Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Na ir man ir Mikas123 buvo neatitikmuo, Mikas123 netgi visas skylutes užvirino ir persigreže naujas, aš kažkaip igrūdau per prievartą, bet taip negražiai...

Buvau atsiuntes visą paaiškinimą su nuotraukomis i tavo el.paštą, trumpai tariant reduktorius ne vietoje stovėjo, neatitiko išgrežiotos skylutės ant plokštės kur tvirtinasi pats reduktorius (vietoi danktelio) stovėjo arti karterio labai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Virgi, nuotrauką matai?

 

imi du stačiakampius vamzdžius. Ilgis, kad nuo priekinio balkio iki priekinio stabilizatoriaus.

 

Imi plieno plokštę min. 5 mm storio, geriau dar storesnę. Plokštės ilgis ir plotis apribotas pakabos detalių. Stenkis daryt kiek įmanoma mažesnę, tada ir mažiau purvo kaupsis, ir prie kitų agregatų prieit bus paprasčiau (mano nuotraukoje plokštė stačiakampė, truputį per plati, galima vieną pusę truputį įstrižesnę daryt). Prie plokštės kraštų privirini vamzdžius.

 

Nuėmęs reduktoriaus dangtelį, pagal jį išgręži skyles reduktoriui tvirtinti. 

 

Tada dar skersai privirini standumo briauną, kad plokštė mažiau lankstytūsi.

 

padarai viso to brėžinius, ir įdedi čia :))

 

Na o "pakabinęs" reduktorių atvažžiuoji pasirodyt ir visiems statai alaus už patarimus :);) ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerbiamas Bildukas viską aiškiai išdėstė, tačiau, su virinimu ir standumo strypais reik atsargiai, nes metalinė plokštė nuo virinimo karščio šiek tiek išsikraipo ir tada nepriglunda lygiai reduktorius, ko pasekoje tepalas varvės nepriklausomai nuo sandariklio kiekio, žinoma ir tai galima išspresti, manuoju atveju dėjau tris tarpines popierines ir sandariklis. Tepalo nei lašiuko nesimato jau pora metų. Sėkmės! Tiek man, tiek Arawiss buvo ta pati rojerio gaminama problema, pagal išgrežtas skyles reduktorius stovėjo skersai, tad aš užvirinau skyles ir naujas išsigrežiau, problemos neliko. Čia jau Nivos tikslumo problemos daugiau nei rojerio gamyboje (kaip gerbiama Klevas sako, žigulyje 1 cm paklaida yra dar ne paklaida. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mikai , ant kiek buvo reduktorius pasuktas?skyles grezei kas kur apie 8 mm i sona?

Taip kolega, apie 8 mm į šoną :)

Aš dariau taip. Pridėjau reduktorių prie jam skirtos vietos (domkrato tai yra keltuvo pagalba) prie variklio kad per skyles matyčiau gamintojo numatytas špylkas (jas prieš tai nupjoviau, galima ir išsukti) tada su dažų balionėliu apipurškiau konturą ant tavo pagamintos plokštės, tada viską išsitraukiau ir pergrežiau skyles iš naujo, reduktorius idealiai atsistojo į savo vietą, tiek žinių, visa kita tavo padaryta labai gerai. Visiems rekomenduoju. Tau kolega Rojeri rekomenduoju tų skylių apskritai negrežti, nes Niva jau toks automobilis, tikiu kad tu darei pagal kokį tai turėtą Nivazą kurio geometrija kažkiek pabėgusi, tad ir paklaidos vaikšto nes kaip suprantu tu pasidarei šabloną. Tas buvo ir mano ir Aarawio nivazui. Visa kita, dėl darbų kokybės ir sprendimo pačio, jokių priekaištu. nivų turėtojams tikrai tave rekomenduoju :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokiu būdu ne kietai, as dėjau,kad is abėjų pusių būtų gumos, tarp ju dideles šaibas..supratai gal...

Gumas gali naudoti nuo priekinių amortizatorių, vieną iš viršaus vieną po apačia, tada plačią šaibą ir varžtas. Viskas :) sėkmėss, jei kas klausk, skambink, mano telefonas 8686 nulis 4 8šeši8 Saulius.

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

klausiu del to kad turiu du sablonus, tai sprendziu kuris teisingas. Nes tas kuris senas kur dar Bildukui darem, matyt teisingas...Nes paskutinis nusiustas i Utena buvo darytas pagal sena sablona(naujo bardake neradau) ir puikiai tiko. Vadinasi ir jieskot neverta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...
  • po 1 mėnesio...

Mano akimis tai iškelta niva ~15 cm, priekinis tiltas padarytas iš galinio tilto, galinis tiltas sutvirtintas, apvirintas, plius padaryti diskiniai stabdžiai, variklis standartinis Nivos 1.7 pilnas ipurškimas. Ratai panašu 33 colių. Sukišta kalnas pinigų, o važiuoti su tokia pakaba kaip su vežimu, nes Niva per lengva, svorio centras aukštai, stabilumo minimumas. Realiai tai tik dėl grožio, nes mazgai per silpni nivos tokiam upgreidui. Bet žiūrisi neblogai. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano akimis tai iškelta niva ~15 cm, priekinis tiltas padarytas iš galinio tilto, galinis tiltas sutvirtintas, apvirintas, plius padaryti diskiniai stabdžiai, variklis standartinis Nivos 1.7 pilnas ipurškimas. Ratai panašu 33 colių. Sukišta kalnas pinigų, o važiuoti su tokia pakaba kaip su vežimu, nes Niva per lengva, svorio centras aukštai, stabilumo minimumas. Realiai tai tik dėl grožio, nes mazgai per silpni nivos tokiam upgreidui. Bet žiūrisi neblogai. :)

man idomu kokie ten portlai sudeti jei

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.