TautisLada Atrašyta Spalio 17, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2017 Mikai kada i kokes varzybas lysi? Atvaziuociau vien Niva pamatyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Spalio 18, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2017 Mikai kada i kokes varzybas lysi? Atvaziuociau vien Niva pamatyt Dabar savo Nivai darau apkatkę, minimum 1000 km reik ramiai prasivažiuoti, tada jau bus galima kažkur lysti ir į pelkes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Lapkričio 15, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 15, 2017 (redaguota) Pagaminta Nivazui suspausto oro sistema.Pasigaminti kronšteinai iš 3 mm metalo lakšto: Resyveris 5ltr. Pasirinkti du kiniški automobiliniai kompresoriai: Integruojam kronšteinus:Pasirinkau kompresorius montuoti viduje, vieta gale prie dujų baliono dešiniam sparne, primontuojame rėles: Integruoju ir oro sausintuvą ir sumontuojame salono apdailą, taip atrodo galutinis vidaus sprendimas Pradedame montuoti po kapotu laikiklius, resyverį, greitą jungtį ir slėgio rėlę: Galutinis vaizdas: Greitai jungčiai kad nepapultu dumblo, žvyro, vandens ir kad vanduo žiemą neušaltų pritaikau silikoninį kamštį: Ieškau sprendimų oro šlangai dėklo kad po kapotu nesimėtytų, negalutinis sprendimas: Sistema išbandyta, slėgį laiko, nė kiek nepraleidžia (neaišku kai pradėsiu važinėti, kaip vibracijos atsilieps) Sistema dirba nuo slėgio rėlės, žemutinė riba 4 bar., viršutinė 6 bar., apsauginis vožtuvas įdėtas 8 bar. Įdėjau mechaninį atbulinį vožtuvą.Reikia elektrinio vožtuvo kad nuimtų slėgį nuo kiniškų kompresorių, Mastau dėti salenoidinį vožtuvą, tik niekur dar negaunu. Kompresoriai 5 litrų resyverį iki 6 barų užpyldo per 1 min 20 sek. Tiek žinių, gal kam bus naudinga Redagavo Lapkričio 15, 2017 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Lapkričio 15, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 15, 2017 o kur kompresoriai apsigyveno? pas mane yra is paziuros tai vienas prie vieno kompresorius, bet padanga kai reikedavo pripumpuot, tai iki 1.5-2atm prigazuoja gana greit, o daugiau jau vargo vakariene, o cia net iki 6atm prifarsiruoja,aisku recyveris ne padanga, bet vistiek labai net pavydu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Robb Atrašyta Lapkričio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2017 o kur kompresoriai apsigyveno? pas mane yra is paziuros tai vienas prie vieno kompresorius, bet padanga kai reikedavo pripumpuot, tai iki 1.5-2atm prigazuoja gana greit, o daugiau jau vargo vakariene, o cia net iki 6atm prifarsiruoja,aisku recyveris ne padanga, bet vistiek labai net pavydu as toki naudoju traktoriuje hidro siurblio ijungimui tai 5ltr. resyveri pripompuoja net iki 8,5atm.tiesa greit pakelia iki kokiu 3atm.toliau ne taip greit kyla Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2017 Pagaminta Nivazui suspausto oro sistema.Gražu , techniška , tvarkinga.Klausimas ; kokiu tikslu prireikė turėt suspausto oro rezervą ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Lapkričio 16, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2017 Sveikas kolega,Neveltui puse metų pas tave garaže sėdėjau, kaip sakoma, mokinausi iš geriausių Kas dėl spausto oro rezervo, tikslas pagrindinis: derinuosi iš rusijos kad parvežtų pneumatinę blokiruotę į galinį tiltą, noriu blokiruotę pats valdyti, kada man įjungti, kada išjungti, o su standartine Nivos blokiruote to neišeina padaryti. Taip pat, karts nuo karto, užeina noras pneumatinį garso signalą įsidėti kad ir nuo fūros kvaila, bet kartais pakvailioti norisi galiausiai, savirealizacija Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gruodžio 16, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2017 Sveiki kolegos, Pradžiai truputis teorijos: Nivos galinis tiltas yra nuo vaz 2101 (tai yra pirmuko žigulio). Vaz 2101 tuščias sveria 955 kg, na o Niva 1285 kg. Tad jau vien papildomas svoris (priekinis reduktorius, razdatkė, priekiniai pusašiai ir kiti komponentai) papildomai apkrauna tą patį konstruktorių suprojektuotą galinį tiltą I- žiguliui, papildoma įranga ant stogo (Hi liftas, papildomas ratas, plius bagažinė visokių reikalų) dar didesni ratai ir bekelė kurioje būna ir nemenkų šuolių, tiltui pasirodo per daug. Plius turiu pastebėti kad dabartinių dalių kokybė yra žemiau kritikos ribų. Tai ir įtakojo mano galinio tilto išlinkimą, ratai stovėjo kaip pas BMW taip /-o-\ . Ko pasekoja, pusašiai gavo perkrovas, ir sulaužė blokiruotę o paskui ir satelitų dėžutę. Taip pat manau kad kažkada meistrelis ne teisingai virino man kronšteinus pakelti spyruoklių lėkštes ir kažkiek patampė metalą. Žodžiu viskas į vieną.Tai gi, imamės darbų. Nusiperku kitą dėvėtą tiltą, nupjaunu spyruokių lėkštes, traukių laikiklius ir kitas smulkmenas, nuvalau nuo rudžių: Perku kvadratinį vamzdį 60x60 2 mm storio (gal per plonas, bet bandymui sueis) ir išpjaunu bei pritaikau prie tilto formų ir apvirinu, pradžiai perimetru taškais ir su pertraukomis kol atšals kad nesutampytų metalo vis po juostelė apvirinu: Kad ir kaip besistengiau tiltą nedaug sutampė , tada apsivertes pravirinau kelias juostas tiesiog lygioje vietoje, tiltas išsilygino kaip styga, pasitikrinau su lazeriu: Pasigaminu traukių laikiklius iš kampuočio 60x60, 5mm storio. ir su lazeriu į vieną eilę kad sutaptų centrai, privirinu (manau kad visi matmenys pagal seną tilta paimti nereikia aprašinėti) Privirinu spyruolių lėkštes, rankinio troso laikiklius, nudažau. Montuojame tiltą ten kur ir priklauso, viskas gavosi gerai. ratai stovi kaip ir priklauso I-o-I. Kadangi pasikeitė viršutinių traukių kronšteinų aukštis tai pasikeitė šiek tiek ir tilto kampas, bet ne kritiškai, dabar testuoju, gali būti kad reikės ilginti apatines ir viršutines traukes šiek tiek, kad kardaną patiesinti, nes galimai "užkandinės" kryžmes, bet kaip ir minėjau, dabar testuoju. Ir pabaigai, kaip atrodė mano senasis tiltas, pagal lazerio linija matosi kad tilto galai išlinkę apie 1 cm, tiek vienoje, tiek kitoje pusėje. Tikuosi kam nors tai pravers Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dainius212 Atrašyta Gruodžio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2017 Ydomu kai i toki tilta ziures TA............. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Gruodžio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2017 Ydomu kai i toki tilta ziures TA.............manau kad,viek voli nevidat Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dainius212 Atrašyta Gruodžio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2017 as galvoju gal reikejo bisi pasmirgeliuot ir kokiu raptorium nudazyt ....netaip i akis kliutu.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Kovo 2, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2018 Ar matet? Visko turi, greiciu deziu nauju... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TautisLada Atrašyta Spalio 11, 2018 Dalintis Atrašyta Spalio 11, 2018 Draugas restauravosi Niva tai labai teigiami atsiliepimai apie si vyruka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pasaulis Atrašyta Gegužės 14, 2019 Dalintis Atrašyta Gegužės 14, 2019 (redaguota) Mikai ten kur naudojai mova razdatkei su sinchronizatoriais jos vidiniai dantys truputį siauresni negu originalios, jų užtenka, ar razdatkės nemėto? Redagavo Gegužės 14, 2019 Pasaulis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar