blokas.

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arvi pats ir kone po varžtą surinkai savo Jeep :)

 

Taigi, šiandien variklis išprašytas laukan :)

 

attachicon.gifIMG_4012.PNG attachicon.gifIMG_4013.PNG attachicon.gifIMG_4014.PNG attachicon.gifIMG_4015.PNG

 

Dabar ardymas, matavimas, defektavimas ir kas reikalinga keitimas naujomis dalimis.

Nu kas taip kabina variklį - kilpas reikia priveržinėt prie bloko trumpais varžtais o ne kabint ant ilgų varžtų , ir ypač jei tuos varžtus ruošiesi naudot toliau..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.