Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

Žinoma niekada nebuvai prieš :)/> šiuo atžvilgiu man pasisekė kad vienam mieste gyvenam :)/> o kalbant apie priekinį buferį tai manu ten situacija kiek dėkingesnė, nes galima prie travesro papildomai tvirtinti pvz

post-10224-13931058257677_thumb.jpg

O jei galui taip pat padaryti kaip prikiui tik kabinti su tokiais pat lovias U kaip kabliui buna, uz tos pacios kebulo dalies

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tai kad ne tie varstai kaip suo atveju 4 vnt sukami i dugna laiko apkrovos, realiai jis gali ir tik vienas buti, jie tik prilaiko esama lovi kablio kad nenukristu, visa kita, tempima ir lauzima laiko tas lovis apgaubiams balki, statramsti (nzn kaip pavadinti) ir jis ten isispraudzia ir mazai itakos tie varstai turi. Dar kazkiek lauzima atlaiko ir 2 varstai prisukti prie bamperio. Ir sitaip be papildomu junkciu prie bamperio vamzdziu, tampiau priekaba tikrai daugiau sverencia nei 1t

Nu tu sakai - tu žinai . Va tik kažkodėl labai dažnai tų žinančių kaip teisingai sudėt kablius kabliai paskui mano patrulį iš pelkės išvažiuoja palikę ten savas mašinas kartu su šeimininkais :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinoma niekada nebuvai prieš :)/> šiuo atžvilgiu man pasisekė kad vienam mieste gyvenam :)/> o kalbant apie priekinį buferį tai manu ten situacija kiek dėkingesnė, nes galima prie travesro papildomai tvirtinti pvz

post-10224-13931058257677_thumb.jpg

Su priekiu geriau prie vietos pasižiūrėt kaip ten geriau padaryt. Žiūrint į tą paveiksliuką tai galiu pasakyt kad padas gervei diletantiškumo pavyzdys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip, padas jei galima taip vadinti tai niekam tikes, aš dėsiu lovį 100 mm vietoj tų dviejų stripų ale tai padas :) tą paveikslėlį, labiau dėl galimybės prie traverso pritvirtinti gerves su buferiu kaip pavyzdį įdėjau.

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tu sakai - tu žinai . Va tik kažkodėl labai dažnai tų žinančių kaip teisingai sudėt kablius kabliai paskui mano patrulį iš pelkės išvažiuoja palikę ten savas mašinas kartu su šeimininkais :D/>

As ir nesakau, kad pas mene jis teisingai sumontuotas, išsakau savo nuomone, kad tikrai ne tie 4 varstai i skarda turi didelia apkrovą, kad neuztektu varsto su saiba. O gal ko ir nezinau...

P.S. uzuot sakydami kad BLOGAI,NEGERAI pasakykit kaip GERAI turetu buti:-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mikas 123

Šiandien Nivazui galinį buferį stiprinau (tikslas, palenkti kokį laibą medelį ir buksyrines kilpas pritvirtinti):

Buve buferio laikikliai 2 mm storio vamzdžiai pakeisti į besiūlį 4,2 mm storio vamzdį, plokštelės orginalios buvo 2,5 mm pakeistos į 4,5 mm storio plokšteles, apvirintos prie vamzdžio iš abiejų plokštelės pusių, metalinis lovys 80 mm pločio. Buferio varžtai kuie lakė ji buvo 8 mm pakeisti į 12 mm varžtus. Kilpos buksyrinės varžtas prisivetžia su 20 mm varžtu. Lovį metalinį uždengiau orginaliu Nivazo buferiu dėl estetikos ir tech apžiūros.

 

Mano kuklus pastebėjimas.

Nors originale tie tvirtinimo kronšteinai ir gerokai plonesni, atkreipk dėmesį, kaip jie suformuoti ;)/> Tik tiek, kad prie paties buferio keturiais mizernais M8 varžteliais prisukti...Ir ar ne geriau būtų buvę šituos tvirtinimo varžtus(nors dabar ir storesnius) išdėstyti ne vienoje tiesėje?Ta prasme, žiūrint iš kairės: 1-originalioj vietoj, 2-žemiau, 3-žemiau, 4-originalioj.

Redagavo valdas-76
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ir nesakau, kad pas mene jis teisingai sumontuotas, išsakau savo nuomone, kad tikrai ne tie 4 varstai i skarda turi didelia apkrovą, kad neuztektu varsto su saiba. O gal ko ir nezinau...

P.S. uzuot sakydami kad BLOGAI,NEGERAI pasakykit kaip GERAI turetu buti:-)

Tai kad parodyt kaip padaryt teisingai yra lengviau nei išaiškint - va kai Mikui123 sukabinsim viską kaip priklauso tai ir bus vaizdinė medžiaga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sory kolegos,bet man keista.vietoje to, kad stiprinant priekinius lonzeronus.priekiniu amortizatoriu virsutines atramas,pervirinant galiniu amrtizatoriu virsutines atramas jus tik uzpurskiate rudis ir idedate vamzdeli su kinietisku blizganciu varztu.manau yra siame forume tikrai tiru nivistu,kurie viska suprato ka as norejau pasakyti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikras Nivistas tai tas kuris kritikuoja ir pats niekuo nesidalina, nepataria ir net nepakomentuoja racionaliai? O kur tavo nuotraukos? Kur straipsniai tavo kad pamatyti kaip daryti ir kas įmanoma? Ar tik kaip tikras Lietuvis šūdinu pirštu parodyti temoki, ir supuvusiais dantimis pasijuokti? Ok, tuomet aš netikras Nivistas, netgi manęs ir mano Nivos apskritai nėra. Peace.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Užteks diskutuoti ką turėjo tėvas mokinti, o fizikų ar matematikų yra kiti forumai. Kaip kam reiktų pradėti ne nuo pamokymų, o nuo lietuviškos gramatikos ir skirybos ženklų. Gryžkim prie Nivos reikalų. Šiuo metu, mano Niva teisingose rankose, pas Klevą :), gaminamas priekinis buferis, užkurio bus galima kelti su hi liftu, ar traukti iš pelkės paskendusią nivą. Procesas įpusėjo, detalizavimas ir nuotraukos su komentarais bus šiek tiek vėliau. Beje, kaip kurių nuostabai, bus panaudoti, blizgantys kinietiški varžtai :).

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

to mindaugasniva

ar forume esi tik tam kad nepagrystai menkint kito darbą,ir nepagrystai kritikuot? pirma prisistatyk po to parodyk ka esi nuveikes po to maikes plešyk,labai įdomu bendraut su anonimu :angry:/>

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikia zigulines bendzino pompikes gal kas turite? situacija tokia saltas dirba uzkaitus vaziuojant antrodo kad cilindras nedirba trukcioja o ant laisvu viskas gerai.vaziuojant papumpuoji gaza atrodo pagereja tai pompa?

as ziureciau karbiuratoriaus adata panasu, kad kuro lygis zemas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is akies lenkti? :-) snd lenkiau pora kartu viena karta perpyle bego per virsu net

turetu buti kai nusiimi karbo dangteli pludinei kameroj is priekio variklio ziurint esanti nuozulni plokstuma apsemta per puse

Redagavo gynte
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užteks diskutuoti ką turėjo tėvas mokinti, o fizikų ar matematikų yra kiti forumai. Kaip kam reiktų pradėti ne nuo pamokymų, o nuo lietuviškos gramatikos ir skirybos ženklų. Gryžkim prie Nivos reikalų. Šiuo metu, mano Niva teisingose rankose, pas Klevą :)/>, gaminamas priekinis buferis, užkurio bus galima kelti su hi liftu, ar traukti iš pelkės paskendusią nivą. Procesas įpusėjo, detalizavimas ir nuotraukos su komentarais bus šiek tiek vėliau. Beje, kaip kurių nuostabai, bus panaudoti, blizgantys kinietiški varžtai :)/>.

Seip, uz asmeniskumus gausit kelione uz banios kampo. Uz gramatika irgi :D:angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kolegos be pykciu.as 15 metu dirbu autoservise ir man darbas pagal foto atrodo kvailokai ;)/>.

Žinai kolega aš irgi pamašiai tiek laiko iš mašinų remonto duona valgau bet kažkodėl man kvailokai neatrodo galimybė pasidalyt žiniom , tam skaičiui ir vaizdine medžiaga , su kitais - lai pasižiūri žmonės ba geriau vieną kartą pamatyt nei dešimt kart išgirst :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.